Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

Voor eigen gebruik, candy shop

Recommended Posts

MRT dat gaat lekker man! Je nacht tempratuur zal na het weekend wel wat gaat dalen met de vorst in aantocht. Ben benieuwd hoe je planten er op gaan reageren.

 

Hey Mena alles goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

MM :engel

 

Leuk dat je ff wat laat horen man! Ik had het laatst met Bio nog over je.

 

stay tuned boys and girls... laat de kou maar komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 5

 

paar budsshots:

 

onderin de S5

 

gallery_25470_11953_532440.jpg

 

bovenin de S5

 

gallery_25470_11953_2252663.jpg

 

SH:

gallery_25470_11953_4406674.jpg

 

gallery_25470_11953_300550.jpg

 

Sugar

gallery_25470_11953_3449858.jpg

 

gallery_25470_11953_284585.jpg

 

ik ben op de helft, de kou helpt niet mee met het groeien en bloeien..ik vind ze wat mager.. maar ik kan dat pas echt zien als ze gaan puisten..en dat duurt nog een week of wat... ik denk wel dat ze bomvol thc komen te zitten..

 

ik weet niet wat de min/max temp is, moet ff me metertje weer terug hangen

 

EC meet ik niet, maar:

de moeders krijgen om de dag water en water met B,czz A en B (3ml per 10 liter) en soms een beetje bloeistimu en soilobooster (ook van b,czz)

de "kleintjes" krijgen hetzelfde, alleen zit daar 1 water beurd tussen, en krijgen ze 2ml ipv 3 ml

 

de moeders drinken veel.. soms wel 3-5 liters per dag (sommige staan met ze tweeen in een pot)

de kleintjes wat minder..tussen de 1 en 2 liter per dag (ik kieper der altijd 5-6 liter in, en dan 2 dagen later staan de tensioos weer op 450)

 

so far so good...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plaatjes dude, wit zijn ze nu al, ik vindt het iig strak dat je gewoon gaat testen met de temps, somebody has got to do it :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor, mooi wit die toppen.

 

Hopen dat het gewicht je niet gaat tegenvallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker hoor, en niks mis met een oerwoudje haze :D ik heb nu licht op mn medium :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx Krasi, wit zijn ze idd al... maar het kan nog witter.. thanx voor de aanmoediging

Johnny, thanx man, ik denk dat ik wel iets minder aan gewicht heb..maar goed..sometimes you win, sometime you loose. Ik hoop iig op 1,5kg.

Jeice: thanx man, oerwoud van toppen, lekker boergondisch.. licht op je medium is zonde. Ik knak en buig me een ongeluk, ik zie het als een soortr puzzel die in mekaar gelegd moet worden. Onderin komt nauwelijks licht, maar de toppies onderin doen wel mee. S5 geeft nauwelijks fluf.. en als ik dan al fluf heb, dan gaat die mee de icolator zak in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zag gister, en dat viel me laatst ook al oop... dat me plantjes zweten.. (met lampen aan)..

ik ging gister kijken, en het was al 3 uur dag..zag ik op verschillende bladeren water druppels...

ik en wist waar dat aan ligt...maar ik kom der ff niet op.. (dauw, maar dat kan toch niet als het al ruim een uur of wat op temperatuur is?)

wie weet wat de oorzaak is..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heet ,gutteren MRT

 

ff googelen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een aanwijzing van goede groeikracht B)

 

wist ik niet, ik heb er ook soms last van......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx PH voor de info! Dat wist ik niet, nooit van gehoord Gutteren.

 

Linkje

 

edit: is dit verschijnsel iets wat we zouden kunnen sturen? maw.. als je het ziet, kan je er dan iets aan doen om het te verminderen, (bv door ff geen water te geven) en als je het niet hebt, kan je der dan op sturen zodat je het wel krijgt? of is het gewoon een kwestie van "geluk"?

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk, gewoon testen wat nog niemand echt gedaan heeft.. en dat terwijl je geen geld teveel hebt en ook geen dikke knikkers in je broek hebt :)

 

My man, toch getuigt dit wel van 'cojones' mas grande!

 

Ik zie je topic nu pas, ik schuif iig gezellig aan, vind het echt top dat je zoiets op deze schaal doet testen :)

 

Cheers MJ B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx MMJ :) schuif lekker aan.

'cojones' mas grande! :) B)

 

moest net ff een emmer pakken, dus ik me hokkie in.. temp was toen 12,6 graden :D

 

binnekort weer een update!

