Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

Voor eigen gebruik, candy shop

Recommended Posts

Mooi soortjes! Je hebt serieuze toppen! En die gaan nog wel aandikken!Succes!

 

Grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Leila! leuk dat je komt kijken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint zich tog een mooi wit tapijt te vormen, 2e foto ziet errug smakelijk uit B)

 

Denk dat je idd pas egt kan oordelen na je ABC verhaal, eigenlijk zou je ook nog wiet van dezelfde stekken moeten hebben van een ronde eerder, waar wel de temp normaal was, dan kun je ze mooi naast elkaar leggen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx osmose: 11,1 is veelste koud, heb de temp zo ingericht dat het min 14 gr moet blijven, weet ff niet waardoor de temp is gezakt.. alles doet het (kacheltje ed) en nee, dat was idd niet ph maar osmose himself :)

 

 

Thanx MMJ: tis nu nog beetje gebroken wit, maar ik hoop strax een tapijtje stralend wit te hebben B) Gelukkig heb ik nog een paar toppen van de vorige ronde, dus heb ik idd wel vergelijkingsmatriaal.

 

ik kan wel schreeuwen dat dit en dat, zus en zo, en SPIER wit, en het gaat super bladiebla... maar ik ben graag eerlijk, anders doet de test er niet toe. En ik kan gewoon nu nog niet inschatten of het uiteindelijk reslutaat verschild van de voorgaande rondes, dus vandaar dat ik ook me ABC-tje moet afwachten...

 

Ik zou het wel leuk vinden als iemand een rook verslag maakt van se S5 en de SH... wel iemand die ik een beetje ken (van nickname), en die de soortjes goed kent... ik ben alleen een fijn proever als het om wijn en/.of eten gaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@krasi

Nee dat was niet ph :)

 

Was jij dat mien jong?....mijn excuses B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijna week 6

 

paar mugshots:

 

temp min 15 gr, temp max 30.5

LV rond 50%

Om de keer gewoon onafgezuurt water, en dan onafgezuurt water + B,cuzz A en B (3 ml per liter) en een scheutje bloei- en soilbooster..

 

Ik hou de min temp gewoon op 15 graden tot einde van kweek...

 

Sh, SP, S5 door elkaar, K2 kon ik niet goede foto van maken, die staat helemaal in de hoek achteraf...

 

gallery_25470_15246_261980.jpg

 

gallery_25470_15246_4562248.jpggallery_25470_15246_2610807.jpg

gallery_25470_15246_2965246.jpggallery_25470_15246_448714.jpg

gallery_25470_15246_4701556.jpggallery_25470_15246_3936572.jpg

gallery_25470_15246_105186.jpg

 

sja..zijn ze wit? wat vinden jullie?

ik vind dat de top ontwikkeling wel beetje achterblijft... ze moete nog echt wel gaan puisten.. zal dat er nog van komen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gezondheid evenals witheid is in orde, je mist idd wel wat volume, maar je hebt nog 3 weken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi wit hoor, ze zullen nog wel aandikken.

 

 

Volgende rond toch maar een kacheltje gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er mooi bij maar die min temp wel hoger krijgen want ze gaan stilstaan

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prettig: leuk dat je ff komt kijken. Ik vrees dat ze door de kou idd redelijk stil staan ;) Maar goed.. wie weet haal ik der nog wel wat af.. Ben wel beniewd naar de THC productie strax..

 

Krasi: Thanx, ik hooop dat ze in de aankomende weken weken idd nog flink aandikken.. Ik ga niet de temp verhogen om ze nog een boost te geven.. eenmaal begonnen met me expirimentje, en dat zet ik dan ook door..

 

Johnny: Let's hope so, wit zijn ze wel :wave:

 

Pacman: Omdat ik juist eens wilde expirimenteren met lage temps hou ik de temp ook laag tot einde van de ronde... ze lijken zich minder rap te ontwikkelen dan als de min temp wel goed zit.. Deze ronde gaat niet om gewicht, maar om THC..

 

Maar inderdaad... de volgende ronde zet ik me kacheltje hoger zodat de min temp rond de 20 blijft... behalve als strax blijkt dat ik met best wat gewicht zit EN super veel THC.. maar dat moet nog blijken, eerlijk gezegt lijken ze minder dik te gaan dan vorige rondes, maar wie weet wegen ze door de "extreme" kou ook zwaarder. Het is allemaal onbekend voor me..

