Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

30 X 11 Liter Onder Gavita Pro 1000W (Amnesia Haze)

Recommended Posts

Dankjewel gorilla:) in jou topic kan ik veel informatie vinden. En mooie set up man!

 

Jij ook succes ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schuif ook aan

mooie setup :dribble:

succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie dat jij je ook aardig ingelezen hebt voordat je wat aangeschaft hebt, goede zaak! :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

update:

 

Vanochtend toen ik bij de stekken ging kijken stonden ze er helaas fucking slecht bij. Gekrulde bladeren en zelfs donkere plekken en beetje geel. Omdat ze geel werden dacht ik aan voeding+water tekort. En ik heb op het forum gelezen dat donkere plekken een tekort van fosher,mg,Ca kan zijn. Ik denk dat ik met inwateren te voorzichtig ben geweest en te weinig heb gegeven. En dat vervolgens de cocos de pluggen heeft leeg gezogen. Ik heb een PH en EC meter in huis gehaald, maar ik heb nog geen PH- dus voorlopig kan ik alleen met de EC meter aan de slag. Ik heb gelijk het voedingsvat gevuld en de potten bewaterd met een EC van 1.3 en een beetje drain. Ik hoop dat jullie me verder willen helpen met bijsturen.

 

Ik heb contact gehad met de stekkenboer en hij zegt dat 2 andere jongens precies dezelfde symptomen hebben. Maar als nog denk ik dat het meer aan mezelf ligt maar goed daar leer ik van.

 

ik had expres een 1500m3 softbox gekocht omdat in dan niet in de problemen zou komen in de zomer, en dat die lekker stil draait i.v.b met de overcapiciteit. Maar het is nog geen zomer en de softbox draait nu op de laagste stand maar het wordt niet warmer dan 21gr met de lamp aan is dit heel erg? zal ik de lamp een standje hoger zetten en met hogeren wattage gaan draaien of is dat geen goed plan? Toen vanavond de lamp aan ging heb ik de fancontroller aan gezet maar tot me grote verbazing klapte de zekering eruit in de meterkast. En ik heb alles netjes volgens de normen aan gesloten. En ik heb zelf een installatie automaat 16A geplaats dus het is een schone groep. Daarna probeerde ik het opnieuw en deed hij het gewoon weer. Is het erg dat de lamp even uit en weer aan is geweest?

 

klimaat:

lamp aan: 21gr

lamp uit: 21 gr

LV: 70%

 

Ik heb vanavond foto's gemaakt zonder hps. Ik heb ook foto's van de set up gemaakt.

 

gallery_44039_18039_2596475.jpg

 

gallery_44039_18039_3028196.jpg

 

gallery_44039_18039_2674695.jpg

 

gallery_44039_18039_3821323.jpg

 

gallery_44039_18039_134832.jpg

 

gallery_44039_18039_208632.jpg

 

gallery_44039_18039_3304224.jpg

 

gallery_44039_18039_71081.jpg

 

gallery_44039_18039_2606356.jpg

 

gallery_44039_18039_1008907.jpg

 

gallery_44039_18039_4018174.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey klaver, ph- heb je misschien niet nodig wat was je ph waarde nadat je voeding had toegevoegd aan je water?

Hoeveel water heb je net gegeven?

Waar hangt je sensor, die de temp meet?

 

Sommige voeding corrigeert namelijk de ph van je water als je goed inwatert met stekken, 10% heb je de eerste week alleen een plantenspuit nodig om je bovenlaag van de aarde ff nat te maken.

En hoelang bewaar je het water, je ph loopt namelijk op ook al zuur je af op bv 6.4 hij staat de volgende dag zo weer op 7

En op je onderste foto is dat je inlaat? En is die passief?

Want als dat zo is zou ik proberen je planten er iets verder vanaf te zetten, door de kleine wortels verdampen ze stekken door hun bladeren als er dan tocht op staat en licht verbranden je bladeren.

