Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dragon6521

9X Haze Op Cocos

Recommended Posts

het gewicht is bekend!

ik weet het is snel ik heb geforceerd gedroogd dit keer!

 

540 gram precies

540/6planten is 90 gram per plant

gallery_26885_18419_880529.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie score, gefeliciteerd!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack white: witte brengt nog minder op dan een amnees die te vroeg is geoogst

 

beter te vroeg oogsten dan betrapt worden ik draai al dik 2 jaar op dit adres en dat wil ik zo houden, ze komen het glas vervangen dus ik moest wel, dit wist ik ook niet vooraf

 

volgende ronde beter

ja dat kan je idd niet weten dan had ik het ook weg gehaald veel te riskant,maar toch een goeie score voor 55 dagen bloei :specool
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks guys ik mag niet klagen, ik weet zeker dat ik met 14 dagen extra 100gr per plant haalde

maargoed volgende keer beter

 

ik moet ff wachten tot ik stekken kan snijden en dan gaan we vrolijk verder maar dan met de sensi skunk

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ klaver: bedankt maar het begint er minder uit te zien naarmate het droger word

 

dat parra heb ik alleen van amnees denk ik, ik heb jaren aan een stuk te veel geblowd, dat begon sochtens 5 uur als ik mijn auto in stapte om te gaan werken eenmaal op het werk aan gekomen werd de nieuwe gerold 2 uur later in de pauze werd de derde gerold enzv

denk mischien 10/15 joints per dag maar inneens ging ik fout en kreeg ik paniek

sindsdien ( 1 jaar geleden ) word ik al bang als ik eraan denk een hijsje te nemen terwijl veel mensen om me heen gewoon blowen

 

Ik had precies hetzelfde, alleen blow ik wel in mindere maten. Een tijd geleden was ik met een groep maten naar een feest geweest en gingen sochtends na afloop bij mij thuis nog ff een afzakkertje doen. Dus we zaten lekker te ouwehoeren en er ging een blow in de rondte. En zo ver ik me kan herinneren had ik maar 3 trekjes genomen maar een korte tijd later werd ik zwaar paranoia. Ik begon te zweten, benauwd, druk op de borst, hartkloppingen spierkrampen enzovoort. Wat een klote gevoel is dat zeg!! Het kost dan Veel moeite om rustig te blijven, maar gelukkig zijn me maten wel wat gewend haha. En heel vaag dat je dat opeens overkomt. Misschien dat stress of over vermoeidheid ermee te maken heb. Maar vergeten doe je het niet.

 

On topic: mooie score man, netjes gedaan! Komt er van je nieuwe hok ook een verslag? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel apart, ik kan dus ook alleen Hasj roken, Super Pollem van een bepaalde shop, super super goede kwalitieit, rookt lekker, als ik wiet rook raak ik in paniek, zelfs na 1 hijs al... Dan kan je me voor een paar uur platleggen ik voel me dan echt ziek en alsof ik doodga haha.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ klaver: ik heb besloten geen verslag van mijn hok bij te houden maar van de tent blijf ik verslagen bij houden

 

ik rook niets meer en kan het goed laten, heb soms al paniek zonder blowen ik ben echt een druktemaker

als ik kanker op de tv zie denk ik ook gelijk dat ik dood ga :thumbsdown:

ik ben ook heel gevoelig voor stress

ik mis het soms wel maar hou in me achterhoofd dat de pret maar voor even is en het niet lang duurt voordat het weer fout gaat ik heb het nu al 3 keer in mijn leven gehad

toen ik het de eerste keer had duurde het een half jaar voordat ik me weer goed voelde daarna ben ik weer gaan blowen en een jaar later het zelfde leidje toen heeft het zelfs een jaar geduurd om me oke te voelen, tog maar weer gaan blowen daarna toen half jaar later weer goed fout, dat is nu een jaar geleden sinds dien heb ik niet meer geblowd maar voel me soms nog steeds kut, klein beetje stress paniekkeer ik al

het heeft veel tijd nodig wil alles weer goed zijn,

 

ik wil niet zeggen dat het aan het blowen licht het zal echt wel tussen me oren zitten maar voor mij hoeft het niet meer

 

altijd alleen maar amnees gerookt dat schijnt ook niet goed voor het hoofdje te zijn

als er een wiet soortje met 5% thc komt wil ik het mischien ooit in een goede ontspannen bui nog wel eens proberen

lekker lachen om dingen die niet grappig zijn en een dikke van bob marley opzetten :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk anders eens naar hoge CBD wiet, van de CBD Crew of zo. Nagenoeg geen THC maar veel CBD, wat oa antipsychotisch en tumorremmend zou werken. Hoef je je daar ook niet meer druk om te maken. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...