Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

Voor eigen gebruik, candy shop

Recommended Posts

dag 8 van 12/12

 

moeders zijn moeders, Orgininal Silver haze 5 dagen 18/6 S5 gelijk op 12/12...

 

gallery_25470_14188_3163452.jpg

 

gallery_25470_14188_4368156.jpg

 

gallery_25470_14188_3866944.jpg

 

gallery_25470_14188_4802751.jpg

 

gallery_25470_14188_272675.jpg

 

 

 

Voeding gaat wat omhoog, vooral bij de grotere planten, ook de kleintjes krijgen een beetje...

temp min 15.6 (gem 17.7)

temp max 32.5 (gem 29.4)

LV niet van belang, maar die is redelelijk laag...

 

 

(ruime week niet geblowd.... en ik voel me GEWELDIG!!) heb weer energie voor 10..

wel kut is dat een ander hokkie geruimd is.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wees welkom Shiva ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen van je andere hok man, hopelijk niet teveel gezeik ;)

De s5 en Silver Haze staan er mooi bij, mooi die typische ielige speelse opbouw van de s5 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wel veel gezeik..

alleen niet voor papa :) behalve dan de.....

 

dag 17

 

Min temp 11,4 (best laag :) )

max temp 29.1

 

doordat mijn min temps zo laag zijn blijft de groei duidelijk achter.... MAAR.. zonder voorgroei vind ik ze nog redelijk..

Ik denk dat als ik ze een weekje of 2 had voorgegeroeit ik de boel vol zou hebben...ondanks de temps :)

 

Ik ben me bewust van de plant biologie (thanx voor de pm's) en wortel issues bij zulke lage temps.. maar, zoals ik al aangaf... das allemaal theorie :) ... ik wil proberen om me plant door extreem lage temps te dwingen om meer en meer thc te produceren..

 

ik weet dat ik een rondje ga verkloten kwa gewicht... but i dont care..ik heb me suf gezocht naar een toppic (ook elders) maar nergens iemand die het durft ze temps te verlagen... vandaar dat ik het dan maar zelf doe :)

 

paar pics... de zaailingen en moeders onder 1 lamp gaan goed, op 1 s5 moeder na, die lijkt vrij weinig meer te doen... dus dat wordt er eentje voor de ico-o-lator...of bho die vervolgens in mooie blonde hasj wordt verwerkt voor een blokkie hasj+.

 

 

links

gallery_25470_15119_4812039.jpg

 

rechts

 

gallery_25470_15119_610367.jpg

 

sugar punch mama 1 en 2

gallery_25470_15119_2588041.jpg

 

sugar punch mama 3

 

gallery_25470_15119_4015125.jpg

 

K2 moeder

 

gallery_25470_15119_1226275.jpg

 

S5 moeder die niet zo lekker gaat...

 

gallery_25470_15119_2351303.jpg

 

gallery_25470_15119_3617465.jpg

 

de babies zijn nu ong 45 cm hoog (wel veel geknakt)...

 

ze groeien nog een weekje of wat... ik heb der ff een kacheltje bij gezet, zodat me min temps boven de 15 blijven..is de groei eruit..gaat de kachel der ook uit..

 

Vragen?opmerkingen??

 

Grzz MrT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessant op z`n minst, lekker pionieren, only 1 can be the first, mijn nieuwschirigheid heb je iig gewekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo..de laatste update van 2012:

 

alleen wat picaas:

 

temp nog steeds mooi op 15 gr, max 29

 

alle mama's:

 

die gaan wat in voeding omhoog: nu 2 ml per liter, vanaf vanavond naar 3 ml p.liter (2 x voeden, 1 x water, onafgezuurt)

 

gallery_25470_15134_4804805.jpg

 

temp: :lol:

 

gallery_25470_15134_2548869.jpg

 

ok, tis nauwelijks te zien, maar de eerste sneeuw is gespot.. (alleen op de s5)

 

gallery_25470_15134_4450545.jpg

 

knakken blijf ik altijd doen... dit omdat ik de zijtakken omhoog wil krijgen...maar ze zijn zo sterk dat ze na een uurtje of wat weer omhoog staan...

 

gallery_25470_15134_2141758.jpg

 

rechts staat er niet he;emaal op, maar dat is iets dunner bezaaid..

 

gallery_25470_15134_1283683.jpg

 

 

Vragen, tips, commands?? Shoot !

 

 

Happy newyear alvast!! dat het een groen en avontuurlijk jaar mag worden..

 

Grzz MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT ziet er toch mooi groen uit he kerel!

Heb je geen last gehad van stilstand door de kou?

Ben wel benieuwd naar je result en kwaliteit.. En of je hebt hele grote ballen... Of teveel geld. Als ik draai wil ik ook t maximale qua gewicht. Respect :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx GF: hahaha helaas geen van beide... :)

 

Ze hebben idd wel wat stilstand door die lagen temps, maar niet hinderlijk veel (vind ikzelf), zonder voorgroei zijn ze toch een cm of 55-60 en ze groeien nog iets.. Normaal gesproken groei ik wel voor, dus...echt vergelijkingmatriaal.. Ik zie wel aan de planten dat ze wat ielig zijn, dunnere stengels, dat voel je ook bij het knakken. (maar dat zou ook kunnen bv omdat me hurricane fan kapot is, en ik nu met een klein zwenkfannetje het moet doen...daardoor is er wel voldfoende luchtverplaatsing, maar me planten bewegen niet, terwijl normaal gesproken je bladerdek iest moet bewegen als je zwenkfan er langs komt.. heeeeel iets..

