Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Haipaaltje

Stedin Zoekt Plantages

Recommended Posts

Ze zoeken naar de faseverschuiving die grote hoeveelheden gasontladingslampen veroorzaakt, al dan niet gecombineerd met inschakelpieken.

Dat geeft een extra belasting op het netwerk, en die belasting is ook vrij eenvoudig te meten.

 

Qua privacy is dit geen inbreuk denk ik, want ze monitoren niet iedere aansluiting op zich, ze gaan pas zoeken als ze in de verdeelstations aanwijzingen krijgen dat er geteeld wordt.

 

Misschien toch maar overstappen op led met zn allen, dan ben je weer ouderwets onvindbaar tot ze daar ook weer een truc voor bedenken

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je pakt een grote bak data en gaat dan zeven op criteria, val je op dan ben je 'verdacht' en hoe kom je in die bak?

Wat nu als betreffende pand verder helemaal geen aanleiding geeft.. sta je met je meting (en dus verdachtmaking) ,

Zit OM echt op te wachten want wat zegt die meting nu echt meer dan vermoeden van?

 

Zo kom je als je alles gaat filteren en koppelen altijd wel tot een 'dossier' en dat was waar ik op doelde:

zomaar gaan hengelen in hele wijken om 'die ene' eruit te pikken die 'fout' is waar dat 7 vd 10x niet zo blijkt te zijn, idd erg cannachopper achtig en heel erg makkelijk te omzeilen, hoe?

ik ga de meelezers niet wijzer maken :likken:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

gaat gewoon om energiefraude en woningen ingericht als plantages .

en wat mij betrefd mogen ze die allemaal keihard aanpakken .

gaat heel vaak om dezelfde soort loverboysachtige gewetenloze schurken.

en het klinkt mischien ouderwets maar geef ze de doodstraf op de electrische stoel aangesloten op hun eigen aftappunt.

en zonder oogkleppen want ik wil die oogbollen als jojoos zien poppen .

 

 

en de cannachopper maar wat te denken van de wietgeurkaart ?

kregen de mensen allemaal een kraskaart met wietlucht heey .

allemaal krassen mensen en brievenbussen langs kruipen te snuiven .

verzin je toch niet !

 

 

 

:vape:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lekker, die gewetenloze schurken electrocuteren via hun illegale aftappunt, daar krijg je kortsluiting van en dan zit gelijk de hele buurt zonder stroom.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke energie maatschappij gaat er nu opzoek naar kwekers... goud mijntje voor ze!

Ze beweren dat 90% van de grotere kwekers stroom stelen. Hoezo een goudmijntje? Ben ik de enige die denkt: "Pak maar aan die dieven waarvoor ik uiteindelijk moet betalen"? Niet alleen de stroom, maar ook de onterechte uitkeringen die veel grote kwekers incasseren waar ik als brave loonslaaf aan moet meebetalen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

die lekstroom moeten alle consumenten met elkaar ophoesten .

terwijl die stroomdief lekker zn neus staat poederen .

 

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed lezen jan... ik maak een duidelijk onderscheid tussen kweker en stroom dief... net zoals dit artiekel ook doet, zoals ik t lees..

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was idd gister op de radio dat iedere stroom afnemer ongeveer 3 euro per maand betaalt voor de diefstallen die plaatsvinden.

 

Eerlijk gezecht heb k die 3 euro per maand er wel voorover... voor die 3 euro per maand dus 36 euro per jaar kan k gewoon wanneer en waar ik wil een coffeeshop instappen om daar wiet of hash te halen

Wat dan ook veelste duur wordt verkocht aangezien ze de elektra niet betaald hebben....

K ga volgende keer wel om.korting vragen aangezien ik ook al aan de elektra heb mee betaald..

Ben benieuwd of k t krijg :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze beweren dat 90% van de grotere kwekers stroom stelen. Hoezo een goudmijntje? Ben ik de enige die denkt: "Pak maar aan die dieven waarvoor ik uiteindelijk moet betalen"? Niet alleen de stroom, maar ook de onterechte uitkeringen die veel grote kwekers incasseren waar ik als brave loonslaaf aan moet meebetalen.

 

In veel gevallen is een (grote) kweker ook stroomdief.

Ze beweren, ze beweren zoveel.

 

Beetje slap van je om anderen de schuld te geven van de gevolgen van je eigen beslissingen, jij kiest er voor om jezelf als loonslaaf uit te laten buiten. Als je daar niet blij mee bent kun je beter wat anders gaan uithangen, want van huilen en met je vingertje naar anderen wijzen zul je er nooit ook maar iets op vooruit gaan.

 

In veel gevallen is de werkgever van een loonslaaf ook een dief, van zijn loonslaven. Daar heb je toch ook geen moeite mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees maar eens op een forum over Aquaria en wat hun stroomverbruik is, sommigen zitten op 17000Khw per jaar dus dan hoef jij je zeker geen zorgen te maken met een lampje van maar 250watt.

