Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinny_1981

slechtste coffeeshop`s

Recommended Posts

(vervolg)

Zelf ga ik al een poosje mee, ik kan wel zeggen dat ik van de oude generatie blowers ben. In Emmen zijn alle shops (Ankara, Cheers) vergelijkbaar met wat ik heb beschreven bij punt 1. Hier is niks aan te doen en is alleen maar gangbaar voor de Nieuwe generatie blower die niet weet wat goeie en vooral "gezonde" wiet is.

Maar ga je wat verder kijken bijvoorbeeld de WIZART in Stadskanaal of de Farout in Dedemsvaart dan is het beschreven zoals bij punt 2.

 

Kom je nets als mij uit Emmen en omstreken? Start je auto en rij naar Stadskanaal of Dedemsvaart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ff een update over Koffieshop Ankara in Emmen:

 

Er hing per 1 januari j.l een briefje op de deur met: Ivm de wietkriesis (serieus ook nog zo geschreven) de prijzen verhoogd.... Ik dacht zo van, o.O, wtf, alweer??? In kringen om mij heen is het namelijk helemaal geen crisis en is er genoeg wiet.

 

haha moet niet gekker worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karel Appel, Amsterdam - of je moet van buitenwiet houden.

Capricorn, Heerlen - veel bijzonder louche 'security', slechte service, slechte wiet, ongeorganiseerd drugshol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :) haha barbiertje hellevoetsluis idd bagger af en toe wel eens iets leuks maar dat komt idd bij de kleinere kwekers vandaan toevallig laatst ook kolosus van sannie :wacko: :rofl hoe ze daar toch aan kwamen :o

 

Maar was wel echte ripp off 13 eu dacht k inkopers doen ook maar wat ken je ze vang je goed ben je onbekend moet je echt opletten dat je niet genaaid wordt

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

het verschil tussen bagger kwaliteit en mooie kwaliteit scheelt vaak maar een paar honderd op een kg. Als je mooi spul wilt verkopen heb je mooi spul in je shop liggen. een inkoper ziet het verschil wel mag ik hopen. het is gewoon een keuze vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben t inderdaad met je eens amnees alleen jammer dat de inkopers hier alleen voor t grof verdienen gaan en weinig met kwaliteit hebben tenminste voor de shop.

De goeie kwaliteit waait heel snel uit over de omgeving hier en zie je niets of nauwelijks iets van terug in de shop.

 

De gedachte is zoiets van als ze naar de shop komen kopen ze t toch wel wat de prijs ook is het goede spul verdwijnt per halve of hele ons op de straat uiteraard ook weer veelste duur maar daar s de gedachte achter dat als ze naar de shop zouden moeten zijn ze toch duurder uit en ja beter spul is uiteraard duurder dus betaal je per ons voor goede wiet alsnog gauw hetzelfde als voor die goedkope gram in de shop :wacko:

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is 1 van de nadelen van het beleid. relatief weinig shops die een flinke klantenstroom hebben. zodra er net zoveel shops als kroegen zijn krijg je meer concurrentie en zal een shop beloond worden zodra deze goed spul verkoopt. en zullen de kutshops het moeilijker krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, in utrecht precies hetzelfde de shops net buiten het centrum op wegen die richting het centrum gaan vanuit de omliggende gemeente hebben troep vergeleken met shops die 5 minuten verder rijden zijn.

Jammer dat El Torro gesloten is die had meestal wel goede kwaliteit, goede service en hele lekkere broodjes gezond!

 

On-topic

 

Qua uitstraling en bediening was Rasta Fari Boni in maastricht goed, maar de wiet die ik had gekocht zaten de schimmels erin en moeilijk doen toen ik nog geen 3 minuten later weer aan de balie stond.

Dus aan service en wiet kon het wel stukken beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de happy corner in assen echt te slecht voor woorden tis sinds een jaar of 3 de enige shop in een straal van 30 km

en geloof me daar maken ze zwaar misbruik van

zakje haze ??als je al haze krijgt 0,6gr 12,50euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.6 gram per 12, 50?

 

Niet normaal,

hier is de prijs ook al 8 euro voor een indica soort in de shops van rotterdam.

En dan moet je het in de goede shops halen anders kom je van een koude kermis thuis als je je dure geld dacht te spenderen voor een zuiver wietje.

 

Haze vanaf 10 tot 15 euro per gram.

 

Ik hang de vlag uit als Nederland ooit zou beslissen dat 5 planten legaal werden om te kweken,

want dit is echt een benarde situatie qua het geld, de kwaliteit, de reiskosten etc etc.

Hier in Rotterdam zou dat niet verkeerd zijn als je zelf je rokertje mocht kweken en uiteraard geld dat voor heel Nederland en voor mijn part heel de wereld.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizar wat het prijsverschil met de gulden tijd is......

