Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

knallen die handel!

 

haha niet meer dan 100 eej

houd je wel netjes aan zijn regels hoor :likken:

 

welke soort komt er in de maïs?

durf je het aan met de heribei en heb je al een vroegbloeiende geselecteerd?

of word het daar mighty might time?

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

foto's plaatsen voor de geïnteresseerde?

kom op dan jongen, ik zit op hete kolen :lol:

 

kan die "vriend" van jou toevallig grote hoeveelheden slakkenkorrels kopen?

heb er echt veel moeite in gestopt maar het wil maar niet lukken..

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Ik zal eens vragen of hij slakkenkorrels kan kopen ,hij boert zelf niet ,maar laat zijn grond benutten ,ook door mij natuurlijk hahahahah .ik zal het vragen hoor ,de soorten die ik in de mais ga zetten zijn ,maf ,herijuana,mighty mite ,en mighty mite ,ik ga er wel vroege mannen en vrouwen van selecteren ,ik graaf ze gewoon uit en plant ze ergens anders ,voor zaad natuurlijk ,kijken wat dat word ,hebben jullie het ook zo druk ,ik loop mijn eigen voorbij .

 

 

Vandaag de laatste hand gelegd aan de twee spots ,ik heb er nu wormenmest aan toe gevoegd ,die zij nu klaar ,op naar de volgende drie spot ,maar of ik dat klaar krijg is een tweede ,ik heb er trouwen weer gevonden ,een paar spots ,die ga ik in de zomer voorbereiden ,voor volgend jaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

gallery_36283_17729_2099319.jpg

 

de heribeitjes die als stekken moeder moeten dienen

 

gallery_36283_17729_638604.jpg

 

gallery_36283_17729_255553.jpg

 

Ik dacht laat ik ze maar plaatsen want Luftthegreenstuf zit op hete kolen ,en dat moet zeer doen aan zijn kont . :dribble: :likken: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat voel je zeker wel :wtf2:

 

Wat staan ze er prachtig mooi bij 61!

Ga je nog een test doen bij welke hoeveelheid lichturen ze in bloei zullen schieten? Of laat je je verrassen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben jullie het ook zo druk ,ik loop mijn eigen voorbij

mijn nieuwe spot is grotendeels af dus ik ben vandaag eens op mijn gemakje naar mijn

oude spots geweest om te kijken hoe het er bij staat. helaas staat het water daar nog

te hoog om er echt wat te doen.. op de grote zonnige spot is hetzelfde verhaal dus

ik ben nog steeds oud spul aan het knippen totdat ik weer aan de slag kan :innocent:

ik hoef hopelijk niet zo heel veel te doen, ik graaf er op een aantal plekken 8 kuilen

bij in totaal en dan moet ik nog de oude kuilen upgraden.

dan heb ik in no time weer 60 luxe kuilen om mee te spelen.

bovendien heb ik dan nog niet eens mijn autoflower project en de nieuwe zandspot meegerekend..

eerst maar eens mijn binnenspul knippen want dat komt nu ook nog even snel tussendoor :likken:

 

ik ben bezig met mijn reacties en tijdens mijn voorbeeldpost komen er ineens foto's tevoorschijn.

tjongejonge wat een mooie plantjes. daar gaan zeker mooie stekken vanaf komen.

maar uit welke batch komen ze nou? ik hoop dat die ouderwetse vroeg bloeiende hebt.

 

voorlopig zitten we allemaal nog op hete kolen :likken:

even wachten..

en nog even wachten...

en planten maar!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat voel je zeker wel :wtf2:

 

Wat staan ze er prachtig mooi bij 61!

Ga je nog een test doen bij welke hoeveelheid lichturen ze in bloei zullen schieten? Of laat je je verrassen?

 

Hoi HighLife ik laat me verassen ,het maakt niet uit al word het half okt hoor ,dan heb ik niet alles tegelijk ,wanneer komen de nieuwe zaden van sannie ,weet jij dat .

 

Ze zien er mooi uit ja ,ze staan toch m,aar onder drie neon lampjes van 55 watt ,ik heb al geteld ,als ik ze allemaal snij heb ik ongeveer een 100 steks ,die ga ik niet allemaal gebruiiken hoor ,ik maak er wel andere blij mee op het forum hier ,er zullen er zat zijn die er willen denk ik .

