Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dragon6521

9X Haze Op Cocos

Recommended Posts

wie weet kan het nog hoger :whistle: zelf ben ik nooit hoger gegaan dan 2.4

wel een keer 3.2 gegeven maar dat kwam omdat ik te lui was om nieuwe te maken, heb niet gemerkt dat de planten er last van hadden

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag 2 liter per stuk afgezuurd water gegeven

maandag gaat de schaar er in, klok nog ff terug op 12 uur gezet

 

iemand suggesties over het drogen?

wil ze dit keer op de kop hangen en alleen de grote bladeren er af halen en als het droog is de rest knippen

Share this post


Link to post
Share on other sites

stom.. alleen maar water geven tijdens bloei op kokos niet doen (groei ook niet trouwens), ik verwarde met aarde.

 

maraeh 'alleen water' kan wel: maak EC 1.2 aan en spoel hiermee 1x in de week je medium, zo spoel je alle oude voeding uit en die 1.2 vult genoeg aan tot aan de volgende Macdonalds beurt.

 

hoger dan 2.4 ben ik nooit geweest op kokos en als ik mijn drain mat die in de bak stond waarin ik vloedde ..

EC 13.6 (me Hanna gaat tot 14) en een ph van 3.2, ik schrok me helemaal het rambam toen want er ging 5.8 en 1.9 in toen, tja zout en opdrogen enzo :jump:

meet vooral je drain en stuur erop met kokos was het toch :dribble:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind knippen als het droog is persoonlijk zwaar kut.. Alle kleine blaadjes gaan door het drogen vlak tegen de toppen aan zitten waardoor het lastiger word om ze snel te kunnen knippen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild ik staar me niet zo blind op cijfertjes maar kijk naar hoe de planten het hebben hele kweek zit ik al aardig hoog nog steeds mooi groen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dries : normaal knip ik ook altijd nat maar droog schijnt minder geur te geven en ik kan nu geen geur gebruiken

ik blaas normaal direct buiten maar buiten was het te ruiken dus blaas ik nu binnen af en met een andere filter met afzuiger blaas ik nu buiten

dus ik filter nu dubbel , in me tent en de kamer , en nu ben ik bang dat als ik ga knippen de geur er weer door gaat

 

en ik hoop door het met tak en blad te laten drogen de kwaliteit iets beter word en zo de week tekort aan bloei te compenseren

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je bang ben voor de geurtje s kan je die goed maskeren met dit ding

je doet er paar druppeels essentiële eucalyptus olie op of met een ander soort aparaat wat olie in het water

Luchtbevochtiger met ionisator en Aromatherapie CA 603

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dragon

bouw een knipbox.. Torsti had er jaren geleden een topic over.

 

Houten kastje met een afzuigertje erin, onderin ruimte om handen in kastje te steken/knippen, lampje erin en gaan met die banaan.

 

Wietgeur gaat echt overal doorheen en knippen is altijd lastig, je denkt ik ruik niks om dan ineens een zweem mee te krijgen :whistle:

Ik knip altijd in de kweekruimte met afzuiger volop aan en dan nog hangt er om de tent een dikke meur, gelukkig alleen om de tent en niet op de hele overloop of nog erger, bij de voordeur zoals ik wel eens had in mijn vorige woning.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lostchild: een kniphokje bouwen gaat niet dan heb ik simpelweg te weinig ruimte, ik knip in één keer heel de plant ipv tak voor tak en we knippen met 2 dus dat wordt een beetje krap

 

de tent staat in een hok en dat ik staat in een kamer, de tent blaast af in het hok en het hok blaast af naar buiten dus de lucht kan niet buiten het hok komen omdat er lucht in getrokken word

eerst stond de tent los in de kamer en blies ik binnen af, als ik dag ging knippen hing de lucht door heel het huis

 

het hok word afgezogen met een 2500 rhino filter ik hoop dat deze de geur goed kan filteren

ik ga er straks aan beginnen ik hoop het in 2 uurtjes gedaan te hebben met 2 man

2 uur voor 6 planten :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn om!!

