Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Een kleine scheut groeivoeding meegeven of een Buffertablet verkruimelen ?

Edited by VenaSnar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

biogrow van Biobizz. Te gek spul.

gewoon 1 ml per liter bij je bloeivoeding geven.(ideaal zou ik zeggen biobloom van hetzelfde merk, maar misschien dat je dat nu nie in huis hebt.)

deze biologische voeding geeft ook een prettig zoete smaak aan je wiet/hars- en er zit genoeg in om in hogere dosis op af te bloeien zonder andere toevoegingen, maar er zit voornamelijk N in.

 

Heb ook wel gewerkt met bloeimest korrels in combinatie met biogrow , en zelfs met alleen biogrow en twee keer een scheutje pk 13/14 in week 3 en 4.

geniaal spul

 

kost hier 10 eu per liter.

en nee ik heb geen aandelen

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

de planten zeggen meer dan een etiket kan zeggen

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dan laat ik de dame aan het woord, gisteren dag 28 12/12 en eens net op tijd voor enkele foto's zonder licht aan te schieten.

gallery_37919_17136_2200853.jpg

gallery_37919_17136_2445042.jpg

gallery_37919_17136_205446.jpg

gallery_37919_17136_2535365.jpg

gallery_37919_17136_2248861.jpg

gallery_37919_17136_1576315.jpg

gallery_37919_17136_265946.jpg

gallery_37919_17136_2625308.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig. Zit al te wachten tot je in je eigen topic post sniper. Vind het een machtig kweekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bladpunten ietsje verdord

hoe geef je water?

spoel je wel elke beurt een beetje water eronderuit?

de planten zouden op zich meer lusten , maar IETS is ze te heet/zout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer jansen,moet er elke watergeef beurt water onder uit de pot komen?

Heb zelf ook wat van die dorre puntjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Tjoe

 

Mr J.

Bladpunten heb ik helaas in het begin van de bloei al eens verbrand, en ergens naderhand heeft ze ook nog eens een vies gezicht getrokken.

Hangt weer wat van het klimaat af waar dezer geen lijn in te trekken valt. Gemiddeld krijgt ze 1.5ltr waarvan meestal een deel in de schaal gaat en de rest bovenop. De ene dag met voeding, de andere alleen supplementen, af en toe een keer gewoon schoon water zonder iets.

Wat bedoel je juist met onderuit spoelen. Als ik der alles van boven op geef loopt het er idd een beetje door zeker als er sporen van zomer aanwezig zijn maar die zien we dit jaar nimmer terug denk ik.

Enne tis nog steeds een one plent show hoor :whistle:

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://youtu.be/eWcQF5OWrt0

 

in mijn hoofd past dit

verbrande bladpunt = roest = rok van de dame = rokroest = Ludo grappig (met momenten)

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, dit is op het randje wat Snaaip's oren nog kunnen verteren. Vooral vanaf 2.00 had ik et wel gehoord.

 

Maar als je der om kon lachen ben ik blij voor je, mijn goesting om te lachen is al lang over voor vandaag.

Eerst platten tuup, dan draait Snaaip de moersleutel naar de filistijnen (stressniveau stijgt, ben al serieus pissig met die banden kwam ik nog zeker een jaar toe), ga je zien voor diene platte te laten vervangen knalt nen oude pee vollen bak achteruit ipv vooruit aan groen licht (ottomatikse he) op mijn slee, voorkant naar de klote, gardeboes ontzet. Tegen dan was Snaaip al in alle staten maar diene spookrijder derjuist was er echt teveel aan voor mijnen tikker voor vandaag.

 

En dan moet de dame haar onderhoud nog krijgen 4-5 uur te laat dus ik gok tensio nou ergens rond de 400 al?

Edited by Snaaiper

Share this post


Link to post
Share on other sites

moest even google-translaten :icecream:

 

hopelijk tovert de dame weer een smile op je gezicht.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo erg is het toch nog niet? :rtfm:

 

Enne wat dacht jij dan

gallery_37919_17136_1906937.jpg

gallery_37919_17136_1037675.jpg

gallery_37919_17136_17060.jpg

gallery_37919_17136_2428881.jpg

als je dit ziet.

 

Tensio stond overigens op 380 maar toen ik water gaan halen was en gelijk toch maar wat gegeten heb aangezien dat er overgeschoten was stond ie a op 400, begin die slet te kennen. En das dus 20mbar erbij op een goed half uur. Zuipen doet ze

 

En voor Dj ff een begeleidend lieke van Katastroof ter indicatie wat zuipen wil zeggen

Edited by Snaaiper
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooiste micro van dit moment. Lekker bezig snaaip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar prentjes, tis koud, tis nat, volgende week geven ze beter ........ pffft toch weinig aan te doen.

We gaan week 6 in.