 

edit: 2 pica;s:

 

min temp...lastig te lezen, maar 11,1

 

gallery_25470_13462_1356708.jpg

 

overzichtje:

 

gallery_25470_13462_974305.jpg

 

wat me opvalt: de silvers beginnen langzaam het bbegin van puisten te laten zien, waarbij de S5 nog niks doet.. terwijl de sh 10 weken mag, en de sjes 8,5 week...

ook 1 van de 3 sugars beginnen met het dichtbouwen...

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie idd ook weing last bij de dames, iig geen overmatige paarse stelen oid.

Mooie veldje met toppen zo, close-up van de witheid is alles wat ik mis B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

podhead: thanx man.. opzich weinig last, behalve dat de buds wel iets kleiner zijn... maar wel super wit..hopelijk krijgen ze strax met de laatste 3 weken toch nog een fikse uitdikikngsspurt als ze echt gaan puisten.

 

Krasi: bij zon overzichtsfoto niet goed te zien, maar paars is wel een aanwezige kleur.. al lijken ze laatste dagen iets minder paars te worden... en krijpt het paarse terug van de gehele steel, naar alleen een cm of wat daar waar de steel overgaat naar het blad..

 

verse picaas van de close up:

 

gallery_25470_14073_4440801.jpg

gallery_25470_14073_2134141.jpg

gallery_25470_14073_1379291.jpg

gallery_25470_14073_3223489.jpg

gallery_25470_14073_417425.jpg

gallery_25470_14073_4148423.jpg

 

best wit, maar het kan nog witter... dat hoop ik over een week of wat te kunnen laten zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit Mrt ,

Hoeveelste week 12/12 zitten ze nu?

 

Greenstuff.

Edited by greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat ze nog flink aandikken voor je. Met nog 3 weken voor de boeg lijken ze mij gewoon op schema te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

greenstuf: thanx! 5 weken en 2 dagen (of 3)

 

dennissie: ik hoop dat ze idd nog flink aandikken in de laatste weken, Ik zit te pijnsen of ik nog wat extraas voor ze kan doen..behalve de temp omhoog schoeven.. Ik geef ze wat op tensio waardes, en ze zitten momenteel wel heel erg laag in de voeding.. de s5 moet idd nog ruim 3 weken (maar ik laat ze staan tot over de 9 weken, afhankelijk van de silvertjes (die volgens mij 10 weken mogen)..en de sugars en k2 ook..dus alles gaat met 9 weken en een paar dagen om.. niet iedeaal, maar tis niet anders... BEHALVE als de s5 ECHTklaar is, anders is het zonde

 

edit: ik bedoel, miss door de temp bloeien de meiden anders/sneller/langzamer af dan gewoon..en als de een echt klaar is, en de ander kan/moet echt nog wel ff..dan knip ik ze appart.. mochten ze redelijkerwijs allemaal uitkomen op ruim 9 weken dan gaan ze tegelijkertijd;)

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de voorgeschreven bloeitijden laten varen en gewoon de plant aan laten geven wanner ze klaar is. Ik denk dat je er zowiezo een weekje aan kan plakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd mooi wit, witter als je gewend bent?

Dat van de paarse stelen aan het inde van de steel en begin blad, volgens mij zei PH dat dat getuigd van kracht B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie close ups, die gaan nog wel aandikken mrt. Zie je verschil in thc productie in dit stadium in vergelijking met je vorige rondes? Dat is het verhaal wat rondgaat toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd dennissie... ik kijk het gewoon ff aan, hopelijk knip ik alles tegelijkertijd, omdat ik eigelijk in me hok ook moet drogen...

Krasi en Johhny... om eerlijk te zijn... geen idee..eigelijk niet... Nou... eigelijk.. ze zijn nu wel eerder echt wittig, en op de fotoos moeilijk te zien, maar ze glinsteren nu wel eerder (als de lamp erop schijnt zie je jesoms glinsteren)... ik kan pas met eerlijkheid zeggen of ze echt hoger in de thc zitten als ik bijna klaar ben... alleen moeten ze nog wel ff aandikken B) maar goed..no guts no glory..

 

en ik kan het pas echt ECHT beoordelen, A: bijna op het einde van de kweek, laatse week. B: met het knippen. C: als de toppen droog zijn, en er worden dikke jointjes van gedraaid hahaha dus nog even geduld aub :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Shiva... zo staan ze der bij als kleine meisjes..en zo zijn ze al weer een stuk gegroeid B)

Maar ze mogen nog wel ff flink aandikken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...