Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
miramar

Betaal met je leven

Recommended Posts

ik ben er nu mn 3e draai mee bezig wubbo ockels, 6 clip fans, nog geen problemen mee gehad. maar geen slecht om idee om eens te vernieuwen. elke ronde vind ik een beetje ver gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschillende merken gehad.. 2x stinken, brommen.. Die dingen zijn leuk in de camper op 12v.

Ook bekend verhaal voor gs.

Dus ik vervang ze dus maar.

 

Mvg,

Wubbo O.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een ventilator die ik aan me aan een buis zat die me hok in liep. Daar werd de lucht weggezogen via de vent het filter ingeblazen. Zo'n flexibele buis maat 200mm ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit ter voorkoming van oververhitting van de ventilator.

 

Ik had mijn fan 24/0 aan de gehele kweek. was een kolom ventilator van de gamma, ik heb hem wel ingespoten op de as met WD40 want hij maakte een hinderend geluid, dus aan te raden voor elke kweker om ff je fans in de spuiten bij de draaiende delen.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, gisteren eerste keer dit topic gelezen, vandaag een staande deur(stond tegen de muur geleund) naast m´n hok

op m´n flikker gekregen B) .

Kantje van de deur vet tegen m´n knieschijf aan die 20 jaar geleden door een motorongeluk al verbrijzeld was :rofl .

Gevolg: m´n vrouwtje mag de plantjes water geven en ik loop op krukken :lol: en mag morgenvroeg naar het ziekenhuis.

M´n knie ziet btw prachtig uit...... :lol:

 

Dat was me dan wel het dagje weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai, das echt zwaar verrot man. Hoop dat je snel hersteld.

 

Nu dat ik erover nadenk, zag ik jouw vandaag toevallig door de stad heen mankelen? Zwarte leren jas en gouwe voortanden?

 

 

Als ik wat voor je kan doen,.. je weet nooit.

 

@ Wubbo ockels, ja je hebt gelijk man. Ik heb er zeker wel van geleerd B)

 

@ Jewietzelluf, altijd goed om ff in de zeik genomen te worden. Maar die krijg je zeker nog eens terug. Ik heb het geheugen van een spons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die met hun leven betaalden, zullen dat hier niet meer komen melden, vrees ik.

 

Geknoei met stroom fataal voor hennepkweker

27-8-12 - 17:31 bron: ANP/Redactie

De 40-jarige bewoner van het huis in Oss waar donderdag een 25-jarige man werd geëlektrocuteerd, wordt ervan verdacht dat hij levensgevaarlijke risico's heeft genomen door te knoeien met de stroom. Het slachtoffer kreeg een stroomstoot tijdens werkzaamheden in een hennepkwekerij. Uit sectie blijkt dat de stroomstoot zo goed als zeker de doodsoorzaak is.

 

En nog een:

 

RTL Nieuws: Stroomdief dood in kruipruimte huis buren (fragment)

Een 46-jarige man is dood gevonden onder de woonkamer van zijn buren, nadat hij stiekem stroom wilde aftappen voor zijn hennepkwekerij. De man is daarbij geëlektrocuteerd. (Uitgezonden op zaterdag 1 september 2012 om 19:30 bij RTL4)

 

En tot slot:

 

Hennepkwekerij in woning dode man Nijmegen

NIJMEGEN, vrijdag 14 december 2012 - In de woning van de 61-jarige Nijmegenaar die donderdag overleed, is een hennepkwekerij aangetroffen. Dat heeft de politie vrijdag bevestigd.

De man werd zwaargewond aangetroffen in de woning van zijn vriendin aan de Karnstraat in Nijmegen. 's Avonds overleed hij in het ziekenhuis. In zijn huis aan de Sikkelstraat werd de wietkwekerij gevonden.)

De politie doet onderzoek naar de doodsoorzaak van de man. Ze sluit niet uit dat het om een misdrijf gaat.

(Omroep Gelderland)

 

Missen we nog forumleden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai, das echt zwaar verrot man. Hoop dat je snel hersteld.

 

Nu dat ik erover nadenk, zag ik jouw vandaag toevallig door de stad heen mankelen? Zwarte leren jas en gouwe voortanden?

 

 

Als ik wat voor je kan doen,.. je weet nooit.

 

 

Thx, nee door de stad lopen word ff niks. Lig helemaal plat op de bank met een ingetaped knie. Drie weken

arbeidsongeschikt! Drie weken banken....wel met pijn in m´n knie B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

 

Leuke topic dit, houdt je weer een beetje scherp :D

 

Ik heb vorig jaar mee gemaakt dat er 7 wouten en iemand vd energie voor mn deur stonden!!! :S

Ze hadden meldingen gekregen van een dikke wietgeur!! Dat klopte, had een probleempje met mijn afzuiging :P

Gelukkig had ik maar 5 plantjes in mn hokje staan en hadden ze een garage of zolder vol verwacht dus viel

het ze zwaar tegen hahaha....

Geen boete, geen niks! Mochten lekker blijven staan!!! :)

 

Dus... zorg dat je afzuiging goed werkt want heb toch wel ff in spanning gezeten!!!!

 

Grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

we missen DOC al een tijdje..

 

ik heb overigens 1 keer een klap gehad 230. hielp iemand anders met wat aansluiten.. kan geen kwaad zolang je t niet aan je hart hebt. Ik ben met mn 10 plantjes niet echt bang om gepakt te worden maar beter voorkomen... alles 3x checken, zekeren en blussers in de buurt..

