Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

5 Zaadjes Northern Light Automatic Aant Ontkiemen... .

Recommended Posts

kheb vandaag eens gekeken, naar die 2 nl's autos, en die stonden stikkedroog, en beetjen onstabiel erbij, dus heb ik nu nog eens beetjen water gegeven, met stukjen co2-tab erbij, zodanig dat ze goed dikker kunnen worden, ... .

 

maareuhm, die autoflowers, die ben ik 2 weken ofzo, vergeten water geven, want die grond, was kurkdroog vandaag ... .

 

dus nui beetjen water gegeven ... .

 

vanmiddag eigenlijk ... .

 

kheb beetjen teveel aan mijn hoofd gehad, den laatsten tijd, en ben gewoon mijn autoflowers vergeten water te geven ... .

 

dermee, die zijn nog ezo klein, na 4 of 5 weken :s

 

dus das pech voor mij, redden, wat er te redden valt, en nui beetjen meer water geven ... .

 

mààr nog altijd , niet teveel water, want da is mijn beginnersfoutjen geweest, stuk of 5 jaar gelede, waar ik af en toe nog aan zondig :s

 

voor de rest, nog 200€sparen, ongeveer 30€spaar ik per week, als ik niet smoor, anders spaar ik 20€ en 1 tientjen per week, 1 grammeken :s

 

tja, en mijn maten, dedie willen zaadjens overkopen, dus daarvan kan ik ook nog beetjen sparen, tenzij ze maar paar zaadjens moeten hebben, dan geef ik die gewoonweg weg ... ..

 

maar 1 vn mijn zogezegde maten, heeft es 25 gram gekocht, bij nen anderen maat, en is dermee naar de flikken gegaan, omdat ie mij wou verraden, mar ik hebbem nietn verkocht :s

 

n die heeft ook 2 topkens, vn mijn white skunk intijd gepikt, 5€ op tafel gelegd, allemaal, terwijl da ik op den wc zat, en dien is da ook weesten gaan zeggen, aan de flikken :s

 

én ik wist enkel, da hij wiet had gepikt :s

dus die flikken, dedie konden mij nietn doen ... .

 

maar ezo maten, hoef ik niet meer, vanaf nu, weten naast mij, nog mijn moeder, broer, en 4 maten, da ik kweek, en dien 1 verrader, die wiet piktigen :s

 

maar voor de rest, wens ik iedereen hiere, nog veel kweekgenot, en plezier, met hun plantjens ;)

 

nieuwe bankkaart is toegekomen, na tijdjen, dus kan ik terug zaadjens bestellen, om te ruilen ... .

 

voor de rest, de leute allemol ;)

take care ;)

Edited by DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maakt nog steeds dezelfde domme fouten!!!

Zorg nu eerst eens dat je een goede kweekruimte hebt voordat je weet ik hoeveel zaad verprutst!

Wat denk je dat die plantjes gaan doen met dit licht wat momenteel door dat raam schijnt?? Strekken als een dolle, steken al hun energie in lengte groei en niet in nieuwe wortels, nieuw blad, toppen. Kortom zonde van je geld!

Je begint al verkeerd, na ontkiemen wacht je veel te lang met planten, je weet niet op welke datum je ze gepland hebt, en wat voor spul zit er in die bak, dat is toch geen geschikte grond voor (jonge) wietplantjes?! Je vergeet ze water te geven :wacko: :wacko: :wacko: enz enz enz

 

Ik snap jou niet, al je kweekjes eindigen in ellende en je gaat vrolijk op dezelfde weg verder, ondanks alle goede tips die je krijgt.

 

Je kunt beter een bank gaan overvallen dan wiet kweken ;)

 

 

Dus, ZORG EERST DAT JE HOKJE OP ORDE KOMT!!!! Ipv je geld verspillen aan vensterbankkweekjes in januari.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude wake up! Plantjes binnen is op dit moment niet jouw ding, als je toch 'plantjens' wilt doe het dan na ijsheiligen buiten in volle grond of grote bakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude wake up! Plantjes binnen is op dit moment niet jouw ding, als je toch 'plantjens' wilt doe het dan na ijsheiligen buiten in volle grond of grote bakken.