 

inderdaad. mijn zeeaquarium verbruikt 3x zo veel. zolang je maar betaal is er niks aan de hand. in sommige gevallen kunnen ze langskomen om te kijken. maar zodra ze een zeeaquarium zien met alle techniek kijken ze niet meer verder.. ik maak me ook niet druk om me 150w hps..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze mogen bij mij kijken als ik ook mag kijken bij hun. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iemand fotos van zijn waterbak wilt laten zien; ik vind dat altijd erg mooi :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iemand fotos van zijn waterbak wilt laten zien; ik vind dat altijd erg mooi :wave:

 

Lukt helaas niet via mobiel. Anders had ik er wel 1 gepost van mijn zeeaquarium vol met koraal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het logisch dat grotere kwekers stroom stelen. Doe je dit niet snij je jezelf in je vingers als het fout gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit... deze reactie moest maar ff weg voor ik ruzie met de mods krijg...

Edited by scirocco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een erg sterk verhaal; wat nou als je in een drukke straat zit in een appartement met 6 verdiepingen en 60 woningen zonder slimme meter? Dan volgen ze het signaal en stel dat ze bij uiteindelijk bij je uitkomen, wat dan? Komen ze aanbellen of ze even binnen mogen kijken? Lijkt me niet, voor hetzelfde geldt wil jij gewoon je rekening aan het einde van het jaar betalen die aan de hoge kant is vanwege je terrariums...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aanbellen zullen ze niet gelijk doen, maar ze zouden zomaar eens ff je stroomverbruik naast je opgegeven verbruik kunnen houden of dat overeenkomt.

Of ze gaan je verbruik loggen, waarbij in/uitschakelpieken om de 12 uur icm verdachte beelden op een warmtebeeldcamera natuurlijk reden zou kunnen geven om een huiszoeking te kunnen doen.

 

Ook als je bv veel meer stroom verbruikt als jouw hoofdzekeringen aan zouden moeten kunnen op papier komen ze zeker ff kieke....

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloaswa

 

als mn tante ..... mn oom

 

je mag ze weigeren wegens electrosmog

 

http://gezondheidenv...-deze-weigeren/

 

dat is een soort statische smegma die in je woning gaat lingeren .

bijna ontmeetbaar maar tis er wel .

 

:vape:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van die hoofdzekeringen kan ik in komen, de rest is redelijk gemakkelijk te omzeilen voor de ervaren jongens denk ik. Verder een warmtebeeldcamera? Lijkt me sterk dat stedin die gebruikt en volgens mij neemt de politie in grote gedeeltes van land hier de moeite niet voor tenzij ze erg zeker van zijn van hun zaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakkans is ook niet groot in NL...

Zeker niet nu de popo het loeidruk heeft met het babysitten op asielzoekers is er geen tijd meer voor een spelletje wietkwekertje pesten..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees maar eens op een forum over Aquaria en wat hun stroomverbruik is, sommigen zitten op 17000Khw per jaar dus dan hoef jij je zeker geen zorgen te maken met een lampje van maar 250watt.

 

inderdaad. mijn zeeaquarium verbruikt 3x zo veel. zolang je maar betaal is er niks aan de hand. in sommige gevallen kunnen ze langskomen om te kijken. maar zodra ze een zeeaquarium zien met alle techniek kijken ze niet meer verder.. ik maak me ook niet druk om me 150w hps..

pardon? jou zeeaquarium verbruikt 51.000 kw per jaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees maar eens op een forum over Aquaria en wat hun stroomverbruik is, sommigen zitten op 17000Khw per jaar dus dan hoef jij je zeker geen zorgen te maken met een lampje van maar 250watt.

 

inderdaad. mijn zeeaquarium verbruikt 3x zo veel. zolang je maar betaal is er niks aan de hand. in sommige gevallen kunnen ze langskomen om te kijken. maar zodra ze een zeeaquarium zien met alle techniek kijken ze niet meer verder.. ik maak me ook niet druk om me 150w hps..

pardon? jou zeeaquarium verbruikt 51.000 kw per jaar?

 

Op mijn 150w hps verbruik ik inderdaad 3x zo veel meer. Mijn verbruik zit op ongeveer 500w per uur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verhaal atony...zo ken k er nog wel een paar.. als k een uurtje mn stofzuiger gebruik gebruik k meer als jou 150 watt lampje op de hele dag..mn koffiezet apparaat verbruikt nog meer en die staat ook bijna de hele dag aan..

 

En idd dat 150 watt lampje zou k me ook geen zorgen om maken denk ook niet dat dat de "plantages" zijn die stedin zoekt.

Hahaha zou wat zijn.. 150 watt voor de meter afgetapt k zie t al helemaal voor me op de vroege morgen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...