 

Anyhoe.. ik hoop op gewicht, maar nog meer op THC (en de S5 en SH laat ik testen op CDb en THC gehalte, ben best benieuwd) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan idd stil, ben je aan het inhalen met planten die veel later in de bloei gezet zijn. Ziet er desalnietemin wel lekker uit! Als het jou om de hoge thc waarde gaat dan zal het wel goedzitten. Ik vind het al sterk genoeg van zichzelf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar laat je dit testen en wat zijn de kosten daarvan? Heb al even gegoogeld maar kon niets in Nederland vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is natuurlijk niet lab nauwkeurig, maar het geeft wel een goeie indicatie:

 

Grow Buddy THC Test

 

en zo zijn er ook nog andere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, zal eens rond kijken. Een lap test lijkt me ook wel geinig om te laten doen, zal alleen wel niet te betalen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijna week 8

 

Paar mugshots van random toppies:

min 15.7

max 31.7 (na 1 lamp uit) max 27,3

 

 

 

gallery_25470_15135_1899125.jpg

 

gallery_25470_15135_3218956.jpg

 

gallery_25470_15135_770188.jpg

 

gallery_25470_15135_2106494.jpg

 

gallery_25470_15135_4408994.jpg

 

gallery_25470_15135_1425246.jpg

 

nog 12 dagen... ze krijgen sinds vorige x alleen water, geen voeding meer. Ik heb de nacht sinds een week op 11/13 staan, en sinds gister heb ik 1 bulp eruit gedraaid...

 

nog ffies.. Toppies lijken klein, maar het zijn der wel een hoop... en wit, dat wel..

 

voorlopige conclusie:

 

volgende x een kacheltje erbij :vape: Lijkt toch beter... maar dat kan nog veranderen als ze heeeeerlijk roken..

 

Grzz MRT

 

edit: ff een entertje tussen de fotoos gezet ;)

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice `n white, mooie s5, er lijkt een lichte herfst in te komen, op 13/11 is eigenlijk niet eens verkeerd, scheelt iig 14 uur licht in 2 weken, de eindconclusie zal het zeggen, iig goede test, en vereeuwigd :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het er goed uit zien.

en denk dat die kei hard zijn.

van deze wiet, durf ik geen te roken. pffffff

is zo sterk.

 

veel succes de laaste loodjes.

 

gr prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi: de laatste 2 weken schakel ik de klok altijd op 1 uurtje langer donker, scheeld idd stroom. En alles wat een beetje scheeld is mooi meegenomen en daar maak ik gebruik van. Daarbij is het zo dat de plant aan het einde meer gebaad is bij bij iets langer donker zodat ze iets langer kan bouwen..

De herfst komt er iid in.. komt omdat ik altijd vrij laag in de voeding zit, en zodra ik alleen water geef dan verkleuren ze vrij snel... (laatste 10-14 dagen alleen water ((met de eerste keer bloeistimu erbij,en de 2de keer beetje, daarna alleen schoon onafgezuurd leidingwater))

 

Johnny: steek-em op ouwe :( :j ik pak der ff een kouwe bij ;) Deze weed is wel mega sterk hoor...

 

Prettig: thanx man! buds zijn klein maar idd super compact en keihard. De S5 is (vind ik persoonlijk) de allersterkte weed die ik ooit heb gerookt... zo sterk dat het bijna niet meer leuk is :j nee hoor, geintje... lekker ochtend rokertje... mooi begin van de dag :vape:

 

 

Nog 11 dagen en dan gaan ze om... allemaal tegelijkertijd.. verdeeld over 2 avonden.

Ze krijgen dus alleen water, 1 bulp eruit, en de tijd is terug gezet naar 11/13 (11 uur licht, 13 donker)

min temp 12,zoveel

gemiddelde min temp rond 15.9, 16,5

max temp met 2 lampen 28,1

midden en rechts heeft geen/nauwelijks voorgroei gehad, links staan de moeders en zaailingen..

 

volgende x toch maar weer een netje... de boel stort in :(

 

gallery_25470_15295_1650054.jpg

 

middenste gedeelte stort in:

 

gallery_25470_15295_872582.jpg

 

links:

 

gallery_25470_15295_4816066.jpg

 

zaailing Sugar punch, 4 x over 2 bakken, klein, maar keihard!!

 

gallery_25470_15295_3749149.jpg

 

S5 midden:

 

gallery_25470_15295_954143.jpg

 

andere Sp:

 

gallery_25470_15295_4305760.jpg

 

dit is een silver haze:

 

gallery_25470_15295_1410480.jpg

 

S5 bud:

gallery_25470_15295_1557217.jpg

 

gallery_25470_15295_2273587.jpg

 

gallery_25470_15295_1557217.jpg

 

gallery_25470_15295_3585405.jpg

 

 

 

 

Sja... ik ben zelf wel echt benieuwd wat het gewicht wordt.... stoken is mooi, kost ook geld.. stel dat het voor MIJ niet uitmaakt of ik stook of niet....dan gebruik ik ik die stook kosten liever voor een extra lamp :(

 

 

maar ja... we zijn er nog niet, al is het einde in zicht..

 

Grzz MRT ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zitten qua formaat toch best aardige buds tussen, mooi zowiezo, wat ziet die s5 er typisch uit hè, ik krijg zelf ook zin in die buds :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste foto, een heerlijke foto om te zien. :vape:

 

maar zie nu pas voor het eerst jouw kappen,

waarom heb jij de spreiders er niet onder zitten.

doe je dat bewust.????

 

 

groetjes prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zie er allemaal weer zeer sappig uit :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...