Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hmm dat is wel gaar zeg heb je 2 hokkies draaie alles vol met zaad.

Meestal is t leed niet te overzien want stuiven doet t ik heb t vaak zat gezien.

 

Ik hoop dat t meevalt man en anders idd hash draaie.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, misschien zit alles straks wel vol met zaad, eigenlijk moet ik de banaantjes die ik zie verwijderen, maar ik heb niet echt zin om dat te gaan doen.

Ik blijf ze water geven tot ze mooi rijp zijn of tot ik rot tegen kom, dan omhalen en zo snel mogelijk een nieuwe ronde starten.

 

Ik denk dat het gewoon pulken gaat worden, hasj maken is best wel zonde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ergens wel, maar als ik nu ga knippen, dan heb ik toppen die niet goed afgerijpt zijn, dat is misschien nog wel minder.

Daarom laat ik het zooitje nog maar even staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er kan een hoop misgaan bij deze hobby, dat is mij ondertussen pijnlijk duidelijk. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo breek me de bek niet open..

 

Een heel simpel foutje, kan je kweek teniet doen..

 

Heb zelf, weken achterstand op gelopen door een verdampingsprobleempje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ergens wel, maar als ik nu ga knippen, dan heb ik toppen die niet goed afgerijpt zijn, dat is misschien nog wel minder.

Daarom laat ik het zooitje nog maar even staan.

 

Des te langer je wacht, hoe meer zaad je erin krijgt / minder kwaliteit van je toppen over blijft. Het wordt alleen maat erger :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och, er kan ook een hoop goed gaan tijdens een kweek. :P

 

 

Ik zal straks eens kijken hoe het er bij staat.

De kwaliteit kan er nu enkel nog beter op worden volgens mij, enkel wel met meer zaad.

De rijpheid maakt meer goed dan vroeg oogsten denk ik.

 

Ik kan wel eens proberen om nu wat toppen om te halen en te laten drogen, en de rest te laten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra er zaad in de plant aangemaakt word gaat alle energie daar naar toe en idd word het vaak alleen maar erger.

THC productie halveert of stopt zelfs maar goed meer als shit zal t niet worden!

 

Succes!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo breek me de bek niet open..

 

Een heel simpel foutje, kan je kweek teniet doen..

 

Heb zelf, weken achterstand op gelopen door een verdampingsprobleempje.

Ja en de mijne zien wat licht groenig. Het lijken wel oude wijven bij tijd en wijle! :)

Och, er kan ook een hoop goed gaan tijdens een kweek. :P

Ik hoop het gauw weer eens mee te maken mr positivo! ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra er zaad in de plant aangemaakt word gaat alle energie daar naar toe en idd word het vaak alleen maar erger.

THC productie halveert of stopt zelfs maar goed meer als shit zal t niet worden!

 

Succes!

 

Pg

daar mee ben ik het echt niet met je eens, heb in het verleden ook wel eens zaad gehad in de toppen al vroeg in de bloei periode heb ze toen laten zitten en er zijn echt nog wel dikke toppen opgekomen en het thc gehalte loog er ook niet om ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt ik heb het in ieder geval nog nooit gezien en heb al vaker zaad gehad in de toppen. maar ben weer snel op stekken overgegaan dit is namelijk niet leuk meer, ik snap ook niet waarom mensen hier zo positief over zaad kweken zijn je ziet niks anders dan ellende met die krengen. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het zelf ook niet Jack maar ik leef in mn eigen wereld maar gelukkig kennen ze me daar.....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Jack, ik heb ook al eerder herma's in het hok gehad en die helemaal af laten bloeien.

De wiet was in principe goed, ook qua thc, enkel veel pulk werk.

 

Het kweken uit zaad hoeft helemaal niet zo problematisch te zijn, je moet enkel weten welk soortje goed is en niet herma gevoelig/stress bestendig.

 

 

Er staan een aantal planten die nog amper thc gemaakt hebben, en een aantal waar best wel wat kristallen op zitten.

De plant met de meeste banaantjes heeft ook best wel veel thc al, maar om die nu om te halen?

Het zal wel zaad schelen in de andere toppen waarschijnlijk, dus misschien dat ik het toch nog ga doen.

Nog even een nachtje over slapen.

 

 

Ik ben blij dat ze je daar kennen PG. :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook lijkt het me dat de toppen nog een heel stuk aan gaan dikken, dus qua hoeveelheid zal het er ook niet op achteruit gaan.

gallery_32929_18183_1306692.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap ook niet waarom mensen hier zo positief over zaad kweken zijn je ziet niks anders dan ellende met die krengen.

 

Omdat ik dat als onderdeel van de sport zie..

Ik hoef er geen geld mee te maken, ik doe het om dat ik het hartstikke leuk vind om te doen. :)

 

En ja, tegenslagen horen daarbij,

maar de kunst is, om je daardoor niet uit het veld te laten slaan,

maar om te leren van je fouten... :book:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap ook niet waarom mensen hier zo positief over zaad kweken zijn je ziet niks anders dan ellende met die krengen.