 

Ze staan er zo mooi bij omdat deze ouwe het wel kan hoor ,ik doe het pas een jaar of 25 a 30 denk ik ,ik hou mijn eigen dikwijls gek ,maar ..........................

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

johnny had het erover dat de datum weer was opgeschoven?

half april had ie het over geloof ik

 

...... moet ik nog extra ruimte gaan maken? :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

johnny had het erover dat de datum weer was opgeschoven?

half april had ie het over geloof ik

 

...... moet ik nog extra ruimte gaan maken? :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

 

Je kan er krijgen hoor ,ik zal ze stekken dan hoor je het wel ,ik denk dat ik er zat overhou ,het geeft toch niks dat ze even tueel wat later zijn ,dan is het mooi verspreid het knippen ,ik heb ze gekocht bij azarius ,die zal er niet zoveel verkopen als sannie denk ik ,dus het kan zo maar de goede bach zijn ,ik zet als de steks geworteld zijn er wel een paar op bloei ,ik schakel elke keer wat uren terug ,en kijk wanneer ze ik bloei schieten ,zo kan ik ongeveer de datum schaten wanneer ze buiten beginnen ,zo stom is dit manneke nog niet hoor .

 

Ik zal de klok dan op 14 uur zetten ongeveer dat is de aantal lichturen op 20 augustus ongeveer ,als ze dan in bloei schieten dan is het goed ,een stek is toch wat vroeger nietwaar .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, een gegeven wietplant kijk ik niet in de wortelkluit!

dan graaf ik er als de bliksem nog een veldje voor :jump:

 

ja 20 augustus, zoiets lijkt mij ook prima..

1 stek per moeder achterhouden om te laten bloeien, meer heb je niet nodig toch?

 

zat er idd ook al over na te denken dat azarius wellicht nog de oude zaden heeft liggen.

heb al een keer eerder gelezen dat die tussenhandelaren de oudere zaden krijgen?

dat zou dan nu een keer goed uitkomen :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

nou, een gegeven wietplant kijk ik niet in de wortelkluit!

dan graaf ik er als de bliksem nog een veldje voor :jump:

 

ja 20 augustus, zoiets lijkt mij ook prima..

1 stek per moeder achterhouden om te laten bloeien, meer heb je niet nodig toch?

 

zat er idd ook al over na te denken dat azarius wellicht nog de oude zaden heeft liggen.

heb al een keer eerder gelezen dat die tussenhandelaren de oudere zaden krijgen?

dat zou dan nu een keer goed uitkomen :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Zo is het ,graven maar ,zijn ze wat later dan is het maar zo ,ik zal over twee weken de steks snijden en gaan voor groeien ,waarvan ik van ieders een op 14 uur zet ,en dan kijken of ze gaan bloeien ,dan zitten we goed hahahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Wat zijn we weer lief voor elkaar :hug:

Ach ja het moet toch kunnen ,ellende is er toch al zat in deze wereld ,als ik iemand kan helpen zal ik het nooit laten ,zo zit ik nu eenmaal in elkaar ,je hebt mekaar nodig zeg ik altijd .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha idd, hoever denk je dat ik was gekomen als ik dit allemaal in mijn eentje had moeten doen?

hoe moet ik dat allemaal regelen joh, ik woon maar in een klein armzalig huisje. geen ruimte, niks :lol:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag naat spot drie geweest waar ik een gat of 12 maak zoiets ,hier komt de gold rush te staan ,

zo zie je maar de gaten zijn groot zat en de benodigheden voor de grond zijn er ook ,vandaag 6 gaten gemaakt ,van de week de andere 6 ,en dan weer naar de volgende spot ,nog werk zat .

gallery_36283_17729_2317915.jpg

 

gallery_36283_17729_1601459.jpg

 

En wat slakkenringen heb ik ook gemaakt ,ik had ze toch nog liggen ,ik dacht ik plak er vast wat koperplakband op ,die neem ik van de week ook mee ,en gooi ze van op de spot neer .

 

gallery_36283_17729_375252.jpg

Edited by wiet61
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, goed bezig!

 

Vandaag ook een stuk of 25 gedaan. Het moet nu gebeuren.

 

Over 2 weken wel alles klaar.

