Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ziet er mooi uit ! en licht is gewicht :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bossige, lekker belicht. Niet te lang wachten met 12/12, deze gaat vlammen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kon wel eens een volle bak worden daar. Iets te vol misschien?

Ik zou niet elke dag wat minder uren maar in 1 keer omschakelen, anders ben je zo weer 3 of 4 dagen verder, en met die groeipotentie. :whistle:

 

Goed bezig zo. :specool

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben net thuis, en moet nog water geven, zet gelijk de klok om. Heeft afgelopen lichtpiode nog maar 16/8 gehad en deze 14/10 normaal maar goed ineens 12/12, telt wat makkelijker ook.

 

Maar had haar nog een erg stevige beurt gegeven dan heb ze toch een dag of 2-3 nodig om helemaal te bekomen. Ook zit het licht er vlak op nou want ze strekte me vorige week iets teveel.

Die extra lamp had er eigenlijk al een week langer in moeten hangen en zal me in d toekomst ook een week sparen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit zeg. Prachtig groen bedje.

 

Dat ding met die knopjes is een pc fan controler?

Draait die op een speciale voeding of werkt een oude telefoon adapter ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Pc fancontroller met speciefieke molex voeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok gaaf. Mooi ding. Zal het even opzoeken. Kan zo een ding ook wel gebruiken.

Kan ik dan geen pc voeding uit een kast slopen en die gebruiken voor de controler en de fans.

Daar komt toch 12v uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan allemaal maar deze heeft 16€ gekost en sluit je zo aan. Normaal zie je die voeding links boven de controller aan de tentpaal hangengallery_37919_17136_2200469.jpgFf foto opsnorrenLinks onderaan de foto, klein kastje.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie um. Ziet er gelikt uit snaaiper. Netjes en verzorgt. Kan men nog wat van leren.

Ga dat spul meteen bestellen voor de volgende ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat die nu al in bloei of ga je voor toppen van 1.2 meter? :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk struikje Sniper, die gaat heel wat bloemetjes aanmaken zo te zie,

 

moeder heeft der goesting in :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even terug ingelezen.

Mooi daar die plant van je Snaaip.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Tjoe, van mij ga je niet veel leren hoor, ik klooi ook maar wat aan.

-Baekeland, ze staat al een weekje onder 12/12, toppen van 1.23 meter zouden fijn zijn maar dat zit er niet in met neon denk ik.

Maar een veldje met toppen van 10-15cm is ookleuknatuurlijkwaaromdoetdiespatiehetweerniet.

-Vena, dat is het idee ja

-Tune, mooi, dan be je net op tijd voor de bloei.

 

Allen, vooralsnog weinig te melden een echte groeispurt zou ik het zeker niet noemen, de dame heeft overal nog een cm of 3 bijgegroeid maar ik zie wel dat het een "andere" groei is. De dame gaat een veld vol toppen kweken en daar neemt ze even de tijd voor.

Nu ja, met een barometer die de laatste tijd wel hel actief is verschiet ik daar niet van. De ene dag storm de andere dag tropische omstandigheden. Het is gewoon te warm, weinig aan te doen.

Gaan we Critical nog groeien, tenzij het niet te roken valt zeker, tis een leuke plant om mee te werken en mits een beter regelbaar klimaat, licht naar gelang de groei (die derde set ha ik echt eerder moeten hangen om een egaler veldje te krijgen) zeer snel zo als blijkt ondanks het toch al enkele weken vrijwel continu te warm is wat zeker de nodige stress meebrengt. De dame drinkt immers meer maar eerder om te koelen dan dat ze daadwerkelijk nodig heeft.

Ach ik klaag niet hoor, of wel, heel de dag door, totdat ik het tentje open trek. Jullie ook eens kijken, ja, ok komt ie he.

 

gallery_37919_17136_2359516.jpg

Ook een strandje nu

gallery_37919_17136_1342976.jpg

gallery_37919_17136_2323760.jpg

gallery_37919_17136_270479.jpg

gallery_37919_17136_3096874.jpg

gallery_37919_17136_1064788.jpg

 

Laterz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van jouw "geklooi" leren we ook. Zien er gezond uit. Mijn criticals (week 2 bloei) zien er minder fraai uit. Met name onderin begint blad te vergelen.

Met voldoende water en voeding verdenk ik de diepte straling van de 250w onvoldoende is.

Blijf je volgen,ben zeer benieuwd naar de weegschaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou we klooien lekker verder, klimaat is wat aangenamer dezer dagen en de dame heeft er nog enkele cm bij gedaan en is nou bloemen aan het bouwen.

