Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonSigaar

5 Zaadjes Northern Light Automatic Aant Ontkiemen... .

Recommended Posts

Mja, ik heb al een andere, grotere gatenzaag besteld, die vn 68mm tot 125mm gaat ... .

 

daar moet ik morgen om ... .

 

én héb mij een werktafel ook besteld, zodanig, dat ik gemakkelijk gaten kan maken, in die tl-plank, en dan doe ik die nl auto's verder, onder tl ... .

 

maar ik ga dan were, iets vn een 57€ opdoen, en mee mijn geld, da ik aan mijn petekindjen heb gegeven, en nog ewa kosten deraf, vn 54€ en een scheet, voor die zaadjens, en die muts, waarvan ik 4 grapefruitzaadjens, geruild heb, met iemand vn het forum hiere, voor 10 blueberry, 10 og chocolate, en 10 jack herer zaadjens, allemaal regulier, ga ik als ik geld heb, vn te sparen, eerst die afzuiger en koolstoffilter kopen, samen met die duo fluor lamp 2 x 80 watt, en dan heb ik toch al iet of wat deftiger kweekkastjen, en dan begin ik met een zadenkweek, allé, proberen toch, vn jack herer, en derna 1 zadenkweek, vn die og chocolate, en derna, nog 1 zadenkweek, vn die blueberry, en derna, nog 1 zadenkweek, vn amnesiazaad ... .

 

gewoon om te zorgen, dat ik toch genoeg zaadjens overhoudt, en niet altijd moet zaad ruilen, of kopen, ... .

 

dus volgende week, eerst die afzuiging, en koolstoffilter, bij no mercy shop ... .

 

kga da tons doen, in die kast, met pcventilatoren, enzo en dergelijke, opda die nieuwe plantjens, en die nl auto's, vanaf volgende week, toch ook al ewa wind hebben, ... .

 

maar sparen, en toebak roken, lukt niet ezo goed, dus dermee, da ik nu al paar jaar, probeer te stoppen, met roken, en mij nen verdamper wil kopen ... .

 

nog 17 dagen, en het is mijn verjaardag, dus dan krijg ik toch terug al ewa extra geld ... .

 

dus voorlopig, nog sparen ;)

 

Grtjs DonRoberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met het geld dat je gaat opdoen aan die werkbank en gatenboorset (57euries) kan je al een DP60 kopen: https://www.desjop.n...80#.Vs3uSfnhDIU

 

Hoef je die rommel niet te kopen en heb je meteen ook een kastje. Dan moet je enkel nog een plug n play lamp kopen en je bent vertrokken. Een afzuiging en filter hoeft niet persé in het begin( passieve uitlaat). Die koop je dan binnen een 6tal weekjes wanneer je potentiele planten ik bloei kunnen.

 

Onder een budget leven lijkt me echt niet makkelijk maar je maakt het wel nodeloos ingewikkeld voor jezelf vindt ik.

Een deftige micro set-up kan je al draaiende hebben voor 150eur.

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou mij deze koolstoffilter nemen, voor 24€50 ... .

 

https://www.nomercyshop.nl/product_info.php?cPath=31_344_348&products_id=365&osCsid=7rt70rcqg4kqkulkgjosn8pqi0

 

en deze afzuiger

 

https://www.nomercyshop.nl/product_info.php?cPath=31_32_189&products_id=774&osCsid=7rt70rcqg4kqkulkgjosn8pqi0

 

maareuhm, die 2 x 125mm, vn die maten, passen die dan opeen ?

 

ik weet nog niets, vn afzuiging, en koolstoffilters en dergelijke ... .

 

én een kweektentjen, zien ik niet zitten Crimson Fart, kheb mij voorgenomen, om mijn kast te gebruiken, ... .

 

het enige, da ik wil weten, is ofda die 2 maten, vn die afzuiging, en koolstoffilter, dan ook op elkander passen, met die 125mm doorsnede, en of ik nog een klem nodig heb of iets dergelijke, of da ik da op mekander kan vastvijzen ?

 

Dank op voorhand, voor alle hulp ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me niet vergis passen die perfect op elkaar.. Da ding maakt wel lawaai

Bij de Can-lite wordt een flens meegeleverd die past op die stofzuiger ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet juist nog de gepaste gatenzaagset kopen ... .

 

héb 1 x de gepaste gekocht, voor gaten te zagen, in die tlplank, maar batterij is al terug plat, na 1 gat, extra batterijen, moeten ook nog opladen, en die 2 extra batterijen, moeten ook nog eerst opgeladen worden ... .

 

én die 2e gatenzaagset, is voor niets gekocht ... . kan ik miskien later nog eens gebruiken ... .

 

én die nieuwe, is 47€75 voor gatenzagenset in den hubo, die is wel 100mm dus past dat perfect, voor die bovengenoemde afzuiger, en koolstoffilter ... .

 

die is vn 68 - 100mm ... . die nieuwe, dus nog ewa geduld mensen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voila, mijn gaten zijn gemaakt in mijn plank, morgen hang ik de tllampen eraan, nu izzet beetjen te laat, mijn maat kenney, heeft mij geholpen, mee zijn elektrisch boormachien, om die gaten te maken, meedat ik mee miijn prutsboormachine, op batterijen, na 7 uur opladen, maar 2 gaten gedaan kreeg, en mijn maat heeft hiere op 1 uurnhalf, al die gaten gemaakt ... .

