Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groenefingers

Royal Queen/Parvati cross.

Recommended Posts

Sensi, ja teleursteling , nee daar ben ik helemaal niet bang voor. De planten gaan zo lekker, no blocks, no problems, en no stress. Die 12 weken gaan zich vertalen in mooie rijping, dat weet ik nu, geluk of niet!

DJ, dank voor je bericht, heb je wel herkenning?? Een sample gaat straks naar jou, tenslotte!'en ik ben benieuwd hoe die gaat vallen. heb van jouwe de aardse zachtheid in gedachte, dat waas wel na het drogen en ruikene van een schone bud! ben benieuwd wat je er straks van vindt! :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

update eind week 11.

Plant 3 gaat naar boven , met 11 weken klaar, is zij de eerste!

De andere planten gaan gespoeld voor tenminste 1 week.

 

Plant 1 op het overzicht, overigens alle planten 2e bloei en dat versterkt de geur.gallery_32015_16474_568572.jpgkopietje met wat uitsnijding.gallery_32015_16474_105649.jpggeen hemelsbreed verschil, maar net iets meer zicht op de bush.

Plant 3.gallery_32015_16474_118063.jpg de hoofdsceut is een lekkere verzamelin van toppen.gallery_32015_16474_58889.jpg

Plant 2 mag nog een week , en is enorm aan het uitbuiken. In de kleine pot van 6,5 liter een kanjer!gallery_32015_16474_294350.jpggallery_32015_16474_166844.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Elmanito! :wave: Plant 2 is een krachtpatser, idd!gelukkig is daar de zaad produktie redelijk beperkt gebleven. plant 3 heeft helaas wel te veel zaad, maar de hoofdscheut is vrijwel zaadloos gelukkig,

Plant 1 blijft tenminste nog 1 week, denk mogelijk 2, ze was ook wat trager in haar ontwikkeling,ook al is ze aardig ingelopen.

We gaan het gewoon aanzien! Intussen heb ik 5 chocol Rain zaadjes te kiemen gelegd , die kunnen er nu wel bij, de klok staat ook weer op 12/12.

Groetje bart

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je wel herkenning??

 

gallery_32015_16474_58889.jpg

 

 

zeker wel herkenning hierin, maar jouw toppen lijken op het plaatje toch veel beter gevuld.

 

Als de smaak / werking combinatie ook nog goed is, is dat natuurlijk alleen maar winst dan. Goed bezig zo.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi DJ, ja ,t is een lange zit, maar ben zeer tevreden hoe t allemaal gaat.

Zelf herken ik t meest in plant 1 , tov jouw planten, plant 2 heeft er het minste van weg, ben ontzettend benieuwd hoe ze gaan smaken en werken! Zijn altijd van die aspecten die je niet begrijpt, zoals de groenheid van plant 2; de zwelling van deze buds is een enorme verrassing, en dan hebben we , t eigenlijk pas echt over de laatste 2 weken.

het is een mooie ervaring dat deze lange planten toch goed te kweken zijn met de mij beperkte hoogte. Als de kwalitiet straks ook goed is , vind ik het geen bezwaar die 12 weken; moeilijk is ze verder niet! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt

die heb je mooi vol gekregen !!! ziet er heerlijk uit en ook leuk voor de weegschaal gok ik zo !

 

mooie ronde weer. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Drie, dank je!

Ja, heb goed gebruik kunnen maken van de ruimte, zo met z,n drieen.

Plant 2 is zeker niet onder de maat kwa gewicht, schat ik zo, en plant 1 is nauwelijks in te schatten,maar gaat over alles heen, denk ik. Plant 3 iets teveel zaad, heb al een paar eerder gesnoeide strengen met zaad laten drogen , en daar heb je echt niets aan voor de smoke Verder zijn ze alle drie erg sterke planten, van kiem af aan, ben benieuwd wat de nieuwe generatie zaden gaat doen straks! Wil jij straks ook een rooktestje doen? :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hoi Elmanito! :wave: Plant 2 is een krachtpatser, idd!gelukkig is daar de zaad produktie redelijk beperkt gebleven. plant 3 heeft helaas wel te veel zaad, maar de hoofdscheut is vrijwel zaadloos gelukkig,

 

Ola smileys-smiley-with-sign-317753.gif nr2 is zeker een krachtpatseres .Gaat helemaal goed komen, maar hoe is de productie van de trichs tussen de verschillende feno's???

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Drie, dank je!

Wil jij straks ook een rooktestje doen? :dribble:

 

ja dat wil ik zeker groene ! :D jij hebt nog wat moois aan rookverslag van mij te goed dus zal er iets moois van maken !! :verrygood

 

laat maar weten wanneer je langs wil komen !

grtzz 3.0 :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito

De trichomenproduktie lijkt bij deze planten zo op het oog wat mager, vond ook dat het lang duurde , rond week 4 als ik het goed herinner.Plant 3 liet ze het eerste zien, plant 1 was al trager , dat ik wijt aan de volle zetting, en meen rond week 6 pas trichs te zien. Ik dacht dat het misschien wel duidde op de lange bloeitijd.

Plant 2 heeft ook de matige vorming.

