Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groenefingers

Royal Queen/Parvati cross.

Recommended Posts

Ben wel benieuwd waar je die fulvine zuur vandaan hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxs, is dat de enige plek?

 

Ow wacht, op deze page staan er twee of drie. Duur goedje.

 

http://health-soluti...en-voor-planten

 

 

EDIT: jatten ze dat nu weer ergens anders vandaan? Alles wordt ook leeggeroofd he, niemand kan meer zelf iets maken. Pfffff wat een gedoetje.

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die van Aptus, schenk een deel in een klein pipetflesje, is handig om maar een paar druppels aan je water toe te voegen, Het is duur maar erg zuinig in gebruik.

bacterial hoort ook nog op het lijstje 1 maal per week, de hele cyclus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Flessen van Aptus gaan jaren mee voor een hobbykweker dan.:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier Ja, zo is dat! krijg de schroefdop haast niet los, gek goedje dat fulvinezuur.

Begrijp er eigenlijk ook geen barst van dat zo,n paar drops voldoende is, moet me altijd beheersen met al die supplies!

Vind het meest bijzondere dat dit spul de stofwisseling beschermd, ook met minder stabiele temperaturen, dag en nacht; moet je natuurlijk niet overdrijven, maar toch. Zelf drink ik graag een biertje! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is als ik het goed begrijp, gestolen humus uit de grond.

 

Zoals ik het heb gelezen zeven ze dit spul uit de grond. Dat betekend dat ze de grond leeg getrokken achterlaten en dat het een jaar of 20 duurt voordat er weer humus in de grond zit. Dat is hetzelfde als roofbouw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wordt uit bruinkool gewonnen, maar de winning is niet helemaal milieuvriendelijk

 

075.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Jaja dat is ontginning van bruinkool in onze buurland.De gehele zooi wordt afgegraven voor de energiewinning & een beetje humuzuren.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen we dat zelf maken? Of duurt dat 3.000 jaar? 300.000?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee miramar. Denk dat die extractie erg complex is.

Denk dat als je compost zelf maakt een en ander aan deze stoffen bevat(humuszuur en fulvine) alleen meten kun je vergeten.

Heb wel goede ervaring met wat extra compost door je medium.

ken je het topic van whazzup over fuline zuur, is van 2007.??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal het opzoeken thanxs.

 

En die foto, die is gewoon mooi man. Artistique, a qui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor je nominatie Miramar! :welcome:

 

Week 7 bloei, 3 planten, cross parvatiman royal vrouw, en daar de kiddo,s van.

gallery_32015_16474_431969.jpg

We vliege door de foto,s, en laten de woorden maar even beperkt.

3 planten toch allemaal dezelfde, en toch duideleijke verschillen.

Alleen de kleinste pot haal ik voor de fotos naar boven, om het fotocontinum er een beetje mee op te beuren. gallery_32015_16474_64203.jpggallery_32015_16474_704992.jpggallery_32015_16474_40659.jpgHet is de meest groene plant van de drie; kwa plant is ze meer gestrekt in opbouw dan de royal, denk dat ze t meest in de buurt vN DE ROYAL zal zitten van de drie planten.

In het hok.

gallery_32015_16474_50035.jpg

 

gallery_32015_16474_354683.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie jungle heb je daar :wub:

 

qua blad en plantopbouw zie ik daar toch wel redelijk wat Parvati in, maar wel met een veel uitbundigere topopbouw.

 

Succes met nog wat weekjes voor de boeg.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey DJ, Ja jij kent haar al te goed !

Deze donkere groene is idd met vette buts, die op links heeft veel meer het karakter dat ik van jouw herken; gekke plant, gaat echt geen haast maken, terwijl de omslag bij alle planten zichtbaar is; en ik soms een beetje verward voel over de tijd die nog komen gaat, 12 weken bloeiers is andere koffie, dat brengt wat nieuwe spanning met zich mee: bijvb een beetje blad vergeling rond week 7. lijkt me best ok; ze zullen er allemaal wel komen! :rolleyes:

heb vandaag nog een theetje wormenmest gegeven, met wat bacto, afgelopen 3 dagen alleen water.

Dorst hebben de planten goed, doe het 2 maal daags, en zowel van onderen als van boven, om het hele medium te pakken, verdamping is best hoog met de hps, natuurlijk, en de milde temperatuur.

medium ok , lucht en absorbtie dik in orde.

5 weken te gaan, en sommige kandidatos misschien sneller.Zaadjes gaan goed op alle planten , dus de 3 lijnen zijn wel gesettled.! :wave:

Edited by groenefingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt de Parvati idd een juiste dosis massa meegegeven door deze te kruisen.

