Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Even overnieuw beginnen dames.

Dat jij niks van een ander kan leren omdat hij later begonnen is is natuurlijk een onzinnige insteek en mentaliteit.

Wil over niemand oordelen, en jullie lokken elkaar beide uit wat niet om schuld draait, maar zo gebeurd is, dus begin gewoon overnieuw.

Want voor anderen is dat interessant en jullie hebben verder ook niks aan egotalk.

 

Anders ga ik mijn maatje Beaker vragen of hij bans uit wil delen. :D

Jullie zijn gewaarschuwd! ;) :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij niks van mij kan leren jongen, dan kan jij mij zo op basis van de foto zeggen wat er mis is met miss coockie. Zeg het eens Donner. Ik daag je uit ;) En dan zal ik je matsen, mag je die 1 g per watt uitdaging met 1 plant op 1 vierkante meter wel laten voor wat het is. Wil je dat niet aandoen. Hou het maar bij dit plaatje. Analyseer het en leer ons.

 

Als je het niet weet moet je het ook gewoon zeggen, dan zal ik het markeren en uitgebreid voor je analyseren :)

 

En waar blijft overigens die link van de meest meeldauwgevoelige ongeluksstrain die je me in de maag kan splitsen dan? Je zal vast wel genieten als mijn halfjaarkweekje in het water valt door meeldauw. Grijp die kans :D

 

En jij?

 

Jij kan mij nix leren wel andere een lul verhaal opspelden.

 

Als je wat verkondigt onderbouw het dan met een wetenschappelijk linkje

 

Ehhh... Ga jij nou eerst maar eens wat beter dit topic doorlezen dan.

 

Gepost 17 maart 2015 - 10:05

Voor vandaag maar weer een leuke update. Eigenlijk had ik deze gister al uitgetypt, maar door een foutje was alles gewist en dan heb ik er meteen de pest in. Vandaag poging 2 dus. Daarmee wil ik graag beginnen met wederom de discussie over het nut van hogere zuurstofwaardes ophalen. Ik heb in 1 van mijn eerdere posts al een keer benoemd dat ik buiten een plant heb gehad op dwc waarbij de deksel van de tank was aangetast met schimmel, maar dit niet oversloeg op het water. Vervolgens werd ik hier gewaarschuwd voor o.a Pythium, waarbij vermeld werd dat dit mijn ergste vijand is op hydro. Ik ben wat meer research gaan doen over het effect van hogere zuurstof waardes op Pythium. Daarbij kwam ik het volgende onderzoeksresultaat tegen waarbij ik graag een stukje wil quoten.

 

 

 

In these treatments, plants started showing typical symptoms of root decay and infection within 6 days after inoculation with Pythium F, while highly oxygenated plants remained healthy throughout the experiment and showed a significant decrease in root colonization by the pathogen

 

http://link.springer...A:1008691226213

 

Zijn er nog meer dingen waar je graag een linkje van wilt donner? Dan zoek ik ze ff voor je. Ik ben enorm goed in googelen. Zie je, zo heb ik mijn ervaring van de afgelopen 5 jaar ook goed kunnen uitbreiden. Door enorm veel te googelen. Daar schijnen autisten een soort van talent voor te hebben. Lezen, leren en wetenschap enzo... Wil je daar ook een linkje van?

 

Meeldauw(mildew). Hoop dat je engels ok is ;) What causes mildew? Poor air circulation :D

 

http://gardening.abo...wderyMildew.htm

 

Ben er echt enorm nieuwsgierig naar of er ooit een moment gaat komen dat jij toegeeft dat je misschien wel helemaal geen idee hebt wie ik nou eigenlijk ben en wat ik van planten af weet. Dat je een inschattingsfout maakt. We zullen zien. Dit is wel enorm informatief zo voor de mensen die het volgen natuurlijk XD

 

 

 

