Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

30 X 11 Liter Onder Gavita Pro 1000W (Amnesia Haze)

Recommended Posts

Dat is/was een mooi stuk van Wazzup.

 

Kanttekening daarbij is, desinfectie gaat over micro-organismen... bacteriën dus..

 

Spint mijt en dat soort troep, vraagt om andere materialen..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs vertimec icm andere rotzooi is geen 100% endlösung tegen spint, er zal altijd wel wat overblijven

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update

 

De LV in het droog tentje is gezakt van 80% naar 65%. En de temperatuur is 19gr. Ik heb vanavond de meeste toppen even gedraaid.

 

Ik heb ook alle cocos op een hoop gegooid en geprobeerd om zoveel mogelijk oude wortels weg te gooien. Vervolgens heb ik 16 x 18 liter potten gevuld. Maar deze potten worden nog wel een keer gespoeld voordat de nieuwe stekken erin gaan.

 

Ik ben er niet meer aan toe gekomen om het hok te reinigen. Ik denk dat ik dat morgen avond ga doen met dettol en vertimec. Want dit zijn 2 middelen die ik toevallig al in huis heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Ik heb eerst alles schoon gemaakt met dettol. En vervolgens alles nog een keer gereinigd met vertimec.

 

De potten zijn gespoeld totdat de drain een EC waarde had van rond de 1.0-1.2 en deze zijn vervolgens in de tent gezet. Als het goed is komen de nieuwe stekken morgen.

 

droogtentje:

LV: rond de 60%

Tempr: 18gr

 

gallery_44039_18039_105781.jpg

 

gallery_44039_18039_111358.jpg

 

gallery_44039_18039_1894527.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie berg toppen heb je daar liggen!

 

De tent staat er weer netjes bij voor de volgende ronde.

Wat komt er in, weer Amnesia?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel bosrand:) er komt inderdaad weer amnesia in. Bij de afgelopen ronde was er hier en daar wel sprake van overkill. Dus nu zet ik 16 x 18liter neer, zodat ze wat meer ruimte hebben. Ik ben benieuwd naar het verschil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook benieuwd naar het verschil.

Ga je weer een verslag maken van je nieuwe ronde?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog geen ervaring met WW dus ik durf het niet te zeggen.

 

Er is vast wel iemand die dat wel kan zeggen?? Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

de amnees brengt een heerlijk psychotisch, creatief/schizo effect,

een goede WW geeft een fijne knockout waardoor je je zorgen even vergeet

 

of bedoel je wat het je opbrengt in gewicht of knaken?

dat is allemaal niet zo relevant.. (ww/nlx stek brengt ietsje minder gewicht, maar is 2 weken sneller (en meer geschikt voor veel planten per m2, dus kan ook korter voorgroeien)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brengt de amnees nou egt zoveel meer op dan bijvoorbeeld een WW?

 

Dat verschilt aan wie je het kwijt kan.

Een huisdealer zal je niet meer geven maar een shop in de grote stad die een tig aantal soortjes op de kaart heeft zal wel meer willen betalen voor de WW

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dus stel.. Ik doe een kweek met ww en haal er 300 gram met 400watt vanaf.. Als ik dan precies dezelfde kweek had gedaan maar dan met amnees hoeveel was het dan geweest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oude rocker ik ga dit verslag netjes afmaken. En als de nieuwe ronde begint dan zal ik een nieuwe topic openen. Dat is wel wat overzichtelijker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat verschilt aan wie je het kwijt kan.

Een huisdealer zal je niet meer geven maar een shop in de grote stad die een tig aantal soortjes op de kaart heeft zal wel meer willen betalen voor de WW

 

je bedoelt de originele WW van vroeger?

 

in mijn regio staat white widow synoniem voor een standaard commerciële witsoort, exacte genetica interesseert ze niet

 

Ik heb iemand in de buurt die kilo's op koopt ik kan mijn WW voor €++ de gram kwijt

je bent met je eerste zaadkweekje bezig en je praat nu al over kilo's en euro's

succes ouwe :D

Edited by djbroertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rodja ik praat daar idd over omdat de vader van me vriendin ook flinke kweken heeft gedaan jaren lang (ging om dik 30k per kweek) dus ben via hem in contact met die kerel die opkoopt dus ik weet wat me te wachten staat met verkopen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

respect!

 

(Sorry klaver voor de topicvervuiling)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heren (denk ik) graag geen handelsprijzen bespreken hier.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

 

Alles is mooi gedroogd en de takjes zijn netjes verwijderd. Gister avond heb ik gewogen en de eindscore is 860 gram.

 

Ondanks dat ik er van bewust ben dat je uit deze set-up een dikke kilo moet kunnen halen, ben ik voor een eerste ronde hartstikke blij met het eindresultaat. En over de kwaliteit ben ik helemaal tevreden.

 

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle tips/adviezen/meningen ik heb er ontzettend veel van geleerd en ga dit zeker ook meenemen naar de volgende ronde(s)

 

Sinds gisteravond is de nieuwe ronde van start gegaan. Zoals ik al had aan gegeven is dat deze keer met 16 x 18 liters. Ik ga een nieuwe topic openen en hopelijk spreek ik jullie daar weer :)

 

Nogmaals bedankt en de groeten van klaver :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...