Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinny_1981

slechtste coffeeshop`s

Recommended Posts

in breda zijn de kloteshops

 

Mediteranee met koeiestrontsmaakwiet

 

sky met 4 soorten kutweed, en zwerverssteengruishasj

 

 

Ik hoor niets dan slechte reacties over de shop Mediteranee, ook over deze revieuws. Onlangs dit:

"This shop must be closed. They ask big money for weed that is not good. When you get weed there the dealers are not friendly and they give you a little bag of weed for every amount of money. Someone we know is friends with a cop down in Breda and he told us that this shop is working with the cops! Some days they give up the people that have bought their stuff, so the cops can get hold of you when you are leaving Breda. And a friend is one of the people that can tell this for real because this problem was did to him. At summer time this shop have some boys running out on the street to collect people for their shop! This is not good to know this about a shop! So people please don't go to this bad bad bad shop."

 

Dankzij internet kunnen we de boodschap duidelijk overbrengen om nooit binnen te gaan in shops die spelen met onze gezondheid door er rommel in te kappen. Slechte shops moeten het voelen aan hun omzet.

Mediteranee is daar alvast één van, vermijden die boel :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
De slechtste shop in Tilburg is toch wel de Pasja, die verkochten me laatst Orange Bud, met budrot!

 

 

blowsterke,

 

sorry dak het zeg maar jou gekwats slaat echt nergens op.

 

ik ben bevriend met de eigenaar van de pasja, hebben nooit orange bud verkocht. ze verkopen bijna altijd hetzelfde nl:

 

WW €7

shiva €6,5

Norther Light € 6

Gruis € 5

 

Thai 5 gram voor 10 euro 3 per gram

purple haze 5 euro per gram 3 gram voor 10 euro

 

Tbizla €12

Crystal€9

spoetnik €7

polm 6 euro

maroc normale/blonde 5 euro

afghaan 5 euro

 

de hasj weet ik niet zo goed wan da rook ik bijna nooit... dus da kan fout zijn

 

nouja groeten en naar mijn mening is pasja een van de beste in prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding.

of het komt omdat ik de eigenaar ken.

 

ohya en nog ff over breda

jaja de fly en hy in breda zijn ook egt miereneukers..

 

de enisgte wiet die je toendertijd kon voor 5 euro kon halen was allen B-52.. kutwiet met veel bladeren.

rest alleen per 12 euro..

kwaliteit van de nl was wel ok. maar prijzen zijn te hoog en personeel onvriendelijk.

 

ik was toendertijd ook wel 17 maar toch..

 

BK :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop Tuda Fruta in Rotterdam,

 

haast niks op de kaart, niet eens skunk (dan weet je het al), alleen K2 en Silverpearl qua wiet geloof ik een 12'je bevat heel weinig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens dat Tuda Fruta een wel heel beperkt assortiment heeft (meestal 3 witte soortjes) maar de kwaliteit en hoeveelheid liggen wat mij betreft niet onder het gemiddelde. Het is mede dankzij dat felle TL-licht bij de afhaalbalie niet m'n favo shopje en ook voor de variatie hoef je er niet heen, maar ik vind hun Silver Pearl niet bijzonder slecht ofzo. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
blowsterke,

 

sorry dak het zeg maar jou gekwats slaat echt nergens op.

 

ik ben bevriend met de eigenaar van de pasja, hebben nooit orange bud verkocht. ze verkopen bijna altijd hetzelfde nl:

 

WW €7

shiva €6,5

Norther Light € 6

Gruis € 5

 

Thai 5 gram voor 10 euro 3 per gram

purple haze 5 euro per gram 3 gram voor 10 euro

 

Tbizla €12

Crystal€9

spoetnik €7

polm 6 euro

maroc normale/blonde 5 euro

afghaan 5 euro

 

de hasj weet ik niet zo goed wan da rook ik bijna nooit... dus da kan fout zijn

 

nouja groeten en naar mijn mening is pasja een van de beste in prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding.

of het komt omdat ik de eigenaar ken.

 

ohya en nog ff over breda

jaja de fly en hy in breda zijn ook egt miereneukers..

 

de enisgte wiet die je toendertijd kon voor 5 euro kon halen was allen B-52.. kutwiet met veel bladeren.

rest alleen per 12 euro..

kwaliteit van de nl was wel ok. maar prijzen zijn te hoog en personeel onvriendelijk.

 

ik was toendertijd ook wel 17 maar toch..

 

BK :specool

~

volledig mee eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffee shop ankara en cheers in emmen dat zijn pas echte rip off shops echt waardeloos :(

en dan echt 13 euro vragen voor 0,8 gr shit wiet.

