Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Bij jou vult het ook al goed.

Planten zien er mooi en gezond uit.

Ik zeg ga zo Door. ;)

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

We doen ons best Gelderse en thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er allemaal goed uit hé

wel benieuwd naar de OG kush van RQS

ik was alvast heel content van m'n RQS kweek, dus dat beloofd...

wel heel veel blad bij de kush zo te zien, ben er niet zo bekend mee... heb het al wel gerookt :P

 

keep it up, ik blijf volgen

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoort het dat ik dit topic met leergierige interesse volg...

 

Greets Gotya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de reacties!

 

@ Imo, het zal mij ook benieuwen hoe deze soort bevalt, heb 'm zelfs nog nooit gerookt. :)

@ Gotya71, nee hoor dat stoort niet, integendeel. ;)

 

De bloei gaat gestaag door, de planten staan er prima bij. Verder valt er weinig te melden. Hierbij dan een drietal foto's van vanochtend.

 

gallery_6495_16903_39870.jpg

 

gallery_6495_16903_17008.jpg

 

gallery_6495_16903_438.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er gewoon super uit daar man :tu

 

ben nu wel benieuwd naar wat foto's als de lamp nog niet aan is :rolleyes:

 

het is je iig gegund naar al die ongein ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Miami! :)

 

Ik zal de volgende keer ook wat kiekjes nemen met de lamp uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan goed zo te zien, mijne ookalwel lekker welke week/dag zit je nu totaal?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt er mooi strek in gekregen.

 

Persoonlijk zou ik bij iedere plant nog 4 van die grote bladeren eraf halen zodat het licht meer naar onder komt.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dutchweedy, cool dat de jouwe ook goed gaan! Ik ben op 4 april begonnen dus ik zit nu in de achtste week.

 

@ The-Predator, thnx! Misschien doe ik dat wel.

 

En dan zoals beloofd nog wat kiekjes zonder de lamp aan, dit was vanochtend ongeveer een uur nadat het licht uitging.

 

gallery_6495_16903_59819.jpg

 

gallery_6495_16903_183946.jpg

 

gallery_6495_16903_69438.jpg

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de info dilago! Ik ben een weekje later (of paar dagen weet niet meer zeker :whistle: :whistle: ) begonnen.

Hierbij een kleine closeup van mijn top:

gallery_40874_16943_1343757.jpg

 

Is van einde week6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago: fotos een uur nadat ze gaan slapen zijn? probeer fotos enkele minuten voor of enkele minuten na te maken, stoor ze niet als ze al een uur aan het slapen zijn, of nog een uur mogen slapen alvorens op te staan.... wel mooie fotos :P

 

@dutchweedy: volgen enzo allemaal goed, je enkele foto van je kweek tonen ook,maar denk eraan dat dit een kweekverslag is van dilago en dus eigenlijk zijn kweek hier centraal moet staan en niet bevuild moet worden met andere kweektopics. Dit is geen kwade kritiek hé, maar om je op weg te helpen als nieuw lid ..... (vooral als je merkt dat het een topic is bij Indoor/Outdoor KWEEKVERSLAGEN, voor de andere soorten topics zoals vragen maakt dit minder uit)

 

keep it up!

 

imo

Edited by Lord Imotep

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago: fotos een uur nadat ze gaan slapen zijn? probeer fotos enkele minuten voor of enkele minuten na te maken, stoor ze niet als ze al een uur aan het slapen zijn, of nog een uur mogen slapen alvorens op te staan.... wel mooie fotos :P

 

 

Foto's maken zonder ander kunstlicht kan niet zoveel kwaad toch?

In de natuurlijk onweert het ook wel eens en dan hebben ze ook met flitsen te maken in de nacht :innocent:

 

@Dilago,

 

Je dames zien er goed uit man, hopelijk verloopt deze kweek verder soepel voor je! ( Mag wel na 3e poging! )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit man.

 

Greet appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op wat voor luchtvochtigheid zit je nu ?

 

Voor de rest ziet het er idd goed uit :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor alle reacties. Ben blij dat het nu allemaal goed gaat want twee mislukte kweken in een week knap je niet van op!

 

@ Dutchweedy, dat ziet er goed uit, succes met je kweek!

 

@ Bluebud, de luchtvochtigheid was net 55%, voor het eerst deze week weer onder de 60%. Het was de laatste dagen erg vochtig hier, dus is de LV in de tent ook automatisch hoog aangezien ik een passieve inblaas heb. Ik bezit geen luchtontvochtiger o.i.d. maar misschien moet ik er eens een aanschaffen.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

aanhouder wint ;)

 

ziet er idd goed uit, als dit zo verder gaat ga je blij zijn na deze ronde

 

de lv buiten is ook gewoon hoog de laatste dagen,

als de lv buiten 55% is en jij zet ontvochtiger en ondertussen van buiten aanzuigen heeft dus niet veel zin lijkt mij...

 

succes hier :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@imo dat weet ik en ik volg eeveel andere topics zonder te reageren, ik gooi deze hier om de mijne semi 1 week minder lang al staan. even ter vergelijking voor ons beide even. Verder ga ik geen fotos posten van mijne, als ik dat wil open ik een mooi eigen topic haha.

 

@dilago bedankt! Ik ga zeker jouw ronde afvolgen. Sowieso wil ik je einde resultaat weten !

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de berichten! :)

ziet er idd goed uit, als dit zo verder gaat ga je blij zijn na deze ronde

Ik hoop het en we doen ons best!

de lv buiten is ook gewoon hoog de laatste dagen,

als de lv buiten 55% is en jij zet ontvochtiger en ondertussen van buiten aanzuigen heeft dus niet veel zin lijkt mij...

Ja, inderdaad, goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken. ;)

 

@ Dutchweedy, gezellig dat je erbij blijft, ben ook benieuwd naar jouw eindscore!

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Grondlegger,

 

Het gaat aardig dank je, al ontdekte ik net gele bladeren bij een plant. Heb de lamp maar wat hoger gehangen en de planten nog wat water gegeven. Denk en hoop dat het daar aan lag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net nog even gekeken en zag nu dat bij twee planten gele bladeren zijn te bespeuren. Ik heb het meest gele blad van plant gefotografeerd. Ik ben er wel wat van geschrokken.

 

gallery_6495_16903_16505.jpg

 

gallery_6495_16903_37518.jpg

 

gallery_6495_16903_19528.jpg

 

Weet iemand wat dit is? Te weinig voeding? Bladluis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie toch geen bladluis + dan zijn er nog kleine streepjes ook

ik zou zeggen te weinig voeding (N) of teveel PK als dit al zou bijgeven.....

kreeg dit blad licht? want bladeren onderaan die weinig licht krijgen of vaak gestoord worden door water geven etc sterven ook gewoon af....

als dit slecht 2 bladeren zijn op heel je kweek zou ik me nog niet teveel zorgen maken

 

suc6

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit blad zat onderin en kreeg geen licht inderdaad, dat stelt me wel wat gerust, maar ik vind de plant in zijn geheel wat geliger als de anderen. Zou hij te droog hebben gestaan?

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat die bladeren ergens onderaan zaten?

Als dat het geval is hebben ze waarschijnlijk niet genoeg licht gekregen en worden ze afgestoten door de plant.

Je planten zien er verder gezond uit dus zou me er niet te veel zorgen over maken.

Beter volgende keer een foto maken van de plant met het blad eraan, dan is het wat duidelijker een oorzaak te bepalen.

 

Edit: Ohh Lord was me net voor. :D

Edited by bosrand
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...