Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dusk

naast blowen rook ik ook sigaretten

Wie rookt er naast hun blows ook nog sigaretten  

1,007 members have voted

  1. 1. Wie rookt er naast hun blows ook nog sigaretten

    • ik rook alleen
      56
    • ik blow alleen
      240
    • ik rook en blow
      527
    • ik blow alleen
      116
    • ik gebruik me wiet op een andere manier
      68


Recommended Posts

Tabak vind ik goor (heel soms is een blunt wel lekker= ook tabak), m'n wiet rook ik puur in 'n joint, m'n hash puur in 'n pijpje, maar mijn favoriet is DeVerdamper. Nadeel daarvan is dat 'ie niet zo verplaatsbaar is (heb wel aansluiting gemaakt voor sigarettenaanstekeraansluiting in een auto ;) )

 

:whistling Dagga

 

p.s. zijn er geen smilies met vaporisers?... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou het maar bij m'n peuken..

 

Gras laat ik groeien, wat de rest ermee doet moeten ze zelf weten.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog nooit een sigaret of een shaggie gerookt, niet nodig, ik blow wel al bijna 4 jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een sjekkie draai , dan is't omdak effe geen wiet heb.

 

Ik neem er dan 2 of 3 hijsjes van realiseer me dat t geen joint is en gooi m dan weg..

 

Joint zonder tabak bevalt me minder goed dan met.. soms is me tabak op een rook ik ze wel puur..

Ik rook dan veel minder joints op een avond weg,, de smaak van de wiet komt dan beter tot haar echt,, maar ik ga na een paar pure joints toch de tabaksmaak missen in de joints.. of de high dan anders is, tsja zeker wel,,, :innocent:

 

siggaretten roken niet nodig? tsja daar zit wat in..

Heb ik het wel of niet nodig?

Eigenlijk denk ik daar niet eens bij na.. of ik het nodig heb bedoel ik..

Meer of ik er zin in heb, of dat ik er behoefte naar heb. :whistling

Lijkt me niet verstandig om met drugs zoals tabak en cannbais, etc, om te gaan in de zin van ''wel of niet nodig hebben. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook en blow helemaal niet.. nooit gedaan en ben het van plan ook nooit te doen. Wat ik wel doe is me bijna elke zaterdag te goed doen aan drank in het uitgaans leven (geen bier).. maar je zou zeggen, iedereen heeft wel wat :verrygood

als ik zou roken dan zou ik wiet puur roken of hash met wiet samen.. maar never nooit tabak of shaque

 

Greets Canna :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ondertussen meer dan 20 jaar, sinds ik een jaar of 15 geleden ben begonnen met op regelmatige basis te blowen rook ik alleen daar shag waar ik niet anders kan. Mijn blowtjes zijn afhankelijk van de hoeveelheid wiet dat ik in huis heb van flink gevult tot bijna puur en altijd vrij groot van formaat. Dus als het even kan blow ik alleen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

blow vooral, en af en toe 's een sigaartje, sigaretten vind 'k goor, die mix ik alleen in de j's :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van m'n 16 tot m'n 22 dagelijks goed door geblowd, na een tijdje merk je dat wel in je spaarvarken. Kben nu toch al lange tijd gestopt, zo'n kleine 10 maand... Ik rook wel nog om de twee dagen een pakje, da's ook niet niks... Stoppen met roken lukt me jammer genoeg niet :verrygood

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben gestopt met dagelijks blowen, wat ik een behoorlijk aantal jaren deed.

Zo nu en dan, in het weekend meestal, ff een pijp op tafel...

Ik moet wel zeggen, in het begin nadat ik niet meer zoveel jointjes rook ben ik s'nachts behoorlijk gaan dromen....iemand hier ook ervaring mee...toevallig ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dromen zijn gedachtes en emoties die je overdag hebt opgedaan en s'nachts onbewust verwerkt.

Door het roken van Cannabis kom je in een zogenaamde High, in deze high ben je in zekere mate bewust je gedachtes en emoties aan het relativeren..

Prachtige beredeneringen aan het ontwikkelen om door de dag heen te komen.

 

Stop je nu weer met het roken van Cannabis, zal de dagelijkse vorm van Manipulatie, van buiten jezelf, in de vorm van de maatschappij bij je aan je geestelijke deur kloppen.

En omdat je nuchter bent doe je open en geef je jezelf..

Dit maakt de dag zo, dat je dus niet bezig bent met jezelf te relativeren en bekritiseren, maar de maatschappij in oogpunt neemt en daar je mentale energie aan opmaakt.

 

S'nachts dromen is dan een manier voor je lichaam om jezelf te relativeren..

 

Nu kun je jezelf afvragen wat je liever wilt..

 

Overdag minder metale ruimte of energie hebben om dat je blowed en daarom in een high jezelf relativeren en bekritiseren terwijl je wakker bent?

