Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Nou tijd voor een eerste update.

Vandaag dag 19 en de kleine is al bijlange zo klein niet meer, sinds begin deze week zit er duidelijk leven in de tensio en vandaag bleek ze met een kwart litertje al niet meer toe te komen. Dus een halve liter met supplementen en straks tensio nog ff checken voor het pitten.

Klimaat, de eerste week hadden we nog ff heet weer en bij gevolg ook een heet tentje en dito pot. Het juffie heeft geen krimp gegeven. De weken erna was de temperatuur best ok te noemen. Gemiddeld een 20-22° donker en 26-30° met het licht aan (voorlopig nog maar 110W)

Enige probleem is dat ik met een veel te lage LV zit. 35 tot 50% , waterschaal haalt weinig uit, de tent lekbak volgieten helpt wel maar dan ziet het zaakje na 2 dagen al groen en een dito aroma in de tent dus toch maar niet.

Momenteel geen harde valuta om een ultrasoon mistmaker aan te schaffen dus we kijken weer eens uit tot we weer wat trekken. Gewone kamer bevochtigers hebben of te weinig capaciteit of te weinig volume aan water aan boord om bruikbaar te zijn en betaalbaar te blijven.

Nou prentjes dan maar.

Als eerste een flashback naar men Killingfields op dag 21, treurig plantje he.

gallery_37919_15898_348600.jpg

En dan de Critical op dag 16 in dezelfde pose, iets kleiner maar eens zo breed.

gallery_37919_17136_461233.jpg

Topview

gallery_37919_17136_2765287.jpg

Kijk dat bedoel ik, compact maar toch werkbaar, beetje strek kan geen kwaad dan zie je tenminste de verschillende nodes zitten. Wat me ook opvalt is dat het juffie van 1 vingerig over 3 vingers gelijk naar 7 gaat en 5 vingerige bladeren dus overslaat wat een goed teken is dacht ik.

gallery_37919_17136_281452.jpg

gallery_37919_17136_2560930.jpg

gallery_37919_17136_530982.jpg

En knip, we wagen weer eens een poging tot fimmen

gallery_37919_17136_1159989.jpg

En vandaag dus dag 19, 3 dagen verder, wel een warmte probleem dus het clipfannetje maar weer om het halfuur een halfuurtje aan ipv een half uurtje per 2 uur.

gallery_37919_17136_488295.jpg

gallery_37919_17136_768271.jpg

Kweet niet, gelukt? Of net te hoog?

gallery_37919_17136_2027315.jpg

gallery_37919_17136_1421348.jpg

Laat maar gaan, komt wel goed.

gallery_37919_17136_2809137.jpg

Tot later

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu met je trommeltje ernaast gaan zitten en geef ze een lekker muziekje om op te groeien

 

Ik zou ze nu trouwens even naar buiten verkassen snaaip als je de mogelijkheid hebt ,groeien ze wat sneller ,mss ook een paar stekjes snijden en erbij zetten in de hoeken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu met je trommeltje ernaast gaan zitten en geef ze een lekker muziekje om op te groeien

 

Ik zou ze nu trouwens even naar buiten verkassen snaaip als je de mogelijkheid hebt ,groeien ze wat sneller ,mss ook een paar stekjes snijden en erbij zetten in de hoeken ;)

 

Snaaip is een 1PLANTKWEKERT, zijn netje krijgt ie' wel vol hoor :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je fimmen is gelukt hoor snipe

geen zorgen die bladeren gaan er belachelijk uitzien, met ronde punten etc... maar dat is normaal.

als je alle nieuwe uitlopers daarna nog eens gaat toppen ga je een monsterplant tegemoet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaiper #1

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>Tja ik wist het niet zeker, dus ik heb nog eens geknipt, maar wel enkel de centrale scheut dus de 2 mini zei scheutjes staan er nog en als ze niet te gek reageert op het nogmaals toppen heb ik even goed 4 scheuten in de top zitten. + de vier onderliggende nodes die ik mits wat lichte LST ook al bijna allemaal op gelijke hoogte heb zitten nu. Dus nog enkel dagen wachten op het resultaat van het (her)toppen en dan ga ik al met minstens 8 groeischeuten het net in op dit moment