 

oja die coffeeshop in zuidlaren is illusion

 

groetjes gerrie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shabab in Utrecht aan de Vleutenseweg is zeer oplichterij, als je een voorgedraaide haalt zit er niets in en als je gewoon haalt dan is het super slechte kwaliteit. Daarom zal het wel zo goedkoop zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Zeeland is het pas een Rip off in de shops!!

Diep triest!!

Kwaliteit is ver te zoeken(onsjes) en prijs is om van te schijten.(silver haze looking/tasting like orange bud enzo :rofl )

Ben altijd blij met randstadse tientjes( :wOOt ) die maten af en toe mee nemen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
coffeeshop Tuda Fruta in Rotterdam,

 

haast niks op de kaart, niet eens skunk (dan weet je het al), alleen K2 en Silverpearl qua wiet geloof ik een 12'je bevat heel weinig..

 

Ben ik het niet mee eens, tuda is een flexe shop. silverpearl is dan ook wel een van mijn lievelings rokertjes maar toch, ze zijn zeker niet gierig. Zijn ook gewoon vriendelijke mensen daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag vaker in de shops om buitenwiet.

Als er meer vraag naar ontstaat stijgt de prijs en is misschien ook de buitenkweker bereid een deel van z`n opbrengst te verkopen. Voor 2 euro/gram geef ik het liever weg. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zuid-pool in nieuwegein. erg slecht, de kwaliteit valt nog te doen, word wel stoned, maar de hoeveelheid die je krijgt vergeleken met de kwaliteit is slecht je krijgt veel te weinig en de openingstijden zijn barslecht. (Maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door de gemeente) Zoals wij altyd zeggen Ruud pist over zn planten. Ruud is degene die het vaakst aanwezig is (hijs de broer van de eigenaar).

Share this post


Link to post
Share on other sites

aah slechte shops, daar kennen we er genoeg van als Belg die bijna wekelijks naar de grensgebieden gaat, pfff...

 

'k sluit mij aan bij de mediterranee in breda.... zelfs een keertje geweest dat ze geen wiet hadden ;)

 

Voor de rest heb ik vaak voor dat ze mij een beetje goeie hasj laten zien/roken en dan als je een beetje meer gaat kopen geven ze andere soort... Not cool

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben bevriend met de eigenaar van de pasja, hebben nooit orange bud verkocht. ze verkopen bijna altijd hetzelfde nl:

 

WW €7

shiva €6,5

Norther Light € 6

Gruis € 5

 

Thai 5 gram voor 10 euro 3 per gram

purple haze 5 euro per gram 3 gram voor 10 euro

 

Tbizla €12

Crystal€9

spoetnik €7

polm 6 euro

maroc normale/blonde 5 euro

afghaan 5 euro

 

de hasj weet ik niet zo goed wan da rook ik bijna nooit... dus da kan fout zijn

 

nouja groeten en naar mijn mening is pasja een van de beste in prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding.

Superpolm is zelfs slechts 5 euro en van goede kwaliteit.

 

Men moet er wel bij stilstaan dat het partijen zijn die ze opkopen en de ene oogst is de andere niet.

De kwaliteit van aanbod kan dus altijd varieren.

Zeker omdat het in de illegaliteit moet gebeuren.

Pasja zit er al minstens 17 jaar en is altijd een aanrader.

 

ps. ik ben geen persoonlijke vriend.

Alleen klant over de jaren heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas heb ik in 2006 een typefout gemaakt B)

 

Dat de topic nu na lange tijd weer eens geopend wordt, kan ik het alsnog corrigeren. :rolleyes2:

 

De shop die ik bedoelde was niet de Pasja, maar dat was Shiva aan de Koestraat.

 

Heb het in mijn post al aangepast maar kan het bij de andere helaas niet doen. :no

 

Groetjes Blowsterke :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in alle jaren nog nooit echt slechte wiet gekocht.

Wel regelmatig te weinig gehad voor het geld. Als je het vermoedt, moet je vragen het nog eens te wegen.

De volgende keer heb je dan weer extra. :D

 

Maar bruine wiet, die muf ruikt? Nooit gehad. Ik ben alleen nooit bij Shiva geweest. Ken hem wel.

Dat hij er al meer dan 15 jaar zit, geeft dan ook te denken.

Wie koopt daar al die slechte wiet en komt er terug??? :D

Echt bedenkelijk. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffee shop HIGHLIFE te goes. :lol:

 

sjaggo personeel en bijna altijd bruine wiet(ze zeggen dat ze 10 soorten hebben ofzo maar volgens mij hebben ze maar 1 soort)kut wiet!!!maakt niet uit wat je koopt het smaakt altijd het zelfde. VIES!!!

en ze zijn nog duur ook.

