Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Guest wiet61

Ja het zou leuk zijn als ze echt identiek gaan groeien. Als een 1 eigen tweeling :lol:

 

Anders ik wel ,de tweeling goldrush :dribble: :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zelf een outdoorgrapefruit tweeling van femaleseeds dit jaar.

 

heb een keer een tweeling uit 1 regulier zaadje gehad waarbij het een mannetje en een vrouwtje betrof.

ook een keer een siamees tweeling zaadje in de mwc gehad, die moet ik nog steeds een keer planten.

dat zijn wel duidelijk 2 verschillende zaden die langs een kant aan elkaar vastgegroeid zitten.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het vorig jaar ook, 2 planten in 1 gat (allebij vrouwen) maar kwam uit 1 zaadje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik had het vorig jaar ook, 2 planten in 1 gat (allebij vrouwen) maar kwam uit 1 zaadje.

 

Nou heb ik het bij nog een zaadje gezien ,de strawberry kush fem ,die heeft ook twee plantjes van een zaadje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi vroeg begonnen

sommige staan er al flink op

leuk om wat planten te zien

 

dat ze weelderig mogen groeien en bloeien

 

grtz

Maas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

even een update van de heribei,s de stekken en de plantjes ,van de week gaan er een 25 naar de spot .

 

gallery_36283_17729_1977371.jpg

 

 

En hier staan nog wat kinderen in de progator ,er zijn er al weer veer geworteld zag ik net ,dus die gaan ook weer in een potje .

 

gallery_36283_17729_967226.jpg

 

Hier nog wat jonkie,s van de heribei moeder die al eerder waren geworteld .

 

gallery_36283_17729_469798.jpg

 

 

en er naast staan wat strawberry kush plantjes ,wat easy sativa,s en mafjes .

 

 

gallery_36283_17729_2545559.jpg

 

 

Daar naast staan nog wat grapefruit palntjes en heribei,s uit zaad ,aan de rechterkant staan nog een stuk of 15 gold rush plantjes ,die zijn ook al mooi gegroeid ,ook die gaan zo vlug mogelijk naar de spot .

 

 

gallery_36283_17729_731249.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn klaar voor de strijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit kerel, veel succes op de spots en laat je niet spotten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er al goed uit!

mijn plantjes zitten nu in de 4de week.

 

aankomende weken mijn spots verder afmaken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61, laat ons maar weer eens zien hoe het moet!

 

 

(hier hebben de eerste 6 heribei's hun weg naar buiten gevonden, allen in mooie 160 liter kuilen

nou de rest nog..)

 

greetz, :popcorn:

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

wiet61, laat ons maar weer eens zien hoe het moet!

 

 

(hier hebben de eerste 6 heribei's hun weg naar buiten gevonden, allen in mooie 160 liter kuilen

nou de rest nog..)

 

greetz, :popcorn:

lufthegreenstuf

 

Die zullen ook wel volgen ben ik bang

 

 

Gorilla ,ik hoop dat ze me niet spotten op de spot ,dat zou niet goed wezen .

 

Bosteler jij bent ook goed bezig zag ik ,mooi doorgaan ,ik volg je als je naar de spots gaat . :whistle:

 

 

Na deze kiem sessie volgen er nog een paar honderd in roottrainers ,en nog wat autoflowers ,en natuurlijk de warrseeds zaden moet ik ook nog ontkiemen als ik ze kan vinden ,ik zie haast door de bomen het bos niet meer zoveel ik er heb . :dribble:

 

Die zijn klaar voor de strijd.

 

Deep we gaan de strijd weer aan ,het is leuk om te doen ,vorig jaar liep slecht ,bijna geen oogst door die smerige rippers ,dit jaar hoop ik er van verschoond te blijven ,ik hoop niet dat ik ze ooit aantref op mijn spot ,ik snap die mensen niet ,ik heb er vorige week weer twee gevonden van een ander ,ik zal het echt niet in mijn kop halen om die jongens gaan te rippen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag naar de spot geweest en een 20 heribei,s geplant ,ook gaas erom gemaakt ,en slakkenkorrels gestrooid ,ik ben benieuwd wat deze korrel doen ,ze zijn regen bestendig ,en niet te krijgen hier ijn nederland ,wel in belgie ,

.