 

Dus in elk geval weet ik nu wel zeker waar ik moet knippen voor te fimmen (net boven de knoop) waar ik nog niet zo zeker van was. Enkel wat meer geduld hebben

Nogmaals toppen op de groeischeuten, hmmm ik weet niet, zou dan al een dezer dagen moeten gebeuren wat aan dit tempo schat ik in komende week het net er maar alvast in te hangen, moet nog wel iets voorzien om de dame op te zetten want ik wil het net ditmaal halverwege de tent hebben. Plat op je buik dieven is niet zo leuk.</p>

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gek wordt ik ervan, kut editor.

Nou in Word en heel kort, geen zin om voor een derde keer alles neer te typen.

Bij gedacht gaat alles goed, mistmaker sinds 2 dagen in bedrijf en met een LV van 50 tot 80% al heel wat beter als amper 40% halen.

Tweede neon set brand ook en de rest van het klimaat is whitin limits.

Deze week verwacht ik nog wat materiaal van Conrad dus dan kan die rammelende clipfan er ook uit.

gallery_37919_17136_1921356.jpg

gallery_37919_17136_1230037.jpg

gallery_37919_17136_35175.jpg

gallery_37919_17136_2709865.jpg

gallery_37919_17136_1165558.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi gezond bosje heb je daar staan sniper.

die is klaar om te ontploffen als een ware zelfmoordterrorist

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom ook eens ff piepen en amaai die ziet er goed uit!

schuif een stoeltje aan en blijf volgen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette mistmaker, B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi gezond bosje heb je daar staan sniper.

die is klaar om te ontploffen als een ware zelfmoordterrorist

 

Opletten met wat je zegt. Jij, ik en de rest van onze growers weten wat je ermee bedoeld. Aivd en andere instanties pikken deze woorden snel op, vooral nu wat er de laatste weken gaande is.

 

Laat ze geen ingang hebben om controles uit te voeren op onze forum please. Niet vervelend bedoeld baekelandt maar je snapt wel wat ik bedoel.

 

OT: ziet er erg mooi groen uit. Heeft het naar dr zin en lekker vol ook nog sniper!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap wat je bedoelt

al denk ik zelf niet dat ze op zo'n criteria het WF zouden komen openspitten,

moet ik wel voor de goede orde zeggen

dat ik eens amerikaans senator ken die tot op de dag van vandaag vecht tegen cannabis

en zegt dat het terroristen produceert (in de jaren 30 zou 'ie "mexicanen" hebben gezegd)

 

neem daar dan eens de historische kliek van van blowende partycrashers bij en ze hebben een fictieve stok om de hond te slaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag geen update, heb er geen zin in. Last van men nek en zie er al op tegen op straks men scrognet alvast eens in de tent te hangen.

Alvast wel huiswerk gaan doen want ondanks het ontsmetten van de tent, een nieuwe pot en redelijk verse aarde alweer mugjes gespot.

Kennelijk heb ik die dus te danken aan Atami. want het is sinds ik die zak in huis heb dat ik in men vorige run mugjes gepot heb.

Nogmaals een motivatie om zelf aarde t gaan maken.

 

http://biogroei-shop.be/

Iemand mee bekend, meeste Nl shops sturen niet naar belgie

 

http://biogroei-shop...troller=product

Prijs is redelijk, maar ineens voor Varenrouwmug als Tripsen verzonden vanuit Belgie.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed, de gekte is voorbij na de afgang en nederlaag van Belgie op het WK. We duimen nog wat mee voor de Noorderburen, niettemin zwaar teleurgesteld door het zwakke voetbal tegen Argentinie.

Mijne nek is nog wat stijf maar de knoop is er toch uit dus al heel wat beter te verdragen.

Snaaip zei nog dat ie niet op die attractie wou op de Sinksenfoor, maar moest mee!

Nu ja, het heeft gisteren wel erg lang geduurd, maar met veel gevloek, lompheid en pijn hangt het net erin, staat de dame eronder en is het eerste Scroggen een feit. Al is dat eerder in eerste instantie een kwestie geweest van vooruit plannen hoe ik de dame het net wil zien vullen. Dus de groeischeuten netjes verdelen op het oog dat ze later elk een richting hebben en dus hopelijk niet in elkaars weg gaan zitten.