@ hannesh. De verf houd het goed! Laten we hopen dat het zo blijft. Ik doe het ook maar op aanraden van de bouwvakkers hier. Wat betreft die tinctuur, ik heb erg weinig ervaring in het maken van alternatieve cannabisproducten. Ik ben in de leer bij een maatje, die heeft me net helemaal bijgepraat over dabs en wax. Die wax ziet erg verrukkelijk uit!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ppfff Sativa,laten we het gewoon over je Cherry hebben. We weten nu wel dat je graag in discussie gaat :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry VenaSnar, ik heb zelf het idee dat het ergens door veroorzaakt wordt. Al wil ik er niet helemaal aan geloven, omdat ik dan zal ophouden om me ertegen te verzetten. Voor zover dat lukt... Ik heb ook lang niet altijd zin om te lezen, te discussieren of te studeren maar soms moet ik het gewoon doen. Ik kan je niet zeggen waarom. Als ik het niet doe voelt het alsof er teveel energie wordt opgebouwd in mn hoofd. Het geeft een claustrofobisch gevoel.

 

Wiet geneesd niet alles. Ik heb het wel eens een "wondermiddel" horen noemen, maar zo ver wil ik zelf nog niet gaan. Het verlicht op belangrijke gebieden. Ik ben al blij dat ik gewoon kan slapen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, ik maak wel even een nieuw topic aan over meeldauw, ik hoop dat je daar wilt reageren.

Hier dus.

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gedaan bosrand. Volgende keer even letterlijk quoten graag. Daar hebben we hier knopjes voor he? ;)

 

Dat ik dat met 137 posts tegen leden met meer dan 1000 posts moet zeggen. Zo zie je maar weer. Al heb je 5x zoveel ervaring, iemand met minder kan je nog best wel wat leren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed, op verzoek van VenaSnar terug naar de cherry. Maar eerst wil ik even wat mensen terug zetten in hun waarde.

 

Alsjeblieft mensen, maak het niet meer dan het is. Ik ben een autist opgegroeid in het internettijdperk en ik heb heel veel ict ervaring. Internet staat vol met informatie en als je het goed weet te vinden en je bent een snelle leerling is the sky the limit. Je mag me elke vraag uit het boekje stellen, maar realiseer je wel dat er vandaag al een vraag aan me gesteld is die ik niet wist waar ik binnen een minuut het antwoord op kon vinden.

 

Ga het jezelf niet aanrekenen als ik toevallig ergens antwoord op weet en jij weet het niet. Wat wil je jezelf kwalijk nemen? Dat je minder snel leert als een autist? No shit XD Of dat je minder snel bent op google dan een voormalig icter? Ik heb een stoornis. Een hele heftige die me chronisch uit mn slaap houd tot mn lichaam opgevreten wordt door gebrek aan rust. Ik lig snachts wakker te malen over hele diepgaande onderwerpen die een doorsnee mens nieteens begrijpt. Wil je jezelf als gezond weldenkend mens daar naast gaan leggen en vergelijken? Moet je niet doen. Prijs je slaap ;)

 

Back to the cherry. En ik ga hier zeker niet verwaand en koel doen... Ik had dit eigenlijk wel verwacht, maar toch sta ik er nog wel van te kijken hoe het loopt. Ik heb deze kweek in theorie uitgedacht, maar om het in de praktijk te zien werken is geweldig! Ik ben niet altijd 100% zelfverzekerd weetje... Soms twijfel ik best wel veel aan de theorien die ik bedenk. Of ik niet tever ga.. Mezelf overschat. Of ik het niet gewoon ga verneuken omdat ik mn kop er ff niet bij heb.. En stukje info, aangezien ik net 4 maand geleden mijn huwlijk heb beeindigd had ik verwacht dat ik er een puinhoop van zou maken en mn kop er niet bij zou hebben.. Wat dat betreft ben ik jullie wel dankbaar. Jullie hebben mij scherp weten te houden met deze uitdaging. Dat is heel goed voor mij geweest. De kans is heel groot dat ik anders de schouders erbij had laten hangen en de boel zou hebben verslonst.

