Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Ik kijk ook mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Elmo, welkom gozer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee, ff de foto update, de temp was gisteravond naar 27C gezakt, dus ik had de lampen op 1mtr gehangen, de temp werd toen 28C, op 1000watt.

De nacht temp was een mooie 21C.

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_1953973.jpg

 

gallery_30844_15162_4268231.jpg

 

gallery_30844_15162_2662450.jpg

 

Amnesia Haze

 

gallery_30844_15162_4218059.jpg

 

gallery_30844_15162_284066.jpg

 

gallery_30844_15162_5281756.jpg

 

Bijna ongelofelijk dat deze planten straks m`n tent moeten gaan vullen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker man, ziet er goed uit. de amnezen hebben een paar dagen in te halen zo te zien.

 

metertje is prima toch afstand lamp plant. snap niet dat iedereen ze zo graag aan het plafond wil hangen.

 

;)

 

ps: 1150 man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, klopt meter is goed, zeker in de volle bloei, ik wil ze nog ietsje laten zakken in de groei, tot 80cm ongeveer, 1150 vanaf `t weekend, we gaan weer beneden de 0 met de buiten temperaturen :engel

De Amnezen hebben het moeilijk gehad, wanneer ze zich herpakken in de grote rijke pot, gaan ook zij geheid knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi, als wij vrouwen waren geweest hadden onze menstruatie cyclussen ook gelijk gelopen net als onze rondes!!

 

Ik kijk uiteraard weer met je mee. Prima set up weer. En kijk eens het verschil in onze soortjes, mijn hebben bladeren met vingers van 5 cm breed!

2155 gram ga je draaien ik voel t aan mn baarvader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha `t lijkt idd zo, ik heb net je planten bekeken, dikke vingers idd, vaak hebben zaailingen wat dikkere vingers aan het begin.

Iig top dat je erbij bent, en voor dat gewicht teken ik zeker :) .....is je baarvader wel geijkt? :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites
2155 gram ga je draaien ik voel t aan mn baarvader.

 

:engel

 

.....is je baarvader wel geijkt?

 

:)

 

Haha dat is humor gasten, dat moet ik jullie nageven :)

 

Stekken staan er tog gezond bij Krasi, mooie kleur, ze lijken idd wat klein int begin ma dat duurt niet zo lang he :)

Doe jij nu btw zelf stekken of krijg je ze via via?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff wat een lelijke planten zijn dat wie kweekt er nu haze tegenwoordig!

Je potten zijn ook veels te groot jonge!

En die panty is die van je vriendin ?

 

Jij moet echt terug naar de kweekschool!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMJ, thanks dude, ja zodra de wortels die pot in gaan, gaan ze wel groeien, genoeg energie iig :engel

Dit waren eigen stekken, van eigen moeders, de meesten zijn elders grootgebracht door een weldoener, een ervan komt uit eigen handen.

 

Nighthunter, spuuglelijk ja, net als veel baby`s, waarschijnlijk worden het weer lekkere wijven, panty`s haha ja m`n chick heeft dikke poten...met spataderen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel knaksucces btw, als je het net zo goed als ik doet, houd je nog 2 mooie planten over. misschien kun je die dan overpotten in 200 liters en daarmee je tent vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, haha ik las het al ja, ik heb `t knakken wel door nu, foutjes maken we allemaal, maar echte ongelukken zoals tijdens m`n KF knaksessies (halve plant afgebroken) zal niet zo gauw meer voorkomen :)

 

Prutser, thanks, heb je al geprobeerd de bulbs in de kappen te draaien, het vergt enige oefening, al ben ik best a-technisch :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er nog wat zielig uit zo'n eind uit elkaar. Zal wel niet lang duren voordat ze elkaar innig omhelzen.

Wat een verhalen al op dit verslag. Krijg er spontaan baarvaderkrampen van.

 

Succes :engel

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep Krais, ik kom maar hier kijken van tijd tot tijd want ik draai de saaiste kweek ooit op het moment. Ik kan niks doen om het nog te verprutsen.

Ik ben benieuwd hoe groot die dames gaan worden in de giga potten. Ik weet niet zo veel van stekken, maar met zaad heb ik al gemerkt dat de maat van de pot meer invloed heeft dan het voorgroeien. En Jouw potten zijn een beetje groot, dus vraag ik me eigenlijk af: Worden ze niet al heel snel veel te groot in die potten? Wat is jouw ervaring hierin?