Dankzij het weer van de laatste dagen zit de LV zo rond de 60% dus de mistmaker is momenteel weer buiten dienst aangezien het anders te vochtig wordt. We willen dat het filter langer meegaat als de vorige.

Klimaat is verder redelijk stabiel, met de warmte eerder deze week wel een erg warme pot aarde gehad met een piek van 30° maar wel zo snel mogelijk weer afgekoelt naar 24-26°

Tja de Varenrouwmug zal haar lol wel op kunnen zeker. Nematoden zijn besteld en heb ik hopelijk woensdag of donderdag.

De dame is afgelopen week toch nog gefimmed op de scheuten van 2 en 3e node. Scheuten van eerste node lopen langst het stammetje omhoog en hoop in het midden van het net mee te vullen.

Prentjes dan maar?

Gisteren, 4 weken en een dag groei, mooi bosje he

gallery_37919_17136_1679171.jpg

gallery_37919_17136_2860396.jpg

gallery_37919_17136_2606152.jpg

gallery_37919_17136_1339870.jpg

gallery_37919_17136_1088633.jpg

En met het net erbij.

gallery_37919_17136_769355.jpg

gallery_37919_17136_2337096.jpg

gallery_37919_17136_1307177.jpg

gallery_37919_17136_935718.jpg

gallery_37919_17136_1056152.jpg

Benieuw hoe ze er straks bij gaat staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, de SM is hier opnieuw begonnen!

 

Zeg Snaajpie vriendt, wat betreft je filter langer laten meegaan: haal hem er toch gewoon af nu?

Ik heb mijn koolstoffilter nog altijd niet aangesloten, en ik zit al in 4 weken 12/12. Feit is dat wiet pas echt gaat ruiken naar het afbloeien toe, dus je kan zeker nog 2-3 weken zonder filter draaien.

 

ik doe nu groei en bloei ZONDER filter om een paar redenen:

-Het ruft toch nog niet

-Filter verzadigt veel trager als 'ie maar 4-5 weken per kweek moet doen

-Ik blaas uit met 120 mm pc fans: zonder filter kan ik het 1°C koeler krijgen in de kast

-Een verzadigde filter kan je opschudden heb ik getest, MAAR, hij zal vlugger opnieuw verzadigen en je moet dan vaker en harder gaan staan shaken.

 

Zo heb ik ook geen filter nodig voor de tweede kast, kan gewoon dezelfde filter verplaatsen. En dat is goed. Want alhoewel ik al veel centen heb geinvesteerd in de kweek kan ik even niets meer bijkopen; de studio heeft nu voorrang, moet een nieuwe DAW controller kopen, weet je wel, zo iets waarvan je 5 functionerende 600 watt HPS kweektenten kunt kopen voor dezelfde prijs.

 

"En Vrouwe Baekelandt zag de bestelbon ende zei:

'God mag weten waar ghy dat geld vandaan gaat haelen, Ludo'

Waerop Baekelandt antwoordde

'Als Hy het wete, dat Hy my het vertelle, wandt ik wete het langs geen kanthen meer' "

 

vrije vertaling uit 'Ora Pro Nobis Loonindex' - Onbekende schrijver, circa 1795

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Hy sprak op sombere wellicht monotone stem:

Ludo ; jij olijcke oliebol.

Nu je je speelgoedt hebt besteld ende ontvangen hebt,

kunt ge een platvloerse hoerige zomerhit laten uitbrengen,

opdat gij ende uwen vrouw wat te vreeten hebt.

 

gevonden in :"Interrogas me aliquid" optekeningen van een onbekende ziener.

 

die critical gaat als een dolle

gelet op het aandeel skunk genetica ben ik benieuwd hoe keihard die dame gaat ontploffen als je ergens weekje 4 nog wat extra lichtgeweld ertussen propt...

beetje extra licht weet een skunk wel raad mee...