Je kan je inlaat nog wel ff uit laten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey leerling

 

Ik had de PH niet gemeten, ik zal dit bij de volgende waterbeurt wel doen. Omdat ik in het begin te weinig water heb gegeven gaf ik nu wat extra. Ongeveer 1 liter per pot is dit goed? De temp sensor hangt even hoog als de stekjes, en onder een afdakje. Ik heb vandaag het voedingsvat voor het eerst gebruikt hiervoor gebruikte in een gieter. Ik heb jammer genoeg niet met 10% in gewatert, maar dit onthoud ik voor de volgende keer. Hoelang kan je het water bewaren in het vat dan? Ik gebruik inderdaad 2 passieve inlaten, ik zal de potten proberen te schuiven zodat ze er niet te dichtbij staan.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier gaan paar dingen (goed) fout :innocent:

25ltr potten, kleine stekken, geen verse lucht en dikke overkill aan licht erop en veel maar dan ook veel te weinig slangen/flappen open om een aanvaardbaar klimaat te krijgen, je hebt nu een zompige lucht en je stekken staan veel te nat, ze doen amper wat en 'verbranden'.

Die 1000W kan je toch dimmen?

Beter dat dan de volle mep erop en ff in 9x9 tot worteltjes onder potjes uit komen kan nooit kwaad als je met stekken vanaf plug naar grote pot gaat, helemaal met kokos als medium ;)

 

90% lv en niet afzuigen, haal maar rondje van je filter af aan xtra verzadiging, zonde, volgende x vanaf begin op minimale airflow afzuigen

 

Veel reacties over doe dit of dat met je PH/EC waar het enige wat je vanaf het begin moet doen met de GHE lijn die je hebt het schema volgen is en dan niet het aarde maar het hydro schema, GHE buffert (afhankelijk welk medium en dus hoeveel ml's) meer dan prima en werkt ook nog eens over een breder ph verloop, makkelijker kon je het jezelf niet maken...

 

FYI: ik vloed nu slabs met GHE al meer dan 1jr ZONDER PH/EC meten en draai 1 op 1 :innocent:

draai indica of haze en maak geen verschil in hoeveelheid ml's waarom moelijk doen als kind was kan doen :jump: :jump:

kan ik met canna of andere voeding niet zeggen, dat valt uit elkaar als ik het niet bewerk :withstupid:

 

Ik kweek al jaren met GHE nu (diverse lijnen) en na de 1e keer aanmaken van een 10ltr emmer en een 1ltr kan meet/stel ik de ph af en vervolgens gaat de meter de kast weer in, echt saai hoor komende vanaf 7.2-8 ph uit de kraan kom ik op volle sterkte schema altijd rond de 6.4 uit en een klein beetje citroenzuur brengt het naar rond de 6, ene keer zal het 5.8 zijn keer erop 6, so what ik ga echt niet elke keer weer meten :icecream:

Vooral de bloom doet je meterkop lekker ruiken, de roots is er ook goed in, lekker bio :dribble:

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je bericht lostchild. Het is me eerste ronde dus ik maak fouten inderdaad maar daar leer ik van! Het zijn 11liter potten, ze krijgen wel verse lucht via 2 passieve inlaten en de softbox staat op de laagste stand. De lamp staat vanaf het begin al op 600watt. Ik zal de volgende keer voor groeien in kleine potjes en daarna overpotten.

 

toen de LV 90% was heb ik de filter niet gebruikt. Of gaat de filter ook al naar de klote als die alleen in de tent hangt zonder dat er lucht door gezogen wordt?

 

jij draait wel mooie scores als je 1 op 1 draait. Ik zelf moet eerst ervaring op doen. Als ik deze ronde door kom ben ik al een blij man. En er proberen het beste van te maken uiteraard.

 

Maar met een beetje hulp van het forum, en een beetje eigen initiatief moet dat hopelijk wel lukken. En als het niks wordt dan knal ik er nieuwe stekken in, maar ik geef niet zomaar op;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die liter die je nu hebt gegeven is top, laat dat maar ff voor een weekje. Alleen toplaag beetje nat maken.

Wat lostchild zegt is top, heb geen ervaring met de voeding.maar houd je aan je schema maak eerst eens 10 liter aan de volgende keer en doe voeding volgens schema. Als je dan rond de ph waarde van 6 tot 6.4 zi, gaat ie goed.

