Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Groei zelf ook 4 critcals en ze zijn sinds omschakeling naar 12/12, 2 keer zo hoog geworden. Is op zich geen probleem aangezien ik ze vroeg genoeg in de bloei gezet heb,maar met 250watt hps is de diepte straling minimaal en is het regelmatig afgezette gele bladeren plukken en rapen. Wel content met de critical van kera seeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker snaaip! Ben benieuwd naar de volgende update. Temps vallen nu wel mee toch met de 3e armatuur? Buiten koelt het namelijk aardig af.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjoe, deze dame komt uit de stal van RQS he, maarhet is idd wel zo, 3weken een spurtje en veel geel blad weghalen

 

GreenHulk, update volgt zo, klimaat wordt zelfs al wat te koud nou.

 

Allen, zoals ik net zei, na een groeispurt die ff geduurd hheft eer ie op gang kwam maar dan ook wel degelijk op gang was heeft de dame er na drie weken 12/12 de brui aangegeven. En dus is ze lekker toppen aan het bouwen die nu de laatste 2-3 dagen dagelijks groeien. En zoals alle puberende juffies wil ze dan wat poeder op der gezicht en een lekker geurtje aan. Vindt ik best hoor want opgetutte puberjuffies zijn geil.

Dus niet leuteren maar gelijk de geil prentjes erop zetten ja.

 

 

 

Tentje open

gallery_37919_17136_433073.jpg

Welcome to the jungle

gallery_37919_17136_291022.jpg

Topview

gallery_37919_17136_344599.jpg

Toppie

gallery_37919_17136_1473118.jpg

Zelfde toppie ff highlighten

gallery_37919_17136_8203.jpg

Midden blijft jammer genoeg wat leeg. Lesje voor volgende ronde.

gallery_37919_17136_2736410.jpg

Knuppel in wording ??

gallery_37919_17136_119228.jpg

nog steeds 9 vingers en handgroot blad te vinden.

gallery_37919_17136_1358708.jpg

Vooruit nog eentje dan

gallery_37919_17136_2606799.jpg

 

Klimaat, goed

Voeding, om de 3 dagen

Alle bloeibuizen zitten er van gisteren in na een weekje toch maar weer alle groeibuizen terug gestoken te hebben

 

Nog iets, nee denk het niet buiten dat Snaaip zowat gemangeld is van al 3 dagen met een voorhamer en drilboor rond te hengsten vooraf gegaan door een dag roofing sleuren. 10M³ sloopafval is er al buiten, denkelijk nog een 10-15 M³ te slopen en af te voeren.

Vrijwilligers???

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er geil uit snaaiper.

Die paarse bladsteeltjes?

Heb je daar een verklaring voor?

Zie ze in mijn bordeel ook verschijnen bij enkele bladeren.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik houdt het op het weer en het feit dat ik niet al te zachtzinnig met het juffie omga.

De jongste scheuten hebben er overigens geen last van.

Niet van wakker liggen, doe ik ook niet. Heb wel wat anders om van wakker te liggen. ADD en teveel werk voor 1 man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi veldje wordt dat daar :wub:

 

kun je ook een keer plaatjes maken zonder het licht aan? Ze lijkt wat licht zo.

 

Wat betreft de gele blaadjes, zie er in het midden ook al wat zitten, nou ja 1 dan in elk geval.

Zuur je ook af/aan? zowel je blad als de gele blaadjes zo vroeg al, doen me vermoeden dat er wat blokkades in je medium zitten.

Misschien een foute PH.

Niet dat ik daar erg veel verstand van heb, maar als je geen buffertab's gebruikt en niet afzuurt zou alles wel eens net in een verkeerde range zitten.

 

Volgens mij wordt je er wel vrolijk van zulke mooie toppies. B)

 

sterkte met de verbouwing.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHA SNIPER GODVERDOMME!

Hy gaet het hier nog flikken ook!

Wat een veldje. Knuppels in wording. Ziet dat aan man. Daar kan Baekelandt enkel jaloers op zijn!

 

als ik een petje aan had, ik nam het af.

 

Met uw bouwafval kan ik u zo niet helpen, maar ik heb wel enen opmerckhinge:

is het uw lichtbalans van de foto, of zit ge nog op uw groeilampen?

