Ga naar inhoud

Wat Is Jouw Droom Setup?

Droom setup wat is budget

33 replies to this topic

#21 Californiarol

zomaar een lid

• New Members
  • 5 Posts:

Gepost 17 september 2017 - 12:39

Waarom duurt de legalisering zo lang? Nederland loopt ver achter. Amerikaanse wiettelers waaien nu over naar Europa.

#22 FoolOnTheHill

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 4623 Posts:

Gepost 17 september 2017 - 14:26

Bekijk Post Californiarol, op 17 september 2017 - 12:39 , zei:

Amerikaanse wiettelers waaien nu over naar Europa.

???
And the eyes in his head see the world spinning around.

#23 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1966 Posts:

Gepost 17 september 2017 - 14:37

Bekijk Post Californiarol, op 17 september 2017 - 12:39 , zei:

Waarom duurt de legalisering zo lang? Nederland loopt ver achter. Amerikaanse wiettelers waaien nu over naar Europa.

Door Irma? :icecream:
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco

#24 dilago

dialog

• Full member
  • 8939 Posts:

Gepost 17 september 2017 - 14:47

View Postkonopi, on 17 september 2017 - 14:37 , said:

View PostCaliforniarol, on 17 september 2017 - 12:39 , said:

Door Irma? :icecream:
Posted Image

Is dat niet de patserbak van LC?
Het berouwt mij niet, hoewel het mij berouwd heeft.

#25 konopi

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1966 Posts:

Gepost 17 september 2017 - 15:44

Dat is geen Lada zo te zien Dilago.:likken:
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco

#26 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 9715 Posts:

Gepost 18 september 2017 - 08:27

@Dilago
Baas boven baas :likken:
Dat je dit een patserbak noemt is best begrijpelijk als je zelf Dacia rijdt :withstupid:

edit: en ik zou het bijna vergeten, 99.9%

@konopi
?
je eigen favo merk dat je uitgerekend daarmee aan komt zetten?

Deze post is bewerkt door lostchild: 18 september 2017 - 08:38

Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#27 konopi

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1966 Posts:

Gepost 18 september 2017 - 08:56

Rustig jonguh, tis maar een grapje :icecream:

#28 konopi

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1966 Posts:

Gepost 18 september 2017 - 09:04

Beresterke auto's die Lada's & goedkoper dan zo westerse blikbak.

Geposte afbeelding

#29 dilago

dialog

• Full member
  • 8939 Posts:

Gepost 18 september 2017 - 10:54

LC rijdt Volvo volgens mij, van het soort die je op vrijdagmiddag bij de growshop geparkeerd ziet staan. :likken:

#30 scirocco

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2803 Posts:

Gepost 18 september 2017 - 11:38

Pfff een lada niva... daar is weinig goeds aan hoor.
Heb nog wel eens iemand de complete carrosserie van t chassis zien rukken dat ze een beetje vastzaten op t strand.
Laat staan de crashveiligheid, euro ncap score -8 of erger schat ik.

Paar modellen waren niet zo heel slecht, maar de meeste...:X
Gelukkig dat de meeste lada's opgekocht werden door russische sloperijen, die ze als deklast naar rusland verscheepten, en ze door de matrozen onderweg lieten slopen.
Alle chassis, plastics, olie/vloeistoffen en andere rotzooi die ze niet gebruiken konden werden zo overboord gezet.

#31 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 9715 Posts:

Gepost 18 september 2017 - 12:07

@Dilago
dus dat kwijl was van jou wat ik aan het eind vd middag aantrof op mijn Volvo?
mooi is ie he zo vd deur met het zonnetje erop?
Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#32 dilago

dialog

• Full member
  • 8939 Posts:

Gepost 18 september 2017 - 13:42

View Postlostchild, on 18 september 2017 - 12:07 , said:

@Dilago
dus dat kwijl was van jou wat ik aan het eind vd middag aantrof op mijn Volvo?
mooi is ie he zo vd deur met het zonnetje erop?
Ik ben geen autogek maar als het moet doe me dan maar een Volkswagen. :whistle:

#33 konopi

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1966 Posts:

Gepost 18 september 2017 - 17:20

Zo Lada niva helemaal niks verkeerd aan.Die moeten door de Russische wegen wel tegen een stootje kunnen.De luchtmacht hierzo kunnen ook maar de Sukhoi 35 aanschaffen ipv die aan de grond wegens mankementen van niet opstarten veels te dure F-35.Veel VVD-ers rijden toch in Volvo :likken:

On-topic

Droomopstelling

Kweektafels met vloerverwarming & goeie led-verlichting erboven.

#34 Californiarol

zomaar een lid

• New Members
  • 5 Posts:

Gepost 19 september 2017 - 22:55

FoolOnTheHill, op 17 september 2017 - 14:26 , zei:

Californiarol, op 17 september 2017 - 12:39 , zei:

Amerikaanse wiettelers waaien nu over naar Europa.

???

Amerikaanse wietteelt bedrijven zijn bezig met investeringen binnen Europa. Er is er al één die miljoenen investeert om een wietteelt in Portugal op te zetten. Irma heeft inderdaad te hard gewaaid.

Kan iemand mij helpen trouwens? Voor een wiethok/kas, hoe schaal ik het aantal materialen met het aantal m2? Ik las ergens bijv als het om lampen gaat dat planten per m2 300watt licht nodig hebben?

Dat zou dus betekenen ongeveer een 600watt lamp voor 2x2 m2? En schaalt dat dus zo linear verder of niet?

Deze post is bewerkt door Californiarol: 19 september 2017 - 22:57