Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vinny_1981

slechtste coffeeshop`s

Recommended Posts

Stepping In in Heerhugowaard is ook een kutshop...

 

Ik stap daar binnen, haal wat wiet, en loop weer weg, zakje met gruis, ja godverdomme, t is dat ik weer in de auto zat...

 

kijk/ruik je niet ff voordat je wat koopt dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop normaal nooit en had haast...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je daar een foto van ?

 

Glaswol roken is extreem gevaarlijk voor de gezondheid, aangifte doen bij de politie lijkt mij een noodzaak.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ff wat reacties.

 

ten eerste de highlife in goes.

ik heb een maandje in goes gewoond en als je gewoon ff goed uit je doppen kijk heb je daar altijd een redelijk tot goed wietje voor een normale prijs.het personeel moet je kennen maar dat zijn zeeuwen he.die zijn niet meteen vol kletsend maar altijd ff schuw naar vreemde.

 

dan de smokey in maastricht.

als je die zo slecht vind loop dan een boot verder.ik krijg er altijd goeie wiet.het personeel vind ik er ook zeker relaxt maar je moet wel met zulke mensen kunnen en vooral durven omgaan.mij hoor je er niet over klagen.

 

dan mijn lijst kutshops.

 

ten eerste:grass company in tilburg/den bosch

te slecht voor woorden.vooral den bosch.baggrwiet.matige hasj.vies personeel(voornamelijk type krakers)en de inrichting is nog viezer.die komt rechtstreeks uit een kraakpand zonder schoon te maken.

die in tilburg heb dezelfde zeer matige kwaliteit rookwaar.het enige wat hier positief is is de bar,de menukaart en vooral de bediening(als je man ben tenminste).ik amuseer me er altijd goed maar heb dan tog bij de toermalijn me wiet gehaald.

 

de nummer 2:gabriella in enschede

ben er 1 keer geweest en nooit meer.ze hebben daar niet voor niks zo weinig verlichting.zo zie je niet wat voor baggerwiet je koopt.het ruikt nog lekker maar zodra je het gaat roken is van die lekkere geur weinig meer terug te vinden.net kattezeik met haren erdoor ofzo.alles behalve lekker.en er enige werking van hebben?0,0

 

en de nummer 3 maar zeker niet minder slecht:bakkerij in eindhoven.

dit lijkt meer een hardrockcafe dan op een coffeeshop.keiharde metal en lang,vet harige mannen bezweet in zwarte t-shirts met zeer inteligente teksten erop.de wiet leek wel gedroogde conifeer.heb er alleen gekeken wat het was en ben zo snel moglijk weggegaan.

 

zodra ik weer een ramp ontdek zal ik het jullie zeker melden.en als iemand een goeie shop ergens zoek,pm me ff.ik weet er vaak wel 1 te vinden.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

International in Roosendaal omwille van zen rip-weed.lees verzwaarde weed :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ten eerste:grass company in tilburg/den bosch

te slecht voor woorden.vooral den bosch.baggrwiet.matige hasj.vies personeel(voornamelijk type krakers)en de inrichting is nog viezer.die komt rechtstreeks uit een kraakpand zonder schoon te maken.

die in tilburg heb dezelfde zeer matige kwaliteit rookwaar.het enige wat hier positief is is de bar,de menukaart en vooral de bediening(als je man ben tenminste).ik amuseer me er altijd goed maar heb dan tog bij de toermalijn me wiet gehaald.

 

de Grass Company (Pistache) in Den Bosch is echt wel een goede shop hoor, goede wiet en niet overdreven duur (hoewel goedkoop toch anders is) de hasj is er ook goed te pruimen... alleen de inrichting en het personeel ben ik wel met je eens... het is allemaal wat kraakpand-achtig, maar het personeel is aardig, geduldig en ze beantwoorden alle vragen die je mocht hebben...

de andere Grass Company (voormalig: Twins) in Den Bosch is qua inrichting beter en ook de wiet daar is goed, dit ook omdat Twins altijd een erg goede naam heeft gehad hier in de omgeving en iedereen er hoge verwachtingen van heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
International in Roosendaal omwille van zen rip-weed.lees verzwaarde weed :welcome:

ik dacht dat international in bergen op zoom ligt, die is idd gekend om z'n vuile en bespoten wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@applegreen

 

de grass company een goede shop :S jongen je ben nie wijs.in heel den bosch is na de overname geen goede wiet meer te krijgen in de shops.je kan veel beter naar gorinchem of culemborg rijden.en kom niet aanzetten dat de prijs goed is want 8euro vind ik teveel in een normaal plekje.centrum amsterdam word ander verhaal maar den bosch 8euro en dan nog bende krijgen ook.en idd het interieur van de nieuwe grass company is beter ja.hebben ze alleen maar te danken aan de vorige eigenaar.kijk over 10 jaar dan is het net zo versleten.

personeel geduldig??man ze beginnen al te zuchten als je om een andere soort wiet vraag.laat staan als je die ook afkeurt en weer een andere wil zien.als blikken konden doden typte ik nu niet.nee vertel niks over de grass company want als jij dat goede wiet vind dan zal er een hele nieuwe wereld voor je opengaan als je echt goede wiet te roken krijg.succes met je blowontwikkeling gozer

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@allemensenindittopic:hetgebruikenvanhoofdlettersenleestekensisafentoehandigervo

ordeanderenenvooralleesbaarder :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

Hier nog een slechte coffeeshop in bergen op zoom !