 

gallery_36283_17729_14301.jpg

 

 

Nu wat heri,s in de grond ,bij een staat het slakkenkorrelpak .

 

 

gallery_36283_17729_20886.jpg

 

 

 

gallery_36283_17729_64230.jpg

 

 

gallery_36283_17729_97040.jpg

 

 

gallery_36283_17729_26255.jpg

 

 

En met zijn tweeen in een gat is ook leuk .

 

gallery_36283_17729_99388.jpg

 

 

Verder zet ik daar nog drie heri,s uit zaad neer ,twee grapefruit en twee gold rush

 

 

gallery_36283_17729_99388.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, van start!

 

Gaat dat niet weer te vol worden net zoals vorig jaar? Zeker met 2 fem planten in een gat.

Wil niet lullig doen hoor maar zou zonde zijn van deze erg mooie planten!

 

Tijd geleden dat ik zulke mooie stekken/planten heb gezien.

 

 

Heel veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh Johnny was me al voor :likken:

Ja echt prachtig mooie stekken. Proficiat!

 

Die staan er maar!

 

Wel erg veel korrels op een hoop hoor. :whistle:

Het wordt zeker weten een Sea Of Green :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dank je wel jongens ,de stekken zijn mooi ja ,maar dat moet ook ,je zal ze nog wel zien :whistle: :likken:

DE gaten liggen ver zat van elkaar hoop ik johnny ,meer als 130 cm ,hart op hart ,dat moet kunnen vind ik .

hebben jullie ook al wat gaatjes gevuld :likken: :likken: ,of moet dat nog komen .

Iets teveel korrels dat denk ik ook nu ik dat zie ,maar beter teveel als te weinig ,ik zal eens naar die boer gaan van de week ,of hij slakkendood aan kan komen voor ons .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De eerste teken beten zijn waarheid geworden ,net 4 kleintjes van mijn lijf afgepeuterd ,ik zal het goed in de gaten houden ,ik heb schrik gekregen van die lyme ziekte .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er nog geen tegen gekomen. maar heb er ook al erg veel gehad op m'n lichaam, dus zo heel bang ben ik er niet meer voor.

ook al weet ik van die lyme ziekte.

gewoon goed controleren als je thuis bent.

 

loop al zins mijn 8e in het bos. ben er soort van opgegroeid, klein dorp en alleen bos om je heen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou er toch niet te nonchalant over doen Bosteler als ik jou was! :thumbsdown:

Ik ben al ruim 2 weken echt doodziek weer en het is net of je voor je leven vecht soms zo verschrikkelijk beroerd kun je je erdoor voelen. Dat is echt niet te doen. En dan heb ik het nog niet eens over de afgelopen 10 jaar dat het ervoor heeft gezorgd dat mijn hele leven op z'n kop is komen staan, daarom kan ik me wel eens ergeren als ik zo'n nonchalant bericht als dat van jou lees! Let op kerel, voorkomen is 10 x beter dan genezen want je bent met deze ziekte ver van huis omdat de hulp die je krijgt minimaal is door gebrek aan kennis en anti biotica echt niet de oplossing is als je dat denkt.

Ik ben een flinke kerel en mij krijgen ze echt niet snel klein, maar zo'n klein klote beestje lukt dat met regelmaat wel helaas.........doe ermee wat je wilt natuurlijk! :whistle:

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan iedereen de anti teek kleren aanraden. dit is werkelijkwaar een klein wonder te noemen.

heb jarenlang zeer paranoïde ondgelopen op mijn spots vanwege de teken.

om het in perspectief te zetten, ik ben jarenlang banger voor teken dan voor de politie geweest.

nu dankzij mijn anti teken kleren loop ik weer vrolijk door de meest erge tekengebieden die een mens kan voorstellen.

en dan praat ik over 1 of 2 teken voor iedere meter die je loopt...