 

kennis van mij had het laatst het water door zijn loods lopen... kwam van de loods boven hem.. hadden ook de ruimte vol staan zonder dat hij dat wist... allemaal opgepakt (70 m2)

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 jaar geleden woonde ik nog bij me ma, en had ik 5 plantjes op het balkon staan (wel monsters in 5x 65 ltr )

me ma was winkelen en ik ging met een vriend een uurtje vissen en een was smoken, kom ik terug... dikke barst in me deur, met allemaal sloten en een brief: i.v.m. bedenkingen tot een wietplantage.. blablabla ...kunt u sleutel ophalen opt bureau.

ik erheen met me vishengel helemaal leip (want ik heb een dove kat en als die buiten komt is ie kamikaze )

hun excusses aangeboden, nieuwe deur en alles laten staan... :D

en later me moeder nog woester erheen :P

 

soms zijn ze ook echt achterlijk daar hoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in de regio mag ik de deur voor ze openen .

 

sorry mannen ... :P

 

(heb dan al wel vele mooie HOKKEN mogen bekijken ... en doen alsof ik van niets weet :D)

 

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je pas op laatste moment waar je heen moet? Aangezien ze invallen vaak plannen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Markie, Doc was gister nog online zag ik net in een topic. No worry's, maar ik begrijp je zorgen. He the MEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boefje

 

invallen staan al op de agenda idd ... er word dan ook afgesproken op het bureau.

zonder dat wij weten wat de bedoeling gaat zijn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

*may god forbid

 

rij je inene naar je eigen huis :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit deze krijg ik echt niet open... Morgen neem ik mijn speciale gereedschap mee oké

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pffff dat wil je niet meemaken..., :D

Zo ben ik in het verleden door mijn eigen oom opgepakt wegens graffiti..., viel toen ook een pijnlijke stilte toen ik in m'n kraag werd gepakt...

De piece later overgings wel afgemaakt :)

Sorry voor de :P

 

Groeten Kaydee

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zal me maar overkomen zeg ..... dat word zweten :)

 

hier allemaal 3 sterren veiligheids cilinders en beslag .

 

hele woning met veiligheidsbeglazing.

 

dus zonder profi gereedschap kom je hier niet binnen :lol:

 

maare....zal mooie bak wezen als ze bij de slotenmaker inbreken ....

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites
... en tent weggedaan ik had de paranoia dat de rest van de flat dacht dat we op een camping stonden met die herkenbare ritsgeluiden zijn net klankasten dan die tenten .

 

ZZhiiiHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP.. RRrrrzZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPP

LOL Zo herkenbaar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een 10 tal jaar geleden een zware kortsluiting gehad in de woning, gelukkig stond 1 van mijn kinderen midden de nacht op en rook iets...

Halve huis heeft er toen moeten aan geloven... de vlammen zaten al in het dak...

 

Daar sta je dan, bij min 5 met je kroost in de tuin, de brandweer bezig.... (en zelf alles laten doen door erkende zaak...)

 

Voor mijn kweekje en mezelf kennende (ben geen handige hary) kocht ik direct een bonanza kit 1200, om zeker te zijn dat alles qua electriciteit en beveiliging ok was. Toch heb ik alles nogmaals laten goed checken door een vriend die thuis is in electriciteit, wou zekerheid.

 

Bij koude nachten had ik een kleine electrisch vuurtje staan (met veiligheden) die de t° naar 22 bracht indien nodig. Bij de derde nacht was het al prijs, enkele plantjes stonden mogelijks toch te dicht en waren na uren gaan smeulen... gelukkig was er s'morgens nog niks ernstigs en kon ik de smeulers buitenwippen.... De poederblusser stond wel al klaar...

 

Het ongeluk zit in een klein hoekje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben een keer gearresteerd met 4 ons in me kofferbak, daar ben ik toch wel voorzichtig door geworden.

 

 

vooral ook omdat het 4 jaar geleden is, en ik het nog steeds de vraag krijg of ik nog in softdrugs handel wanneer ik staande word gehouden door oom agent.

trekken ze weer heel je auto overhoop op zaterdagavond..

Edited by panjaabie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb een 10 tal jaar geleden een zware kortsluiting gehad in de woning, gelukkig stond 1 van mijn kinderen midden de nacht op en rook iets...

Halve huis heeft er toen moeten aan geloven... de vlammen zaten al in het dak...

 

Daar sta je dan, bij min 5 met je kroost in de tuin, de brandweer bezig.... (en zelf alles laten doen door erkende zaak...)

 

Voor mijn kweekje en mezelf kennende (ben geen handige hary) kocht ik direct een bonanza kit 1200, om zeker te zijn dat alles qua electriciteit en beveiliging ok was. Toch heb ik alles nogmaals laten goed checken door een vriend die thuis is in electriciteit, wou zekerheid.

 

Bij koude nachten had ik een kleine electrisch vuurtje staan (met veiligheden) die de t° naar 22 bracht indien nodig. Bij de derde nacht was het al prijs, enkele plantjes stonden mogelijks toch te dicht en waren na uren gaan smeulen... gelukkig was er s'morgens nog niks ernstigs en kon ik de smeulers buitenwippen.... De poederblusser stond wel al klaar...

 

Het ongeluk zit in een klein hoekje...

heb je g tools brand al gezien hier op het forum???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...