Vroegah kocht ik volgens mij 5 gram voor 35 GULDEN,dat is omgerekent iets van 16 euro ;)

 

Daar koop je nu een gram haze van,maar hij heeft wel 14 weken gebloeid....Maarja gelukkig rook ik geen haze en ga ik bijna niet meer naar de coffeeshop :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas op met wat we plaatsen aub mensen(en @Epskamp,let op het quoten svp )! ;)

We willen natuurlijk niemand in gevaar brengen,dus ik heb de laatste paar berichtjes verwijderd.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo zolder, jou bericht klopt niet want de happy corner is niet de enige shop binnen een straal van 30 km. Er zit een sjop in zuidlaren en dat is 21 km verwijderd van het centrum van ass'n.

 

;)

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga geen namen noemen maar ik kan iedereen aanbevelen een preciezie weegschaal aan te schaffen en ter plaatste nawegen, ik zie vaak genoeg dat ze de 5 gramzakjes in het zakje afwegen, scheelt je een hele gram of meer. Ik heb vele verkopers en eigenaren met rooie wangetjes en oortjes achter de balie met een volle shop zien staan..

Ook moet hun weegapparatuur eens in de zoveel tijd gecalibreerd worden wat gewoonweg niet gebeurd..

Grts..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de Kijkshop leggen ze direct te koop voor 15 euro dacht ik.

Ik heb er ook al iemand over aangesproken toen die het zakje mee woog van 0.6 gram,

maar ik heb geen zin om 4,80 voor een zakje te betalen.

 

nawegen is soms zo slecht nog niet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

woensdag met paar vrienden naar nederland gereden om wat "Goeie weed" wette wel....

dus even richting breda, kameraad komt er regelmatig maar voor mij was het al jaren geleden.

eerst shop dat we binnen gingen was Majestic.

me maat koopt 5 gram white widow daar en ik 20€ Jack Herrer + 20€ Special Haze

de prijsklasse van weed was alleen 4 soorten van 8€ en amnesia voor 10€

daarna naar Baron gegaan, maat koopt orange bud, ik weer 2 soortje voor elk 20€

super silver haze en misty...

we gaan zitten aan het tafeltje om eentje te roken met een colatje erbij....

ik dacht bij mezelf, ik heb sannie's jacks fems besteld samen met starterpacketje en propagator... (welke ik gisteren heb aangekregen!! superservice!) ...

dus ik ga voor de jack herrer. er stond niks anders bij dus het zal wel "de echte" jack zijn zeker hihi...

wel ik grabbel in me zak en haal 4 zakjes boven... euhm... nou wat was weer welk?

geen van bijde shops heeft ook maar enige barcodeetiket hangen of naamplaatjes....

bij thuiskomst heb ik de 4 zakjes gewogen.

De grootste zakjes waren van majestic, ze bevatten 2,6 en 2,0 gram..

de kleinere Baron zakjes bevatten 1,2 gram en 1,8gram...

1,2 voor 20 €??? da's 16,xx de gram ofzo. ;) de mensen die achter de toog zitten trekken een schuif open en zwieren er maar een zakje uit...

als ze zien dat je geen vaste klant bent dan zullen je best wel een zakje geven waar wat minder inzit...

conclusie:

geen van beide shops geven mij het gevoel van regulatie, doch bestaan ze al 10 tallen jaren lang.

als je bv naar highlife jaren geleden ging dan waren al je zakjes geetikeerd, er stont op welke soort, de prijs en hoeveel gram het is. dit lijkt me meer een serieuze aanpak, scancode voor makkelijk en gecontroleerd handelen.

ook zou het leuk zijn om er toch een waarde van thc en cbd gehalte op te zetten zoals bv de grote coffeeshop Haborside in california :spliff: dit geeft echt een veel beter gevoel, en vooral je weet de volgende dag nog welke soort je aan het roken bent lol....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer genoeg geven ze er vaak maar een naam aan dus die info zegt dan ook niet zoveel.

Naar mijn mening horen ze te wegen waar je bij staat, maar zal wel te arbeidsintensief zijn.

Je bent gewoon afhankelijk van de eerlijkheid van de dealer, is altijd zo geweest, er kan best wel een een 10de grammetje verschil in kunnen zitten maar 1,2 gr op 5 gram vind ik echt te grof voor woorden, op elke 4 klanten pakken die gasten een volle 5 gram..tjing,tjing

Share this post


Link to post
Share on other sites

alkmaar Any Time wegen ze nog wel toch?

 

of was ut nou high time?, haal ze steeds door elkaar, volgens mij Any time.....

 

diegene die niet bij ut station zit.....