 

Ohhhhhh dat wordt een mooi auto project. :dribble:

 

Heb je nu al weer een nieuw plekje voor je kas gevonden?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi man, goed bezig!

 

Vandaag ook een stuk of 25 gedaan. Het moet nu gebeuren.

 

Over 2 weken wel alles klaar.

 

Ohhhhhh dat wordt een mooi auto project. :dribble:

 

Heb je nu al weer een nieuw plekje voor je kas gevonden?

 

 

Nee johnny ik heb nog geen plaats gevonden voor mijn tent ,waar ik het wilde doen hebben ze het bos vorige maand uitgedund ,nu kijk je er van voor naar achter doorheen ,klote dus ,maar ik heb spots zat ,op een andere maak ik er nog 25 ,en dan nog een van 15 ongeveer ,ik kom uit op een kleine 100 gaten dus ,dat moet wat brengen nietwaar .

Het bos daar gaan er veel in ja ,ik pak er de maf voor ,en de stawberry kush ,die is ook vroeg klaar ,ook zet ik er nog andere soorten ,als het dit jaar niks brengt ,word het nooit niks meer .we zien wel wat het word ,ik hou er wel wat tropics van bij hoor ,wel zet ik wat autoflowers van warr seeds ergens neer ,en de fem ervan ook ,dat had ik belooft aan een mede forumlid .

Edited by djbroertje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag weer lekker bezig geweest ,zoals je ziet heb ik de heribei plantjes uitgekleed ,er zijn nu al 67 steks vanaf gekomen ,en zoals jullie kunnen zien zitten er nog veel meer aan .

gallery_36283_17729_2464060.jpg

 

 

En nu maar hopen dat ze gaan wortelen ,ik heb dit nog nooit zo kleinschalig gedaan .

 

gallery_36283_17729_1986425.jpg

 

Als het goed is is Luftthegreenstuf al aan het graven :whistle:

 

Ook vandaag bij mijn boeren vriend gaan kijken ,het gaat door er komt mais op zijn grond ,ga je gang zei hij tegen mijn ,ik heb voor verschillende jongens gevraagt of hij de boer wilde vragen voor slakkendood of hij eraan kon komen ,of een ander soort slakkengif ,word vervolgt

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ja ja, ik heb hier vandaag mijn eerste zonnesteek van 2015 alweer opgelopen :lol:

was echt warm vandaag man! maar wel weer 900 liter uitgegraven..

 

zoiets bedoelde je toch?

http://www.wietforum...n/page__st__200

 

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Wat lopen bij jouw daar grote herten rond ,daar moet je flink voor afrasteren ,geen wonder dat er flink wat pallen ingaan daar ,ik word al moe als ik het zie allemaal ,maar jij bent nog jong .

Heb je nog plaats voor wat heribei,s dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weer lekker bezig geweest ,zoals je ziet heb ik de heribei plantjes uitgekleed ,er zijn nu al 67 steks vanaf gekomen ,en zoals jullie kunnen zien zitten er nog veel meer aan .

gallery_36283_17729_2464060.jpg

 

 

En nu maar hopen dat ze gaan wortelen ,ik heb dit nog nooit zo kleinschalig gedaan .

 

gallery_36283_17729_1986425.jpg

 

Als het goed is is Luftthegreenstuf al aan het graven :whistle:

 

Ook vandaag bij mijn boeren vriend gaan kijken ,het gaat door er komt mais op zijn grond ,ga je gang zei hij tegen mijn ,ik heb voor verschillende jongens gevraagt of hij de boer wilde vragen voor slakkendood of hij eraan kon komen ,of een ander soort slakkengif ,word vervolgt

Mooi hoor! Flink licht er boven boven en lekker warm.

 

Komt goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er jaloers op!!

 

Wou dat ik plek had voor een paar moedertjes en dan lekker met Easy´s en Heribei´s!!

 

Gaat helemaal goed komen!

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag nog wat gaten gemaakt op een spot ,ik graaf er nog een kleine 6 bij ,dan zijn er daar 15 ,een mooi aantal ,ik zet er gold ruchg en easy sativa neer ,ook heb ik een gat gegraven voor water opvang ,nu nog het zeil erin ,en dan water opvangen ,het gat is ongeveer voor een liter of 250 .daar kan ik even mee vooruit op de spot .

De foto,s volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...