Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

30 X 11 Liter Onder Gavita Pro 1000W (Amnesia Haze)

Recommended Posts

Ja dat is jammer van die klote spint. Als je gaat spuiten neem ook de onderkant van de bladeren goed onder handen. Maar dat wist je vast al. Buiten lopen de plantjes ook wel meer risico op ongedierte natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat had ik idd al gelezen, de planten hebben buiten idd veel kans op die rotzooi.. Bij me vriendin thuis zitten ze ook onder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is weer tijd voor een update

 

Dag 74

14 dagen 18/6

60 dagen 12/12

 

Ik ben bang dat ik rot heb gevonden in 1 plant. Zal ik ze gelijk om hakken?

 

Ik heb gister 30 liter water gegeven:

regulator

Enzymen

 

PH 5.8

 

Klimaat:

Temp lamp aan: 28.5gr

temp lamp uit: 21gr

LV: 50-60%

 

Foto's komen eraan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nog ff de echte experts afwachten, maar zou je bijl maar vast klaarleggen, dat ziet er niet goed uit...

(Heb nog niet genoeg vertrouwen in mijn eigen oordeel om dit met zekerheid als rot te bestempelen, maar wat zou het anders zijn?)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik vindt het wel balen. Ze gaan gelijk om gehakt worden. Want ik wil niet dat het over slaat op de andere planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet vanavond eigenlijk nog weg. Kan ik het uit stellen tot morgen ochtend? Want dan ga ik morgen ochtend beginnen met knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte met knippen ouwe - het meest kutte deel van de kweek

 

Ik zou idd nog ff wat slaap pakken, want het wordt een lange werkdag (neem aan dat je het alleen gaat doen)

Edited by Rodja
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt rodja, ik denk ook dat het een lange klus gaat worden. Ik doe het inderdaad alleen man.

 

Ik hoop ook dat ik niet opeens nog meer rotten plekken tegen kom. Het is best wel een oerwoud dus de achterste planten heb ik nooit goed kunnen controleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog niet klaar maar tot nu toe gelukkig niet veel rot tegen gekomen. Wel wat fluf hier en daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ergste van het kweken is knippen... (ik kreeg het gevoel om niet meer te kweken) succes :D

 

 

 

mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet van knippen geen straf maken..

 

Doe je het toch gewoon in een paar keer..

Heb btw een spinpro staan, maar toch de schaar gepakt.. :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond allemaal:)

 

De klus is geklaard. Ik heb er ongeveer 16 uur over gedaan. Maar wel met tussen pauzes, en lekker drinken en eten tussendoor;) Wat me meteen op viel toen ik begon was de super sterke geur. Als ik een tijdje aan het knippen was begonnen me ogen gewoon zwaar te branden zonder dat ik nog wat gerookt had haha. Ik heb toen de afzuiger 2 standjes hoger gezet waardoor de deur van de ruimte zelf goed vacuüm getrokken werd. En wat me ook op viel was dat er best veel fluf was dus de volgende keer worden er minder planten neer gezet zodat het onderste gedeelte ook voldoende licht kan ontvangen.

 

Ik ben wel tegen een probleem aan gelopen. Het droog net in de droogtent is helemaal vol, dus sommige toppen liggen hier en daar wel lichtjes tegen elkaar aan. Is dit heel erg? Ik heb voor de rest geen ruimte meer. Hebben jullie tips om rot te voorkomen?

 

gallery_44039_18039_1856517.jpg

 

gallery_44039_18039_159350.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net nog even gekeken en in de droog tent is de LV 80%, dit is veel te hoog lijkt mij?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kan ik er het beste aan doen? Morgen gelijk een vochtvreter kopen? Of zijn er andere opties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die lv zakt wel weer na een dag dan is het meeste vocht weg

 

je kan je net met een paar touwtjes aan de bovenste ring vastmaken en ophangen dan heb je een verdiep extra

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die luchtvochtigheid zou ik me nog niet zoveel zorgen over maken.

Tegen elkaar aan liggen ook niet. Wel geregeld even draaien.

 

En ventileren natuurlijk.

Ik bedoel dan geen fan op je toppen, maar een afzuiger met geurvreter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal ze regelmatig even omdraaien. Er hangt een ventilator in maar die richt niet op de toppen. En er hangt een kleine filter met afzuiger in. Ik hou jullie op de hoogte :)

 

Owja ik heb nog een vraag. Waarmee kan je het beste je tent/hok reinigen?? Zodat de nieuwe ronde schoon was start gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...