 

SL743189.jpg

 

SL743190.jpg

 

SL743191.jpg

 

Hele rare gewaarwording. Ik draai mn beste ronde ooit, terwijl ik 200 watt terug ben gegaan in vermogen. De toppen bovenin zijn nu al keihard. Ze wordt pas over 2 weken gespoeld. De onderkant zal dus ook nog wel wat aandikken. Gister had ik heel even paniek... De lv stond op 80%. Had het raam dichtgedaan tijdens het sporten(tent staat in sportkamer) en vergeten weer los te doen. Meteen weer verholpen en nu zit de lv weer op 40%. Gelukkig geen rot. Wel beginnen de takken een beetje moeite te hebben met het dragen van de toppen. Wat dat betreft heb ik toch liever indica.. Maar mag ik nog klagen? Ik vind zelf van niet.

 

Damn ik kan echt niet wachten tot deze om gaat...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autisme en stoornissen zijn slechts bedenksels van mensen die vanuit hokjes denken.

Zo moet je jezelf niet zien man, je bent gewoon uniek en wellicht een rare snuiter haha.

Als je jezelf allerlei shit aanpraat wat anderen bedacht hebben word je nooit happy :D

 

Ziet er bruut uit, maar niet een hoop fluf straks op deze manier?

En vanwaar de uitdaging met 1 plant ipv meer gezien dat je tijd en geld zou besparen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je toppen zien er niet uit te veel blad en de afstand lamp top is klote!

en Jij draait je beste draai ooit :rofl

 

suc6 jochie!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat donner? Krijg maar mooi de tering. Je bent een prutser met 20 jaar ervaring die zich laat uitlullen door iemand met krap 5. Ik weet dat dat je hoog zit joh, dat je enorm vol van jezelf bent. Bij deze trek ik alles ook weer lekker in. Het licht gewoon aan jou. Jij bent gewoon een dom stuk vreten die amper kan leren. Als ik 1 op 1 op 1 haal praten we wel verder. Dat doe jij me zo ff na, of niet?

 

Kneus

 

Je toppen zien er niet uit te veel blad

 

Haha. Zal ik je dr 1 vol op je smoelwerk keilen? Kun je voelen of ze een beetje compact zijn :)

 

 

en de afstand lamp top is klote!

 

Nee, perfect juist. Hij dekt exact tot de onderkant van de scrog. Maar ja, jij speelt al 20 jaar in de zelfde zandbak. Hoe kan jij nou weten wat er buiten de speeltuin gebeurd he? kleuter..

 

Je bevestigd het beeld dat ik al jaren heb van commerciele kwekers. Desinteresse voor nieuwe dingen, vinden zichzelf allemaal de pro. Gunnen een ander heeel weinig, want geld geld geld!! Waar blijft die strain die jij niet meeldauwvrij kan kweken? Ben je bang dat ik je nog harder voor lul ga zetten als het mij wel lukt? Veel roepen, maar je durft nergens echt op in te gaan. Zwakkeling..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup. Maar dit is ook mijn laatste verslag hier. Ik ga alleen nog even voor die 1 op 1 op 1 om mn punt te maken, dan ben ik weg. Ik steek hier meer op van het continu op de proef worden gesteld dan dat ik nou zo te spreken ben over de sfeer en behulpzaamheid. Het lijkt hier wel een verdwaalde dorpskroeg vol boeren die allemaal testosteron teveel hebben. Kunnen jullie mn spul er wel allemaal afgooien om zoveel mogelijk gezichtsverlies te beperken.

 

De uitdaging durven ze niet aan, maar wel overal met de bek vooraan staan.... Zwakheid ten top. Nog nooit zulk zwak en laf gedrag gezien. Bange poeperts zijn allemaal bang dat zij die 1 op 1 op 1 nooit halen, maar ik die strain wel meeldauwvrij krijg. Wat zou dat hard zijn he? DAN sta je helemaal zwaar voor schut. Ik begrijp wel dat je daar liever voor wegloopt. Doen heel veel mensen als het erop aankomt en ze moeten laten zien wat ze waard zijn. Vluchten ze gewoon weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Segis

Ik denk dat Beaker wel gelijk heeft dat jij je snel aangevallen voelt.