 

dus sja.. nee, geen verschil echt merkbaar door de lage temps ..maar goed.. we zijn nog niet eens halver wege...

 

ik heb in de afgelopen tijd niemand bereid kunnen vinden om dit eens te testen, met die lage temps..dus.. moet ik het zelf doen. :lol:

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zien er lekker uit. Ben benieuwd wat je bevindingen gaan zijn met de lage nacht temperaturen. Ik heb zelf de ervaring met lage temperatuur dat de steeltjes wat paars worden, zie het ook een beetje bij jou. Hoe is dit in vergelijking met je vorige ronde met een hogere nacht temperatuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knalgroen, passend voor een eindejaar en zo zie ik ze tevens graag, nog even dan gaan we zien hoe wit ze gaan worden. paarse steeltjes heb ik ook weleens, ook zonder lagen nacht temps, keep shocking :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx Johnny. Ik heb paarse steeltjes zat.. ook sommige stammen zijn met paars achtige gloed doorlopen.. zal ff pica maken.. heb ik nog niet eerder gezien.. maar ja, so far so good. Bij vorige rondes had ik de eerste week wel eens wat paars, maar minimaal..

 

thanx Kras...we blijven ons best doen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die MRT,

 

Ik dacht kom ik ga ook eens in jou topic kijken.

Misschien een leuk detail voor je testje;

De plaats waar cannabis heemkundig vandaan komt is een land van extremen, overdag temperaturen van +35 graden of meer en s'nachts temperaturen die ruim onder het vriespunt kunnen liggen, als gevolg daarvan gaat de plant extra hars aanmaken om zijn bloemen en zaden te beschermen, wel blijft daar de bodem goed op temperatuur door de grote hoeveelheid klei die deze bevat.

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx voor de info Pieter. Leuk dat je komt kijken..

 

heb nog wel wat klei van de kids die der misschien bijkan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx podhead!

 

ondanks ze het wel naar hun zin hebben, heb ik de min temp afgelopen week wel omhoog geschroeft (19-20) om ze nog een laatste groeispurtje mee te geven.. dit lijkt geholpen te hebben. De groei is er nu ook wel uit... vanaf volgende week gaat de temp weer naar 15.

 

De bloei komt er nu aardig in

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Ik dacht... Ik schuif ook lekker aan.

Je heb ze behoorlijk gestresst denk ik zo.

Ik volg. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dennissie ;) kom der bij

 

DAG 26 van 12/12

 

zilver en s5 op de voorgrond, daarachter wat meer oerwoud van s5, zilver, k2 en sugar punch.

gallery_25470_15135_3213020.jpg

 

gallery_25470_15135_1063790.jpg

 

paarse steeltjes alom:

 

gallery_25470_15135_3077752.jpg

 

de s5 (zilver haze lijkt er sprecies op)

gallery_25470_15135_98720.jpg

 

sugar punch:

 

gallery_25470_15135_67924.jpg

 

k2

 

gallery_25470_15135_1970320.jpg

 

Voeding: 1 x water 2 x voeden: (ong 5 liter per beurd, de kleintjes iets minder, rond de 3 liter per keer. Tensioos hou ik max 280, maar ik heb ze in begin wel soms laten oplopen tot 650 a 750 mama's krijgen 3.5ml Bçuzz A en B, soms wat soil booster en beetje bloeibooster

de kleintjes krijgen idem ritme, alleen 2 ml A en B, en soms ook, maar wat minder in hoeveelheid soil booster en bloeibooster.

 

natuurlijk, onafgezuurt ;)

 

temp was vanaf maandag min 19.5 en max 29,9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat de juiste kant op, ik hoorde PH ook al eens zeggen dat z`n SH op z`n Amnees leek, en m`n connect zei dat m`n Amnees sprekend op m`n s5 leek, dat hoorde ik Ouwe Ketser ook al eens zeggen...snap jij hem nog ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ja ik snap hem nog... iedereen heeft zijn eigen kijk, z'n eigen smaak...iedereen zegt tegen iedreen dat dit en dat zus en zo... don't be fooled.. ik heb amnees gerookt die echt geen amnees was, ook heb ik s5 gerookt, die echt geen s5 is..tis allemaal beetje familie en iedreen slaat zichzelf op de borst.. (niet perse boven genoemde, maar ik bedoel "men" in het algemeen)

PH en Art, (en ik) hebben onze moeders al heel lang, of komen van een orginele moeder die al heeel lang is zoals ze is.. orgioneel dus.

Mooi, hoe mistiek kan werken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt absoluut, m`n Amnees is een via via PH Amnees, m`n s5 is een via via Mena Muria s5, dat zijn originele dus.

Ikzelf rook en zag het verschil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MM heeft (had) idd de "bio"cut S5, idd de echte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep klopt en heb hem nog steeds...... :) kon het niet laten om te reageren.......kijk op de 8ter grond mee.ZETUMOP Mrt

Greetzzzzz M :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...