pff tog nog 3 uurtjes bezig geweest met 6 plantjes, en nee ik knip niet langzaam

ik denk zelf dat het een halve word wat denken julie?

we kunnen helaas niet gokken voor een prijs want dat heeft jaap123 voor julie verpest

Share this post


Link to post
Share on other sites

de plantjes in de laatste minuten

gallery_26885_18419_948863.jpg

 

:execute

gallery_26885_18419_2821234.jpg

 

moet het nog netjes verspreiden het ligt er op gesmeten de plakzooi werd me ff te veel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi!!! Redelijk grote toppen ook, niet veel klein spul zie ik ;) Kan je lekker lang van roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

test je nooit je eigen product?

 

ik ben ook geen vaste roker maar ben toch altijd wel benieuwd naar de smaak en het effect

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb ik mensen voor ik raak nooit meer een joint aan word parra ervan wel vele jaren intensief geblowd

Share this post


Link to post
Share on other sites

halve moet wel lukken toch? ik bedoel je hebt als je per net vol legt wel 5 netjes vol toch.

 

zien er mooi uit de toppen trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit dragon!!

 

Dat onrustige para gevoel van blowen herken ik wel. Ik heb er tegenwoordig ook steeds vaker last van. Terwijl ik dat voorheen nooit had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andere soortjes gaan roken of misschien is het idd de tijd dat roken niet meer bij je past, kan zo maar.

Wou dat ik dat nog kon zeggen, ik zit als ik niet aan de reguliere medicijnen wil, de rest van mijn leven aan canna vast en oh wat ben ik er soms echt schijtziek van..

Klinkt raar he, lekker hele dag jointjes roken en gamen of wat dan ook maar als dit het is dan komt het je echt de strot uit maarja geen alternatief in mijn geval en na een dikke s5 heb ik met de meeste shite wel vrede :innocent:

 

@dragon

hoe lang heb je ze laten staan vanaf dat je de klok omgooide?

als ik (beetje lastig te beoordelen zo op de foto's) de toppen bekijk dan mis ik minimaal 1 foxtail explosie die je per top een gram of 3 bracht en daarvoor moeten ze optimale kweek gehad hebben en 67dgn staan, veel langer heeft geen zin en met 8.5wk kunnen ze ook om maar doe je jezelf wel te kort..

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ klaver: bedankt maar het begint er minder uit te zien naarmate het droger word

 

dat parra heb ik alleen van amnees denk ik, ik heb jaren aan een stuk te veel geblowd, dat begon sochtens 5 uur als ik mijn auto in stapte om te gaan werken eenmaal op het werk aan gekomen werd de nieuwe gerold 2 uur later in de pauze werd de derde gerold enzv

denk mischien 10/15 joints per dag maar inneens ging ik fout en kreeg ik paniek

sindsdien ( 1 jaar geleden ) word ik al bang als ik eraan denk een hijsje te nemen terwijl veel mensen om me heen gewoon blowen

 

@lostchild ze hebben precies 55 dagen 12/12 gestaan, eigenlijk moesten ze nog een dag of 14/15

maargoed vanwege de situatie moet alles zsm afgebroken worden en weg, de volgende ga ik weer tot het uiterste

ik had gehoopt 500gr op 6 plantjes maar het zit er denk ik niet in :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo'n mooie spint loze en groene amneesjes omhakken naar 55 dagen bloei :( zonde zonde zonde, je had beter een wit soort kunnen zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack white: witte brengt nog minder op dan een amnees die te vroeg is geoogst

 

beter te vroeg oogsten dan betrapt worden ik draai al dik 2 jaar op dit adres en dat wil ik zo houden, ze komen het glas vervangen dus ik moest wel, dit wist ik ook niet vooraf

 

volgende ronde beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

55 dagen is 2 weekjes te vroeg geen hele ramp maar als t niet anders is ist nie anders nie dan ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...