En ja babies zijn zoooo lelijk, maar dit worden vast schattige meisjes en dan beeldschone met groene juwelen behangen dames.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prutser, thanks, heb je al geprobeerd de bulbs in de kappen te draaien, het vergt enige oefening, al ben ik best a-technisch :engel

 

Ja ben er achter dat je het schroefdraad van de lamp kan verdraaien, ik dacht eerst van de fitting, haha, maar is allemaal gelukt, hok is nu bijna klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, klopt, je zou bijna denken "dat kan toch helemaal niet man" maar idd, geef ze ff en die tent zit weer helemaal vol.

Dit waren de planten aan het begin van m`n vorige ronde, ze hadden daar al 3 en 2 weken voorgroei gehad.

 

gallery_30844_14668_4450553.jpg

 

Chassie, ik houdt je kweekje ook in de smiezen, gaat idd lekker op die Autopots van je. :engel

Je kan de planten zelf vormen, ik zal heel wat moeten knakken om m`n planten zo te krijgen zoals ik wil, zaailingen hebben over het algemeen wat meer groeipotentie.

Ik knak de takken eerst de vrije ruimten in, dan komen ook de takken eronder allemaal omhoog en heb je op een gegeven moment alle takken op gelijke hoogte, daarna vul ik de ruimten die ik heb gecreërd weer dmv meer knakwerk, uiteindelijk moet ik een paar dagen voor de groei eruit is klaar zijn met knakken om nog wat diepte te verkrijgen zodat het wat langere toppen worden, ipv alleen topjes aan de oppervlakte.

Ik denk dat ik met stekken zowel als met zaailingen dit resultaat kan bereiken. :)

 

Prutsertje, mooi, dan ben je sneller en zeer waarschijnlijk ook handiger dan ik :)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi,

 

Ziet er weer lekker uit :)

 

Kijk er al naar uit (veels te vroeg nu :) ) als je met de AH x G13H (Esko's Soma elites) aan de slag gaat.

 

Graag gedaan nog :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit krasi :engel

de amneesjes lopen idd een beetje achter, geef ze is een beetje stromba mee met het water geven dan zijn ze zo weer bij :)

succes verder met je vrouwtjes.

 

greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Kees, ik heb ook erg veel zin om met die genetica te gaan knallen na de zomer, ik ben wel wat confused, of je bent helderziend, of je hebt een dubbele account, of....je hebt er indirect mee te maken allerzins, iig super bedankt :engel

 

Greenstuff, haha anabole jonguh, komt goed met die Amnezen, zij hebben zich al eens bewezen :)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haa die krasi,

 

Mooie plantjes heb je weer staan!

Leuk verslag blijft altijd indrukwekkend.

We schruiven weer aan suc6

 

Grtz Pablooowz

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer veel suc6 gewenst deze ronde of had ik dat al eens gezegt :) dejavu :)

 

ow nee zie dat je al weer een nieuwe kweek draait haha lekker hoor je amnezen zien er goed uit !

hopelijk word mijn white widow ook een mooi plantje :engel

 

Groetjes ssh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pablo187, long time bro, goed dat je erbij bent :)

 

ShiningSilverHaze, thanks, deze ronde zijn `t de s5 die vooraf de betere papieren hebben, de Amnezen zullen vast wel weer gaan verrassen, je WW zal met goede zorg een beest van een plant worden :engel

 

Inimini update:

 

We hebben vandaag de meiden hun eerste Auxine behandeling gegeven, wat mij betreft een bijzonder positief goedje, nu kijken hoe de ontwikkelingen zich versnellen, ik heb een mix van Auxine, Neem-olie, en Yucca gefabriceerd en deze goed aan de boven en vooral onderkant van de bladeren gespoten.

 

Zo stonden ze er na 18uur licht voor de spuitbeurt bij.

 

s5 Haze

 

gallery_30844_15162_5103125.jpg

 

Amnesia Haze

 

gallery_30844_15162_278081.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er goed uit krasi, ben benieuwd of dat auxine echt zo goed is als ze zeggen.

Ik ga voor m'n volgende ronde ook maar is een flesje bestellen.

Keep up the good work

 

Greenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...