 

Plantjes is sowieso niet zijn ding!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees tekens ook al niet.,!? Of , zijn, de regels, soms: anders in, België ^#$

 

Kom zo niet eens tot de helft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, sorry mensen, dit was gewoon een probeersel, die vensterbankkweek ... .

 

Zit ondertussen, al aan 155€, dus op weg naar de 200€ ... .

 

ik ga dan al mijn nieuwe lamp kopen, in plaats van te wachten, tot 300€spaargeld ... .

 

Ik probeer ook maar eens wat hé ... .

 

Beginners zijn er overal hé ... .

Ik ben nog een beginner ... .

 

Dont shoot the beginners ;)

 

En die grond, is gewoon potgrond, gekocht in den brico ... .

 

Sorry hé mensen, als je niet de moeite vind, om te lezen, lees dan andere topics ... .

 

Leestekens, doe ik niet ezoveel aan méé ... .

 

Probeer da wel !!!

 

En mijn hokje, zal ik eerst in orde maken ;) Voor volgende kweek ;) Met nieuwe duo fluor lamp ... .

 

En ze zagen tons, da wietforum leegloopt ... . (vriendelijke mensen hier, écht)(sommige wel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En inderdaad vakman, nu ga ik eerst es nekere mijn kweekhokjen in orde maken ... .

 

in plaats vn te blijven proberen mee dingens, die gedoemd zijn om te mislukken ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, zonder orde en regelmaat wordt t nooit wat... zorg dat je voorbereiding op orde is!

Nu ben je alleen de weinige centjes die je al te besteden hebt aan het weggooien.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt scirocco .... .

 

Orde enzo, heb ik eigenlijk vroeger nooit veel gehad, en ook al wezen mijn ouders, en school erop, ik had dat gewoonweg bekan niet ... .

 

En die centjens, die ik nu heb, is 50€per week, waar er ongeveer 20€, soms 25€, naar tabak gaat, den goedkoopsten Bantam, uit den aldi ... .

 

Dus ik ben eigenlijk zelf al héél blij, en béétjen fier, dat ik toch nog kan sparen, én niet alles gelijk vroeger, opdeed aan 10tjens, en 25skens(niet 25 gram maaar dust frank wiet)

 

En het sparen, lukt al redelijk ... . Ik moet zelf zeggen, 155€ , op 3 a 4 maand tijd, is toch al redelijk ewa gespaard, ik heb nog nen maat, dien krijgt, zijn 1080€per maand , in zijn handen, en dien koopt em direct, den volgenden dag, 50 gram wiet, voor 400€:s

 

Ik wou vroeger, ook sparen, voor 25 gram enzo .. . Maar na enige tijd, te moeten leven, met in het begin 30€per week, nadien, geldverhoging, zakgeldverhoging, naar 50€per week, terwijl mijn ouders en mijn broer, mijn kosten hebben betaald, vn mn accident, ziekenhuiskosten enzo, dus moet ik nog altijd wachten, op een uitspraak ... .

 

Maar met die 50€, rook ik nog altijd evenveel toebak, soms meer, soms minder, elektronische sigaret gebruik ik soms, maar ik verlang nog naar die nicotine, denk ik, want ik rook meestal toebak ... .

 

Dus, als ik kan sparen, met 200€per maand, waarvan er 100€naar tabak gaat, mijn euromillions, speel ik niet meer, lotto speel ik niet meer, want ik win toch nooit niets, dus houdt ik mijn geld op mijn bank liever ... .

 

En orde en regelmaat, is er aan het komen ;)

 

Bedankt scirocco voor je raad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjens heb ik buitengezet, vrijdagavond, in het onweer ... .

 

Ben da lichtjens aan beu aant worden, die plantjens, en kan bekan niemere wachten, op mijn duo fluor lamp ... .

 

Heb mooie ruil gedaan, met iemand vn het forum hier, en ga dan binnenkort nog eens moeten kiezen, welk soortjen ik zet ... .