 

gallery_37919_17136_2645973.jpg

gallery_37919_17136_2670872.jpg

gallery_37919_17136_2325247.jpg

gallery_37919_17136_1211310.jpg

gallery_37919_17136_1648441.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gigantisch egaal bos toppen heb je daar staan, dat gaat een goede oogst worden zo te zien!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeker lekker uit snaaipie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx all, maar het weer moet wel snel gaan beteren hoor, in de kamer is het nou al 72%LV, in de tent had ik gisteren een piek van 83%, das te nat!!!

Dus we moeten het nou aandachtig gaan volgen, we willen geen rot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets beter weer, iets beter klimaat, tempjes gemiddeld 20-22° tot 28-29°, LV tussen 55% en 75%, dame heeft afgelopen 2 dagen weinig gedronken (1L) en vandaag mega dorst (heb er 3L ingegooid, straks tensio eens checken).

Vindt het bizar, tensio is al bijgevuld (slechts enkele druppels) en gereset, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Nog steeds gemengde gevoelens bij het zand bovenop de aarde.

Met de tensio daarnet op 540mbar en dan watergeven zie je het zand als sneeuw voor de zon verdwijnen aan de randen en rond de tensio.

 

Vandaag dag41 12/12 en dus nog een week voeding en dan op dieet. RQS klokt haar op 8-9 weken maar zoals de dame al de hele kweek gaat, en zoals ik de toppen nu zie zwellen en rijpen wil ik haar goed gespoeld hebben. Dus vermoedelijk krijgt ze ergens eind volgende week haar laatste voeding.

Beeldjes dan maar?

 

gallery_37919_17136_1059056.jpg

gallery_37919_17136_1041519.jpg

gallery_37919_17136_1455777.jpg

FF flits erop

gallery_37919_17136_899582.jpg

Die ene langst rechts, 2 weken geleden

gallery_37919_17136_1576315.jpg

En vandaag

gallery_37919_17136_589378.jpg

 

 

Saillant detail, vondt van de week dat het licht precies wat hoog hing, nagemeten, niks hoor hangt juist. Zijn de toppen die zakken :whistle:

Net alle lampen wat lager gehangen, totaal 3cm gezakt en gemiddeld een 5tal cm boven het veldje :likken:

 

:wave: :wave: :wave:

Edited by Snaaiper
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppen zien er lekker uit daar. :icecream: wel wat verschil in bruine haren. Zijn de middelste toppen verder dan aan de buitenzijde?

 

Qua zand merk ik in elk geval weinig verschil met de 2 dames die ik nu zonder zand heb staan. Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe de wortelontwikkeling is na afloop. Daar zit 1 van de grotere voordelen in IMO.

Maar zo te lezen ben je bang dat het zand rond de tensio mee naar beneden zakt waardoor de afgelezen waarde zou afwijken. Hmm dat zou natuurlijk kunnen. Misschien kun je als alles klaar is voorzichtig de aarde weghalen om daar inzicht in te krijgen.

 

En toppen zakken door gewicht is natuurlijk alleen maar goed.

 

Succes met de dame voor de laatste weken, houd haar gezond hoor. Goed blijven ventileren met die hoge LV.

Op de 1ste foto heb ik wel het idee dat ze het wat te warm heeft. Misschien toch nog even tijdelijk de lamp wat hoger hangen.

 

GRtz,

Dj.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had gisteren de elektra wat herschikt en de afzuiging schijnbaar wat minder gezet, daarnet maar snel weer hoger gezet, dadelijk nog ff checken.

Bruine haren zijn bij gedacht groot deels het gevolg van de hoge lv van de laatste tijd. Heb op een moment een piek a 93% gehad. Als het buiten al 70% is, is het in de tent zeker niet droger he :innocent: en met het veel koeler weer van afgelopen weken beetje uitzoeken waar de sweetspot van de afzuig zat, kiezen tussen temp en LV dus. Meer afzuigen is wat droger maar ook kouder, tegen de volgende ronde toch eens iets verwarmings achtig zien aan te schaffen.

 

En wortels die alle aarde in de pot aandoen (dus tot aan het oppervlak) had ik met kleikorrels erop ook, maar das dan wel een leuke leefruimte voor mugjes zoals eind vorige en begin deze ronde bleek. Korrels kon ik ook opzijleggen als ik tensio moest checken/resetten. Zand krijg je niet helemaal weg en loopt er sowieso wat tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zijn lekker aan het rijpen snaaipie :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtveldje! ben benieuwd naar het eindresultaat.

Komt er een rookverslag?

 

keep it up!

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag, als Ludovicus eens uit zijn hol kruipt ja.

 

Ik ben ook benieuwd naar het eind resultaat, de huidige luchtvochtigheid maakt me toch nog steeds alert al lees ik vandaag veel betere waarden af na een weekje redelijk weer en de afzuig weer correct. Ook het water verbruik lijkt weer de vertrouwde 1.5 a 2 liter te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...