Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Guest wiet61

Goed bezig zeg!

 

Bijna klaar allemaal?

Ja johnny ik ben bijna klaar met die spots ,dan kan het beginnen ,ik begin eerdaags te ontkiemen denk ik ,of ik wacht tot eind deze maand ,met de mais planten wacht ik even tot half mei ,dan begin ik daarmee ,als ze dan klaar zijn kunnen ze meteen de mais in bij mijn vrind ,en ergens anders natuurlijk ,dan is de amis al groot zat ,dan spuit die boer niet meer ,die van jouw daar heb ik ook een plaatje voor gevonden ,die F5 -pp die zet ik bij elkaar ,een mooie grote bos hahahahah ,ik hoop dat dat iets word in okt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je nog plaats voor wat heribei,s dan ?

 

daar is altijd plaats voor!

kan 78 luxe kuilen vol knallen dus kom maar op :likken:

er komen heel veel soorten bij mij dit jaar maar een oude vertrouwde kan geen kwaad denk ik :jump:

mooi man dat je op schema loopt, ikzelf loop een beetje achter op het moment.

die oude kuilen zijn allemaal zo up to date maar die nieuwe spot kost enorm veel werk.

als het hertenhek af is kan ik weer verder met het volgende project want de autoflower

kas staat ook nog op de agenda..

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

LTGS

daar is altijd plaats voor!

kan 78 luxe kuilen vol knallen dus kom maar op :likken:

 

Zoveel zullen het er niet worden ,maar ik ga mijn best doen voor iedereen hier die graag heribei,s zien hahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga zo ff wat zakken wegbrengen naar een kleine spot van me! Ligt nog genoeg kippemest in de oude plantgaten dus mengen die handen en weer een paar easy's er heen.

 

En dan van de week even kijken of het waterpijl gezakt is op de resterende 2 grotere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag de laatste hand gelegd aan spot drie ,alle drie zijn nu klaar ,op het gaas erom zetten na ,dat doe ik pas na 15 mei ,als de planten erop gaan ,dan zijn de brandnetels ook mooi groot ,en valt het gaas ook niet te zien ,ik hou overal rekening mee .

Als ik het voor elkaar krijg moet ik nog drie spots plus heel veel planten de mais in ,bij mijn vriend ,daarbij komen nog de nodige zaad plekken ,ik heb het druk dit jaar ,als ik het aan het einde ook maar druk heb :likken: :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man!

 

Hoeveel gaten in totaal?

 

Ik wou dat ik klaar was. :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi man!

 

Hoeveel gaten in totaal?

 

Ik wou dat ik klaar was. :thumbsdown:

 

Tot nu toe een kleine 75 stuks op drie verschillende plekken ,ik maak er nog een aantal bij links en rechts ,ik kan het niet laten ,en dan de mais nog ,daar gaan er veel ikn zoals je weet . :whistle:

 

Op drie plekken waar ik gaten gemaakt heb kwam ik niks als stenen tegen ,wat graaft dat moeilijk ,en dat in een bos ,maar ze zitten erin met voeding en al .nu nog stokken die ik van iemand krijg goedkoop :dribble:

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

vandaag de ontkiemde zaden van heribei 10 stuks ,en 15 gold rush in potjes gedaan ,jullie zullen je eigen wel afvragen waarom als je zoveel stekken hebt ,nou ik wil het verschil zien ,tussen steks en uit zaad .Die zet ik bij elkaar neer zodat eventueel verschil te zien is ,of niet natuurlijk .

Allemaal ontkiemt ,dus zeer goede zaden ,ook van spiff ,ik heb nog strawberry kush liggen ,maar die ontkiemen niet zo goed ,de easy sativa en de grapefruit weer wel .bijna allemaal van verschillende zaad banken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man ik heb die strawberry kush nu binnen staan, zal er binnenkort eens een foto van maken want er zitten al toppen in.

die grape en easy staan er bij mij ook bij dit jaar. ik ga de outdoor grape van female seeds eens vergelijken met die grape fem van Growers c.

 

hier staan de bonen ook op springen, de eerste 30 van de 78 staan in de voorgroei, nu de rest nog..

heb johnny trouwens wat goldrush gegeven, dan ontkomt ie er niet aan om ze dit jaar ook eens te growen :lol:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag weer volop bezig geweest ,eerst de heri,moeders uitgekleed ,de rest staat nu buiten ,kijken wat dat word ,van 24 uur ,ineens naar buiten .

 

gallery_36283_17729_1755867.jpg

 

 

Hier staan ze in de progator ,van de 77 waren er ongeveer een 50 geworteld tot nu toe ,die staan dan ook in potjes nu en onder een lamp je samen met heribei,s uit zaad ,gold rush en easy sativa en grapefruit

 

gallery_36283_17729_1583707.jpg

 

en hier staan ze nu in potjes onder een lampje ,waar ik langzaam de uren licht terug schroef van 24 uur naar 14 a 15 uur in verband met stress .

 

 

gallery_36283_17729_1545895.jpg

 

 

 

aan de linkerkant de zaden in de potjes ,waar er veel van uitgekomen zijn .

 

gallery_36283_17729_1330122.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor, stekken staan er mooi bij. Mooi volle bosjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig kerel, ik volg!

Edited by Gorilla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Netjes hoor, stekken staan er mooi bij. Mooi volle bosjes.

