Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinny_1981

slechtste coffeeshop`s

Recommended Posts

is dat dan miami in terneuzen of miami in bergen op zoom

indien die in bergen op zoom spreek ik jullie tegen, die is voor mij top

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ergste shop die ik ken is Swaan in Meppel, je kreeg er voor 1 februari wel goed mee alle soortjes (5,95/gr) maar het is daar zoo onvriendelijk. Bijvb. me kameraat was laatst 18 geworden, dus wou ie ook daar wel een keer halen, gingen we er heen had hij zijn (scooter)rijbewijs bij zich, maar geen ID en toen zei ze dat hij niet mee kreeg. Terwijl ze ondertussen zei: oh ja dat lulletje is ook 18 geworden (we komen altijd vaak in het cafe er tegenover dus ze herkende hem wel) :o

 

zuig shop nu is de wiet trouwens 7euro/gram geworden en ze hebben er meestal 3 soortjes (kwaliteit wel goed overgens)

altijd: Snow White

vaak:

White Widow

Jack Herrer

Soms:

Orange Bud

Power Plant

Bubbellicious

Blue Berry

Skunk Red Hair

Kush

K2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep Swaan sucks , en Jelly moet er gewoon mee kappen die heeft er duidelijk geen zin meer in met haar chagerijnige kop

 

En daarom komen we daar nooit , liever gein bij Relax zonder kwaliteit dan dat gezeik bij de Swaan met kwaliteit...,alleen maar wat halen is al erg genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ :o wel ik ben pas naar kinky corner , bergen op zoom geweest en daar kreeg ik zogezegd 10 gr haze voor 100 € maar het was slechts 8 gram, heb het nagewogen met een pas geijkte digitale schaal! en die wiet was ook geen haze, echt wel niet ik ben dan ook zeer ontchoogeld over deze shop en daarom post ik dit hier om jullie te waarschuwen!

verder vind ik de maimi in terneuzen ook geen goede kwaliteit

 

maar voor mij krijgt kinky corner de nominatie van slechtste coffeeschop in nederland

 

bye

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Time is inderdaad een kutshop... Lekkere afhaalshit, maar knock out gaan van een half voorgedraaid skunk jointje (met z'n 2en) lijkt me toch verdacht...

 

AnyTime is zeker wel cool ! Daar kom ik wel eens... (eens.. haha)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de boot in maastricht mississipi en smokey's kwa kwaliteit ok maar kwa kwantiteit geven (correct) verre van juist! :o

 

kosbor en slow motion daar in tegen vind ik wel top

Share this post


Link to post
Share on other sites

De slechtste is toch wel Green Spirit in Spijkernisse:

Je krijgt maar een piepklein beetje, echt een toeristenzakje en je wordt er nieteens fatsoenlijk stoned van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De slechtste is toch wel Green Spirit in Spijkernisse:

Je krijgt maar een piepklein beetje, echt een toeristenzakje en je wordt er nieteens fatsoenlijk stoned van.

 

 

ik heb nog gewerkt tijdens de eerste renovatie daar.

maar de wiet is idd wat minder,die nlx voordeelzakken van 16 euro.

 

het mag wel een keer iets beter ja!

 

die orange bud die ze soms hebben is wel vet stoned en wit,

maar wel weinig.....

 

de sultan in rdam zuid ook,

daar kreeg ik laatst ook weer een zak klote wiet in mn hand geduwd waar ik aan rook....]

 

volop chemisch door de voeding dus ik kocht t niet.

kreeg ik mee een preek van ze,waarom?

omdat ik weiger om k** wiet te kopen?

nee,de sultan is voor mij ook een slechte shop!

 

als je een stukkie door rijdt ken je bij''opa''ook hele goede wiet kopen a 6 euro per gram,

wie niet weet wie opa is;''coffeeshop charlois,''die heb hele goede wiet vaak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De sultan heeft allang afgedaan voor mij, te chemisch en te veel takjes.

 

De hash schijn daar wel ok te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig ben ik sinds ik zelf kweek niet meer afhankelijk van Koffieshops.

Dit omdat de meeste shops slecht en duur spul verkopen .

