Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinny_1981

slechtste coffeeshop`s

Recommended Posts

ik vindt op dit moment ALLE COFFEESHOPS SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

ze verkopen allemaal stomme kut lampenwiet!!!!!!!!!!!

 

 

 

IK WIL BUITENWIET!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_< :wacko: :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de Miami in terneuzen zal wel de meest slechte shop zijn waar ik ooit ben binnengestapt. Klant onvriendelijk, duur en kutwiet mij zien ze daar geen 2de x

 

IK WIL BUITENWIET!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wacko: :wacko: :blink:

 

Jah in de winter ofzo? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALLE SHOPS ZIJN KUT!!!!!! ECHT ALLEMAAL..STELLETJE ZAKKENVULLERZZZZ!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de Bazar te doetinchem (gelderland)

 

 

eerste half jaar dat ze open gingen zeer goede wiet maar nu is het niks meer

 

toppen zien er niet uit en als je vraagt naar een lekker wietje kom je al aan de haze

 

en zelfs die is die 12 euro die ze daar vragen niet waard

 

heb ze ook als is betrapt had het gevoel dat me zakje met toef never nooit geen 5 gram haze was

 

ik kwam thuis en wat denk je 4,3 gram oplichters ben terug gegaan heb er dikke sch**t aan <_<

 

ze stonden eerst ff flink te denken toen zeiden ze ja je hebt er vast en zeker al wat uit gehaald

 

 

was meteen de laatste keer dat ik daar was

 

werd flink pissig waar door ze me een verbod gaven wat me weinig boeit..

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
de Miami in terneuzen zal wel de meest slechte shop zijn waar ik ooit ben binnengestapt. Klant onvriendelijk, duur en kutwiet mij zien ze daar geen 2de x

 

 

 

Jah in de winter ofzo? <_<

 

 

 

vorig jaar ZOMER hadden ze ook GEEN BUITENWIET IN DE COFFEESHOPS!!! alleen in de zomer van 2006 en 2007!! toen verkochten ze de HEILIGE MARIA!!!!! OFTEWEL ECHTE STUFF!! BUITENWIET!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

buitenwiet4life!!!!!

 

 

ik heb autisme! het is me MEDICIJN!!! als ik het gerookt heb ga ik super hard over de straat lopen en helemaal mee bewegen op de muziek die uit me MP3 speler komt!!

 

 

en dan vooral op dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=EIOJ1YwfuLo

 

ik weet ALLES OVER WIET EN HASJ GELOOF MIJ!!

 

 

buitenwiet mis ik zo!! al sinds eind augustus 2007 / begin september 2007 heb ik het niet meer kunnen roken en jullie willen niet WETEN WAT VOOR PROBLEMEN IK DAAR DOOR HEB!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop Cheers in Emmen..dat vind ik persoonlijk echt een hele slechte je krijgt halve zakken voor volle prijs en het valt nog niet te roken ook <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miami in Terneuzen. "verdere uitleg niet nodig"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom niet meer in de shop,koop de wiet gewoon op men wijk.20euro voor 2,7gr. en je word er lekker chill van :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@professorX inderdaad maiami in bergen op zoom, zeiknatte wiet niet te roken ook!

snap wel dat die shop nu dicht is ,,

binnekort gaan ze weer open en hopen dat ze dan een lekker wietje kunnen verkopen :D

 

(hoort niet hier maar de beste shop van bergen op zoom vondt ik de sahara(die inmiddels ook dicht is :rofl )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dubbele post, maar ik vind dat dit bericht hier ook wel thuishoort.

 

Ik wil graag melden dat de coffeeshop Sky High op de fluwelen burgwal in Den Haag aan frauduleuze praktijken doet. :)

 

Al sinds 3 maanden wegen we onze grammen na die we daar gehaald hebben.

Na de eerste keer incidenteel nawegen bleek dat bij elke losse gram 0.1 tot 0.3 te weinig, en bij 2gram zakken zelfs 0.2 tot 0.5 gram te weinig wordt geleverd. (en dan hebben we het nog niet over de takken die er in zitten).