Vandaag denkelijk voor de laatste keer her en der een knakje gegeven om alles weer wat plat te hebben en laat maar gaan nou.

Tevens ook de eerste bloeibuizen gestoken.

Ze drinkt tussen de 2 en 2.5L per dag, 2 dagen water met additieven 3de dag met extra saus. Ook al eens een drupje PK gegeven maar daar was ze niet echt mee gediend gezien de verbrande blad punten. Komt we goed.

 

Tentje open vandaag 62 dagen oud en 11 dagen 12/12 en ze begrijpt waar ik heen wil. Het is nog niet ideaal maar dat nemen we weer mee in volgende ronde.

gallery_37919_17136_902872.jpg

Topje in wording

gallery_37919_17136_1009882.jpg

Hier en daar wat uitschieters

gallery_37919_17136_621745.jpg

Hoppa, ff knakje geven

gallery_37919_17136_2765193.jpg

En weer verder, lekker laten doen nou.

gallery_37919_17136_2930094.jpg

 

Ergens begin volgende week de volgende 2 bloeibuizen erin en tegen volgend weekend de laatste 2.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

wordt een mooi veldje zo,

 

Ik zou het wel goed in de gaten houden met de bloeibuizen erin, als ze ineens gaan schieten kun je ze weer terug uitwisselen. Al is wat ruimte in de toppen best wel oké voor de bouw.

 

Op naar de glimmende toppen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat houd ik idd wel ff in de gaten, heb ze ook enkel in het midden gestoken waar het veld iets dunner is en enkele sprieten naarhet middenveld geknakt/gebogen in de hoop het daar ook vol te krijgen. Voor volgende keer heb ik nou die derde set dus kan ik naar gelang het net vol komt meer licht voorzien.

Heb haar ook hier en daar weer los gemaakt van het net zodat ik meer compacte toppen krijg ipv her en der balletjes.

Mooie ijsjes wil Snaaip, lekkers op een stokje.

 

.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

vet veldje vindt dit ventje

vet veldje vettige plant

vettige toppen sniper niet foppen

oppassen met de additieven of ph btw

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ph doen we niet aan mee, Pk wel maar ook deze ronde gaan we met maximaal 2/3 dosering toe komen.

In middels ziet de dame ook weer iets bleker dus nou zie we of we deze bladkleur kunnen aanhouden aangezien de puntjes idd al verbrand zijn.

 

Shit happens, niet meer doen

Edited by Sniper78
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nota voor mezelf: Critical veel sneller op 12/12 zetten want die gaat nog ff stevig door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nota voor Snaaip.

 

wij willen ook wat zien hoor.

 

Gaat ze erg ver de hoogte in? misschien de groeibuis er nog even in.

Straks heb je een luxeprobleem, te groot/hoog veldje. :icecream:

 

Kun je die fannetjes ook nog hoger zetten? Misschien net even boven de toppen volgens mij vind ze dat prettiger. Al lijkt ze geen last te hebben van de zachte bries.

 

Grtz,

Dj.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat haar maar is zien wie de baas is huize snaaip :whip:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dj, die fannetjes moet ik tegen volgende rond zeker wat aan doen, wil ze eigenlijk aan de zijkant van de neons hangen. Clipfan zit er ook weer in inmiddels.

 

Snaaip is heel erg druk met plannen e regelen aangezien komend weekend de aanbouw er hier aan moet geloven en een nieuwe gebouwd worden.

 

Idd ook maar weer terug naar groeibuizen want het gaat me iets te hard nou.

En tis geen luxe probleem, hoogte heb ik zat, dieptestraling niet. Met een HPS zou ik der niet van wakker liggen maar haal er wel veel geel blad onderuit en dat zegt ook iets.

En zoals ik in jouw topic ook al zei, het klimaat is vele beter nou dus de dame kan zich op wat anders richten als zichzelf koel houden. 30°+ verteren ze wel maar deed ze maar weinig nou het frisser is gaat het gas er vol op

 

Miami heb ik net gedaan man. Enkele al te enthousiaste scheuten ff knakje gegeven, remt ze net een dag of 2-3 af

 

Maar ik blijf bij men nota, 2-3 weken vroeger omschakelen en dan komt men netje ook wel vol met Critical, maar uiteraard komt er volgende ronde weer wat anders in, dus zo blijven we bezig hee.

FF buizen wisselen en een snapshot nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...