Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Bedankt!

Wat een prachtig weer voor de planten vandaag! Gisteren ook trouwens, alleen minder voor mensen met hooikoorts :execute

 

Ik had net de grootste plant weer opgemeten, volgens mij had ik het de vorige keer niet goed gedaan want ze staat nu op 67 cm hoog! 9 cm gegroeid in die paar dagen tijd :S :o

image.jpg

 

aardbeien.jpg

 

cactussen.jpg

 

De cactussen zijn 2 verschillende soorten met psychedelische effecten. Ergens vorig jaar gekocht als stek, de wortels zullen nu goed gegroeid zijn aangezien ze al een stuk gegroeid zijn tov vorig jaar... :likken:

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk uit met die cactussen ken mensen wie er goed ziek van geweest zijn ;) kleine beetjes :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk uit met die cactussen ken mensen wie er goed ziek van geweest zijn ;) kleine beetjes :)

Ik heb er nog niks van geprobeerd, maar mocht ik dat doen zal ik idd met een klein beetje beginnen :) In de thee ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het met cactussen ook niet zo dat 1 op de zo veel trips een bad-trip word? Net als bij LSD en paddo's?

Weet niet hoor...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het met cactussen ook niet zo dat 1 op de zo veel trips een bad-trip word? Net als bij LSD en paddo's?

Weet niet hoor...

Volgens mij ligt het aan je aard en hoe je stemming is voordat je het neemt, denk ik, heb zelf nog nooit meer dan wiet gerookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké. Ja de stemming én de omgeving is van erg groot belang. Ook wat je gegeten hebt en wanneer en alles..

Ik heb 3 keer paddo's gehad (tijdje geleden alweer..5/6 jaar of zo)

En de laatste keer was niet zo fijn.. Het voelde alsof was mijn buik hol en hing er een baksteen aan een touwtje aan mijn ..tja longen ofzo.. niet dat ik daar last van had verder..gaat ff om de 'baksteen' :likken:

Echt niet fijn. Ademen en bewegen deed super zeer. En effect duurt wat langer als bij blowen.

Maar die keer ook niet echt goed voor bereid geloof ik.. Impulsief iets..

Heb er geen behoefte aan om het nu weer te doen.. Maar heb ook wel eens overwogen om cactussen te zetten.. Denk er nooit aan op de juiste momenten.. hahah

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cactussen vermoedt hier op de foto San Pedro bevatten mescaline.

Erg moeilijk te doseren in deze vorm, maar er iets slecht aan overhouden zal niet gebeuren enkel als je echt te veel neemt heb je wel meer kans op een bad trip omdat de effecten te veel worden en de werkelijkheid echt begint weg te vallen. Mescaline houdt namelijk 8-12u aan.

Zelf heb ik een peyote cactus genuttigd en reeds meerdere malen paddo's en salvia. Ik spreek dus uit eigen ervaring. Overigens nog maar 1keer een lichte bad trip gehad van paddo's door veels te grote portie (eigen schuld wou na een uur niet langer wachten en heb een tweede portie gegeten). Mescaline had niet zo enorm veel effect op mij, maar heb ook niet zoveel genuttigd, had hier een beetje schrik van omdat dit mijn eerste keer was met psychedelische stoffen.

 

Passiongrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

beginnen egt mooie bosjes te worden zeg! misschien verstandig ze een beetje breder te maken door te buigen? er zit namelijk wel erg veel blad dicht op elkaar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

beginnen egt mooie bosjes te worden zeg! misschien verstandig ze een beetje breder te maken door te buigen? er zit namelijk wel erg veel blad dicht op elkaar.

Buigen lukt niet echt meer volgens mij, die stammetjes zijn echt dik, zit weinig speling in :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is trouwens de laatste keer dat ik update, morgen ga ik op vakantie :)

 

Over ong 2 weken ben ik terug en ik verwacht dat de planten dan nog mooier zijn! M'n ma gaat af en toe even wat water geven.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja die stammetje zullen wel aardig stug zijn door die wind op je dak :)

fijne vakantie! als je terug komt schrik je je dood van de voortgang :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoooollaaaa wietvriendjes!

 

Ik ben gisternacht teruggekomen, en natuurlijk meteen de planten gecheckt! Op het eerste gezicht leek het niet heel slecht, paar gele blaadjes maar goed.

 

Vanochtend nog een keer gekeken en toch wel een beetje geschrokken... Ik heb heel veel bladeren weg moeten knippen omdat ze te donker en verdord waren. Ze leven wel en gelukkig geen toppen weg gehaald, maar mooi is anders...

 

Moeders mogen geen wiet planten verzorgen, die tip had ik al van een vriend gekregen. :P

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Duidelijk over bevoeding. Ik had m'n ma duidelijk verteld wat ze moest doen, maar bij moeders is 5 ml hetzelfde als 10 denk ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach zo slecht staan ze er niet eens bij!

Bladeren kan je overigens gerust laten zitten,

pas als ze echt helemaal verdord zijn laat ie ze zelf los

 

komt wel guuut!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Timmeh !

 

Mooie vakantie gehad ?

Vind dat je dames er goed bij staan ook. Komt helemaal goed :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja geweldige vakantie gehad! Veel zon, strand, zee en feesten :)

 

Ben net nog even bij m'n ma en zus gaan kijken voor de auto flowers, en die vielen reuze mee! Slechts enkele takjes verwijderd en 2 staan al mooi in bloei. (duurde wel lang voor auto flowers om te bloeien)

 

015.jpg

 

016.jpg

 

017.jpg

 

018.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon niet stil blijven zitten vandaag... Meteen maar 1 passion #1 wat opgetrokken met ijzerdraad :P Ja ik had geen touw of tie rips liggen... Het werkt in ieder geval :)

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein overzichtje van de dames toen ze nog klein waren naar nu :)

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren weer wat voeding gegeven, en dat konden ze zeker wel waarderen. Kijk hoe blij ze nu zijn :P Het weer is ook super voor de planten! Aankomende week een hittegolf zeggen ze, helemaal geweldig voor de meiden!

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

De hoogste Queen is nu 100 cm, de hoogste Passion #1 107 cm

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de 2 Big Devils bij m'n ouders... De rechter is er best slecht aan toe, de linker gaat erg goed :)

Vanmiddag even naar die bij m'n zus kijken...

019.jpg

 

020.jpg

 

021.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...