Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

ALS het gelegaliseerd word

Recommended Posts

zo gek, ;)

ik zat in mijn shoppie en

t was net alsof er iemand werd geintervieuwd

over een kwekerij

en een stichting

en wiet enzo.

 

die gozer leek wel een beetje op Tim, van dat tuihntje :vape:

zo apart, najah, t zal wel aan mijn tweede muffin gelegen hebben ;)

 

 

grtz from the twighlightzône,

weetje

 

 

ps ik laat wel horen wanneer het op tv komt :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag hem vandaag pas voor het eerst vandaag, wildfang, fenomenaal,

en de geluidskwaliteit subliem.

En ik zag ook een paar plaatsen waar ik ooit was, bovendien.

 

De rest van de serie en het liveconcert zijn ook de moeite waard.

Ik dump er gewoon nog eentje:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Bij legalisatie wordt de wiethandel net als met wijn, goedkope soortjes voor de massa & de aparte soortjes voor de connaisseurs.Je kan tenminste je eigen Cannabis heirloom bedrijf opstarten zoals ze in de VS met verschillende groente & fruitrassen doen.Legalisatie is zeker niet ver, want de geldproblemen bij de overheden stijgen met de dag.NL is zometeen ook zijn AAA status kwijt & in de VS wordt er al op federaal niveau gepraat over legalisatie vanwege de financiele problemen.NL kan uit de internationale verdragen stappen & tegen nieuwe voorwaarden er weer instappen, dus wat die justitiebobo's zitten verkondigen is totaal onzin.Tijdens het tribunaal 2 jaar geleden kwam dat naar voren.De EU gaat toch niets doen, kwam in 2010 naar voren, maar het is de onwil van de NL overheid zelf om er niks mee te doen.Ondertussen snijden ze zichzelf in hun eigen vingers.2013 gaat een leuk jaar worden. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De "war on doping" is er inmiddels losgebarsten.

Deze beroemde kankerbestrijder binnenkort ook voor de rechter.

Had ook niemand ooit gedacht.

 

M3N4NEWSNET-9041-7.jpg

 

Een heel andere cultuur daar.

 

 

Ik zei het al eerder: die laatste twee regels, die gaat ze aan het hart.

Da's toch net anders als "den vaderland getrouwe".

Ik word daar niet warm of koud van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Van die verhalen dat de overheid je huis binnenkomt voor controles, (CB) daar zijn ze niet van gediend.

 

Dit is iets anders als waar ik op doelde Fool. Namelijk jij wekt de indruk dat ik het eens ben met zomaar zonder enige verdinking een willekeurig huis te betreden voor een ongegrond onderzoek. Daar ben ik het niet meer eens.

Ik doelde erop als er ergens duidelijk animo is voor gevaarlijke activiteiten waar onschuldige omstanders wel eens bij betrokken konden worden dat ze daar wel een kijkje van me mogen nemen. Als dus duidelijk is dat jij een bom aan het fabriceren bent, heb ik graag dat ze bij je komen koekeloeren voor je hem ergens bij een politiebur..PROESTTKUCHH ik bedoel een bejaardetehuis detoneerd.

 

Kankerbestrijding is ook een grote oplichtersbende, zoals al die goede doelen. Ze steken tonnen in eigen zak, is er wat veranderd in 50 jaar? Bij een enkel goed doel, iets anders als dat het nog steeds hetzelfde is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hear you CB,

Maar in sommige landen durft niemand meer een zak kunstmest te kopen.

In Australië ben je meteen terror-verdachte.

We moeten al genoeg vrijheid inleveren, stapje voor stapje.

 

Sommigen rekenen zich snel rijk, op dit forum.

Jij rekent je nu al arm. Een verfrissende kijk op de dingen, ik moet daar nog wat aan wennen.

 

Het Wilhelmina-fonds zoekt nog collectanten.

Een mooie bijverdienste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het glas is bij mij half leeg terwijl ie eigenlijk wel vol was, ik moet steeds weer een slok uit het glas nemen omdat de overheid vertikt het water te verdelen. En hij moet vol bij mij! Je word onderhand gedwongen om in je eigen glas te zeiken! Snap je?

 

In australie leven mensen die hectare aan grond hebben zo ver het oog reikt als een achtertuin, als zulke mensen al scheef worden aangekeken voor een zakje kunstmest dan mag je er stijl van achterover vallen. Die mensen zullen hoogstwaarschijnlijk ook een moestuintje hebben. Hoe zit het met organische mest daar? :vape:

 

De lijn van de burgers word toch ook strakker aangetrokken of ben ik de enige die dit in de gaten heeft, dan heb ik maar medelijden met diegene die het pas zien als het te laat is. Het gaat namelijk eerder de verkeerde kant op als de goede.

Iedere macht van elke overheid waar dan ook ter wereld is het volk dat gehoorzaamt, dus orde. Zonder orde is er geen macht.

En zolang iedereen netjes ja en amen zegt en netjes in de maat blijft lopen met niet al te grote passen is het kinderspel voor Den Haag he.

Den Haag roept "springen!" en het volk zegt "hoe hoog?"

Maar Den Haag heeft ook steeds minder te zeggen zo ver is het al, baas boven baas, Brussel is de boosdoener.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iedere macht van elke overheid waar dan ook ter wereld is het volk dat gehoorzaamt, dus orde. Zonder orde is er geen macht.

 

Zonder angst is er geen macht, zonder macht is er geen orde.

 

Je zou als je vanuit dit perspectief de zaak bekijkt kunnen zeggen dat een maatschappij is gestoeld op het "Stockholm syndroom" (Dan bekijk je het wel heel zwart wit maar er zit wel een kern van waarheid in)

 

Maar je hebt wel gelijk idd.

 

Je kunt er ook heel simpel iets aan doen, het is niet zo moeilijk mensen te immuniseren tegen de politieke demagogie. Je hoeft ze slechts de ogen doen open gaan, alleen je mag je niet organiseren dit is bij de wet verboden en wordt kei en keihard afgestraft.

 

Voorbeeld is die man die een paar jaar geleden opriep de A28 massaal als parkeer plaats te gebruiken. Die was nog sneller opgepakt dan een kindermoordende pedefiel en ze hebben hem keihard de kop in gedrukt met een gigantische boete en gevangenis straf als ik mij niet vergis. Even een voorbeeld stellen voor de volgende die denkt ergens tegen in te moeten gaan. Diezelfde pedo komt er met een half jaar en wat tbs vanaf.

 

Waar hun eigen macht vanuit gaat is dus tevens hun zwakke plek maar geen hond die zijn pijlen daar op richt.

 

Voorbeeld dat het wel kan is de Italiaan Beppe Grillo, hij heeft een gigantische beweging op been weten te brengen maar dat heeft hem dan wel alles gekost wat die bezat of genoot. Hij was multi miljonair en nu is die tot een outcast gemaakt.

Edited by ogkush

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

als 2 paren paren hebben 4 echtgenoten echt genoten .

 

 

gallery_7335_4882_21145.jpg

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kunt er ook heel simpel iets aan doen, het is niet zo moeilijk mensen te immuniseren tegen de politieke demagogie. Je hoeft ze slechts de ogen doen open gaan, alleen je mag je niet organiseren dit is bij de wet verboden en wordt kei en keihard afgestraft.

 

Tuurlijk word dat afgestraft, concurrentie he! Ik zou ook niet willen dat ze mij opeens de baas zijn terwijl ik altijd de baas ben geweest. Maar wat omhoog gaat zal een keer omlaag komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...