goede kleren kosten wat, maar dan heb je ook wat, een goede gezondheid welteverstaan

 

wiet61, zo we hebben hier een flinke storm gehad , zijn bij jou alle kleintjes nog in orde?

mooie plantjes hoor, die lopen een maand voor op de rest :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ik kan iedereen de anti teek kleren aanraden. dit is werkelijkwaar een klein wonder te noemen.

heb jarenlang zeer paranoïde ondgelopen op mijn spots vanwege de teken.

om het in perspectief te zetten, ik ben jarenlang banger voor teken dan voor de politie geweest.

nu dankzij mijn anti teken kleren loop ik weer vrolijk door de meest erge tekengebieden die een mens kan voorstellen.

en dan praat ik over 1 of 2 teken voor iedere meter die je loopt...

goede kleren kosten wat, maar dan heb je ook wat, een goede gezondheid welteverstaan

 

wiet61, zo we hebben hier een flinke storm gehad , zijn bij jou alle kleintjes nog in orde?

mooie plantjes hoor, die lopen een maand voor op de rest :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

 

Ik weet niet of ze in orde zijn ,dat zie ik wel als ik er kom ,ik denk van wel ,ze waren al groot zat nietwaar ,maar ik heb er nog zat om te planten dus maakt het niet zoveel uit ,op die zelfde spot een stuk verder maak ik de autoflower tentspot denk ik ,plaats zat daar ,wel wat moeten snoeien ,ik ga donderdag even meten of hij er kan staan ,als dat kan meteen de grond opwaarderen ,een steek of anderhalf diep ,flink wat wormenmest en lavameel erbij ,en kippemest natuurlijk ,je hoeft daar toch niet 50 cm diep te graven .

Wat waren die kleren die je me liet zien ook alweer ,ik snel dan als een speer naar de winkel ,ik heb weinig zin in teken op mijn lijf ,en die klote ziekte ,als je hier komt gaan we kijken op die spot ,dat kan van de zomer mooi .

 

Gorilla sinds ik het heb gehoord van je ,hoe erg het allemaal is met die teken ziekte ,heb ik er veel peur van ,ik heb voor de duivel nog geen schrik ,maar voor dat beestje wel ,ik spuit me voortaan goed in ,en goede kleren ga ik ook kopen .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier kwamen hagelstenen zo groot als golfballen uit de lucht, blij dat ik nog niets heb staan. Hoop van je dat die van jou het een beetje overleeft hebben.

 

Ik heb de eerste teken ook al weer er uit getrokken. Teken kleding is wel mooi maar ook knetter duur. Ik ga van af nu alles inspuiten met Deet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

volgens mijn zal er niks gebeurd zijn op de spot denk ik ,want ik heb geen hagel gezien hier ,anders heb ik nog zat steks hahahahahahh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook geen hagel gelukkig.

Ik weet nog wel van vorig jaar.. ergens in juni.. Dikke hagel bui!, 3 cm hagel is 10 minuten. Alles maar dan ook alles naar de klote!

(op de moestuin) niks was meer heel. van alle bladeren kon je nog net de nerven terug vinden, de rest was ... weg :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hier ook geen hagel gelukkig.

Ik weet nog wel van vorig jaar.. ergens in juni.. Dikke hagel bui!, 3 cm hagel is 10 minuten. Alles maar dan ook alles naar de klote!

(op de moestuin) niks was meer heel. van alle bladeren kon je nog net de nerven terug vinden, de rest was ... weg :huh:

 

Het is hier ook zo,n extreem weer de ;laatste jaren ,ik heb het hier nog nooit gezien zo,n grote hagel stenen ,het lijkt me niet leuk om mee te maken ,voor je planten niet ,en voor je spullen ook niet ,alles gaat naar zijn grootje ,een vriend van me heeft het in italie mee gemaakt vorig jaar ,zijn auto zag er zo uit net of er iemand op had staan te trommelen met een hammer .

Er zat geen plek waar geen deuk zat ,ook de ramen lagen eruit ,je zal het mee maken zeg .

Laat het maar vlug goed weer worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...