 

Dus binnenkort (morgen) hang ik mijn tllampen eraan, en dan gaat die northernlightkweek, verder onder tl ... .

 

Hiere foto vn plank (met gaten in)

 

Dit voor de warmte, vn de tllampen, op raad vn rockfort, en andere wietforumleden, met goeie raad ... .

 

gallery_44325_17985_2998076.jpg

Edited by DonRoberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een update, plantjens, staan in de kast, plank heb k die tl-lampen aangehangen ... .

 

én die plank, héb ik dan terug omhooggehangen in die kast, hieronder fototjens ... .

 

gallery_44325_17985_2957142.jpg

gallery_44325_17985_127608.jpg

gallery_44325_17985_1982861.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_3047099.jpg

 

sukkelplantjens, ik weet het :s

 

8weken en 2 dagen oud, en het zijn sukkeltjens gebleven ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 weken en 6 dagen oud, en ze zen bekan duud, gelijke nen duuien pier ... .

 

gallery_44325_17985_2391833.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Hutseflutsel, maar die autoflowers, zijn nui binnen 2 dagen 12 weken oud, en die zien nu al lichtgeelgroenachtig, en die leven niet echt meer .... .

 

Dus voor mij géén autoflowers niet méér ... .

 

Buiten staan er nu 4 ontkiemde jack hererzaadjens, in airpotjens, en van zodra die bovenkommen, start ik nieuw topic, vn die buitenplanten, met fototjens ... .

 

Khoop dat er vandejaar, niet opnieuw mensen komen zagen, achter plantjens, want ik ben da beu, en vn de politie vn destelbergen, mag ik 5 plantjens hebben(tel gedaan, zolang ik daar niet over ga,en niet verkoop, ben ik zogezegd gedoogd .... .)

 

1 jack hererzaadjen, zit nog in den plastieken ontkiempot, en die is al open, maar nog geen worteltjen, ... . (of miniem)

 

Foto's en topic worden pas geupload en gestart, vn zodra er leven zichtbaar is boven de grond ... .

 

Licht is nu wel goed op die autoflowering northern lights, maar te laat, en pech, maar das niet zo erg, heb nog maar stuk of 110 zaadjens over, vn verschillende soortjens ... .

 

Grtjs DonRoberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nl auto's

 

gallery_44325_17985_2548384.jpg

gallery_44325_17985_2051975.jpg

 

slechte start = slecht einde

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 1 scheefgevallen nl auto, staat terug recht ... .

 

plantjens worden terug groener, tijdjen geen water, of miniem water, en ze staan niet mere ezo zeiknat ... .

 

11 weken oud vandaag ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze eruit trekken, zorgen voor goede grond en nieuwe kiemen.

 

 

 

 

*wanneer gaat dit topic nu eindelijk eens naar de micro-sectie verhuizen?*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je nu al weer zaadjes buiten in potten zitten???

Je leert het echt nooit he :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_2727074.jpg

gallery_44325_17985_1698342.jpg

 

dit is nu week 12 én 1 dag ... .

 

die sterven gelijke niet ... .

 

ja, sorry, vakman, het mooi weer begon hier, en had al 4 vn de 5 jh ontkiemd, en ze zeggen hiere allemaal, van zodra het een klein worteltjen heeft, moet ge het planten, dus vandaar ... .

 

der was maar 1 iemand, die voor nen groteren wortel ging, allé, 2, want ik wou da eigenlijk ook ... .

 

maarja, nui doe ik nekeer, gelijk het merendeel, vn ulder da wilt, (ulder = jullie) en het is nog niet goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_3171707.jpg

 

gallery_44325_17985_1002055.jpg

 

da 2e fotoken, da plantjen is gelijk ezo raar, iemand enig id hoe da da komt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van stress??? Plantje is aan zijn 6e leven bezig :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit is nu week 12 én 1 dag ... . die sterven gelijke niet ... . ja, sorry, vakman, het mooi weer begon hier, en had al 4 vn de 5 jh ontkiemd, en ze zeggen hiere allemaal, van zodra het een klein worteltjen heeft, moet ge het planten, dus vandaar ... . der was maar 1 iemand, die voor nen groteren wortel ging, allé, 2, want ik wou da eigenlijk ook ... . maarja, nui doe ik nekeer, gelijk het merendeel, vn ulder da wilt, (ulder = jullie) en het is nog niet goed ;)

 

Die 2 groeien nog wel ff door de komende tijd met genoeg licht en liefde.

 

De grootte van de worteltjes maakt vaak niet zo heel veel uit. Ik pot de zaden als de worteltjes ongeveer 1cm tot 2cm max groot zijn en ze doen het allemaal prima.

Anderen wortelen als de zaden open gaan of als er net een klein wit puntje aan komt en er zijn mensen die potten op een vast moment na een x aantal dagen en daarbij soms met erg lange worteltjes en ook die doen het allemaal prima.

 

Waar ga je de JH in potten? In zo'n terras bakje gaan die niet werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44325_17985_1834538.jpg

 

nl auto 1 met 2 takken ... .

 

lampjes hangen goed ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die TL-buizen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

iik denk da der mij iemand via het ruilsysteem ofzo, were tomatenzaad heeft verpatst, want die 2e foto is gelijke een tomatenplant ... .

 

:s

 

ofwel een vn mijn maten, mijn zaad gepikt, en tomatenzaad geplaatst :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...