Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik haat Windows 8, ik haat WiFi, ik haat netwerken, dit forum trekt ook op geen kut (het forum, niet de gebruikers), ik ....................ach laat maar.

 

Laatste update, niet teveel blabla.

Links

gallery_37919_17136_2420383.jpg

Rechts

gallery_37919_17136_52293.jpg

Totaal + invloed vd zwaartekracht

gallery_37919_17136_546344.jpg

Topke

gallery_37919_17136_1827492.jpg

En nog een

gallery_37919_17136_1937360.jpg

En nog een...........

Ach het staat er vol mee.

 

Dame gaat het zeker geen 2 weken meer redden, morgen gaat de 8é week in. Staat reeds een dag op 4 op dieet, van vandaag ook geen supplementen meer maar gewoon water. Maakt toch nog steeds nieuwe bloeiharen aan hier en daar een puist. Ik zie het wel als ze er klaar voor is. :execute

 

De ballen

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes snaaip mijn criticals hebben 7 weken vol gemaakt en was ook echt tijd voor de kapper. Afgelopen vrijdag avond knip knap knop gedaan.

Ze konden nog even dus heb geduld

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor, nog even wat geduld opbrengen en dan op naar het oogstfeest.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, dat feest zal voor een van de komende dagen zijn. Milky en amber komen snel opzetten nou al maakt de slet nog steeds nieuwe bloeiharen aan.

 

Maar ik spot net wel een banaantje, droog en open, maar wel maar een sissy banaantje dus maar hopen dat we het sensimilla gehouden hebben en het ne losse flodder was.

 

Ik denk woensdag :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor. Echt een leuk veldje toppen, lekker stickie ook of niet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp niet wat je bedoeld met stickie daarom een tweeledig antwoord.

- Als ik met de dame een intiem moment hebt plakken de haren op men armen aan men lijf. Ff snel wassen helpt niet.

- Als je der een stickie van rookt: dan plak je ook: je ogen plakken dicht, je reet plakt aan het oppervlak waarop het zich voor en tijdens het roken van het stickie bevondt en blijft daar ook nog even plakken nadat die peuk al lang koud is de asbak leg.

 

Bevredigend antwoord?

 

Maw, gisteren een testertje gepaft en ik denk dat ik niks te klagen ga hebben.

Zwaartekracht werkte op mij en de dame stevig in, de takken hangen stevig door. Ook is de dame vrijwel van al haar bindingen ontdaan, ze blijft zo ook wel onder de lampen nou.

Ook al 2 knuppels geoogst die te drogen hangen zodat andere knuppels wat meer plaats krijgen. En die knuppels wegen.

En de slet gaat stug door met nieuwe bloeiharen maken. Klok staat sinds gisteren op 10/14 en de lampen een eind hoger. Alles om de dame wijs te maken dat het einde nabij is. Donderdag is de dag denk ik, komt me beter uit vermits ik het met 1 dag knippen waarschijnlijk toch niet ga redden.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, beide goed ;) Je houdt van de bankzitter dus, ik ben meer van de :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe uit mezelf al :jump:, met een bankzitter/hanger ben ik precies goed :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

man man man .. wat zien die er lekker opgezewollen en wit uit .. :wOOt :wOOt :wOOt :wOOt :wOOt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo, thx mate, de slet blijft maar doorgaan, nog steeds nieuwe bloeiharen en vooral de toppen buigen steeds verder door. Onderin begint het nou ook lekker te rijpen dus ze zal blij zijn als ik er deze week een einde aan maak.

 

OuweR, daarnet nog eens ff gekeken en water gegeven. Mooie dunne steeltjes met dikke vette kristallen op: grootdeels milky, nog een beetje helder en het amber is nou ook aan het verschijnen, dus ze is er echt wel klaar voor.

 

Ze heeft ook ineens niet al te veel dorst meer, mede door de 10u licht die ze nog maar krijgt. Donderdag gaat de schaar erin.

 

 

Maar ik kan nu al besluiten, mede door het testertje dat ik al gerookt heb: Wil je een goede opbrenger die als een speer gaat, niet wakker ligt van een graad meer of minder, relatief stress bestendig en nog een lekker rookbaar is.

Critical van RQS vervult je wensen.

Zelfs al ik pas dit weekend knip heeft ze geen 8 weken 12/12 gestaan, als je dan rekent dat er een weekje overgang is nadat je de klok omzet is dit een 7 weken pheno.

 

Nou hopen dat ik die andere RQS slet kan afbloeien, early september was al niks, begon ze pas te bloeien. Laat ons hopen dat die 7-8weken dan wel waar is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk snaaiper. Kijk je uit dat je niet 10 weken aan de bank vast zit. Zomde van je nieuwe zaailingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjoe, welke zaailingen? IK heb nog een volwassen 3 weken in bloei staande dame buiten dewelke ik in de tent hoop te kunnen afbloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen Snaaip. Hehehe..een echte bankplakker dus? Cool!

Die rook ik het liefst voor het slapen gaan......zalig om zo in slaap te vallen.

Succes met de knip kerel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gans geil :icecream:

 

ziet er heel lekker uit snaapie :tu

geniet ervan!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx

 

 

:execute

 

 

Na 5 uur knippen, demonteren en plakken heb ik het vannacht opgegeven. Was als zo knetter als wat van de aroma's en de rookpauzes Hang der straks wel verder op.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NET OP TIJD TERUG VOOR HET OOGSTFEEST

 

Baekelandt de pc-techneut heeft 'em gelapt

Alle Heil aan Snaaiper's Plant

want dat is verdomme een struyck!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Last One dames en heren: beeldjes spreken voor zich.gallery_37919_17136_3658682.jpggallery_37919_17136_487063.jpggallery_37919_17136_1386822.jpggallery_37919_17136_3340185.jpggallery_37919_17136_2576058.jpggallery_37919_17136_1518960.jpggallery_37919_17136_2970999.jpggallery_37919_17136_1030671.jpggallery_37919_17136_609237.jpggallery_37919_17136_2574326.jpggallery_37919_17136_2076523.jpggallery_37919_17136_2987529.jpggallery_37919_17136_2738696.jpggallery_37919_17136_3656032.jpggallery_37919_17136_870124.jpggallery_37919_17136_1890403.jpggallery_37919_17136_991678.jpgDit was de eerder geoogste tak en die smaakt heerlijk al is ie snel gedroogd, nou wachten tot de rest droog is

 

NET OP TIJD TERUG VOOR HET OOGSTFEEST

 

Baekelandt de pc-techneut heeft 'em gelapt

Alle Heil aan Snaaiper's Plant

want dat is verdomme een struyck!

 

Nope, net te laat, en ik moet zeggen dat er heel veel budleaves en kristalrijk blad was, jammer voor de konijnen, beter voor Snaaips ijsje

Edited by Snaaiper
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd snaaip, ziet er al lekker uit :verrygood nog even geduld opbrengen en dan mag het genieten beginnen.

 

ook mooie volle pot met worteltjes.

 

Niet te veel snoepen hoor we willen wel weten wat het resultaat is als het droog is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaip noteert netjes wat ie snoept :whistle:

 

En ik moet de kluit nog open trekken, maar de onderste laag Batmix lijkt beter beworteld te zijn

Edited by Snaaiper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy fuck snaaip! Mooie toppen en dat scrogg techniek van je gaat erg goed!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig veldje en mooie wortel pot. Lekker bezig snaaip. Keep it up.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit zegt mn vriendin .

ze zegt is dat 1 plant .. hoe kan daT ZO GROEIEN DAN ... ?

 

hihi

 

super snaaip de buit is binnen :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...