 

Maar eentje springt eruit, dat is de Noorderlicht x in etten leur.

je krijgt bar weinig en de wiet is vaak echt veel te scherp :verrygood plus de geur van de wiet

is overdreven sterk en neigt naar chemische troep.

 

Ik ken iemand die daar in het verleden dagelijks 20 euro aan wiet of hasj haalde,

Maar er kon nog geen gratis pakje tipjes of vloei vanaf.

Sterker nog als hij een paar cent tekort kwam stond die marokaan achter de bar

een beetje onbeschoft zijn hand op te houden.

 

Nooit geen goede dag of middag , laat staan avond :smoke.......... effe serieus,

en altijd even schagerijnig en kort af.

 

Nee van klantvriendelijkheid heeft deze shop nog nooit gehoord, wel van snel poen maken

en het liefst meteen oprotten als je geen marokaan bent.

 

Ik wil hier niet mee discrimineren , maar het is gewoon een vast staand feit.

Jammer dat het de enige shop is daar in Etten leur.

 

Ik denk als er een beetje goede concerentie was , het snel afgelopen zou zijn met

Noorderlicht x.

 

En het bestaans recht hebben ze alleen maar dankzij de vele belgen en fransen die er komen.

 

Dus u bent gewaarschuwd!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop the Edge, Enschede ..

 

Onvriendelijk personeel (buitenlanders) (niet discriminerend bedoeld)

Slechte kwaliteit hasj, net keiharde koeiestront echtwaar.

Verkoper neemt niet eens de moeite om uit zn luie stoel te komen en smijt zo je shit en geld van 1 meter afstand naar je toe, en het liefst gelijk oprotten idd daar.. ---> Slechte zaak :verrygood

 

Zelfde geld overigens voor Sahara, zelfde stad .. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
coffee shop HIGHLIFE te goes. :specool

 

sjaggo personeel en bijna altijd bruine wiet(ze zeggen dat ze 10 soorten hebben ofzo maar volgens mij hebben ze maar 1 soort)kut wiet!!!maakt niet uit wat je koopt het smaakt altijd het zelfde. VIES!!!

en ze zijn nog duur ook.

 

GEEN AANRADER. :whistling

 

Naar aanleiding van jouw bericht ben ik vandaag de Highlife in Goes weer eens binnengestapt. Jaren geleden kwam ik er wel eens en had eigenlijk nooit klachten, maar jouw oordeel bracht me er toe deze shop met een bezoek te verblijden zodra ik in de buurt was. Dat was vanochtend het geval.

Ik heb ook de reden meegedeeld waarom ik binnenstapte: de slechte recensie alhier.

Er was een kleine keuze uit soortjes, waarvan ook niet alle soortjes in de standaardhoeveelheden geleverd konden worden.

Aangezien er amnees op de lijst voorkwam en ik nog een topje amnees heb liggen, heb 1.1 gram gekocht voor € 12.50

Ik heb hier nog een mooie amneestop liggen van een WF hobbykweek en dit ter vergelijking.

Doorvragend over het beperkte assortiment werd mij verteld dat ik op een slechte dag was binnengelopen en dat de keuze en voorraad klein was.

Vanaf donderdag zou er weer een uitgebreidere keuzemogelijkheid zijn.

 

Ik kan alvast bevestigen dat de amnesia die er verkocht wordt van goede kwaliteit en wel degelijk amnesia is (zowel geur als uiterlijk).

Een rookverslag vind ik overbodig in deze context, de gekochte amnees is amnees. Tja, en over de prijs wil ik me niet uitspreken.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook wel eens in de high life in goes geweest, buiten dat we daar een uur hebben rond gelopen -en 3 keer terug bij high life uitkwamen ipv bij de auto- was de wiet wel goed denk ik.

Ik weet niet welke shop het is in goes maar der is er zo een met de toog voor je als je binnekomt en een trap rechts naar de smoker ruimte die iswel zeer chill!

 

Het enige dat me stoorde in goes was de structuur van de stad, ik snap het echt niet dat dat iemand daar zijn weg kan vinden :verrygood

 

Voor de rest ken ik niet echt een shop waar veel te klagen over valt.

