Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groenefingers

Royal Queen/Parvati cross.

Recommended Posts

:lol: ja doen we! heel gek op zo,n baantje van 400 meter , je komt steeds de zelfde mensen tegen; ze worden steeds jonger!! Einstein!!, je rijdt tegen de klok in, zeer verkwikkend! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotouptada week 8.

Ik heb spierpijn , niet van het schaatsen, maar van het slepen met de potten!, en waarvoor eigenlijk, want zelf zie ik geen verschil meer met vorige week; mijn eager zit in de weg, wil meer zien dan er is; verbeelding gaat met me aan de haal, en ik baal een beetje van dit cameratje, dat maar geen kameraadje wil worden.

Zit me suf te converteren etc, in de hoop dat! Ja dat het tot spannende plaatjes komt , die niet liegen, maar gewoon zonder bril ook te zien zijn! Potver, een hachelijke onderneming. :oeps

 

Ok, eerst maar een overzichtsfoto, met een kleine afsnijding op links, dus bovenal de planten 2 en 3, die ik voor t genot ook nog naar boven heb gesleept voor een fotosessie met Normaal licht! dat zal wel duidelijk zichtbaar worden na deze 3 eerste fotos van binnen.

gallery_32015_16474_524494.jpg zometeen zal ik wat meer over deze 2 planten vertellen. eerst maar naar links op de plant nr 1.gallery_32015_16474_624262.jpg het gaat er vast nog van komen, als ze idd de 12 weken gaat pakken, dat de buts groter gaan worden, de geur is goed en intens, maar vreemd genoeg is deze strain geen stinkerd tot nu toe!gallery_32015_16474_755995.jpgZie ook de zaadtop, herkenbaar aan het bruine blad. Alle planten hebben gelukkig zaad geproduceerd, bij de plant op rechts is dat rijkelijk veel, dankzij het fannetje!

 

OK naar boven! :whip:

gallery_32015_16474_310965.jpg Daar is plant nr 3 toeter!!gallery_32015_16474_903751.jpgHoofdtop.gallery_32015_16474_180952.jpg plant is al redelijk ver , heb met de trichkijker veel melk gezien, geldt voor beide planten, denk 10 weken totaal, ipv 12.

 

plant 2 , de RPRQ, ofwel de royallijn. Toch heel goed te doen met kleinere potten als je op 12/12 werkt, met een plant extra ga je dat evenaren.gallery_32015_16474_830732.jpggallery_32015_16474_713334.jpg Ziet er forser uit dan in werkelijkheid, maar gaat nogsteeds lekker.

Zaadtopje.gallery_32015_16474_64368.jpg

En de fotofinish van de kleine plant , die boven overwinterd, heb daar eigenlijk geen plannen mee!gallery_32015_16474_232067.jpg

En zomaar weer even! :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel mensen onderschatten het, maar je bent wel ff bezig met al die foto's....

kunnen wij wel weer wal smullen ;)

 

:punk: :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: Elmanito, altiid weer een verrssing die emoticons van jou! :wOOt :tu

Hey Sensi! :tu Dank man, ja vind ik ook!! Lekker hoereren met de pica,s en de verslagen, is echt een leuke routine! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je die kleine nu aan het main-linen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

mainlinen?? Ken het begrip niet!, maar plant 2 is idd expres op de royal queen lijn, is idd andres dan bij beide andere planten die, beide vader en moeder hebben vanuit de eerste parvatiman, en royalqueenvrouw.

Alle vrouwen die hier staan zijn dus allemaal nazaten van die eerste cross.PRQtjes!, noem ik ze .

 

Plant 2, is in deze ronde met een royal queen man bevrucht, RPRQ; het mannetje staat vooraan in deze codering! Dat leek mij handig om de hoofdlijnen te coderen.

 

Ga met deze kweekresultaten wel even aanzien , tot na de rookervaringen, hoe t verder gaat.

Het is nog steeds erg vroeg momenteel om verder te bespiegelen; de komende weken zullen het wel spannender gaan maken, hoop ik! :mobile: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Main lining

 

2782125d1334605298-005.jpg

 

mainlining_example_3.jpg

 

Resultaat

 

4-2-13CheeseQuakeMainlinevsScrog2_zps9c8a2b7c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi, ik zou t op een lopen zetten, met die naaldhakken haalt ze me nooit in. ;)

 

Krasi, He he , eindelijk valt de munt hier :innocent:

De kleine plant, ja dat is het idee; ik blijf haar toppen om haar klein te houden, ze zal nog maanden binnen staan, dan mag ze t buiten proberen, binnen komen andere planten. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plant is dat geworden Krasi!

Ik heb dit ook een paar keer toegepast, maar zou daar liever een snellere plant dan de parvaticross voor nemen vanwege de lange bloeitijd. Wel een goed plan , ga ik nog even goed over denken! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dat lijkt een beetje op de Paddi methode dat main lining :) Het lijkt me iedergeval een betere manier dan toppen.Mooie plant trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spaanneeeeeend !!!! gallery_16219_14788_75037.jpg
Sensi, ik dacht meer aan dit! Supercropping.http://vimeo.com/24118550v=jlTfWMIoMc0v=jlTfWMIoMc0jlTfWMIoMc0Helaas, krijg deze prachtvid niet geplaatsd.http://youtu.be/jlTfWMIoMc0 Edited by groenefingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je dat kleine plantje onder een lamp of gewoon daglicht?

 

De rest ziet er nice uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Miami!

dat plantje staat in het daglicht, en krijgt tegen de avond bijverlichting van een 15 watt ledspot, zo houd ik haar in de groei. Ligt wel een verwarmingsmatje onder de bodem van de propogator; het is mogelijk om zo en te ontkiemen, en plantjes vroeg in de groei te zetten, zonder aparte groeihok. Voor de tuin en voorjaarsbloei geeft dat wat meer mogelijkheden gedurende het seizoen.

Ik zou bijvb als m,n huidige binneronde klaar is , deze kleine plant een aantal weken in de bloei kunnen zetten , en vervolgens verder buiten afbloeien dmv verduisteren, maar in dit geval komt dat wat vroeg allemaal; eerst nog een binnenronde, dan kan ik zo een plan medio eind mei starten, zodat met 4 weken bloei binnen, de buitenbloei in juni valt, dan heb je wat meer volume in je toppen, en kun je zo je wilt ook met reguliere zaden 2 buiten rondes doen.

Je wint idd veel in opbouw in de vegetatieve fase op deze manier.

Er is niet perse een ledspot nodig natuurlijk, spaarlamp zal ook wel lukken; die spots had ik nog, op zich prima lampen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Volgens mij is dit ook een vorm van main lining

 

dg.jpg8_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic, weer wat bij geleerd om uit te proberen en te testen.

Echt top!

Mooi verslagje ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi voorbeeld Elmanito, main-lining, iets wat ik toch ook een moet gaan proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...