Meestal zijn de opmerkingen hier niet negatief bedoelt. Je moet je realiseren dat het hele forum vol zit met stoners hahah.

Wel jammer, ik vond de uitgebreide verslagen ook wel interessant om te lezen.

Succes met het behalen van 1:1 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meestal zijn de opmerkingen hier niet negatief bedoelt.

 

Lol, leg dat eens uit. Dan krijg je van mij hieronder een heel mooi quote lijstje :')

 

En jij?

 

Jij kan mij nix leren wel andere een lul verhaal opspelden.

 

Je toppen zien er niet uit te veel blad en de afstand lamp top is klote!

en Jij draait je beste draai ooit :rofl

 

 

suc6 jochie!

 

Haha wat ben jij een naief en naar mannetje zeg...

 

Mister know's it all.

 

Ja man. Het lag aan mij. Hierboven is duidelijk te lezen dat ze mij slechts een helpende hand wouden toerijken en ik die bruut afsloeg :')

 

Ik realiseer me heel goed dat het forum vol zit met stoners. Maar wat ik beslist niet had verwacht toen ik hier begon met posten was dat niemand hier openstaat voor een jongen die het gewoon een keertje allemaal anders wil doen. Het is net alsof ik over de holy grail heb gescheten. De strekking luid: Tent vol pakken a la sog en knallen! zo snel mogelijk! zoveel mogelijk! zo commercieel mogelijk! En als je dat niet doet vallen we je allemaal aan en gaan we je allemaal prutser noemen...

 

Like wtf?XD Dan heb ik hier echt geen hol te zoeken zo :')

Share this post


Link to post
Share on other sites

He man! Je gaat toch niet echt weg? Zou echt zonde zijn, er is al zo weinig DWC hier..

 

Pak gewoon je kans, P.H. Donner weet echt wel wat maar hij zit je alleen maar te sarren omdat je "hapt".

 

Als er een manier is om het "beter" te doen is dat prima toch. Maar als jij aangeeft waarom je het niet doet en je wil t niet anders doen. Moet je dat toch lekker zelf weten. Het was alleen maar een sugestie. Ik denk dat er met de beste bedoelingen is geprobeerd om je over de streep te krijgen. Dat lukte niet en nu is het voor sommigen moeilijk het boeltje aan te kijken.

 

Voor mij doe je het in ieder geval prima. Want ik heb (nog) niets staan. Maar, kan je niet is een rondje proberen wat er voor gesteld word? Misschien bevalt het, zo niet, kan je altijd nog terug naar de oude manier..

 

Bekijk het is van de zonnige kant, er wordt tijd en moeite in gestopt om op jouw topic te reageren. Het forum is toch om kennis te delen en een beetje plezier in je hobby te hebben.

 

Ik hoop dat je wat op beurt. De planten lijken iig te blijven gaan. :)

 

Groeten,

 

 

Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry. Ik kan dit er niet bij gebruiken. Ik heb genoeg dingen aan mij hoofd. Echtscheiding, bedrijf, lastige drugsverslaafde buurman, familie die compleet overhoop ligt.. Mijn hobby zou me plezier moeten brengen. Positieve afleiding om soms even te vergeten dat t leven ook maar gewoon kut met peren is van tijd tot tijd. Het bezorgt me op dit forum geen positieve afleiding meer. Op mijn oude forum wordt ik nog steeds positief behandeld en voel ik me geaccepteerd en welkom. Hier totaal niet.

 

Dit is dan 1 gevecht teveel voor mij die ik niet meer erbij kan hebben. Ik vind het jammer dat dat ten koste gaat van de mensen die wel positief waren en geinteresseerd. Voor de mensen die me wil blijven volgen. Ik zit al jaren op het forum van de DHS. Vindt het ook totaal geen probleem om dat te melden, want ik weet dat als men dezelfde toon tegen mij zou aanslaan op dat forum ze een ban te pakken hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet zo goed waar jij een 'toon' denkt te bespeuren, ik heb eea doorgelezen en er wordt zo links en rechts heel wat beweerd wat niet echt gestaafdt word en een aantal dingen is je gevraagd dat wat meer te onderbouwen.