 

Of s'nachts als je slaapt, onbewust de boel defragmeteren...(dromen)

 

 

tis niet voor nix verboden...en straks ook het roken van tabak wat een soortgelijke werking heeft, niet tevergelijken met THC, maar zeker niet te onderschatten door onze slaven makers...

Het is voor hun van groot belang dat de massa zich net iets meer van de maatschappij bewust is , dan van zichzelf als mens...

 

Nog 376 dagen... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar je vind growen zo leuk dat het je hobby is geworden?

of vind je het gewoon een leuk forum?

heb je ook nog andere planten?

 

ik blow helemaal niet, hoe durf je.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

growen is leuk ook leuk forum natuurlijk

 

ik ben net 16 ik heb een jaar geblowt niet intensief soms elk weekend soms weer een paar weken niet maar het leek mij verstandiger het niet meer te doen

 

sorry man

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik blow helemaal niet, hoe durf je.. :verrygood

Permanent de realiteit om je heen, ik vind het dapper hoor... ;)

 

 

(Net 16 en dan al zo verstandig, goed man. Baas over eigen lichaam... :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou valt meer drink wel hoor maar rook niet ik weet het drank is slechter dan blowen

ik vind dat de overheid wel ene groot gelijk heeft kwa drank gebruik onder jongeren een groot probleem is

ik zoop zuipte hoe je het wil hebben sinds me 13e gewoon ook dat ik dronken was en zo :verrygood

 

sorry voor de oftoppic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk.... :verrygood

 

Zet die drank nu weg man..teminste als je na je 35ste nog zinnen wil maken van meer dan 5 woorden.

echt.........

 

euh Mad,, :D wat is realiteit binnen jouw perspectief...?.

Cannabis rokers wonen niet in het sprookjes bos ofzow.

In een high ben ik niet uit de realiteit .

Ik ga der alleen anders mee om..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het

maar als ik kijk hoe lui er uit zien die elke dag ( of bijna elke dag blowen ) hoe die nu hun leven verklote

ze slagen niet voor hun examen bestelen mensen worden van skool gestrapt

maar ja ;) ik blow gewoon niet :D

 

mischien ook wel omdat mun opa is overleden aan long ----EDIT---- (ik weet er komt edit te staan maar jullie weten wel wat daar hoort te staan) ik denk daarom ook dat ik het niet doe

want dat is wat als je zo iets mee maakt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petje af voor je hompii, laat je niet van de wijs brengen !

Die alcohol nog even laten wat het is en je bent een voorbeeld voor de vele pubertjes hier.

Experimenteren op jouw leeftijd: ok !

Het een onderdeel van je levenswijze maken: dat zou een doelgerichte weldoordachte beslissing moeten zijn, die je niet kunt beoordelen voordat je jezelf hebt leren kennen.

Nogmaals :verrygood

En veel plezier met je kweek-experimentjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sja daar kan ik wel bij inkomen :nerd

Maar waarom denk je dat het aan roken van wiet ligt ,dat die jongeren stelen en hun examen niet halen enz.?

Zou dat niet voor een groot deel aan hun opvoeding en leefomgeving, maatschappelijke kansen enzow liggen..

En is dan de greep naar wiet niet 1 van de meest milde..

Andere grijpen de fles of slikken zich gek an de pille..

Ik ken veel meer mensen die juist door het blowen heel relaxed gewordne zijn,, meer met het leven bezig enzow..inplaats van weekend naar weekend toeleven om zich dan ineens te tering te zuipen ofzow..

Er wordt raar tegen blowen aan gekeken, alsof het een harddope is . :D .

 

En aan de andere kant is Wiet is niet de oplossing voor een ellendig leven,, door veel te blowen los je ook nix op..met videogames enzow trouwens ook niet.. :verrygood .

 

Daarmee wil ik eigenlijk zegge dat de negatieve gevolgen van ergens teveel mee bezig zijn, bijna allemaal per stof, ding of opsessie gelijk liggen..behalfe dan bij de harddope zoals drank en coke enz...daar ga je echt kapot van.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowen sigaretten en shag

moet stoppen met 2 van het :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook alleen wiet uit een pijp

med_gallery_12569_3054_70163.jpg

en soms een waterpijp met minttabak en hash. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben lichamelijk verslaafd aan nicotine en verstandelijk aan de THC! :no Ik ga een keer stoppen met de sigaretten,maar zonder weed is er niks meer aan de TV,dus daarmee stoppen zie ik nog niet zo gauw gebeuren. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ook ;)

Elke keer als ik trek krijg in een sigaret besluit ik er toch maar wat wiet in te doen :no

Blowen heeft voor mij het roken (sigaretten) wat overbodig gemaakt en zinloos

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...