Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Regen en wind werd waarschijnlijk teveel voor 1 van de auto flowers... Toen ik thuis kwam stond die helemaal scheef. Terwijl die nog best een dik stammetje heeft...

021.jpg

Ik wil trouwens de niet auto flowers toppen, kan ik dan het best nog een paar weken wachten als ik wil dat ze wel lekker groot worden? Of maakt het niet uit en groeien ze nog wel goed in de lengte na het toppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die wind kan je ze beter meteen verstevigen met bamboe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoop dat ze het redt, ik heb er nu een stokkie naast geprikt voor iets meer houvast, ik zal het morgen wat steviger maken.

 

Of nou ja ik heb er nu 3 stokjes in geprikt en ze staat erg stevig nu :)

022.jpg

Ze kijkt alleen treurig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke groepsfoto van de 5 Queens :)

023.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat gaat lekker :) hoe oud zijn ze nu?

24 maart had ik de zaden binnen gekregen. Meteen laten ontkiemen dus ongeveer 2 maanden oud. 1e week binnen laten groeien bij het raam en sinds begin april zijn ze alleen maar buiten geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie gezonde plantjes die queens ,let er wel op dat deze 2/2,5 meter kunnen worden.

maar dat is over het algemeen wel i e volle grond ,in kuip durf ik het niet te zeggen.

dat word voor mij ook even afwachten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie gezonde plantjes die queens ,let er wel op dat deze 2/2,5 meter kunnen worden.

maar dat is over het algemeen wel i e volle grond ,in kuip durf ik het niet te zeggen.

dat word voor mij ook even afwachten

Ik heb ze gekocht omdat ze zo groot kunnen worden, het leek me wel leuk om een bos aan te leggen op het dak :likken: Ik hoop toch wel op 2 meter :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 week verder en een nieuw filmpje! Ook van de Passion #1's worden de stammetjes wat dikker en de auto flowers worden ook al mooie bossen :)

 

Oude 2 filmpjes:

http://www.wietforum...ost__p__1363757

 

Nieuw:

http://www.youtube.com/watch?v=JOaRvYc60mU

 

Klote auto focus op m'n mobiel, dus af en toe moet ik het scherm aantikken om scherp te stellen :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kleine flesje groeistimulator is op geraakt, dus meteen weer 1 liter besteld. Nu de versie die meer geschikt voor mijn grond is (terra)

 

Ook zag ik dat m'n moeder gedroogde koeienmest korrels had gekocht, daar mocht ik wat van pakken dus alleen maar extra voeding :)

 

Bij de bestelling ook Pk13/14 gekocht voor de bloei... Ik hoop dat het dinsdag binnen komt. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

024.jpg

 

025.jpg

 

026.jpg

 

027.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet echt het idee dat ze hard voorruit zijn gegaan de laatste week. De stammetjes zijn iets dikker geworden, maar voor de rest merk ik er weinig van.

028.jpg

 

De 3 auto flowers zijn verhuist. 2 naar m'n ouders en 1 naar m'n zus. Mochten er problemen met de buren komen heb ik er nu 3 minder... :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=jIuKD9hGIJ4

En Queen #4 maakt 2 hoofdtoppen aan lijkt het wel, die heb ik niet getopt, maar omdat ie scheef groeide zijn er nu 2 hoofdtoppen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er lekker groen bij ! Hopen op goed weer nu dat de plantjes gaan knallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx! Gaat volgens mij goed komen deze week!

 

Alleen zag ik vandaag dat er allemaal zwarte beestjes onder de hoofdtoppen zitten. Lijken wel fruitvlieg larfjes ofzo, denk niet dat het luizen zijn, maar wie weet... Zal binnenkort een foto plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook last van soort fruitvliegjes, als ik de potten beweeg komen ze vanaf me aarde

Niet veel, 2 of 3, ze zijn inmiddels :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wessi doet me denken Aan rouwvarenmug

Share this post


Link to post
Share on other sites

11389996_10206628845262185_4496880672991661704_n.jpg11391465_10206628845462190_618972283908760724_n.jpg11392773_10206628846662220_652314072818786420_n.jpg11351345_10206628845062180_6088112383914682879_n.jpg

11391452_10206628846862225_8332731407325463100_n.jpg

11401372_10206628845942202_7361841681105291647_n.jpg

 

2 auto flowers staan momenteel bij m'n ouders op het dak. Vanwege de storm was er 1 omgevallen en die staat nu ook erg slap zoals te zien is. De pot was ook kurk droog, raar omdat het zo enorm veel geregend heeft de laatste paar dagen. Ik kon die plant zo optillen uit de pot, de kans meteen genomen om haar in een grotere pot te stoppen en bij te voeden.

 

De ander doet het erg goed volgens mij, die was ook niet omgevallen. Voor de rest krijgen de Passion #1's opeens een groeispurt :D

 

Dus ja ben best tevreden zo! :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet me watertanden!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten man ! Hoe hoog zijn ze ?

En heb je ze getopt ? ze hebben zoveel vertakkingen !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn niet getopt. Ze pakken alle zonnestraaltjes mee op zo'n dak ^^.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad niet getopt :) De hoogste was zo'n 58 cm 2 dagen geleden. De 2 bij m'n ouders heb ik nog niet opgemeten, maar die zijn wel wat kleiner denk ik.

 

En ja echt alle zonnestraaltjes pakken ze, heb ze zo neergezet dat ze de klok rond alles meepakken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...