 

Ik heb de coffeeshop tot 3 maal toe bewust gemaakt dat waarschijnlijk hun weegschaal her-gekalibreerd moet worden, en ben zelfs een keer met mijn weegschaal en munten ter kalibratie langs geweest. Ze zeiden tegen mij dat de baas had gezegd dat ze 2 dagen later de weegschalen zouden laten kalibreren, maar vandaag heb ik weer 2 gram gehaald, en er zat alsnog slechts 1.61g in.

Moet je eens voorstellen wat voor winst je daaruit kan halen in enkele maanden met in het achterhoofd dat ze de prijzen al verhoogd hebben van 6- naar 7 euro.

 

Er zijn al genoeg coffeeshops gesloten, en wil hier niet aan meewerken. :smoke

Daarom vraag ik jullie niet om deze shop te boycotten, maar ik raad wel iedereen aan om zijn aankopen daar ter plekke af te wegen en de mensen daar op de hoogte te brengen dat je te weinig hebt gekregen, je betaalt er immers wel voor.

Inmiddels heb ik al zo'n meer dan 7 gram misgelopen, in de gevallen waar ik het zelf heb nagewogen, dus het kan zijn dat ik al maanden c.q. jaren belazerd ben. :)

 

Het heeft er nooit als veel uitgezien, en voor de kwaliteit kan je het beter ook maar laten, maar dan ook nog eens te weinig geven slaat alles.

We hebben het hier immers over duizenden euro's per maand.

Dus let op wat je koopt, en het kan ook bij andere shops gebeuren met voorgewogen zakjes. Wees bewust!

 

Ik hoop jullie hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. :D :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rdam challenge gesloten gelukkig altijd heel vies aankijken en bagger wiet

greenpoint percies hetzelfde

 

Gelukkig hoef ik niet meer te kopen; heb genoeg voor de komende maanden; En daar is me wijffie blij mee ging elke dag en das niet goed;hoorde ook dat ze "vol"zitten na het sluiten van al die shops. Dat klinkt als bullshit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop guna guna in uden kan er ook wat van

slechte wiet, weinig keus, lelijk personeel, 15 euro voor 1,8 gram

en die 1,8 gram is zelfs maar 1.6 denk ik

vandaar dat de eigenaar ook een bmw 6.45 rijd

vermijden die kutshop dus!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rdam challenge gesloten gelukkig altijd heel vies aankijken en bagger wiet

greenpoint percies hetzelfde

 

Gelukkig hoef ik niet meer te kopen; heb genoeg voor de komende maanden; En daar is me wijffie blij mee ging elke dag en das niet goed;hoorde ook dat ze "vol"zitten na het sluiten van al die shops. Dat klinkt als bullshit?

 

 

ho even over GREENPOINT geen slecht woord

als je respect hebt krijg je ook terug :rolleyes:

 

maar over de challenger klopt

dan heb ik er nog wwel n paar

 

-tuda fruda kralingen

-coffeshop charlois (opa)

 

 

gr daim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik eigenlijk maar vast in twee coffeeshops waarvan 1 omdat deze langer open is en ook op zondag.

 

Dit is de Havenzicht in gorinchem... met grote bocht om heen als het even kan! Het afwegen gebeurt buiten zicht en 9 van de 10 keer zit er minder in dan je hebt bestelt (ja ik weeg het na).

 

Ga liever bij de vrolijken Gaper langs die zijn minder vaak en lang open maar je wordt er netjes geholpen en ze wegen de wiet op de balie af in plaats van er achter en tot nu toe is daar 5 gram altijd precies 5 gram geweest en de kwaliteit is top en je krijgt ook nog gratis tip, vloei en een aansteker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De riff in hilversum weinig soortjes en veelste droog

De papillon in hilversum is echt ongelooflijk duur 16 eu 1gr amnesia maar de kwaliteit is wel erg goed.

De hacas in soest is echt een DRAMA vieze bruine haze lijkt wel thai wiet alleen dan de slechte kwaliteit.