Je ziet dus nauwelijks kristallen op de grotere bladeren tussen de toppen, maar tussen de buds zijn ze zeker aanwezig. beetje apart.met het foxen zie je ze duidelijker naar buiten komen, en met de kijker bleek het allemaal weer reuze mee te vallen.

T is gek , misschien varieeren trichs ook wel in grote, en is het met deze strain aan de kleine kant.

Nu de plant 3 boven staat zie ik wel weer die velourse gloed op de toppen.

 

Drie, is goed hoor, ps hoeft niet een verslag, maar je mening met oog op verdere selectie!

 

Dank jullie weer voor de belangstelling! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker kerel :specool

 

blijft toch een apparte plant, die parvati !

zeer benieuwd naar deze !!!

 

hopelijk worden deze getest op thc/cbd/cbn/...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sensi! dank je. :tu

Ja , zo,n test lijkt mij ook interessant, maar is wel duur begrijp ik.

En vraag ik me af, of dat niet beter kan met de kids van deze planten ivm dominante en recessieve eigenschappen, maar daar weet ik er nu te weinig voor vanaf. Als de soort dan ook nog niet zo maar stabiel is, dan heeft dat waarschijnlijk nog niet echt zin.

Voorlopig eerst maar de rooktest, en de mening van een aantal experts afwachten!

Groetje bart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 12 afgerond.

gallery_32015_16474_592498.jpg

Plant 2, heeft een dag of 4 boven gestaan in het daglicht voor ik haar gemanicured heb en nu te drogen heb gehangen. Fijn dat ze niet zoveel zaadjes herbergt, dat was bij plant 3 wel anders.Wel zijn die zaden MOOI.

Deze week wat gerommel met het zaden pulken, en vooral toezien dat ze niet door elkaar raken

Heb van beide planten wat kleins gerookt, erg lekker!

Plant 1 staat deze week nog in het hok, op water, intussen zijn er 3 zaailingen chocolate rain boven gekomen, en probeer nog een 5tal hindu kush zaadjes te kiemen intussen, bedoeling om zaad te maken en de soorten te behouden.

Volgende week zal ik wel zover zijn om wat gedroogte planten te laten zien. :)

Sensi, dank voor je stem! :tu

Edited by groenefingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update midden week 13.

Zondag.

A.s. woensdag staat plant 1 ,13 weken te bloeien!!

vandaag vast naar boven gehaald, zodat ik haar kan laten zien en wennen aan het einde van de k(week), die zo nabij is nu.

Ondanks dat al deze planten nauwelijks geuroverlast zullen verspreiden, is de aanraking, gelijk aan je handen door een bos thijm te halen en de geur nog lange tijd met je mee te dragen.En bij dit exemplaar is dat wel het meest exotische voorbeeld, een waar genoegen van zoete rijpheid, die veel belovend schijnt, en ja ik weet dat immers al van de voorrrooksamples, afgelopen week van haar zusters.Eerst picas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gallery_32015_16474_577986.jpg Het rood doortrokken skelet is van de laatste weken , en wijst niet op overtollig water, maar is kennelijk een eigenschap.gallery_32015_16474_690195.jpgIn volle glorie!, close pic.gallery_32015_16474_76897.jpgen,

 

 

 

 

 

 

 

gallery_32015_16474_717033.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervolg, plant 2, , is gedroogd, en nu geknipt en gewekt. Opmerkelijk de snelle droging , en de struktuur van de toppen is erg crispy. Naast plant 1, is het even schrikken , maar toch goed voor zo,n 64 gram drrog.gallery_32015_16474_2674.jpg

iets zal er nog wel van afgaan, maar ach! het neemt niets weg van de verrassing van deze bijzondere ronde.gallery_32015_16474_275374.jpg

Flink wat zaad geboerd trouwens!En een nieuwe ronde is in de maak! daarover meer next week, met de finish van de oogst van plant 1.

Groetje bart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog wat fotos van plant 1.gallery_32015_16474_414088.jpggallery_32015_16474_110511.jpggallery_32015_16474_141208.jpggallery_32015_16474_86401.jpg

Ik schat dat ze wel 80 gram droog gaat brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dat is wel weer een feestje waard met al die droogbloemfoto's 1044707116.gif

 

tumblr_moozddMhKv1rszuqzo1_250.gif

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites
:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes groenefingers....

netjes is niet het juiste woord.... GEIL!

 

love it!

 

heel benieuwd naar dit effect en geur,smaak,.....

laat het me weten en geniet er maar van nu ;)

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Sensi! Vanavond de laatste plant knippen en drogen.

Planten drogen erg snel btw. testjes komen nog! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's groenefingers. Ik wou ze nomineren voor foto van Maart maar die is nog niet online :(

Laat het smaken zou ik zo zeggen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Tune, Dank je wel! Ja kan wel hoor, heb zelf al 1 foto geplaatst in de maart pol, van plant 1. ik weet niet aan welke foto je denkt, maar dat kun je gerust doen, en ik ben je dankbaar!hier de link.http://www.wietforum.nl/topic/107426-foto-van-de-maand-maart/page__fromsearch__1 :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...