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ben ik overlaatst in A'dam een shop binnen gestapt met een maat van me waren gewoon nieuwe shops aan het ondekken en kwamen terecht in een shop waar je eerst aan de toog kwam en achter in de shop was een lounge gedeelde in Marokaanse stijl (ja sorry ben de naam kwijt en stonden ook 2 zuiderse types achter de toog niet dat ik daar problemen mee heb want hebben wel degelijke uitleg gekregen over de verschillende soorten dus ze kenden hun produkten wel) nogal redelijk duur hadden hash en wiet van 45 a 50€/gr (!!!!) had een tientje gekocht (weet al niet meer wat) en gingen achter in eentje draaien maar was daar eigenlijk niet uit te houden muziek stond VEEEEEEEEEEL te hard moesten naar elkaar roepen om elkaar te verstaan... Wiet was ook nog redelijk nat kon met moeite verkruimelen... 2 grote flatscreens tegen de muur waar allemaal onzin opkwam... Veel te veel licht en wc's die smerig waren en waar geen licht brande noch handoeken waren om je handen af te drogen...

Nou daar zien ze me niet meer !!!

 

Moest die kut tering muziek wat zachter staan en misschien ook iets relaxter zijn dan van die overdreven harde hip hop,trance en techno zou het daar achter wel aangenaam vertoeven zijn geweest want de zetels zaten echt wel chill.

 

@ White Jack nou Baron is ook pokke duur man kom ik ook niet meer als ik in Breda kom dan stop ik bij de Majestic of bij de Pax op de woonboot (is ook een aanrader)

Share this post


Link to post
Share on other sites
alkmaar Any Time wegen ze nog wel toch?

 

of was ut nou high time?, haal ze steeds door elkaar, volgens mij Any time.....

 

diegene die niet bij ut station zit.....

 

ejb

 

dat is 1 van de weinige shops die het doet zoals je het zou moeten doen in mijn ogen. het begint bij de inkoop van wiet. eigenaar snapt dat als je iets meer betaald.. voor goedgekweekte wiet, je iets moois in de shop hebt liggen, en de kweker de volgende keer weer zijn MOOIE wiet naar hem wil brengen. hij zegt zelf wel dat je het beestje maar een naam kan geven(is vooral zo bij pp die voor elk ander indica'tje door kan gaan).. dus of elk soortje ook precies dat soortje is waar jij naar vraagt dat weet ik ook niet. maar idd... gewoon wegen waar je bij staat.. en geen gekut zoals 5 gram halen en 12,50 voor een zakje betalen. en je kunt er lekker dampen met everts goodies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die moet het tegenwoordig toch echt van zijn naam hebben, dat was ooit eens 'the place to be' . :) ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 jaar geleden toen dat overdreven gepijpzeik van vandaag de dag omtrent de wietkweek er nog niet was,

en niemand er moeilijk over deed of last van had,

toen was de wiet in de shops van een zeer nette en schone kwaliteit,

vaak gekweekt door thuiskwekers met passie voor de plant.

 

En moet je nu eens kijken wat er verkocht word,

2 x zo slecht en ipv 5 a 6 gulden de gram nu 8 a 9 euro de gram.

Hoeveel mensen roken er wel eens wiet met voedingsrestjes die ze soms niet eens opmerken.

bewerkte wiet met rare stofjes waar je pijn in je hoofd van krijgt en wie weet hoeveel schade het aan je hersencellen kan aanbrengen of je longen of zelfs je ogen.

 

De wet zou eens moeten toestaan dat 5 planten met of zonder lamp legaal gaat worden.

Zulke zuivere wiet vind je in geen enkele coffeeshop en de kenners kunnen er over mee praten.

Wat ik soms zie in de shops dat ze me met mooie woorden liegend in mn gezicht nog ook proberen te verkopen,

of ik een leek ben op wiet gebied, pure crap wiet of te jong of te verdacht zuur ruikend,of nat of verdacht glimmend.

Is dit wat we nu voortaan moeten roken? Van ik denk 15 shops die ik ken vertrouw ik er maar 1 die nog redelijk normale wiet verkoopt.

 

Het gaat de slechte kant op als dit zo door gaat.

Mensen roken wiet met voedingsrestjes en of bewerkt.

Zo gezond is dat niet, en onverantwoord ook dat het al zo ver gekomen is door ons huidige gedoogbeleid.

Ik denk dat zelf kweken meer een noodzaak dan een hobby gaat worden als het zo door gaat.

Strafbare feiten moeten plegen omdat je toevallig nergens wiet meer kan kopen en het dus zelf kweekt met 5 planten,

wat je zelfs je huis kan kosten in bepaalde gemeentes en steden.

 

Niet normaal ,we worden erg in een hoekje gedrukt qua wiet waar we weinig kansen hebben om er met een redelijke kans uit kunnen wringen.

En zie de taferelen die er gebeuren ...... het is de waanzin nabij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...