 

GEEN AANRADER. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren ben ik samen met mijn vriendin bij Coffeeshop Rastafari - Klein maar fijn in Venlo geweest.

 

De coffeeshop heeft behoorlijk stevige prijzen maar ziet er wel gezellig uit.

 

Na ongeveer 10 minuten werd wij gesommeerd om te vertrekken omdat mr. "Easy" meende dat we de wiet die we rookten niet bij hem hadden gekocht.

Toen we probeerden uit te leggen dat dat wél het geval was werd Mr. Easy ontzettend kwaad en begon te schelden en te dreigen. <Mr Easy schold mijn vriendin uit omdat ze Duitse is en sloeg met zijn krukken naar haar en op tafel. Hij dreigde met politie en haalde zijn uitsmijter erbij. Dit kwam écht hélémaal zonder aanleiding.

In het proces schold hij ook nog een andere vrouw uit die haar mobieltje pakte. Het blijkt dat je in deze coffeeshop geen mobiele telefoon mag gebruiken.

We kregen niet de kans om ook maar iets uit te leggen en alles was gebaseerd op zijn aanname dat we de wiet niet bij hem hadden gekocht. Aangezien we niet veel roken was dat die dag ook correct omdat we een restje van vorige keer rookten.

 

We kregen prompt een verbod om zijn winkeltje ooit nog te betreden. Niet dat ik daar na deze ervaring nog behoefte aan had. Zowel ikzelf als mijn vriendin zijn tijdens deze belachelijke uitval heel rustig opgestaan en hebben niets meer gezegd wat eventueel de zaak zou doen escaleren.

Eenmaal buiten moesten we wel even bijkomen. Mijn vriendin was totaal overstuur door deze situatie en zelf stond ik ook een beetje te trillen.

 

Mr. Easy (zoals hij zichzelf noemt) is dus helemaal niet "easy" maar eigenlijk een ongelooflijke stressvogel.

Wees gewaarschuwd. De, op het eerste gezicht, leuke en vriendelijke sfeer is een mooi laagje voor een blijkbaar rotte binnenkant.

 

Wij houden ons voortaan bij "Oase" in Venlo.

Succes L & K

Share this post


Link to post
Share on other sites
schrijf in deze topic de slechtste coffeeshop`s die jij kent.ikzelf kom uit amsterdam en ken er wel een paar waar onder andere de prijzen te hoog zijn enzo

hieronder mijn lijstje

coffeeshop mediterranee:slecht personeel,eigenaar kijkt iedereen vuil aan prijzen zijn te hoog en gewoon slechte hash en weed.

coffeeshop smokey:slechte weed en veels te duur,verder is de shop gewoon smerig,bestel er maar is een drankje en oordeel zelf.

coffeeshop highlander:heel duur en slecht personeel altijd shaggie en weinig zitplaatsen en de hash is er behoorlijk slecht :P :P :D

 

en zo kan ik nog wwel effe doorgaan :bier

MAIMIin terneuzen bah echt slechte weed jach herrer smaakt naar hooi

voor mij is dit de slechste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sticky Fingers in den haag! op de la reyweg

 

Er is hier weinig keuze... 2 soorten wiet.. en 1 of 2 soorten hasj... + nog wat thai onzin...

 

Zakken die je krijgt zit vaak vol met blad en takken.. ook vaak fluffy weed. En hetlijkt wel dt ze met de dag duurder worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

international is toch ook wel sucken

ben er onlangs geweest, had er bijna 5gr k2 gekocht, tot ik het zakje zag dat ik zou krijgen

je krijgt meer in miami voor 3gr dan in international voor 5gr

een maat kocht het wel, smaakte naar meel of zoiets

tis precies een wc waar je je wiet moet halen, en toen ik er stond zag ik dat ie verkocht aan kleine mannetjes, ze konden hoogstens 14 zijn. ik hoop echt dat ie tegen de lamp loopt, met z'n vuile stront wiet

best dat sahara, miami en kinky corner nog in orde zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sticky Fingers was goed met de vorige eigenaar, die nieuwe maakt er een zooitje van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De Miami. Onvriendelijk en barslechte wiet.

 

stinkwiet.. zo hard bespoten, en ik wil ni bediend worde door ne louche 16 jarige marokaan die foefelt me weegschaal (ik heb er zelf ook een op zak)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de maimi is heel slecht er zit zelf zand tussen de wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...