Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

brute plannen

succes op naar weer een monster topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ johnny, deet stelt niks voor... echt helemaal niet.

gebruik het nu alleen nog om mijn nek/keel in te spuiten en mijn laarzen voor de rest voegt het nul,nul toe tegen teken.

die kleding werkt heel anders, op de een of andere manier zie je duidelijk dat de teken er niet op willen zitten.

ze laten zich direct weer vallen en dat is wat je wilt.

 

voor de serieuze guerrilla's die er wat voor over hebben;

http://www.rovince.nl/ , wat mij betreft is dit iedere euro meer dan waard...

er zullen ook nog wel goedkopere alternatieven zijn maar ik vond deze kleding het beste en het mooist.

ze hebben zelfs een veldonderzoek gedaan waarbij de kleding met deet vergeleken word,

dan kun je zelf de conclusies trekken.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ga ze ook kopen LTGS ,echt wel ,ik heb geen zin in die ziekte ,vandaag trouwens weer naar de spot geweest ,de planten staan er nog bij ,net zoals ik ze weg gezet heb ,niks geleden dus .

Gelukkig ,maar het word er wel langzaam nat nu met die regen buien ,maar er is al warmte op komst ,ook heb ik vandaag de plaats gemaakt voor de tent ,,eerst heb ik het uitgezet ,5 bij 3 meter,toen gaten gegraven ,om de 60 cm ongeveer een gat ,ruimte zat gehouden voor de planten ,en dat ik er zelf ook makkelijk inkan ,wel niet zo diep ,een steek ,dus ongeveer 30 cm ,dus 40 bij 40 cm en 30 cm diep ,per gat zet ik er twee denk ik ,,het zijn 21 gaten geworden ,dus rond de 40 gaan erin ,hij staat redelijk in de zon ,maar er moeten nog een paar takken weg van een boom ,ik kon er niet bij ,dus ik heb er een ladder gemaakt ,tenminste vast gezaagd ,als ik terug ga zet ik heb in elkaar met schroeven ,ik ben benieuwd wat het gaat de autoflowers in het bos ,rondom in de bossen ,wel moet in nog voor water gaan zorgen ,er lopen wel wat slootjes ,meer afwatering zeg maar ,ik ben bang dat het droog komt te liggen in de zomer ,dus ik graaf nog maar een gat in de buurt ,ik zal er ten zijner tijd foto,s van plaatsen .

Ook de gold rush spot ga ik planten ,ik denk morgen even ,het gaas staat er l om ,het gat voor water is er ook al gegraven ,alleen het zeil erin om op te vangen ,en gaan met de banaan .

Op de andere spot die iki nog heb moet ik het gaas er nog om zetten ,maar de gaten zijn er klaar ,15 stuks ,er komen wat gold rush denk ik en heribei,s ,en grapefruits ,dan heb ik nog een spot ,waar ik ook nog 15 gaten heb gemaakt ,die spot waar ik bijna niet bij kon door het water,ik denk dat ik er twee sativa,s neer zet ,en voor de rest mafs en mighty mite,s twee of drie per gat ,ze worden tenslotte niet zo groot ,dan kan het makkelijk ,ook hiervan plaats ik foto,s voor de liefhebber ,en ik moet nog naar mijn vriend ,wanneer ik terecht kan in de mais ,wat ik van hem mag .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

andaag weer naar een spot geweest en in het watergat zeil gelegd om water op te vangen .

Ook zijn de plantjes gezet 15 stuks ,waarvan twee heribei,s ,een grapefruit en twaalf gold rush .

 

gallery_36283_17729_37207.jpg

 

 

De twee heribei,s .

 

gallery_36283_17729_39206.jpg

 

 

EEn mooi gold rush plantje

 

gallery_36283_17729_41265.jpg

 

 

En nog een .

 

gallery_36283_17729_73837.jpg

 

Een overzichts foto van de spot .