en dan is ook nog is alles voorverpakt. Had laatst een gram amnees van 12 eu de gram gehaald in de auto nagewogen bleek het 0,8 te zijn haha ben terug gegaan en heb herrie staan trappen en kreeg mooi wel me 2 teveel betaalde euro's terug. Hier ga ik echt nooit meer heen.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grashopper in Eindhoven. De wiet is vaak niet geweldig, ze zetten ±5g op de kaart, en als je smorges komt mag je blij zijn met 4.8, kom je savonds dan heb je soms zelfs kans op 4g :wave: Vroeg ik om een verklaring, werd er me verteld dat er 1 zakje afgewoge word, en dat de rest gevuld word op het zicht geschat :) Maar het zou normaal niet meer als 0,3 ernaast zitten.FF mn weegschaaltje bovengehaald na die uitleg :( keek de dame achter de kassa al beetje zenuwachtig, bleek het 4.3 gram te zijn :D Buiten dat hebben ze soms gruis in aanbieding €25/5g en ik vermoed dat ze dat in bulk aankopen, aangezien het vooral fluffy topjes met knipafval met een matige gehalte thc. Je word er ook niet zo stoned van.

 

Ook hangen er vaak van die idiote macho-typetjes voor de deur met hun scootertjes :o Niet dat dat erg is, gezien de drukte die er vaak heerst en dat er naar mijn weten geen buitenwipper is zullen ze nog wel genoeg overlast veroorzaken om gesloten te worden, of een onderzoek naar te veel wiet in opslag oid op te starten.. Spijtige is dan wel dat deze klucht van een shop misschien het voortbestaan van de betere Eindhovense shops (bvb New wave, de Apotheker) in gevaar brengt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben weleens bij ''the best'' geweest in rotterdam maar sow... k haal`10 euro wiet lijkt net of ik 5 euro wiet krijg.

pllus ik heb weleens meegemaakt met mn vrienden dat er gwn een stuk groen stof tussen zat dat geen wiet was EGT SHIT!

dus deze kan je beter vermijden

 

m.v.g tesla

Share this post


Link to post
Share on other sites

panda in denhaag

 

is een minderjarige shoppa

Share this post


Link to post
Share on other sites
green spirit in spijkenisse.

de zaak op zich is goed alleen de verkoop is zwaar klote.

zeer onbeschofte behandeling door 1 van de verkopers,(niet die 2 kale,die kale zijn eerlijk)ik zeg niet wie.

dit is 3 weken geleden gebeurd;

 

maar het is onbeschoft als je met 5 klanten staat te wachten en er komt een ''verkoper''aangelopen met de hardop sprekende mededeling;''altijd bij mij he?''

1 van de klanten spreekt de verkoper /ster er op aan dat er iets vreemds door zn wiet zit en de verkoper/ster loopt door en zegt tegen een ander wat kan mij die kut wiet schelen.

 

toen kocht ik een 7 euro euro zak en idd schimmel op sommige stukjes wiet.

onverantwoord,hoe hun met de klanten omgaan,zeker ook met de rook hygiene.

als je schimmel wiet rook kan je een schimmelinfectie in je longen krijgen.

 

de wiet heb ik weggegooid en zal er nooit meer komen voor wiet,

ik zit vaker binnen in de zaak,maar wiet is daar het trieste wat ik ooit gezien en gerookt heb en ik weet zeker dat ze 2 vakjes hebben daar,1 vakje afvalwiet en 1 goede wiet.

 

iedereen zegt het,de green spirit is kut met zn wiet,triester kan niet

 

als je daar koopt moet je zeggen uit het goede vakje,

dan heb je nog enigszins iets notmaals te roken als je geluk heb,maar verwacht geen bio wiet,chemisch als de hell

 

voor mij is de green spirit qua wiet de slechtse coffeshop die ik ooit gezien heb que verkoop en kwaliteit.

de zaak zelf is wel relax daar zit ik geregeld.

 

maar voor wiet te kopen kom ik er nooit meer sinds die keer 3 weken geleden,

ik koop geen wiet bij verkoopers/sters die klanten als oud vuil behandelen,en zeker niet als ze je gewoon brak slechte wiet verkopen,

dan ken je van mij de ter**g krijgen op zn rotterdams

potjes 10 waren wel flex om me te handelen in voor gedraaide

verder is deze shop gesloten der is tot 3 keer toe harddrugs aan getroffen in de shop en het pand der naast op naam van de vrouw van de eigenaar van die shop was een growroom gevonden

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaag om terug te lezen hoe ik dit heb geschreven :whistling

tijdje geleden........(en ik moet stoned en dronken geweest zijn want ik kan het me niet goed herrineren.

daarnaast zou ik het een stuk anders neer zetten vandaag de dag)