Slechtste cs wiet dat ik al heb gekocht was in marckies in Maastricht, opzich wel een goeie shop maar had daar eens de goeikoopste wiet gekocht (3,5€/gr) maar hier graakte je niet stoned van en de smaak was ook niet veel soeps, maar had ook niks fameus verwacht van die prijs..

Share this post


Link to post
Share on other sites
schrijf in deze topic de slechtste coffeeshop`s die jij kent.ikzelf kom uit amsterdam en ken er wel een paar waar onder andere de prijzen te hoog zijn enzo

hieronder mijn lijstje

coffeeshop mediterranee:slecht personeel,eigenaar kijkt iedereen vuil aan prijzen zijn te hoog en gewoon slechte hash en weed.

coffeeshop smokey:slechte weed en veels te duur,verder is de shop gewoon smerig,bestel er maar is een drankje en oordeel zelf.

coffeeshop highlander:heel duur en slecht personeel altijd shaggie en weinig zitplaatsen en de hash is er behoorlijk slecht :verrygood :specool :whistling

 

en zo kan ik nog wwel effe doorgaan :P

De checkpoint in terneuzen.Waarom?

Omdat het verzegeld is door de flikken :lol: jammer

Laten we hopen op een snelle heropening!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke coffeeshop die lijkt op een supermarkt..... :specool

 

In Terneuzen vindt je der zo een paar,belachelijke prijzen voor belachelijke weed.Dat'em (checkpoint) verzegeld is maakt me niks uit...de eigenaars liggen al lang met hun gat bloot in Aruba ofzo... :verrygood

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahn, ik dacht dat de eigenaar was opgepakt :verrygood

 

Btw, lees net dat iemand smokey slecht vind, das nogwel een redelijk goeie shop in maastricht, maar der zijn waarschijnlijk nog wel andere shops die zo noemen, je pense?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan alvast bevestigen dat de amnesia die er verkocht wordt van goede kwaliteit en wel degelijk amnesia is (zowel geur als uiterlijk).

Een rookverslag vind ik overbodig in deze context, de gekochte amnees is amnees.

Bij nader inzien is een correctie op z`n plaats.

Sinds ik de verdamper heb damp ik alles wat er voorbij komt. Lekker en betrouwbaar, vandaar ook m`n keuze voor de amnees, ik ken het uiterlijk en de kleur en de geur tenslotte.

Man, wat heb ik een spijt van m`n aankoop....

Ik krijg het amper m`n longen ingedampt, een hardnekkige kriebelhoest maakt zich meester.

De latere dampjes zijn OK, maar ik verbaas me over de hoestbuien in het begin !

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
High Time is inderdaad een kutshop... Lekkere afhaalshit, maar knock out gaan van een half voorgedraaid skunk jointje (met z'n 2en) lijkt me toch verdacht...

 

AnyTime is zeker wel cool ! Daar kom ik wel eens... (eens.. haha)

 

Kees.

 

 

Anytime is DE sjop voor mij in alkmaar, redelijk prijzig maar altijd vriendelijk, altijd goed wiet. Niks te klagen dus.

 

Daar in tegen is Hightime ( tegenover het station ) helemaal niks, eerste een gare sjop gerunt door wat antilianen ofzo, weet niet precies maar ik stapte daar naar binnen en in ééns was ik zeg maar op vakantie. Nu laatste ben ik uit nood nog een keer langs geweest, maar toen was het alleen nog maar afhaal. of op het belletje drukken en dan in de "oude shop" roken ....

 

Anytime in Alkmaar is GOED

Pink in Eindhoven is een goeie shop ( wel erg prijzig, maarja is overal in het zuiden als die shops vragen bij het dubbele als in het noorde.

 

als iemand nog goeie tips heeft op het beoordelen van wiet hoor ik deze graag !

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ze checkpoint in terneuzen afbranden!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stepping In in Heerhugowaard is ook een kutshop...

 

Ik stap daar binnen, haal wat wiet, en loop weer weg, zakje met gruis, ja godverdomme, t is dat ik weer in de auto zat...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...