Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ooohhh mooie struikgewassen ik zou daar die verrader buurvrouw eens flink in verwennen kijken of ze nog doet klikken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stond hij zichzelf te rukken voor de ruit op jouw mooie plantjes toch?

hahaha...

Ruzie met z'n vrouw, hij sloeg haar, maar dat is niet te zien op beeld, je hoort wel de klap en daarna zo van JA NU SLA JE JE KIND EN MIJ OOK AL! :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps, maak het maar niet te persoonlijk hoor! strakjes leest ie hier mee :likken:

mooie planten man, daar kun je een boel lekkers van plukken.

en als ze je die planten niet hadden gegund hadden de blauwpetten allang op de stoep gestaan hoor!

 

kun je eens een foto van die "bruine vlekken" maken?

ik denk dat we hetzelfde probleem hebben maar weet het nog niet zeker.

 

die linker plant heeft honger!! :rtfm:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps, maak het maar niet te persoonlijk hoor! strakjes leest ie hier mee :likken:

mooie planten man, daar kun je een boel lekkers van plukken.

en als ze je die planten niet hadden gegund hadden de blauwpetten allang op de stoep gestaan hoor!

 

kun je eens een foto van die "bruine vlekken" maken?

ik denk dat we hetzelfde probleem hebben maar weet het nog niet zeker.

 

die linker plant heeft honger!! :rtfm:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Ik heb geen last meer van die rare bruine vlekken, wel veel gele bladeren die verdorren en afvallen, maar dat vind ik niet erg op het moment. Ik laat de toppen lekker de blaadjes leegzuigen :D

 

De linker plant lijkt inderdaad honger te hebben, al een paar weken geef ik die ietsje meer voeding, maar die trekt niet bij. Heel raar. Vandaag heb ik die zo'n 4x zoveel gegeven als de anderen, eens kijken of dat gaat helpen.

 

Het bos:

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

En een nieuw filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Y6t_GYttdg4

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey timmeh.

Ziet er op zich goed uit vette struiken man. Probeer zoveel mogelijk van het verdorde blad weg te halen dat kan rot gevoelig zijn ik hoop voor je dat je ze af kan bloeien.

Succes Gr vlinder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Komen duidelijk allemaal voeding te kort , neem dat maar van me aan , voeding geven dan worden ze sterker nu worden ze vatbaarder voor rot en ander gespuis , een paar handen voeding erbij gooien , je zal zien dat ze op knappen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nix meer geven.

En als je wat zou willen geven moet dat vloeibaar zijn, ivb de directe opneembaarheid.

Na de oogst lekker Oldschool bij mesten voor volgend jaar.

 

Oogsttijd?

Als er meer als 10/15% rot in zit.

Suc6 er mee!

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal, er is nog geen rot te vinden. De 3 passions in de 400 liter bak hebben gok ik nog 2-3 weken nodig. De Queens zeker nog een maand, die vertonen wel bloei, maar gaan niet zo hard.

 

Bij voeden van de passions doe ik nu niet meer, ze staan er vrolijk bij ook al hebben ze wat gele bladeren, maar dat is niet erg, laten ze maar lekker de voeding uit de blaadjes trekken.

 

Queens geef ik af en toe nog een beetje voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 2 nieuwste plantjes zijn al in de bloei geschoten -_-' Al na 1 maand sinds de zaadjes waren uitgekomen...

 

Alleen 1tje is toch een een kneusje, ziet er niet uit. De andere heeft bolletjes on de oksels, is dit nou een herma? Of mannetje??

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Is mij nog nooit opgevallen bij de andere planten, vandaar dat ik het even vraag :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een gehandicapt plantje, maar gewoon laten afbloeien, misschien is de wiet wel heel bijzonder lekker :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een gehandicapt plantje, maar gewoon laten afbloeien, misschien is de wiet wel heel bijzonder lekker :innocent:

Thx, dan zijn ze allebei gehandicapt, ik laat ze voor de zekerheid wel binnen... Of denk je dat ik ze gewoon buiten kan zetten zonder risico's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste plant is om! Meteen ook een droognetje gekocht, omdat ik er anders geen ruimte voor heb.

 

Knippen is voor de helft gedaan bij die ene plant en ligt nu te drogen :) Morgen de rest doen, en dan kijken voor de overige 2 Passion #1 planten.

image.jpgimage.jpg

image.jpg

image.jpg

ik1edit.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mocht je ruimte te kort komen in je droognet. de ikea verkoopt ze ook. scheelt je een bult geld.

http://www.ikea.com/...ducts/70115578/

Oooh dat scheelt inderdaad enorm ja, mijne was €20, wel een stuk breder denk ik maar toch... Thx!

 

Inmiddels zijn alle 3 de bomen om... Maar knippen is nog lang niet klaar, morgenmiddag komt een vriend helpen, die blijft dan eten en dan kunnen we knippen tot we erbij neer vallen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van ikea zijn een cm of 25 in diameter.

ik kon vorig jaar 2 planten kwijt in 2 van die dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt geen einde aan het knipwerk. Heb nog gigantisch veel takken liggen die geknipt moeten worden en ik heb iets meer dan 3 lagen vol gestrooid om te drogen.

 

Daarna nog de 5 Queens knippen.... :( Wel lekker veel wiet :)

 

Aardig wat rot weg gehaald ik schat op 20 gram, valt op zich mee in vergelijking met de totale opbrengst...

 

image.jpg

 

image.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 weckpotten gevuld, maar we zijn nog laaaaaang niet klaar. M'n huis is nog nooit zo'n puinhoop geweest XD

image.jpg

 

image.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...