Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Een middag verder en de dames zijn al een stuk gegroeid, en zijn hun omhulsel kwijt :)

image.jpg

Het bos had even geen liefde gekregen, vandaar wat gele bladeren, maar vandaag 2x water gegeven, 1x met voeding.

image.jpg

 

En de San Pedro cactus verpot. :D (gewoon met wat full mix, was te lui om cactus grond te halen haha)

cactussen2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongelooflijk hoe snel zo'n plantje groeit :D

image.jpg

Ik ben alleen wel een beetje bang voor strek deze keer. Ze staan nu onder een gewone gloeilamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is idd ongeloofelijk elke dag een nieuwe ontwikkeling, werkt echt motiverend :D

Die cactus moetk mss zelf ook eens proberen :P Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

al ervaring met de san pedro?

ik nog niet en heb er momenteel 1 staan hier wie ik als de tijd rijp is ga oogsten en verwerken.

tip en tricks?

 

denk je trouwens die nieuwe gekiemde plantjes nog te kunnen oogsten? lijkt me dat ze in een veel te koude periode gaan bloeien toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

al ervaring met de san pedro?

ik nog niet en heb er momenteel 1 staan hier wie ik als de tijd rijp is ga oogsten en verwerken.

tip en tricks?

 

denk je trouwens die nieuwe gekiemde plantjes nog te kunnen oogsten? lijkt me dat ze in een veel te koude periode gaan bloeien toch?

Nog geen ervaring met de San Pedro nee, dit is m'n eerste die ik eerst lekker groot wil laten worden en misschien op zijn tijd eens een schilfertje af snijden om te proberen. :/

 

Ik hoop de plantjes wel op tijd te kunnen oogsten, we zullen zien, als het te koud wordt kunnen ze naar binnen :) Daarom heb ik er ook maar 2 van de 4 geplant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.jpg

 

image.jpg

 

En ze blijven groeien... Stukje bij beetje... Volgend jaar ga ik toch wel enkel auto flowers gebruiken. Weer een lesje geleerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil je wel eens horen als ze in de bloei staan en ze helemaal vol zitten met toppen.

Daar kan geen auto tegen op.

 

Misschien verduisteren iets voor volgend jaar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil je wel eens horen als ze in de bloei staan en ze helemaal vol zitten met toppen.

Daar kan geen auto tegen op.

 

Misschien verduisteren iets voor volgend jaar

 

Ja waarschijnlijk wel, maar dit kost erg veel voeding zo terwijl ze erg langzaam groeien na een bepaalde hoogte. Met auto flowers had ik al aan m'n 2e kweek kunnen beginnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je een heel sterk punt

 

In ieder geval veel succes met je verdere kweek en blijf je volgen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.jpg

Nom nom nom

image.jpg

 

image.jpg

Heerlijk weer vandaag, hoogste tijd om wat liefde aan de planten te geven ;)

De grootste Queen is nu 142 cm hoog, Passion #1 163 cm en de 2 nieuwste aanwinsten 8,5 cm :likken:

 

De 2 kleintjes geef ik nu water door het turf bakje onder te dompelen in water, tot ze wat groter zijn dan gaan ze in grotere potten die al klaar staan.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

vette planten :dribble:

 

Alleen misschien kan je ze beter iets meer uit elkaar zetten, dan vangen ze meer zonlicht :wave:

Edited by ktja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar ben ik het mee eens. Als dat een optie is..

Of heb je ze bewust zo staan i.v.m harde windvlagen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb weinig ruimte om ze uit elkaar te zetten, en helemaal verplaatsen is ook geen optie want dan kan ik nergens lopen :P

 

Het enige wat ik nu doe is de takken eraf knippen die weinig licht vangen, en veel van de takken groeien met een bochtje zodat ze wel goed licht vangen.

 

Ik denk dat ik het zo moet laten :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap enkel niet zo goed waarom deze 2 Sweet Skunks zo verschillend zijn van elkaar... Zelfde dag ontkiemt, uit zelfde verpakking, allebei evenveel zonlicht en water... Maar de ene ontwikkeld zich erg goed en de ander heeft enkel 2 hele grote bladeren en de rest nog piepkleintjes...

 

Iets waar ik me zorgen om moet maken?

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt goed ik zie 2 gezonde baby plantjes :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen 2 plantjes zijn hetzelfde...

Heb ww van 1m (gestrekt) en van 70cm(struik), beide zelfde behandeling en verzorging.

Geef de dutskes liefde en ze zullen het ook goed doen ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dat stelt me wel gerust :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien even leuk om te melden:

Opbrengst van de 1e plant was +/- 30 gram

2e plant 46,5 gram

3e plant 45,3 gram

 

:likken: :likken: :likken:

 

Smaak valt niet tegen, en we werden er erg stoned van (getest met een vriend en met een vriendin en m'n zus :P)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...