 

gallery_36283_17729_99135.jpg

 

 

En dan hier mijn creatie ,om in de boom te komen om een paar takken die in de baan van de zon zaten af te zagen .

 

 

gallery_36283_17729_39608.jpg[/uR

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha wat ben je toch creatief 61! :D Ziet er wel stevig uit

 

Doe je 40 autoflowers in de kas? Vind ik vrij veel.. ik betwijfel of je er zelf dan wel in kunt :whistle:

Maarja beter te vol dan te leeg..

 

Je spot ziet er ook goed uit zeg. Mooie sterke plantjes. Ik zou me niet zo druk maken als ik jou was; die redden het wel :rolleyes:

 

Lekker bezig! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hahaha wat ben je toch creatief 61! :D Ziet er wel stevig uit

 

Doe je 40 autoflowers in de kas? Vind ik vrij veel.. ik betwijfel of je er zelf dan wel in kunt :whistle:

Maarja beter te vol dan te leeg..

 

Je spot ziet er ook goed uit zeg. Mooie sterke plantjes. Ik zou me niet zo druk maken als ik jou was; die redden het wel :rolleyes:

 

Lekker bezig! :dribble:

 

De gaten zijn ongeveer 50 a 60 cm van elkaar ,in de breedte nog meer ,best redelijke gaten ,ik heb het liever vol staan als te leeg ,staat het veelste vol trek ik er gewoon een paar uit ,ik ben benieuwd wat het word dit jaar ,ik heb nog werk zat in iedergeval .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man!

 

Geen kopertape? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee @wiet61 ziet er leuk uit !

 

houd je je tweeling nog in de gaten . ben benieuwd ! haha

 

veel succes dit jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er goed uit man!

 

Geen kopertape? :whistle:

 

ik heb daar nog geen levende slak gezien ,op de heribei spot ,daar doe ik wel die ringen nog om ,dat gaat nog makkelijk ,,ik heb ringen van 12 cm met kopertape .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Sinds mijn heri moeders naar buiten zijn gegaan ,groeien ze als kool ,en er zitten nog veel stekken aan .

 

gallery_36283_17729_33974.jpg

 

 

 

gallery_36283_17729_7572.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je nog een keer stekken trekken voor een veld extra ? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ga je nog een keer stekken trekken voor een veld extra ? :whistle:

 

 

Nee hoor ik heb er zat ,hahahahahah

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht die LTGS overdrijft een beetje met die teken. Gvd net gewoon 15(!) van mijn lichaam en shirt afgehaald. Morgen meteen die kleding bestellen!

 

Wat is het top punt van wild? Een ree die op 10 meter langs je komt rennen als je aan het werkt bent op de spot. Ook in de omgeving 10 gezien in het veld.

 

 

Zonder gelul allemaal, heb een getuige.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik weet wie :whistle: ,ik ga ze ook bestellen ,nondeju 15 stuks ,ik ga dadelijk naar de dokter ,van die 4 tekenbeten ,er zit een flinke rode plek om en jeukt geruwelijk,kan door het krabben komen ,maar toch ,gewoon een drie cm grote plek dat rood is .

GVD dadelijk ben ik nog te laat met die kleding ook .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Van morgen vroeg naar de spot geweest om de tent er naar toe te brengen ,,ik moet eerst de ladder in elkaar schroeven daar omdat er wat takken uit de boom gezaagd moeten worden ,die zitten in de weg bij de tent ,als dat gebeurd is kan de tent geinstaleerd worden ,dat gebeurd allemaal een donderdag ,als dat gebeurd is volgen er foto,s van ,ik denk dat ik daar op de spot de autoflowers ga ontkiemen,dan zijn ze meteen op de plaats van bestemming ,en je hoeft er niet veel mee te leuren .

Er komen er ongeveer een 40 in ,word het teveel ,dan trek ik er gewoon uit ,sommige soorten worden niet groot ,Ik heb wat mazar een 7 of 8 stuks ,monterbud ,en monsterbud xl geloof ik en sweet mazar en nog een paar soorten van warr seeds uit polen ,waar ik zaden van heb .

