Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

MONSTER TOPPEN

Recommended Posts

Holy shit ;) :rofl

 

Gen. Gemanipuleerd ofzo? :D

 

Die onderste had nog wel even gemogen zo te zien :D

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwam deze toevallig tegen echt tot nu toe een van de mooiste toppen die ik heb gezien.

 

med_gallery_1273_1257_363594.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Die WayTooMany foto's, daar geloof ik niets van dat dat via natuurlijke weg is gekweekt. De stammetjes van die buds zijn veel te dun. Daar moet wel iets van manipulatie via chemie aan te pas gekomen zijn.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik vind et ook niet normaal, of gen manipulatie, of zo chemisch dat als je het rookt het net is zit je een blik verfafbeit leeg te zuigen. :D

vond ze er wel mooi uitzien, maar geloof et ook niet. ;) :D

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn wss gekweekt op hydro, wel eens gehoord dat het kweken van dergelijke grote buds daar makkelijker haalbaar is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet nie ik was ook aant denken van hoe kom je aan zoeen dikke toppen

maar volgens mij is het door hoger watt lampen ik heb paar grows gezien op dit forum van 1000 - 1200 watt lampen en allemaal DIKKE toppen maakt nie uit welk soort wiet :S ( maar dat durf ik natuurlijk niet zekker te Zeggen: maakt nie uit welk soort )

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Amerika hebben ze alleen kutwiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercroppen, dieven, meer W voor minder planten, goede voeding, een lange groei & bloei en NIET toppen

 

http://www.treatingyourself.com/vbulletin/...ead.php?t=23912

http://youtube.com/results?search_query=supercropping

 

nu nog meer mensen die dit proberen ;)

Edited by Shad0w

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn veel mensen die het proberen maar het lukt niet altijd ;)

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaad-->selectie-->groot medium buffer-->veel watt-->CO2 toevoeging-->lange voorgroei/bloei-->veel kweek ervaring.

 

denk dat dit wel tot grote toppen kan leiden.

 

maar heb misschien nog een manier bedacht, nah bedacht zal vast niet de eerst zijn maar ga het zeker proberen denk dat ik stuk of 50 plantjes uit zaad buiten ga zetten wanneer het de tijd voor is laat ik ze lang groeien dan haal ik de beste 4 eruit en ga die in een van me hokkies zetten met 4x600 watt. dan met een 11 weken schema laten afbloeien. ga is kijken wat er dan gebeurd.

 

groetjes parve

 

P.s bij mijn eigen kweek neem ik de laatste tijd ook foto's om de twee dagen om te top ontwikkeling te bestuderen waar de groei zit welk deel van de plant het eerst begint enz enz. Valt me een ding heel erg op en dat is dat de toppen op de foto veel en veel groter lijken dan dat ze in werkelijkheid zijn mogelijk dat dit met de camera te maken heeft. denkt dat je dit gegeven ook zeker mee moet nemen in de beoordeling van de hoofdtop van iemands zijn foto. zal wel effe proberen om eens een fototje te plaatsen heb namelijk bijvoorbeeld een plantje staan die als je de top ziet ongeveer uit kan gaan van 20 gram droog wat er af komt maar als je dan de foto van de plant erbij pakt lijkt het wel of er 40 gram aanzit. ook heb ik in het begin een hydro kweek gedaan op slabs kwamen super toppen uit tot dat ik ze had gedroogd en ze ineens aanzienlijk slonken. en met aanzienlijk bedoel ik gewoon ontzettend veel.

 

anyway still busy te ontdekken hoe ik monster toppen kan kweken en misschien is de weg er naar toe op dit te bereiken wel veel leuker dan het resultaat zal toch saai zijn als je maar iedere keer met gemak monster toppen tot stand kan brengen.

 

het blijft tenslotte een hobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tering......... kijk die top gek.

Zou bijna denken dat het gefotoshopt is, maar dat is ie echt niet volgens mij.

Je zal er daar 100 van hebben................... Jammie ;)

Respect x1000 voor de kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

GVD , wat een heerlijke knapen!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat van op foto lijken toppen altijd groter vind ik ook best wel waar. als ik foto van mn toppen maak zien ze er toch altijd net stukje vetter uit dan als je er live naar kijkt.

 

ook zou ik van al die monster toppen foto willen zien als net geoogst.. en dan een als ie droog is want dat maakt groot verschil idd. toch wat een toppen! ;) niet normaal!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar sluit ik mebij aan danmm wat een hoofds top :P kwel kwel kwel :D ;)

 

 

zo'n top is wel tegen de 80 gram :D doe mijn er daar maar tien van onder mijn 600 watter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn allemaal echt.

 

hoezo lijken ze groter op de foto? vind ik niet hoor. je weet toch hoe groot zo'n 2 liter fles cola is in het echt.... nou dan zijn deze dus echt mega multi ultra monster toppen :P en die laatste zie je de persoon erachter helemaal niet meer.. lijkt dus niet alleen groter op de foto, ze zijn het gewoon.

 

tja ik dacht laat ik ook maar 's echte monster toppen posten dan hehehe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke soortjes worden hier afgebeeld?? Zijn er nog bepaalde soortjes die meer de neiging hebben om dit soort toppen aan te maken dan anderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is PP en ik denk dat het met veel soorten lukt als je maar met CO2 in je hok werkt maar dat doen er niet veel (en dan heb ik het niet over die tabs uiteraard.. ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...