 

Nu tref je PH, mogelijk had je mij al eerder getroffen toen je over Pythium en hogere DO waarden begon.

Dit is namelijk ECHT KUL, je max DO wat voor een binnentuin DWC te doen is, is 110% en die 110% doet.. net zoveel als 100% DO in een schone DWC opzet.

 

Wietefras zijn DWC topic kwam dat ook al voorbij, een US forum is ervoor verantwoordelijk, jmr want had Overgrow nog bestaan dan tsja..

waar jij mogelijk ook al tegen een waarschuwing aan was gelopen vanwege je nogal eigenwijze opstelling en ik ben zelf ook nogal eigenwijs dus dat ik het opmerk wil wat zeggen denk ik, ff op je ban oplopen op DHS terugkomend op hoe je tegemoet getreden bent hier, belangrijke info zeg :wave:

 

Meeldauw kent meer dan 1 manier van ontstaan, juis een combi van factoren zorgt ervoor dat de ene er nooit last van heeft (zelfs niet met 80% lv) waar de ander met samengeknepen billen zit als het buiten ff regent en de meter naar de 60% gaat

 

 

 

Doe er je voordeel mee, heb je nog lang plezier op een (echt :rolleyes: ) kweekforum.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup. Maar dit is ook mijn laatste verslag hier. Ik ga alleen nog even voor die 1 op 1 op 1 om mn punt te maken, dan ben ik weg.

 

Wij zullen je top verslagen en input missen :lol:....

 

 

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom krijg jij het in elk topic met iedereen aan de stok?

 

Zou dat niet een beetje aan je zelf liggen?

 

Jammer want je kweekje vind ik best intressant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
is je gevraagd dat wat meer te onderbouwen
heel wat beweerd wat niet echt gestaafdt

 

Joh, ik heb jullie doodgegooid met linkjes. Bij elke bewering die ik bewijs switchen jullie meteen over naar onderwerp en wordt er taktisch overheen gelult. Als ik andersom bewijs van jullie vraag krijg ik 0.0 Meten met 2 maten noemen we dat.

 

Zou dat niet een beetje aan je zelf liggen?

 

Tuurlijk. Ik ben niet vrij van zonde hoor. Ik weet dat ik heel assertief ben. Dat is icm met de manier hoe mensen hier worden benaderd een explosieve cocktail. Ik laat niet zomaar over me heen lopen. Ik bijt terug. Ook tegen mensen die 4x zoveel ervaring hebben. Volgens mij heb ik zelfs voor dat namelijk voldoende onderbouwing gegeven dat ervaring geen fuck zegt.

 

Wij zullen je top verslagen en input missen

 

Dat betwijfel ik. Jullie zijn met een enorme boog om alle uitdagingen heen gelopen. Meeldauwgevoelig straintje iemand? Ik wacht nog steeds. Zelfs een uitdaging aan mij bieden is al een te grote uitdaging hier, want stel je voor dat het me lukt... Jullie wachten volgens mij grotendeels helemaal niet op vernieuwing. Het enige wat hier hip is is sog en alle andere methodes worden neer gelult. Als ik een feit onderbouw, wordt daar overheen gelult. als ik een vraag aan jullie stel, wordt daar overheen gelult.

 

Meeldauwgevoelig straintje iemand? Ik wacht nog steeds

 

 

Nu tref je PH, mogelijk had je mij al eerder getroffen toen je over Pythium en hogere DO waarden begon.

Dit is namelijk ECHT KUL, je max DO wat voor een binnentuin DWC te doen is, is 110% en die 110% doet.. net zoveel als 100% DO in een schone DWC opzet.