Word vervolgt allemaal

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerel, check nu even je mail.........zeer belangrijk!!!

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wie :whistle: ,ik ga ze ook bestellen ,nondeju 15 stuks ,ik ga dadelijk naar de dokter ,van die 4 tekenbeten ,er zit een flinke rode plek om en jeukt geruwelijk,kan door het krabben komen ,maar toch ,gewoon een drie cm grote plek dat rood is .

GVD dadelijk ben ik nog te laat met die kleding ook .

 

Ja echt belachelijk veel, ook allemaal van die mini's die je zeer moeilijk ziet als ze éénmaal op plekken zitten waar haar groeit.

 

Klinkt kut man, zeker even naar laten kijken! Ik heb vorig jaar ook gewoon preventief bloed laten afnemen.

 

Van morgen vroeg naar de spot geweest om de tent er naar toe te brengen ,,ik moet eerst de ladder in elkaar schroeven daar omdat er wat takken uit de boom gezaagd moeten worden ,die zitten in de weg bij de tent ,als dat gebeurd is kan de tent geinstaleerd worden ,dat gebeurd allemaal een donderdag ,als dat gebeurd is volgen er foto,s van ,ik denk dat ik daar op de spot de autoflowers ga ontkiemen,dan zijn ze meteen op de plaats van bestemming ,en je hoeft er niet veel mee te leuren .

Er komen er ongeveer een 40 in ,word het teveel ,dan trek ik er gewoon uit ,sommige soorten worden niet groot ,Ik heb wat mazar een 7 of 8 stuks ,monterbud ,en monsterbud xl geloof ik en sweet mazar en nog een paar soorten van warr seeds uit polen ,waar ik zaden van heb .

Word vervolgt allemaal

 

Ik ben zeer benieuwd! Lijkt me een tof gezicht zo'n mooie kas midden in het bos. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wiet61 vanmorgen even gesproken, maar deze tip is voor iedereen.............mocht je toch gebeten worden en/of een rode kring/vlek/plek krijgen, ga dan altijd naar de huisarts en laat bloed afnemen en eis direct voor minimaal 6 weken anti biotica!!! Laat je niet afwimpelen met dat het wel mee zal vallen en dat 2 of 3 weken voldoende is want dat is onzin.

 

Rode kring is infectie!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zei de dokter? Bloed laten afnemen?

 

Gvd gister nog 1 van zondag er uitgetrokken die ik gemist had. :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren zei hij dat de afspraak afgezegd was en hij vandaag moet komen.............bloed af laten nemen en minimaal 6 weken Anti Biotica eisen!!!

Johnny ben er voorzichtig mee kerel, koop ook zo'n kleding als je in het groen blijft hobby'en!

 

KOST WAT KNAKEN ZO'N KLEREN, MAAR GEZONDHEID IS NIET TE KOOP!!!

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

die klote arts verekt me Anti Biotica voor te schrijven ,pas als ik koorts krijg of zo zei hij ,ik ga weer terug zo vlug mogelijk en eis Anti Biotica,hij kan me een bout hachele ,andes koop ik het zelf die antie Biotica .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een klote arts. Maar je kunt toch wel op eigen kosten bloed laten afnemen?

Of is dit niet mogelijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij dat wilt laten doen moet hij dat doen.....jij bent de patiënt en hebt daar gewoon recht op!

Als ik iets geleerd heb is het om echt keihard te worden tegen die flapdrollen.

Leeft heel veel onkunde op het gebied van Lyme bij de artsen, ze snappen er niks van en handelen ook vaak zo. Dat is langzaam aan het veranderen maar de gemiddelde huisarts snapt er niks van.

 

Mocht het niet lukken kerel, trek dan aan de bel.......dan krijg je een adresje van me waar het wel makkelijker gaat! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...