Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

5 Zaadjes Northern Light Automatic Aant Ontkiemen... .

Recommended Posts

iik denk da der mij iemand via het ruilsysteem ofzo, were tomatenzaad heeft verpatst, want die 2e foto is gelijke een tomatenplant ... .

 

:s

 

ofwel een vn mijn maten, mijn zaad gepikt, en tomatenzaad geplaatst :s

 

Flikker die kut dingen gewoon weg!! Zonde van de tijd en energie.

Je had toch al nieuwe zaadjes ontkiemt?? Zet die is heel snel onder die lamp dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bewonder je doorzettingsvermogen maar kan de opmerking begin gewoon opnieuw wel plaatsen. Dit wordt niet meer wat vrees ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, vakman, ik kieper die planten weg, ik zet ze buiten, op het terras, die jh kommen toch niet boven, ga nieuw zaad ontkiemen, en dat dan onder mijn lamp zetten, .... .

 

Bedankt voor jullie raad ... .

 

Twerd es tijd, dat iemand mij es zei, da die kutplantjens wegmoesten :s ... .

 

Volgende keer opnieuw, mee ander zaad, andere plantjens, en direct onder de lampen ... .

 

Sorry voor het vele geduld mensen ... .

 

Band of Brother je hebt gelijk, net als vakman, ik moet gewoon opnief beginnen, dank voor jullie raad ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voila, 5 zaadjens Jack Herer liggen nui weeral te ontkiemen, dit worden dan mijn buitenplanten, ... .

 

Kga eerst volgende week, terug nieuwe grond kopen, want die grond, in mijn potten buiten, is vol afval :s :s :s ... .

 

Derna, na nog geduld, want sparen, lukt al redelijk goed, zit al morgen op 90€ terug, dus dan kan ik die duo fluors binnen een 2 a 3

 

tal weekjens kopen, en ga der mij vandeneersten keer, nen deftigen ventilator bijkopen, via no mercy supply ... .

 

Sorry voor het vele geduld mensen, maar ik zit maar met een 20 a 25€per week, die ik kan sparen ... .

 

Dus dermee, duurt dat allemaal ezo lange ... .

 

Grtjs DonRoberto ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen geld hebt dan sowieso geen planten weggooien. Lekker in de zon zetten als het kan en anders binnen onder de TL als de zon niet schijnt.

Zolang de plantjes het doen doen ze het.

Daarnaast gewoon je JH laten ontkiemen en potten en voorgroeien onder de TL. afstand van plantje tot TL 5 tot 10 cm max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen geld hebt,

moet je niet gaan beginnen aan deze hobby.

Die vreet geld de eerste rondjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja oude rocker, ik probeer toch nog iets te doen, ... .

 

Ik denk dat ik het voorlopig, eens de nieuwe jh zen ontkiemdn, voorlopig, enkel voorgroeien onder tl, en derna kunnen ze buiten,

 

in de zomer en eind lente ... .

 

Maar da sparen, lukt een keer, en dan were niet, were toebak moeten kopen, nog soms es euromillions, en het is nu! al

 

3 weken geleden, dat ik nog eens iets gesmoord heb, ... .

 

Buiten die 1 halve joint bij nen maat ... .

 

En die jh zen al open, dus tegen volgende week, of binnen 2 weken, nen meer deftigen wortel, en dan plantek ze buiten, in mijn airpotjens ... .

 

Misschien eens beginnen sparen vollenbak ... .

 

Minder toebak roken enzo ... .

 

Stomme kutverslaving, toebak roken ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees je gewoon niet, of snap je niet wat er allemaal tegen je vertelt wordt?

Het is toch nog geen mei of wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja, vakman, ik ga ze nu nog niet buiten zetten, eerst onder tl, en in mei, buiten ... .

 

... maar eerst ook eerst beter ewa meer wortel, aan die zaadjens ... .

 

vooraleer ik ze plant, onder tl ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer ben je begonnen met ontkiemen dan?

2 dagen tussen de natte lappen is meer als genoeg meestal, als het worteltje een paar millimeter uitsteekt kan het de grond in.

 

 

Begin een beetje het gevoel te krijgen dat je echt geen idee hebt waar je mee bezig bent.

 

Als je geen geld hebt dan sowieso geen planten weggooien.

 

Het zijn autoflower plantjes van tig weken oud, die enorm mishandeld zijn, denk jij dat die nog uitgroeien tot mooie grote planten met mooie dikke toppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Als je geen geld hebt dan sowieso geen planten weggooien.

 

Het zijn autoflower plantjes van tig weken oud, die enorm mishandeld zijn, denk jij dat die nog uitgroeien tot mooie grote planten met mooie dikke toppen?