Met de toppen in zo'n stadia zou ik er zoveel mogelijk rood licht op smijten.

 

Succes met het afbloeien, ik denk dat ge het te pakken gaat hebben!!!

 

SNIPER EE DE "FLOSJ" MANNE! A MAG NOEG ES!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor, niks te PH (heb normaal nog wel ergens druppeltest/test strookjes liggen but who cares), gewoon tensio drukken, kijken hoeveel dorst ze heeft, water tappen van de kraan, evt voeding en supplementen erbij en gedeeltelijk in de schaal en de bovenkant rond de pot wat vochtig maken.

Die gele bladeren/punten die je ziet zitten zijn nog het gevolg van die idoot die en T-neon set eens te snel liet zakken n deze pardoes op het juffie plofte. Overig geel blad lijkt me vooral te wijten aan het gebrek aan voldoende licht onderin.

Verder merk ik ook op dat de dame zowat elk ander blad of op zen minst elke bladvinger die ondergetekende verbrandt/geknakt of op andere SM wijze beschadigd heeft, netjes leeg trekt en afstoot. Ook waar bladeren opeenliggen wordt het onderste blad leeggetrokken en geel. Zijn ook enkel bladeren tussen waar maar net 1 vinger geel ziet en de overige 4-6-8 netjes groen, dan vis ik net die ene vinger er tussen uit en kan de rest nog dien tot ze der klaar mee is.

 

En over het algemeen houdt ik der aan de magere kant ja, ze heeft een paar keer een vies gezicht getrokken bij haar voeding toen de klok net om was, dus ik ben nog even voorzichtig. Tis maar een one plent show he dus liever iets te arm als nou verkrachten.

Al heb ik nu idd wel het idee at ze meer lust nou. gisteren heeft ze voeding gehad, vandaag enkel supplementen. Waarschijnlijk gaan we nou over op voeding om de 2 dagen. De laatste keer heeft ze zo'n 80% dosis gehad + PK zonder morren dus het kan nou wel denk ik.

 

En ik ben erg druk nou, dus om 5 voor 18u prentjes schieten zit er voorlopig niet in. Momenteel ergens halverwege de afbraak maar het weer zit me wreed tegen. Begint net weer te regenen en ik mankeer een half dak.

 

Maar ik houdt de bladkleur goed in de gaten maar maak me nog geen zorgen.

 

Enne, dat heb jij goed gedacht. Der is/valt nog veel te verbeteren maar tziet er niet onaardig uit ja.

Maar dat weten we pas als het droog in de potten zit want we hebben nog wel een weekje of 5-6 te gaan.

 

 

 

Baekenlander de jaloerse,

Foto's zijn gisteren genomen voor ik de lampen heb gewisseld.

Ze staan onder 330W en 2700Kelvin tubes nou en de topjes groeien dag per dag nou.

Was echt alsof de ze zelf een knop omgezet heeft, stop gedaan met groeien, toppen bouwen nou. Echt van dag op dag, en net die dag was ik te lui/murw geslagen om 50% van de buizen te wisselen.

 

 

Edit, enkele fotos van daarnet.

gallery_37919_17136_2614961.jpg

gallery_37919_17136_97771.jpg

gallery_37919_17136_2367603.jpg

gallery_37919_17136_968688.jpg

Edited by Sniper78
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig mooi uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn toppie toppies !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze willen stikstof bij de bloeivoeding

knuppels vreten stikstof eerste weken( vandaar ook geel blad)

daarna is balans in voeding in de buffer / medium wel eens zoek

dus stikstof bijgeven nu

 

heerlijk microveld!

Edited by MeneerJansen
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oplettend die MR J!

 

Ziet er prachtig uit Snaaip. Ook zo tof om te lezen hoeveel plezier je er zelf aan beleeft.

 

ENJOY

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaaip heb enkel BN Supermix, weet niet of die genoeg N bevat, is immers zowel groei als bloeivoeding.

Ga in elk geval om de 2agn voeden nou, en as et kan dagelijks maar dan waarschijnlijk wel verminderde dosis.

