Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Haipaaltje

Stedin Zoekt Plantages

Recommended Posts

Naïef, naïef, naïef, naïef, naïef, naïef, naïef ; hoe vaak moet ik het nog zeggen?

 

Nee hoor, bewust van hoe OM werkt, alsof een Stedin wijkmeting en terugrouten naar 1 pand bewijs oplevert :search:

Alleen Stedin die een tip doet.. net zoals dat de politie meteen een inval plant nav een melding bij MMA :wave:

1st onderzoek en als er niks 'aparts' is naast het wat hogere energie verbruik denk jij dan echt dat ze met een huiszoekingsbevel aan je deur komen? Stedin heeft gemeten dus :withstupid:

 

Dat noem ik pas naïef :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon je aan de wet houden. niet kweken en zeker geen stroom stelen!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lostchild

 

Ik denk toch dat de wereld voor jou gaat veranderen..........hoop dat je dit kunt verwerken :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lostchild

 

Ik denk toch dat de wereld voor jou gaat veranderen..........hoop dat je dit kunt verwerken :hug:

Zoiezo moeten er wel oplossingen zijn, zou toch wel jammer zijn als de meeste van ons hun hobby niet meer kunnen uitvoeren omdat de energieboer ons niet meer moet. :thumbsdown:

Zoals hierboven al staat, misschien tijd voor gas. :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook niks nieuws hoor, met generator draaien gebeurt al op grote schaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik zit niet bij stedin .

maar doen die andere energiebedrijven ook mee zo sneaky met in de rugaanvallende piekmetings ?

want daar krijg ik namelijk geen spontaan ontvouwende binnenbroekse roltoeter van ondanks het carnaval .

dan valt ie zo slap over de zak dat ie bij lange wandelingen mn eigen bibbas gaat schuren .

 

:vape: :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook niks nieuws hoor, met generator draaien gebeurt al op grote schaal...

Maar is de gasdoorlaat voldoende. G6 of G4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lostchild

 

Ik denk toch dat de wereld voor jou gaat veranderen

 

Veranderen?

 

Er verandert helemaal niks, er komt een heel kleine aanpassing in de setup (iemand nog een broodje?) en we draaien rustig verder :whistle:

Overigens zit ik niet in Stedin gebied en heb oude meter al heeft de netbeheerder hier dat speelgoed straks natuurlijk ook.

 

Echt heel erg druk maak ik me er niet over en mochten ze wel komen op alleen Stedin melding weet mijn dan te benaderen advocaat er vast wel goede raad mee.

De OVJ zal er ook blij mee zijn zo'n brak dossier en dan gelukkig die ene toevalstreffer en geen solarium of joeper van een aquarium :phone:

Kan tie goed verkopen aan baas Schreurs waar ze budget heen gaat :withstupid:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...