Dat weet je johnny van rotzooi hou ik niet ,als ik iets doe wil ik het goed doen ,maar zals je weet dat lukt niet altijd ,er splen meer factoren mee zoals jij ook wel weet .

 

Goed bezig kerel, ik volg!

 

Dan kijk ik de volgende keer achterom als ik naar de spots ga ,als jij me volgt :whistle: :likken: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, me like it very much!

het is een hele wietfabriek aan het worden bij jou :likken:

 

ik denk dat die heri moeders gaan bloeien, kan haast niet anders.

wanneer doe jij die stekken ervan naar buiten dan? of houd je ze nog een tijdje binnen ivm lichturen?

 

greet,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou niet van oude mannetjes in het bos, dus maak je geen zorgen! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

ok, me like it very much!

het is een hele wietfabriek aan het worden bij jou :likken:

 

ik denk dat die heri moeders gaan bloeien, kan haast niet anders.

wanneer doe jij die stekken ervan naar buiten dan? of houd je ze nog een tijdje binnen ivm lichturen?

 

greet,

lufthegreenstuf

 

Ik hou ze nog een anderhalve week onder de lamp en bouw de lichturen langzaam af ,dan is de stap naar buiten niet zo groot ,de stekkenboeren doen het zo niet ,maar ik wel .

Heb je al plaats gemaakt hahahaahah

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor, stekken staan er mooi bij. Mooi volle bosjes.

Dat weet je johnny van rotzooi hou ik niet ,als ik iets doe wil ik het goed doen ,maar zals je weet dat lukt niet altijd ,er splen meer factoren mee zoals jij ook wel weet .

 

Goed bezig kerel, ik volg!

 

Dan kijk ik de volgende keer achterom als ik naar de spots ga ,als jij me volgt :whistle: :likken: :jump:

Hahaha nou achter die planten is het wat minder netjes. :D

 

ok, me like it very much!

het is een hele wietfabriek aan het worden bij jou :likken:

 

ik denk dat die heri moeders gaan bloeien, kan haast niet anders.

wanneer doe jij die stekken ervan naar buiten dan? of houd je ze nog een tijdje binnen ivm lichturen?

 

greet,

lufthegreenstuf

Jij hebt ze toch ook overwinterd? Ja weet hoe dat gegaan is maar die stekken er van zijn toch wel eerst gaan groeien in de volle grond op de spot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij waren ze door gestekt van een buitenplant en daarna stonden ze heel de winter op 16 uren licht.

dit ging gewoon goed, ook bij alle andere soorten die toen in dat hokje stonden totdat het allemaal te krap werd.

het zou ook kunnen dat het aan de wortelruimte lag maar ik denk dat een maandje mishandelen en op 16 uur

draaien al genoeg was om ze te laten bloeien.

die stekken zijn dus uiteindelijk wel naar buiten gegaan (toen het daar ook zo'n 16 uren licht was)

maar die zijn nooit goed meer de groei in gekomen.

 

wiet61 zijn stekken stonden op 23 uur en gaan nu naar 15 uur, verder gaan ze dan ineens naar buiten met weer totaal andere omstandigheden.

het zal wel goed gaan hoor maar ik pas toch altijd wel extra op wat ik doe met dit soortje

ze zijn soms toch nog best lichtgevoelig

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maarja wat bedoel je met niet helemaal goed in de groei? Ik meen mijn te herinneren dat dat best nog aardig bossen waren geworden?

 

Ik heb er met die GG2 x PP ook gezeik mee, een aantal moeders gingen uiteindelijk toch onder 24 licht bloeien. Heb nog wel 2 over die het wel goed doen wat dat betreft maar daar zal wel voornamelijk PP in zitten. Hopelijk nog een weekje of wat vroeger.

 

Planten met Semi auto flower genen zijn gewoon bijna niet te stekken. Dat wist Carpie al, nu weet Johnny het ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet helemaal goed in de groei bedoel ik veel 1 en 3 vingerig blad en veel fluff overal op de plant,

dan weer wat meer meer fluff en dan weer een week wat meer groeien. het is niet goed uit te leggen

 

11e foto van de 46e post in the comeback

 

in post 54 zie je hoe zoiets de bloei in gaat, niet echt een succes meer geworden doordat ze veel te veel vertakt was.

daardoor veel fluff en rot omdat het een compact boeket qua vorm bleef

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hee jongens ,ik bouw de lichturen langzaam af van 24 uur naar 15 a 16 uur ,in stappen van een half uur per dag ,dat kan makkelijk ,dan is het over 14 dagen goed ,hoe denk je dat de stekken boeren het doen ,die gaan meteen van de 24 uur licht naar de kweker toe ,die ze weer op 18 uur zet ,en dan op 12 uur ,dan is de stress veel groter ,ik heb nog nooit gehad dat ze in bloei schoten ,je moet het wel langzaam doen ,en de plant laten wennen aa het licht ,en dan elke dag een stapje omlaag met het licht ,het komt goed .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verwacht het ook niet maar wat dat betreft zit er natuurlijk wel verschill tussen binnen en buiten genetica.

 

MIj is altijd geleerd dat je als je tijden veranderd het beste in 1 keer kunt doen dan langzaam afbouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wiet 61

Hoe is het met de ierbei"s ^^?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...