Persoonlijk zou ik elke dag verse voeding aanmaken.

Maar je kan wel 3 dagen met een vat doen,let wel ik denk dat je ph gaat oplopen.

 

Succes man en ik kijk met je mee

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké leerling ik zal de toplaag vochtig houden. Ik gaf wel voeding volgens schema maar ik heb veel te weinig water gebruikt met inwateren. Ik heb eerlijk gezegd een keer gelezen dat je stekken juist weinig water moet geven omdat de wortels dan sneller gaan groeien omdat ze water zoeken. Maar daar klopt dus geen reet van. Hopelijk trekken ze nog bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik erachter gekomen ben dat ik een stomme fout heb gemaakt. Ik heb namelijk een keer gelezen dat je met aarde de eerste weken vooruit kan zonder voeding te geven. Maar dat je met cocos gelijk moet beginnen met voeding geven volgens schema. Dus dat heb ik ook gedaan. Maar nu ben ik erachter gekomen dat in de cocos die ik gebruik ook al voeding zit voor de eerste week. Dus ik had alleen water moeten geven. En omdat ik weinig water had gebruikt met inwateren en de stekjes geel werden dacht ik aan een tekort. Dus heb ik voeding gegeven en ze daardoor overvoed en zijn de blaadjes helaas verbrand.

 

De stekken die ik had waren al niet van goeie kwaliteit: amper wortels, super klein, en vol met spint. En dan heb ik zelf nog een fout gemaakt dus ja de stekken heb al flinke klappen gehad en dat is jammer genoeg duidelijk te zien. Dus het is een valse start maar ik ga nieuwe stekken neer zetten van een andere stekkenboer.

 

Ik heb het klimaat wel goed onder controle: lamp aan:27gr lamp uit 23gr en LV% 70%.

 

Nu heb ik een vraag:

 

Op welke manier moet ik spoelen om er voor te zorgen dat de nieuwe stekken wel een goeie start maken?

-En hoe kan ik vervolgens testen of de cocos voldoende voeding bevat voordat ik de stekken plaats.

 

Ik baal wel enorm van de Slechte Start. Maar goed ik leer er wel van. En ik blijf jullie op de hoogte houden

 

Groeten klaver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ik lees ook ff mee.

Maar hoe lang heb je ze nu staan? Je moet geduld hebben met met de dames, ookal gaat het begin niet altijd goed.

Je kunt het altijd nog bijsturen en zorgen dat je dames er weer gezond bij staan.

Ik heb de laatste x ook 3 weken moeten voor groeien voor ze in de bloei stonden, door slechte stekken met veel spint.

Met heel veel geduld toch nog kerngezonde planten gekregen.

 

Ik zit zelf ook op cocos, maar dan de bricks van plagron.

Ik water altijd de kokos in met een ec van 1.2 en als ik de stekken zet, zet ik ze altijd goed nat.

Soms laat ik ze dan wel een week tot 9 dagen droog trekken.

 

Kan je misschien nog een fotootje posten van hoe ze er nu bijstaan en eentje dichtbij van 1 plant?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hèy teachme ze staan 7 dagen. En ik moet inderdaad meer geduld hebben en hopen dat ze bij trekken. Ik heb vandaag roofmijt besteld dus die gaan sowieso uit gezet worden.

 

En de stekkenboer heeft veel klachten gehad. En ik heb gratis een paar stekjes gekregen. Dus de oude laat ik gewoon nog even staan. En de nieuwe heb ik in kleine potjes erbij gezet alleen wel op aarde, is dat een groot probleem met overpotten op cocos?

 

Toen ik erachter kwam dat ze overvoed waren heb ik gelijk de cocos 1x gespoeld met water totdat er flink drain ontstond. En nu is het even afwachten hoe ze reageren.

 

Gebruik jij ook een PH meter of is dat niet perse nodig op cocos?

 

De foto's volgen nog:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Gebruik jij ook een PH meter of is dat niet perse nodig op

 

Ja ik gebruik wel een ph meter zeker belangrijk op cocos voor hergebruik!!

Ik las al in het begin van je topic, dat de gs je advies gaf, dat een ph meter overbodig is.