 

maar idd die wiet was wel zwaar bagger zeg.....die doosjes van 10 waren nog erger btw.(75% gemalen blad en 25% gemalen fluf topjes schat ik gezien hoe het er uit zag)

nu in deze tijd als iemand aan me vraagt welke shop het slechtste is weet ik niet eens welke het slechtste meer is.

dan moet ik goed nadenken hoe ze in volgorde neer te zetten..en dat zijn er te veel. :offtopic

 

ergens denk ik wel dat de meeste coffeeshops geen normale wiet meer kunnen krijgen,

enkel van die bewerkte wiet.

de meeste shops zouden failliet gaan zonder die zooi te verkopen...

de goede zuivere wiet destijds kwam van de kleine kwekers,nu komt het van grote kwekers die het niks kan schelen,

als de wiet maar zwaarder word met allerlei toevoegingen.

of wie het opkoopt en door verkoopt bespuit het erg vaak.

 

thnx aan onze regering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop''het barbiertje ''in hellevoetsluis.

 

ik ben er in de afgelopen 2 maanden 5 x geweest en elke keer drama.

 

3 x haze gekocht die vochtig was,(denk je 10 euro per gram te betalen voor iets goeds krijg je zoiets,

droog is het 0.5 gram,dus 20 euro de gram na 24 uur drogen als extra service)

1 x een snowball die zo raar en vreemd smaakte dat ik mn twijfels heb wat er mee gebeurd is........

1 x een nlx waar je bijna kon proeven welk merk voeding het mee gekweekt is,daarnaast zag de thc er vreemd uit,jammer genoeg geen microscoop op dat moment.

 

niet echt een aanrader en ik hoop voor de mensen die er wonen dat er eerlijke thuis verkopers zijn met echte wiet...

wat een drama wiet en de zoveelste shop waar ik nooit meer zal komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat had ik je opk wel kunnen vertellen, :verrygood ik heb die snowball veel te vaak gerookt, en geloof me, die is al jaren bagger :D

 

prijzen zijn de afgelopen jaren ook enorm gestegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was van het weekend ook in Hellevoet, maar idd bagger. Aangezien ik niet de enige (kennis) was die moest hebben, schoot ik het even voor. Bij 45 pleuries aan wiet, moet je zelfs nog voor de vloei en tip gaan betalen. Laatste keer daar voor mij :verrygood

 

Die snowball smaakt inderdaad niet

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites
kom naar amsterdam, tweede kamer of dampkring. prijzige wietjes maar wel van uitstekende kwaliteit.

 

/offtopic Ik geef je hier helemaal gelijk in, Dit zijn de 2 beste shops die ik ken!

/ontopic De Tulp in Zwolle wat een klote shop!

Maar 1 soort wiet waar je 8 euro de gram voor betaald en tis nog nat ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een update over Koffieshop Ankara in Emmen:

 

Er hing per 1 januari j.l een briefje op de deur met: Ivm de wietkriesis (serieus ook nog zo geschreven) de prijzen verhoogd.... Ik dacht zo van, o.O, wtf, alweer??? In kringen om mij heen is het namelijk helemaal geen crisis en is er genoeg wiet.

 

In de shop wereld heb je naar mijn idee 2 soorten shopeigenaren:

 

1. De meeste, met nadruk op "meeste" Turkse shopeigenaren (of buitenlandse shopeigenaren), Blowen zelf niet dus missen daar een beetje kennis maar hebben ook shijt bij de inkoop wat voor kwaliteit het is. Hun motto is: als de prijs maar goed is en geen cent meer! Verder zijn ze als de dood om gepakt te worden, om de dealfrequentie naar beneden te gooien doen ze meestal deals in grote volumes bijv. 100kg of meer tegelijk en meestal geseald. (dit verklaard ook die droge poeierige wiet.

 

2.De meeste, met nadruk op "meeste" Nederlandse shopeigenaren, Blowen zelf wel! Doen er meestal ook alles aan om een paar killerwietjes op voorrraad te hebben. Hobbykwekers worden bij inkoop gewardeerd voor het product wat ze leveren, niet alleen in prijs maar ook in smaak. Deze shops worden over het algemeen ook minder in de gaten gehouden omdat ze naar de Gemeente gericht openlijker, transparanter zijn. In de vorm van een stichting of iets dergelijks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...