 

heb van horen zeggen dat die critcal loodzware buds kan produceren, dus dat hekwerk waar je haar doorheenvlecht is perfect

heb de popcorn en prik al neergezet en stoel aangeschoven

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heer Ludovicus, in een lang verleden heb Snaaip wel eens een plaatje gedraaid. Snaaip weet dat audio electronica DUUR is.

Zeker als je wilt dat alle filters ook daadwerkelijk filteren, en faders niet beginnen kraken na een tijdje gebruik. Gelukkig voorzien de, alweer dure merken, wel dat faders te vervangen zijn. Tegen kostprijs BTW en jan en klein pierke die ze vervoerd, opgeslagen en geleverd heeft.

 

En ook al overwogen om voorlopig die oude Canfilter en een Ø100 buisfannetje waar ik er nog 4 van heb liggen in te zetten nu.

En jawel ze ruikt wel, overwegend groen geurtje met iets minty fruitig. Nog geen diehard wiet geur maar wel dat heerlijke jong groen geurtje. Maar bovenal heb ik de afzuig wel nodig willen we het wat fris houden in de tent.

 

 

 

De Heer J. tja als deze zo blijft gaan is een investering in een 2x75W neonset wel iets wat de moeite zou zijn. Maar helaas net zoals Ludo zijn de investeringen voor deze maand alweer de deur uit. Rekening houdend met het feit of de 4 Fim's op de lagere nodes me nog een hoop vertakkingen opleveren hoop ik dat netje snel vol te hebben.

Maar schuif lekker aan, dan zien we het wel volkomen.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat super Snaaip. :specool

Het gaat je dit keer zeker lukken om het netje gevuld te krijgen.

 

Groeten Beaker :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potsie dikkie. Erg mooie dame,vind kunstig van je om de dame zo mooi breed en vol te krijgen.

Ga dees zeker volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze ziet er mooi en gezond uit :tu

 

nu dat netje stampvol duwen en knallen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terug ingelezen in je nieuwe topic Snaaip. Succes kerel.

Plantje ziet er goed uit....mooi vertakt en een gezond kleurtje. Top!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi bosje hoor, zit je scrognet alleen met tyreps aan je buizen vast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx to all.

 

Miami, dat doet het zeker. Hangt vast genoeg en kan eventueel nog ondersteunt worden.

 

Inmiddels weer een paar dagen verder en gisteren is de echte Sm pas begonnen. En ben er niet licht overgegaan.

Dacht zelf misschien zelfs te grof te zijn geweest maar niks is minder waar.

Meer Snaaip meer, vraagt ze. Want hoewel ik gisteren der stammetje en alles onder het net heb uitgedieft wat eigenlijk op ruim 50% van de dame neerkomt stond de tensio net evengoed weer op 440mBar dus ze zuipt lustig door.

 

Kijk, gisteren stond ze weer fier recht.

gallery_37919_17136_2403233.jpg

gallery_37919_17136_2424876.jpg

gallery_37919_17136_2495136.jpg

 

En dan heb ik de dame ff uitgelegd hoe de zaak ineen zat, eerste wat scheren.

Haal je der zo'n 2 bladeren uit. 9 vingers dus de dame is best gelukkig.

gallery_37919_17136_3149655.jpg

Beetje platbinden

gallery_37919_17136_1014389.jpg

gallery_37919_17136_1947577.jpg

Onder haar rokken, de bladeren die je nu nog ziet zijn diegene die ik bij het binden weer door het net heb geduwd. Beetje zedelijkheid mag he, ze is nog maar een tiener.

gallery_37919_17136_967128.jpg

En daarnet

gallery_37919_17136_2402396.jpg

gallery_37919_17136_1905307.jpg

Niks aan de hand hoor, ik ga gewoon door

gallery_37919_17136_3163786.jpg

 

Zo en dan nu nog ff wat doen en daarna met een Duvel in de ene en aan Jay KF in de andere hand eens kijken hoe de Noorderburen het er gaan afbrengen.

Hup Holland Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

kutwedstrijd

prachtige plant

 

ook goedemorgen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom kom Meneer J, zo erg was het nu ook weer niet. Verloren ja maar wel 120minuten redelijk voetbal.

Wij hadden na 8' al gedaan en hebben massa's kansen gehad maar nooit wakker geschoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...