Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Jij mag zeker niet klagen Dilago! Wat een heerlijke snoepjes heb jij er tussen zitten zeg! Ik volg je topic stilletjes want ik ben van plan de volgende ronde een OG Kush te zetten!

 

Greetings

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je geen voedings tekort hebt maar een blokkade welke andere voedingsstoffen blokkeren.

 

Persoonlijk zou ik overgaan op water en dan net zo lang tot ze niet meer drinken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgezuurd of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

6.5

Oké.

 

Hoe ver ben jij Grondlegger? Al geoogst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes kerel! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker he. Nog even en je hebt wat lekkers te roken :P

 

Greetz appel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker he. Nog even en je hebt wat lekkers te roken :P

 

Greetz appel

Langzaam maar zeker begint het daar wel op te lijken! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben vandaag begonnen met spoelen. De toppen zien er goed uit en de vergeling van de bladeren gaat zo gestaag dat ik me er niet meer zorgen over maak. Nog een- of twee weken en ik kan oogsten, ik heb er nu al zin in! Het heeft wat tegenslag en moeite gekost, maar zoals dit verslag aantoont wint de aanhouder. En als ik de dames straks ga missen heb ik de foto's nog!

 

gallery_6495_16903_112377.jpg

 

gallery_6495_16903_44924.jpg

 

gallery_6495_16903_70729.jpg

 

gallery_6495_16903_129050.jpg

 

gallery_6495_16903_54813.jpg

 

gallery_6495_16903_25322.jpg

 

gallery_6495_16903_51178.jpg

 

Erg leuk die foto's, maar je kan ze niet roken! Derhalve heb ik de foto's én de volgende lichting klaarstaan. Op naar de volgende ronde! :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude dat ziet er al lekker dik uit, gaat bevallen je oogst!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dilago!!! Zien er prachtig uit man, ik heb vorige week eentje omgehaald die al klaar was maar toch de rest nog ff laten staan. Kleinste kreeg er 80gr nat vanaf. Kheb 'm :smoke werd er werkelijk knettertje stoned van :whistle: :verrygood

De rest gaat binnekort ook om. Kan je nu alvast zeggen dat je iets hebt om naar uit te kijken (ikzelf ook)

 

Gr

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker water blijven geven tot ze stoppen met drinken.

 

Aan de plaatjes te zien kunnen ze nog makkelijk 2 weekjes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yesss. Wat mag ik leuk instappen zo op pagina 15 :) Heb alle pagina's doorgelezen. Leuke besteding van mijn zondagmorgen (Y)

 

Heb zelf ook die OG Kush van RQS gehad. Zeer herkenbaar wat er allemaal gebeurd. Pas op het einde wel echt op je LV man. En veel ventilatie. Deze plantjes worden zoals je ziet echt bossig. Al ie bladeren ademen ook nog constant vocht uit. Dit kan tussen het bladerdek blijven hangen. Pas hier echt voor op. Toprot komt vaak voor inde fase waarin je nu zit. Controleer vooral kleine blaadjes tussen de toppen of die niet bruin worden. Als dit wel zo is en je kan het blaadje er zonder weerstand uittrekken dan zit er rot op die plek. En ga vooral niet lopen knijpen in de toppen om te voelen hoe dik ze zijn. Is hetzelfde als bij een banaan in een boom, waar je in knijpt krijgt ook rot plekken.

 

Predator > Je zei eerder in het topic niet onder de 6,8 zitten met je PH waarde. Maar zojuist zei je ''zet hem op 6,5''?

 

En volgens de H&G voedingslijn kan je PH rond de 6,5-7,0 zitten. Wat is jou mening hier over? zie: http://www.growcenter-noord.nl/kweekschema/H&G%20Kweekschema%20A&B%20Aarde%20Bud-XL.pdf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb zelf ook die OG Kush van RQS gehad. Zeer herkenbaar wat er allemaal gebeurd. Pas op het einde wel echt op je LV man. En veel ventilatie. Deze plantjes worden zoals je ziet echt bossig. Al ie bladeren ademen ook nog constant vocht uit. Dit kan tussen het bladerdek blijven hangen. Pas hier echt voor op. Toprot komt vaak voor inde fase waarin je nu zit. Controleer vooral kleine blaadjes tussen de toppen of die niet bruin worden. Als dit wel zo is en je kan het blaadje er zonder weerstand uittrekken dan zit er rot op die plek. En ga vooral niet lopen knijpen in de toppen om te voelen hoe dik ze zijn. Is hetzelfde als bij een banaan in een boom, waar je in knijpt krijgt ook rot plekken.

Dank voor de tips en het delen van je ervaring met deze soort, ik probeer de LV zo laag mogelijk te houden, vandaag zat ie op 45%. Ik zal straks weer controleren op toprot, vooralsnog gelukkig niks gezien. Zal er morgen een extra ventilator bijzetten voor de zekerheid.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben echt benieuwd wat je er af haalt man. Ik zat meestal rond de 300-550 gram. Ook de zaden van RQS en 1 lamp.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet verkeerd! Het zal mij ook benieuwen hoeveel ik er af haal. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de planten nog een beetje gespoeld. Ik geef ze gemiddeld een 300 cl per dag, meer hoeven ze niet.

 

Nog een viertal foto's van zonet.

 

gallery_6495_16903_75635.jpg

gallery_6495_16903_117261.jpg

gallery_6495_16903_24385.jpg

gallery_6495_16903_83159.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net nog even wat foto's gemaakt met de lamp uit en bij gebrek aan een statief blijft dat lastig. Van de pakweg twintig waren er maar twee scherp genoeg om te posten. De herfst is vergevorderd en voor zover ik het kan beoordelen kan ik de plant middenvoor en linksachter vandaag of morgen wel oogsten. Echter wacht ik liever nog even i.v.m. spoelen. Kan dat kwaad?

 

gallery_6495_16903_144664.jpg

gallery_6495_16903_131793.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit man

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 Echt mooie pics ook !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoelang geef je al water ? (mss heb ik er over gelezen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...