 

Daar weet BigMart alles van...

Share this post


Link to post
Share on other sites

die autoflowerplantjens zen allange duud, waarda gulder ulder nog dik om maakt, god magget weten ... .

 

op 31 maart leefden ze nog, khebbe ze buiten geplant, dervoren, en dedie zen duud gegaan door den overtolligen regen, mor das nie erg, want autoflowers, mogen duud gon, als ge daar ulder dik om maakt ... .

 

grtjs Donroberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gek genoeg klopt je topic titel vrijwel perfect!

 

Je blijft kiemen man!

 

De basis regels volgen gaat je echt helpen.. je zit krap bij kas lees ik dus benut elke euro en elk zaadje..

 

Of rij je in plaats van rechts op de weg er gewoon naast ofzo, ergens in de berm....

 

Succes voor de rest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik ervaar hier extreme moeite mee don roberto.

 

Ik weet niet of je het express doet ofniet, maar t maakt t vrijwel onmogelijk je geschreven woord te begrijpen.

 

Opbouwend bedoelt niet vervelend.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die autoflowerplantjens zen allange duud, waarda gulder ulder nog dik om maakt, god magget weten ... .

 

op 31 maart leefden ze nog, khebbe ze buiten geplant, dervoren, en dedie zen duud gegaan door den overtolligen regen, mor das nie erg, want autoflowers, mogen duud gon, als ge daar ulder dik om maakt ... .

 

grtjs Donroberto

 

Die autoflowerplantjes zijn allang dood, waardoor gulder ulder nog dik om maakt, God mag het weten.

 

Op 31 maart leefden ze nog, ik heb ze buiten geplant, dervoren?, en toen zijn ze dood gegaan Door overtollig regen, maar das niet erg want autoflowers mogen dood gaan?, als je daar druk om maakt.....

 

Als ik het niet goed vertaalt heb hoor ik het graag :P maar graag gedaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kort samengevat is dit een topic vol onzin die helemaal geen bijdrage levert aan het forum; tenzij er een "Hoe-het-niet-moet"-sectie komt.

 

Verschillende leden hebben al voldoende advies gegeven maar steeds wordt dat genegeerd.

 

Wat Rocker zegt klopt maar deze hobby hoeft geen fortuin te kosten. Met 100eur kan je al een eind komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En sommigen hebben aan 1.000.000 nog niet genoeg......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ik begrijp het, aan 100€heb ik genoeg, ... .

 

Die autoflowers zijn mislukt, verwaarlozing, da geef ik toe ... .

 

Mijn nederlands is op zich niet slecht, vindt ik dan toch, maarja, ik probeer ook mijn gentsch dialect te vermijden in het typen ... .

 

Wie niet waagt, die niet wint, ok, ik heb al veel gewaagd, en eigenlijk enkel mijn buitenplante, goed gedaan, ... .

 

Maar tegenwoordig, maak ik mij niet zo druk meer om de planten, ... .

 

Ik ben eigenlijk, geld aan het sparen, voor een 40inch-ultrahd-monitor ... .

 

Die kost mij dan 599€ ... .

 

en nog 2 maand, en die rechtszaak, vn die vrachtwagen/camion is uitgesproken, dus hopelijk, heb ik dan al wat meer geld ... .

 

En één keer, dat ik die uhd40inchmonitor heb, begin ik te sparen, voor grotere ssd, vn 512gig, vo 256€ .. .

 

die planten, is meer bijzaak, momenteel, staan er 5 jack hererkens, in de kast, en als die bovengekomen zijn, gaan die op 15 mei, buiten op den koer ... .

 

Sorry, voor de mensen, die dit allemaal nie wouden(wilden) weten, ... .

 

Mijn smoren, doe ik praktisch niet meer, slapen, doe ik nog altijd slecht, mijn zuurstofmasker, gebruik ik niet meer ... .

 

Nu nog moeite doen, om een lamp te kopen/sparen, zonder eerst te sparen, voor een groter scherm, en nieuwe ssd, terwijl buiten den zomer binnenkort begint, en ik 5 jack hererkens buiten gon hebben, vindt ik de moeite niet, om te sparen nog voor die lamp, hopelijk, heb ik ze wel tegen september ofzo ... .

 

Sorry voor de mensen, die dit niet wijs vinden, maar toch, ik doen mijn zin, ... .

 

Smoren doe ik haast niemere, khebber geen geld, en geen zin meer voor ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe lekker je ding! Ze klinken af en toe wat kritisch maar iedereen bedoelt t goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...