Die gasten in de gs weten meestal niets van kweken af, dus geloof niet alles wat ze zeggen!

 

Ph hele kweek op 5.8 dan zit je goed. Ik draai al langer zo.

 

In het verleden ook zonder ph meter gewerkt op cocos. Wat me 2 oogsten heeft gekost!

 

Roofmijt zo ik persoonlijk nog niet doen. Beter eerst spuiten met pvp en dislike. Wanneer topvorming komt roofmijt.

Als je roofmijt nu er in gooit kan je namelijk niet meer spuiten, want dan gaat de roofmijt dood.

 

Ik heb 4x gespoten pvp dan dislike dan pvp dan weer dislike. Geloof me ik had echt hardnekkig spint.

Nu zie ik ze niet meer!

 

Daarna nog 1x iets van knoflook extract in mijn vat gegooid en meegegeven met de voeding.

 

Ik heb nu ook een ronde waarbij ik 3 weken heb moeten voorgroeien wegens slechte stekken!

Niet opgeven deze dames zijn taaier dan je denkt!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

de stekjes zijn niet moeders mooiste, maar met pas 7 dagen kan het nog alle kanten op

hangt meer af van hoe jij ze bijstuurt, ik zou de slechtste er uit halen en de rest nog zeker 2 weken aanzien voor je overhaaste beslissingen maakt.

je zou verbaasd zijn wat er nog uit kan komen met wat zorg en liefde.

 

tegen je spint zou ik zelf pvp spuiten, volgende keer misschien zelfs je stekkies in dompelen om zo de spint gelijk al de nek om te draaien..

 

succes verder en maak je niet al te druk, de natuur doet zn werk wel als jij de basis maar goed houdt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atami coco is misschien licht bemest, maar eenmalig een ec1.3 voedingsbeurt zal niet direct tot grove problemen hebben geleid

 

 

Ik denk eerder dat je stekken een flinke klap hebben gehad van de combinatie slechte beworteling, watertekort en direct onder hps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@teachme goeie tip van de roofmijt. Ik zal eerst spuiten en de roofmijt pas inzetten als de klok op 12/12 gaat.

 

@jaap123: Ik heb de nog floramite, vertimec en ninenine spijdermite om mee te spuiten. Hoeveel dagen moeten tussen de spuit beurten zitten? Ik moet me inderdaad niet te druk maken. Maar ze verschrompelde voor me neus, ik dacht dat wordt helemaal niks. Ik ben benieuwd hoe ze bij trekken. Aan de zorg en liefde zal het niet liggen, ik ga het liefste zelf tussen de dames liggen haha;)

 

@rodja ja daar heb je gelijk in. Vooral het water tekort heeft ze geen goed gedaan. Dus dat weet ik voor de volgende keer.

 

klimaat: lamp aan: 23r lamp uit 21gr

LV: 60-70%

de lamp hangt zo hoog mogelijk, en zal geleidelijk zakken. en staat op 600watt

 

overige informatie:

ik heb de luchtbevochtiger gevuld met gedestileerd water om kalkaanslag te voorkomen. De twee slechtste stekjes heb ik weg gegooid daar was niks meer van over. Voor de rest heb ik alles laten staan. Ik heb een paar nieuwe stekjes gekregen die staan erbij in kleine potjes. Ik heb alles water gegeven met een beetje wortel stimulator.

 

Ik was net telaat met foto's maken dus het is met hps aan.

 

gallery_44039_18039_558476.jpg

 

gallery_44039_18039_5550111.jpg

 

de twee foto's hierboven zijn donderdag gemaakt.

 

gallery_44039_18039_6483696.jpg

 

gallery_44039_18039_6385432.jpg

 

gallery_44039_18039_4515490.jpg

 

gallery_44039_18039_4378056.jpg

 

gallery_44039_18039_3732808.jpg

 

gallery_44039_18039_3149240.jpg

 

bij de 3 foto's hierboven zie je de schade, maar het was in het begin een stuk erger, sommige verschrompelde blaadjes heeft de stek al los gelaten.