 

Dat de max zuurstof onder water meer kan bedragen dan 100%do kan ik niet aantonen idd. Ik zal er wel naar googlen of ik er een onderzoek naar kan vinden, maar om dit zelf te bewijzen met de apparatuur in mijn huis is onmogelijk. Daar ben ik een lab voor nodig. Dit is simpelweg een stukje fisica dat je zou moeten kunnen snappen. Het heeft met het verschil tussen tegendruk in de atmosfeer en tegendruk onder water te maken. Maar daar ga ik wel op diepe stof in.

 

Weet iemand hier wat de term roodverschuiving inhoud? Als je daar voor moet googlen, dan is dit te hoog gegrepen

voor je schat ik.. Duidelijker dan hieronder gaat me niet meer lukken. Als dit het 1 en ander nog niet verhelderd geef ik het ook op :')

 

Untitled.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag zou ik als extreem gesloten persoon even reageren.

 

Je praat teveel om een autist te zijn, en de dingen die jij opgoogelt op het internet hebben net zoveel weerleggingen als instemmingen.

Je maakt je druk omdat een ander persoon een ander idee heeft ipv het te laten zijn en bewijzen.

Ik zou nog verder kunnen gaan, maar ik heb niet zoveel met mensen, meer met m'n eigen wereldje.

 

En meeldauw voorkom ik door ventilatie, bij EENDER WELKE STRAIN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je praat teveel om een autist te zijn

 

Nu bereikt de onzin het dak. Is dit een forum met ingesproken boodschap? Of typ ik ook teveel voor een autist?

 

Wist je dat er veel vormen van autisme zijn? Hoogfunctionerend, klassiek, add, adhd, pdd-nos en syndroom van asperger? Elk zijn eigen haken en ogen. Dan kan het zelfs gecombineerd worden met ptsd. Er is geen 1 algemene gedragsvorm voor autisten. Als jij een autist bent moet je jezelf schamen dat je zo weinig over je eigen aandoening weet.

 

als extreem gesloten persoon

 

Dat gesloten komt bij een autist o.a door het vele denken. Denken leg je lam met zware indica. Waarom denk je dat ik blow? Zodat ik niet continu in gedachten zit en nog eens zie wat er om me heen gebeurd. Volg je het nog?

 

 

en de dingen die jij opgoogelt op het internet hebben net zoveel weerleggingen als instemmingen.

 

Show me met linkjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PH Donner had toch al een verslag gegeven van een meeldauw gevoelige soort? Al is dat een soort die dus wel kloon only is. Of je moet ze zelf uit die regio halen.

 

Al lijkt meeldauw me meer een probleem voor een buitenkweek dan binnen. In een tent is het eerder te warm en droog dan te koud en nat. Snap het punt van die discussie dus niet zo maar dat terzijde :)

 

Ben overigens ook wel bang dat, zelfs al haal je een 1 op 1 oogst, dat dat met zoveel fluf toch niet geaccepteerd zal worden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al lijkt meeldauw me meer een probleem voor een buitenkweek dan binnen. In een tent is het eerder te warm en droog dan te koud en nat. Snap het punt van die discussie dus niet zo maar dat terzijde :)

 

Bam! Dit is dus de 2e keer dat JIJ het wel snapt Wietefras.. Volgens mij ben jij overduidelijk de wat meer ervaren kweker hier.

 

Ben overigens ook wel bang dat, zelfs al haal je een 1 op 1 oogst, dat dat met zoveel fluf toch niet geaccepteerd zal worden

Ik gooi fluff in de ice-o-lator. Als de topjes te klein zijn om een goeie knijter van te bouwen(minimaal iets wat je in een 6je kan vinden dus) gaat het bij de knip . Maar dan nog schat ik dat er vast wel overal geroepen wordt"onzin! bullshit!". Begin dit forum nu wel te kennen..

 

Als je trouwens ooit als kritische blower eens wilt weten wat dat gewicht je nou kost, als je een dikke stam in een 6je vind, kom je vaak verrast uit. Takken wegen veel minder dan toppen o.0 Hoofdstam uitgezonderd natuurlijk. Heb t dan over de takjes IN de toppen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...