Sahara is de naam ik ben er nu al 3 maal geweest(3maal teveel).

Op mijn 1ste bezoek had ik superpoln 7,5euro/gr gekocht het was niet echt goed :D

Op mijn 2de visite zeg ik :"ik zal ietsje duurder kopen"(met het gedacht dat het ook beter :o zou zijn)

Dus ik kocht hya aan 8euro/gr het was zeker geen hya :tu het had dezelfde smaak en structuur als de 'super poln' .Ze zeggen :"een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen" maar hier wel.

Dus de 3de vistite terug een duurdere soortje hasjes 'TIBISLA' 10euro/gr het is de naam 'TIBISLA' niet waard en het geeft een goede koppijn :( dat wel.

 

Conclusie:Ben er zeker van het zijn alle 3 dezelfde soorten hasjes echt TRIESTIG

En terug op coffeeshopjacht :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sahara vind ik toch wel de beste van bergen

probeer eens de voordeelkristal hasj, 5gr voor 20euro

ook kan ik de bubblegum, amnesia en white widow aanraden

ik versta niet wat deze shop bij deze lijst doet, heb er alleen maar goeie ervaringen mee

Share this post


Link to post
Share on other sites
sahara vind ik toch wel de beste van bergen

probeer eens de voordeelkristal hasj, 5gr voor 20euro

ook kan ik de bubblegum, amnesia en white widow aanraden

ik versta niet wat deze shop bij deze lijst doet, heb er alleen maar goeie ervaringen mee

 

Hoi,

 

Over het weed kan ik niet oordelen snoazihaze.

Maar over de hasje geen goed woord.

 

Vroome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het vreselijk dat als drugs zoals cannabis legaal worden aangeboden, vervuild of slecht gekweekt is en dan wordt verkocht in coffeeshops aan woekerprijzen met geld waarvoor de doorsnee persoon hard heeft moeten werken. Persoonlijk in Belgie wonend ging ik vroeger veel naar Holland om men wiet te halen. De kwaliteit van de wiet verkocht in de shops is zodanig verlaagd dat het gewoon verboden zou moeten worden om deze te verkopen. Mss ligt dit aan de kwekers ofzo, ik weet het niet. Ook niet correct is de ecologische verantwoordelijkheid die ten slechtste word afgedwongen bij alle grensbewoners van de planeet holland, waar de kaas goed is en de mensen gierig. De hoeveelheid brandstof die ervoor wordt verbruikt is onschatbaar, nog niet te spreken over de kostprijs ervan. In zekere zin bestaat er een soort van miscommunicatie en valse reclame ts hollanders onderling en hun buurlanden, waarvan dan de regering een deel van de winst in hun zakken steekt en toelaat de slechte wiet nog te verkopen aan grote kosten. Het resultaat is dat in de meeste coffees een bende marokkanen zit die je slechte wiet of shit verkopen die al van in het begin verdeeld of verzwaard is geraakt voor maximum opbrengst van de oogst. Of dit illegaal gebeurd kan ik niet over oordelen, maar ja, de ene mens verdiend niet evenveel als de andere en de zorg moet betaald worden. Ik verwijt de slechte wiet dus vooral aan het gebrek van goede, eerlijke en logische wetten die niet vernietigend zijn maar eerder opbouwend.

Hou in het achterhoofd dat alcohol een harddrug is en niet cannabis. Waarom dan met de mensen hun geld, gezond verstand, en met hun koten spelen gvd. thx

 

 

ze noeme me de herry

Share this post


Link to post
Share on other sites

For the glory days in Groningen ... prima coffeeshop, top wiet, goed stoned. Vijf euro/0,7gr voor de goedkoopste wiet, voor een koffieshop is 't niet duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
For the glory days in Groningen ... prima coffeeshop, top wiet, goed stoned. Vijf euro/0,7gr voor de goedkoopste wiet, voor een koffieshop is 't niet duur.

prima voor jou en die shop

maar dit is een lijstje van slechte coffeeshops

dus denk niet dat je wilt dat jouw favo shoppie in dit topic komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

bakkerij in eindhoven sucks idd .... je kan beter pink hebben na mijn idee. Casablanca is daar ook niet al te denderent, wiet is vaak verschillend onder dezelfde naam de ene keer smaakt hij super lekker en de volgende keer weet je niet wat je rookt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

green spirit in spijkenisse.

de zaak op zich is goed alleen de verkoop is zwaar klote.

zeer onbeschofte behandeling door 1 van de verkopers,(niet die 2 kale,die kale zijn eerlijk)ik zeg niet wie.

dit is 3 weken geleden gebeurd;

 

maar het is onbeschoft als je met 5 klanten staat te wachten en er komt een ''verkoper''aangelopen met de hardop sprekende mededeling;''altijd bij mij he?''