 

gallery_44039_18039_3677060.jpg

 

dit nieuwe stekje ziet er mooi uit. En die lijkt ook een stukje ouder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt knakenpoetser. Ik denk dat ik morgen ga spuiten net voordat de lamp uit gaat. En dan na 5 dagen weer, maar dan wel met een ander goedje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik jij ook een PH meter of is dat niet perse nodig op

 

Ja ik gebruik wel een ph meter zeker belangrijk op cocos voor hergebruik!!

Ik las al in het begin van je topic, dat de gs je advies gaf, dat een ph meter overbodig is.

Die gasten in de gs weten meestal niets van kweken af, dus geloof niet alles wat ze zeggen!

 

Ph hele kweek op 5.8 dan zit je goed. Ik draai al langer zo.

 

In het verleden ook zonder ph meter gewerkt op cocos. Wat me 2 oogsten heeft gekost!

 

Als je de juiste voeding gebruikt is dat 'perfecte ph' verhaal idd compleet overbodig en kan je idd je meter in de kast gooien, hoezo 5.8 en zuren gebruiken als je voeding voor je buffert en over een bredere ph range goed werkt waar 5.8 'het beste gemiddelde' is bij een aantal voedingslijnen? GHE is wat dat betreft best wel een rare eend in de bijt, in no-time ph stabiel na aanmaken en een heel licht verloop omhoog indien volle mep schema gebruikt.

1e keer 10ltr aanmaken volgens schema en dat meten, daarna lekker KISS.

 

Wat TS zo opsomt aan spullekes kan ik ongeveer herleiden van welke GS het komt en deze GS weet dus wel waar ze het over hebben :likken:

 

Als een 'verkeerde' ph van niet 5.8 zorgt voor compleet mislopen van je ronde dan zit er iets anders ook niet goed, je kunt zelfs met BAC bio op kokos goed draaien en (klinkt raar) BAC bio verzuurt flink, volle mep zit je op een ph van 5.4 komende vanaf 7.2 (volle mep is dan de bloeivoeding en PK booster), was een apart kokos rondje toen ff de BAC opmaken die ik nog had :whistle:

 

Op moment dat ik echt op de ph ga sturen krijg ik al snel problemen met de dames, ene keer N, dan weer P of K wat ik met 'niks' doen niet heb bij een andere dan hydro kweek, nu is water uit de kran hier superzacht wat mee speeelt natuurlijk, amper kalk dus bufferen gaat perfect ipv hard water bufferen.

 

Kweek je vol hydro (zoals ik nu doe op slabs) dan moet je wel wat bijsturen omdat anders de ph te hoog op gaat lopen in de slabs na een week of anderhalf (en de EC wordt 6 dan :jump: ), iets lager insturen is de truc om zo rond de 6 (en dus niet strak 5.8) uit te komen en drain metingen is altijd ??? als je niet over een medium meter beschikt (en dan niet zo'n ph prkker van tuincentrum) dus daar op afgaan kan je flink opbreken.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik jij ook een PH meter of is dat niet perse nodig op

 

Ja ik gebruik wel een ph meter zeker belangrijk op cocos voor hergebruik!!

Ik las al in het begin van je topic, dat de gs je advies gaf, dat een ph meter overbodig is.

Die gasten in de gs weten meestal niets van kweken af, dus geloof niet alles wat ze zeggen!

 

Ph hele kweek op 5.8 dan zit je goed. Ik draai al langer zo.

 

In het verleden ook zonder ph meter gewerkt op cocos. Wat me 2 oogsten heeft gekost!

 

Als je de juiste voeding gebruikt is dat 'perfecte ph' verhaal idd compleet overbodig en kan je idd je meter in de kast gooien, hoezo 5.8 en zuren gebruiken als je voeding voor je buffert en over een bredere ph range goed werkt waar 5.8 'het beste gemiddelde' is bij een aantal voedingslijnen? GHE is wat dat betreft best wel een rare eend in de bijt, in no-time ph stabiel na aanmaken en een heel licht verloop omhoog indien volle mep schema gebruikt.

1e keer 10ltr aanmaken volgens schema en dat meten, daarna lekker KISS.