 

 

Ja he Mira, Meneer J is nen toffe Pe die veel bruikbare tips geeft. Waarvoor dank

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weten en meneer Jansen heeft ook erg goeie humor vind ik! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat ziet er aangenaam uit

 

super mooi micro veldje

 

nu mag je haar lekker vetmesten :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

dus stikstof bijgeven nu

 

 

+1.

 

En Baekie heeft nu net de manier ;)

Niet zeiken, gewoon zeiken! :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dat Snaaip uit zijne darm wringt ga ik niet bij die dame kappen zenne. Snaaip vreet baksteen als ontbijt cement alsdageten en betonijzer als 4 uurtje.

Nog 1 muur te slopen en een vloer uit te breken, maar Snaaip is ook bijna kapot en kan geen voorhamer of drilboor meer zien.

Nog steeds geen vrijwilligers, dan zal ik moeten overgaan tot selectie van Chinese en Russische vrijwilligers!!

Edited by Sniper78
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

't was maar een suggestie, voor u en voor iedereen ;)

 

Baekelandt is fan van recycleren

en van lichaamssappen

 

edit: ick heb een doktersbriefke dat ook voor China en Rusland telt! Ik heb een "minder operatieve ingreep" gehad.

Edited by Baekelandt
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij het gebruiken van urine als stikstof boost de volgende tip:

in een fles/pot met geperforeerde schroefdop piesen, een week laten fermenteren , vervolgens 1 op 20 mengen met water

dit is prima spul, maar wel afhankelijk van hoe giftig je dieet is

als het even kan betrek je je urine van een persoon die niet rook drinkt snuift , of spuit, die biologisch eet , en veel water drinkt en aan lichaamsbeweging doet.

Bio-pis zeg maar.

 

Baekelandtse urine werkt kennelijk ook , en aangezien onze Ludo er geen geheim van maakt te blowen en te leven als een rockenrolse puber zal het allemaal wel okay zijn als je mijn biologische advies door de plee trekt...

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahahahah. Bio pis. Zou het in liters gaan verkopen. Gat in de markt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moewhahahahaha, thx everybody.

 

Nu lees ik hier gisteren nu net ergens in een topic dat als je met verse nieuwe aarde werkt je amper last kunt hebben van een N tekort???

En de aarde is een laag Plagron Batmix, een dikke laag atami Lightmix en wat zaaistek grond?? Allen vers, (of toch ongebruikt)

 

Volgende ronde gaat trouwens op zelfgemengde aarde zijn, Plagron Supermix is al in huis, en Snaaip heb een betonmolen.

Dus mogelijk kan i hier weer wat mee om een lekker grondje te maken. Dus ff voortborduren hier.

Advies over aarde en watje der zekerin wilt en wat niet (als het kan geen beestjes meer al heb Snaaip geeneen mugje meer gespot)

Aveve heb goede zaastek grond, kokos heb ik nog liggen, Supermix oet ik heel spaarzaam mee zijn, .......?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baekelandtse urine werkt kennelijk ook , en aangezien onze Ludo er geen geheim van maakt te blowen en te leven als een rockenrolse puber zal het allemaal wel okay zijn

 

True. Buiten mijn eet- en drinkgewoonten dan, die zijn gezond, Op het Blonde Leffeke af en toe na uiteraard.

Ik denk dat de belangrijkste trefwoorden hier zijn:

 

Niet. Gewoon. Stikstof.

 

Urine bevat zoveel meer als stikstof alleen en al die sporen komen dan in je grond terecht. Dus denk ik dat het niet meer als logisch is wat Meneer J zegt dat het beter is van een biologische lul af te tappen als een McDonalds fretterke. Minder randvervuiling.

 

Asperges, iemand?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit al een week aan brandnetelsoep dieet. Denk dat dit hem gaat worden.

 

Zal ze vanaaf bladvoeding geven. 😆

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja, nou is het leuk genoeg geweest, dus kunnen we weer terug naar de kwestie???? Gezien de weelderige schimmelaanwas op Baekies potten wordt potten piesen em niet.

 

De vraag was: Nog advies ivm grondmengsels en het feit dat verse ongebruikte aarde voldoende N bevat of niet. Andere methodes om wat meer N in te brengen?

Of mot ik het weer aan meneer Google vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die schimmel heeft daar niuks mee te maken, en is ook volledig verdwenen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...