1 van de klanten spreekt de verkoper /ster er op aan dat er iets vreemds door zn wiet zit en de verkoper/ster loopt door en zegt tegen een ander wat kan mij die kut wiet schelen.

 

toen kocht ik een 7 euro euro zak en idd schimmel op sommige stukjes wiet.

onverantwoord,hoe hun met de klanten omgaan,zeker ook met de rook hygiene.

als je schimmel wiet rook kan je een schimmelinfectie in je longen krijgen.

 

de wiet heb ik weggegooid en zal er nooit meer komen voor wiet,

ik zit vaker binnen in de zaak,maar wiet is daar het trieste wat ik ooit gezien en gerookt heb en ik weet zeker dat ze 2 vakjes hebben daar,1 vakje afvalwiet en 1 goede wiet.

 

iedereen zegt het,de green spirit is kut met zn wiet,triester kan niet

 

als je daar koopt moet je zeggen uit het goede vakje,

dan heb je nog enigszins iets notmaals te roken als je geluk heb,maar verwacht geen bio wiet,chemisch als de hell

 

voor mij is de green spirit qua wiet de slechtse coffeshop die ik ooit gezien heb que verkoop en kwaliteit.

de zaak zelf is wel relax daar zit ik geregeld.

 

maar voor wiet te kopen kom ik er nooit meer sinds die keer 3 weken geleden,

ik koop geen wiet bij verkoopers/sters die klanten als oud vuil behandelen,en zeker niet als ze je gewoon brak slechte wiet verkopen,

dan ken je van mij de ter**g krijgen op zn rotterdams

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat me raden, dat ene mokkel zeker?

Persoonlijk vindt ik deze shop geen aanrader.

De wiet is vaak te bruin, te weinig, te chemisch.

En idd komen budrot en schimmels daar regelmatig voor, het lijkt soms wel oud knipafval.

 

Ik haal mijn wiet wel een stukje noord-oosterlijker op de kaart, gewoon in Rotterdam. Is een stukje rijden, maar je krijgt wel meer waar voor je geld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de coffieshop te wolvega !

 

die suckt zwaar

het is er donker en klein binnen

ze gooien troep door de wiet heen

de wiet die ze daar verkopen stinkt en smaakt heel slecht

en je word er niet echt stoned van..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal als een zaak mij goed bevalt, blijf ik er terug komen.

 

In den gouden tijden kwam ik vaak bij de 3 musketiers enzo. In die tijd was ook de wiet beter van kwaliteit.

 

De kwaliteit van toen zul je nu in geen een enkele shop meer tegenkomen.

De kwaliteit is bij de meeste shops zwaar bedoevend te noemen, enkele shops die nog enigzinds nog een beetje kwaliteit leveren zijn op een hand te tellen, zo moet je het huidige kwaliteitspeil zien.

 

Tja, wil je kwaliteit, dan zul je zelf aan de kweek moeten vrees is en waarbij creativiteit een enorm grote rol speelt.

Het kost wat geld en vooral moeite, maar dan heb je ook wat ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

international...international...international...international

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bergen op Zoom..

 

Anyway Roosendaal,b-o-z,terneuzen...rand met belgie=toeristisch.ni doen dus en oppassen voor het Joint strike team :D :)

 

Wel je krijgt er vochtige weed (en of verzwaarde wiet),takjes ,blad...etc..

 

Over de kwaliteit willik het dan nog niet eens hebben.

 

Als ik naar een degelijke CS ga en koop me daar 25 gr goed gerief dan heb ik meestal bijna dubbel zoveel potente lekker smakende droge wiet dan daar...

 

Die van international ;) ..laat die drogen en je houd 15gr over..

 

Afzetters en profiteurs..

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop de jungle in oss geeft zo fucking weinig en nog troep ook de duurste shop die ik ooit ben tegengekomen ik betaal bijna het dubbele als wat ik in nijmegen betaal bij dreadlock/jeset

dat zijn btw de beste shops die ik ooit ben tegen gekomen

ben wel meer dan 40 shops in geweest en daarvan echt de goedkoopste

bovendien wegen ze voor je neus af de service is er ook heel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...