 

Wat TS zo opsomt aan spullekes kan ik ongeveer herleiden van welke GS het komt en deze GS weet dus wel waar ze het over hebben :likken:

 

Als een 'verkeerde' ph van niet 5.8 zorgt voor compleet mislopen van je ronde dan zit er iets anders ook niet goed, je kunt zelfs met BAC bio op kokos goed draaien en (klinkt raar) BAC bio verzuurt flink, volle mep zit je op een ph van 5.4 komende vanaf 7.2 (volle mep is dan de bloeivoeding en PK booster), was een apart kokos rondje toen ff de BAC opmaken die ik nog had :whistle:

 

Op moment dat ik echt op de ph ga sturen krijg ik al snel problemen met de dames, ene keer N, dan weer P of K wat ik met 'niks' doen niet heb bij een andere dan hydro kweek, nu is water uit de kran hier superzacht wat mee speeelt natuurlijk, amper kalk dus bufferen gaat perfect ipv hard water bufferen.

 

Kweek je vol hydro (zoals ik nu doe op slabs) dan moet je wel wat bijsturen omdat anders de ph te hoog op gaat lopen in de slabs na een week of anderhalf (en de EC wordt 6 dan :jump: ), iets lager insturen is de truc om zo rond de 6 (en dus niet strak 5.8) uit te komen en drain metingen is altijd ??? als je niet over een medium meter beschikt (en dan niet zo'n ph prkker van tuincentrum) dus daar op afgaan kan je flink opbreken.

 

ik snap wat je zegt, dat sommige lijnen de ph controleert. maar ph leiding water utrecht is weer anders dan ph leiding water groningen.

ik zeg alleen dat je een ph meter moet halen. je wilt toch zeker weten wat je ze te eten geeft.

en als je op cocos 5.8 ph geeft zit je gwn goed. of je dan ph- gebruikt of niet je moet altijd meten voor je ze te eten geeft. klopt de ph niet dan stel je die bij.

 

maar het ik heb het over hergebruik van je medium. ik heb in het verleden altijd op aarde gekweekt. nooit ph gemeten, na 3 rondes halve medium verversen.

ik stapte over op cocos 2 rondes gedraait zonder ph te meten, 2 rondes erna ik zal je de resultaten maar niet zeggen want dan lach je je kapot.

mijn mening op cocos altijd ph meten.

 

ik gebruik de lijn van aptus, p boost zuurt ook zwaar af als ik die erbij gooi staat mijn ph meestal goed.

 

maar jij zegt dus dat ghe lijn ookal zit je ph 5.5 of 6.8 het allemaal goed opneembaar is voor de plant? of begrijp ik het verkeerd

ik ben ook nog maar een noob dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@klaver90

 

Maak het jezelf niet te moeilijk in ieder geval. Ik zag dat je mijn verslag al had bekeken. Ik doe het allemaal vrij simpel. Het is gewoon heel belangrijk dat je planten eerst gezond zijn voor ze in de bloei te gooien. Ik heb liever iets overkill dan lege plekken. Fluf kun je altijd weg gooien. Haze heeft wel echt dat het gaat strekken, maar zijn genoeg manieren om dat te remmen.

 

Ik pak met 9 op een m2, tussen 5- 5.5 ons, dit als ze precies 8 weken en 2 dagen bloei hebben gehad.

Laat ik ze precies 67 dagen staan, dan 5,5-6 ons.

 

Keep it simple m8 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Teachme

 

Ik denk dat je planten het met aptus zowiezo beter doen.

 

Regulator knapt veel op wat een kweker niet aanstuurt.

 

Ik begrijp uit jouw verslag dat je geen start en topbooster gebruikt.

 

Jammer!

 

Wat betreft spint, al het aangetaste blad (stipjes) verwijderen totaan 2 e week bloei en pas met vergif beginnen als je planten aangeslagen zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@budweiser, ik gebruik alleen de topbooster niet. Had nog bloei liggen vond zonde om weg te gooien zodoende. Maar resultaat was goed dus heb in het zo gehouden. Startbooster gebruik ik wel ben ik vergeten te vermelden haha. Vergeet veel is mijn eerste verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...