 

Net weer een ronde gehad met zaad, en niet 1 banaan gezien. Terwijl de temperaturen af toe over de 30 liepen en sommige iets te nat hebben gestaan. Ik zal wel steeds geluk hebben door per ongeluk de stabiele strains te pakken ofzo.

 

Maar bij hy-seeds en fso geen gezeik met hermas. (Alleen de opgegeven grammen per m2 vind ik soms wat overdreven) maar kan ook komen omdat ik er geen 16 op een m2 zet

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd ik zweer bij zaad en net als bij ons zorgt moeder natuur voor de juiste afweer mechanismen,

ik heb nog nooit spint in mn wiet vanuit zaad gehad, zit alles in in t zaadje.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bosrand, jammer van het zaad, ik hoop dat je toch nog een mooie ronde kan draaien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop het ook Jack, dankjewel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

Dag 58 12-12.

 

Temperatuur lamp aan, 28-29 graden.

 

Temperatuur lamp uit rond de 22 graden.

 

Luchtvochtigheid lag deze week erg hoog, zeker de afgelopen dagen rond de 70%

.

 

De planten hebben voor zover ik heb kunnen zien nog geen rot verschijnselen.

Er waren 2 planten aardig rijp in het linker hokje en die zijn grotendeels omgehaald.

He viel me erg mee hoeveel er af is gekomen, qua zaad lijkt het bij deze toppen ook wel mee te vallen.

Een enkele top die vol met zaad zat.

 

De rest van de planten staat nog overeind, die mogen nog wel een paar dagen staan.

Ze zouden ongeveer 50 dagen moeten staan, dan ga ik voor het gemak maar er van uit dat ze daarmee vanaf eerste bloei bedoelen.

Dus ze zouden nog even mogen staan, hopelijk komt er dan ook nog wat meer thc op, dat lijkt bij sommige planten nogal wat aan de lage kant.

 

Ik heb veel foto's gemaakt, er was even iemand die kon helpen met bijlichten, dus ook wat duidelijke foto's van de toppen dit keer.

 

Linker hokje.

gallery_32929_18183_49708.jpg

 

gallery_32929_18183_1096428.jpg

 

gallery_32929_18183_527248.jpg

 

gallery_32929_18183_363083.jpg

 

gallery_32929_18183_312307.jpg

 

gallery_32929_18183_144038.jpg

 

gallery_32929_18183_458522.jpg

 

Linker hokje.

De toppen aan de rechterkant zijn omgehaald.

gallery_32929_18183_1026823.jpg

 

gallery_32929_18183_187398.jpg

 

Toppen.

gallery_32929_18183_499567.jpg

 

gallery_32929_18183_1275975.jpg

 

gallery_32929_18183_964753.jpg

 

gallery_32929_18183_1348327.jpg

 

gallery_32929_18183_1035639.jpg

 

gallery_32929_18183_1292558.jpg

 

gallery_32929_18183_209698.jpg

 

gallery_32929_18183_1127880.jpg

 

gallery_32929_18183_1369651.jpg

 

gallery_32929_18183_159277.jpg

 

gallery_32929_18183_872722.jpg

 

gallery_32929_18183_355563.jpg

 

gallery_32929_18183_537272.jpg

 

gallery_32929_18183_114437.jpg

 

gallery_32929_18183_159141.jpg

 

Ik zal van de week even wat foto´s maken van dat wat al om ligt en hoe het veldje er nu bij ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik nou gisteren nog even bij Mr. Nice het assortiment even hebben bekeken en ik bij mezelf dacht laat iemand nou die Shit eens kweken, en zie hier! Dat noem ik nou nog eens op je wenken bedient worden. Je ziet hem nooit voorbij komen, leuk man!! :D

 

SUCCES!! :verrygood

 

Ik zweer bij zaad voor outdoor, maar toch echt bij stekken voor indoor. Als je een speciaal soortje wilt kan je het beste een moeder selecteren en daar stekken van maken. Of als je het leuk vind om verschillende pheno's te proberen. Het is leuk maar comercieel onaantrekkelijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel HTS.

 

Ik was er ook niks over tegen gekomen verder, en ik was erg benieuwd naar dit soortje, dus heb de gok gewaagd.

 

Dat was ik dus inderdaad van plan een moedertje uit deze Shit te zoeken, enkel is ze nogal snel gestrest en heb ik herma´s, dus dat gaat met dit soortje niets worden.

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd hack bij mr nice verwacht je geen shit, althans dat het niet vol met zaad zit toch van zo een breeder.

Maar ik heb deze soort wel vaker gezien en idd shitzooi ( had ik ook niet verwacht ) maar toch tof dat je bosrand ff succes wenst,

van mr nice alleen maar goeie shit gezien in t verleden maar dit is echt shit en zou ie dat al een eeuw geleden uit zn shop moeten halen net als Sannie met extrema ofzo doet.

 

Maar idd Succes Bosrand!

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel PG.

 

Hier nog wat foto's van het omgehaalde en het hokje.

 

gallery_32929_18183_365723.jpg

 

gallery_32929_18183_691844.jpg

 

gallery_32929_18183_1930749.jpg

 

gallery_32929_18183_1340778.jpg

 

gallery_32929_18183_1096953.jpg

Edited by bosrand
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...