Belangrijk is nu, hoeveel van de parvati eigeneschappen blijven bewaard en proef/ruik/zie je terug straks.

Erg mooi iig GF.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Meer dan je denkt.Onderschat Indiase genen niet.Zie het met de Purple Peace die je altijd weer terug ziet, ook al is het een polyhybride.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je deze laten testen op thc/cbd/cbn?

 

 

hopelijk wel, ben ik wel benieuwd naar ;)

 

mooi bezig man :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAh wat een leuke reacties! :)

Krasi,

Ja ben ook benieuwd naar wat er uiteindelijk in de smoke naar bovenkomt.

heb ook nog de vraag, bij het kruisen of het uitmaakt wie de moeder en wie de vader is ; of je daar mee invloed kwa dominantie van een plant kunt sturen.

Totdusver, enkele vergelijk met de verslagen van DJ: planten ruiken niet zo sterk als je het hok opent, dat zou je wel verwachten met 7 weken bloei.

De geuren zijn bij alle 3, mandarijn zoete citrus, dat komt overeen met de terpenen die Elmanito aangaf als karakteristiek. Ze hebben dit alle 3, buitengewoon fris, op rechts meen ik wat anijs te ruiken, aan m,n vingers dan.

De royal queen heeft meer dat zurige citrus, en is echt anders.

Kwa bloei/groeiwijze zou ik denken dat plant 1, de meest volle plant, het meest van de parvati toont in haar ontwikkeling. De topopbouw gaat gestaag maar langzaam met aandikken; de zijscheuten ook in de lager regionen op de hoofdscheuten hebben soms 7 internodes, dat het kenmerk is van lange buitenbloeiers, dit verklaart denk ik de 12 weken, zal ook vast veel klein spul opleveren, misschien in 2en oogsten.

 

Elmanito en sensi, :tu

 

Sensi, lijkt me zeker leuk idee zo,n test, en als het niet van deze oogst is, dan hoop ik dat het evt een keer zal passeren.

Ga zeker een aantal mensen vragen voor een rooktest, en voor de royal lijn gaat er nog een keer terug gekruisd worden met zaad van de groene plant( royalman- P/rq vrouw) op een royalvrouw uit de eerste generatie.

Als ik het goed heb zijn de andere 2 planten( Prqman- Prq vrouw) een fase verder, of het f1 is, weet ik niet precies, maar die zijn dan elk geval PRQtjes.

Rond 1 maart ligt het einddoel van deze ronde!! :dribble:

Edited by groenefingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

:jump: gaat er steeds mooier uit zien hier !!

 

en ja het heeft zeker invloed welke vader en moeder je gebruikt, op die manier veredel je een strain, zoek de mooiste vader en moeder met de eigenschappen die je zoekt en gaan met die handel !!

zelfde met kruisingen maken, maar dan pak je 2 verschillende soortjes, en dan doe je het veredelen daarna door bovenstaande te doen met de zaden van je kruising..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey drie, :mobile:Danke danke!

krijg zowat het gevoel of ik eieren aan het broeden ben, beetje bang voor overvoeden etc,,maar we gaan t meemaken met deze 12 wekenzusters.

Ja, je uitleg begrijp ik, zo ga ik het ook doen!

Ik ben eerst natuurlijk gestart met de enige parvatiman die ik had, had geen keuze wat dat betreft, maar intussen sta ik wel van te kijken wat er gebeurt.

 

Intussen staan de planten 7,5 week.

Plant op links was ik een beetje bang dat ze te snel gaat vergelen, maar ook dat blijkt toch mee te vallen; ze zit ook bomvol topjes en veel klein blad, onttrekt veel voeding lijkt me aan de bladeren.

De klok heeft al die weken op 13/11 gestaan ipv 12/12 ontdekte ik van de week pas.(13 uur licht wel te verstaan), heb dat gecorrigeerd naar 12/12, en ga tegen het einde naar 11 uur licht in stappen.

De lamp heb ik iets omhoog gedaan om te intensieve belichting te voorkomen.

het drinkgedrag is nog niet verminderd, met z,n drieen 3 liter per dag, waarbij de plant op links het meeste drinkt.

het is prettig werken met de guanoextract, omdat dit direkt opneembaar is, mits de planten gezond zijn

Gisteren een theetje van zeezouit en melasse gemaakt voor de xtra mineralen. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Ja ja Elmanito!

Zal dinsdag worden, dan zitten we op 8 weken.

gelukkig kan ik de middelste plant nogsteeds naar boven halen voor wat betere fotos, en dat gaan ik dan ook doen.

Intussen ga ik ff schaatsen, voor de planten een knuffel krijgen! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...