 

Ik denk te gaan, ofwel voor og chocolate, of blueberry, ofwel jack herer, of amnesia ... .

 

ik zou daar graag eens een zadenkweek vn maken, zodanig, dat ik meer zaad ter beschikking heb, en kan verkopen aan vrienden enzo ... .

 

Die ook graag eens een plantjen zullen willen zetten ... .

 

Voorlopig foto's vn plantjens, 2 nl autos, buiten, kijk maar, hoe slecht ik da doen enzo, terwijl da de meeste hiere negatief willen zijn, tegen mij, enzo ... .

 

Positief zijn, is een gave, die niet veel mensen hiere hebben, alhoewel ik wel positief blijf ... .

 

gallery_44325_17985_3302896.jpg

gallery_44325_17985_5133064.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom hang je er niet een eenvoudige TLbak boven of een spaarlamp? Een TL bakje met 4 buizen kost een tientje en een spaarlamp van 24 watt 3-4 euro. bij de action. Dan zullen ze sowieso beter groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er prachtig bij B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic staat bij "indoor kweekverslagen".

Terug naar binnen met die dingen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic staat bij "indoor kweekverslagen".

Terug naar binnen met die dingen!

 

:rofl :rofl :rofl :rofl :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, ok, FoolOnTheHill, ik zet ze wel terug binnen, maar morgenvroeg dan, nu izzet te koud, sorry da ik ezo laat pas keek naar het forum, maar 1 nachtjen langer buiten, zal ze toch geen kwaad doen, morgenvroeg, pak ik die plantenbak, en zet ik ze terug binnen ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het ff lekker gaat vriezen heb je kans dat ze plat liggen morgen denk ik. Plantjes doen het erg goed bij 26 graden, niet bij min 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

...geloof dat we geen winter gaan krijgen en er planten erg vroeg naar buiten kunnen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

...geloof dat we geen winter gaan krijgen en er planten erg vroeg naar buiten kunnen.

 

En daar is de Wietforumpolitie :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_1525358.jpg

 

voila, plantjens, staan binnen, in de veranda, nog ewa uitgeregend vandaag, en heb ze dan maar binnen gezet in de veranda, heb de aarde wat aangeduwd, zodanig dat ze terug recht staan, en niet mere plat liggen ;)

Edited by DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel zijn ze nou gegroeid sinds die foto's van januari?

Je hebt die verlichting uit je kastjen toch nog?

Waarom hang je die er niet boven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok vakman, goed id, ik zal ze onder die tl's zetten, maar ik heb nog geen gaten gemaakt, in die plank, dus binnen paar dagen, gaan ze eronder, ga mij eerst es een klokboor kopen, en gaten maken in die plank, met die tl's aan ... .

 

dus morgen, ga ik mij om een klokboor ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEEEEEEEEEE, je moet sparen!!!

 

Je hoeft die plantjes niet in je kast te zetten, alleen die lamp erboven hangen, gewoon ergens. Raam, veranda.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, ik heb toch zoiezo een klokboor nodig, om mijn afzuiger en koolstoffilter, die ik nog moet bestellen, goed in de kast te plaatsen vanboven, dus heb ik toch een klokboor nodig, heb erop gezocht, en ik kwam op gatenzaag ... .

 

https://www.hubo.be/nl/p/gatenzaagset-7-delig/215680.html

 

én die lampen, die kan ik niet in de veranda hangen, heb daar geen ophanging, en enkel plastieken afdak ... .

 

én aan mijn raam, héb ik ook geen ophanging, dus voorlopig, zal ik blijven verder sparen, en laat ik die 2 nl autoflowers, gewoon in de veranda staan ... .

 

kan jij eens kijken, vakman, of die gatenzaag, goed is voor een afzuiging te plaatsen dan aub ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_45421_18700_144.jpgzoiets of een met klem kan op de zijkant... niks boren, hangen en gedoe. Klaar met kiemen en terug in kast ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een gatenzaag kun je heel handig mooie ronde gaten maken, maar welke maat heb je nodig voor je afzuiging?

Deze gaat maar tot 105mm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...