Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

Voor eigen gebruik, candy shop

Recommended Posts

Medetuinders!!

 

Ik dacht.. ik zal ook weer eens een toppic bijhouden...

 

Mijn vooraad is aardig aan het slinken, dus wordt het de hoogste tijd om weer eens wat plantes in de grond te stoppen.

Dit keer niet alleen $5, maar ook wat andere soortjes.

 

Opstelling:

 

3 x 600 Lucilux evsa, inc AAW kap medium

65 liter bakken (ikea) waar ong 90 liter aarde in gaat

2000m3 can filter inc 1500 filter (deze worden strax vervangen voor een softbox en Preshfilter)

1500m3 inblaas, lucht pak ik nu van binnenuit, in de lente pak ik de lucht rechtstreeks van buiten.

Gebruikte aarde,, ronde...pfff.. geen idee..6? opgewaardeerd met kalk/magnesium van B.A.C. en een 2 fikse handen wormen mest.

 

Ik zit te twijfelen of ik in het begin een kacheltje erbijj zou plaatsen, alleen in de eerste weken bijvoorbeeld, voor het opstarten.

WANT:

Daarna gaat de kachel eruit en laat ik de nachten afkoelen tot 15-16! Ik hoop jullie te kunnen laten zien dat daardoor de THC productie aanzienelijk verhoogd wordt.

 

Ik heb wat moeders staan die af gebloeid gaan worden, en er zijn wat kleintjes. Ik heb nog niet alle minies, maar die komen zondag, en dan gaat ook meteen de klok om..

 

Staat een K2 moeder links achter, daarvoor staan 2 (orginele) zilver haasjes, 3 sugar punsh uit zaad, en 4 $5 moeders.

De minies zijn zilver haasjes, zondag komen de $5 minies.

 

normnaal gesproken zou ik de kleintjes MINIMAAL 2 weken voorgroeien, maar dat kan nu om bepaalde redenen niet, dus we gaan meteen volgas

 

gallery_25470_13461_1789947.jpg

 

gallery_25470_13461_3233511.jpg

 

Vragen of opmerking??

ik zal me best doen om iedereeb te beantwoorden.

 

Grrzz MRT :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker rommelig maar leuk, veel succes gewenst

 

ps: als je direct op 12/12 gaat kun je er makkelijk 4 of zelfs 5 per krat kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Medetuinders

Ik zit te twijfelen of ik in het begin een kacheltje erbijj zou plaatsen, alleen in de eerste weken bijvoorbeeld, voor het opstarten.

WANT:

Daarna gaat de kachel eruit en laat ik de nachten afkoelen tot 15-16! Ik hoop jullie te kunnen laten zien dat daardoor de THC productie aanzienelijk verhoogd wordt.

 

Grrzz MRT :lol:

 

 

Dat wil ik wel eens zien T :rofl

Ziet er veelbelovend uit en laat maar eens zien hoe het moet....

 

Succes, ik kijk mee gast :rofl

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

WB MRT, and good luck, leuke soortjes, knallen maar weer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice: thanx man. Ziet er idd rommelig uit, maar daar hou ik van.. bourgondisch laat maar zeggen :rofl . Ik kan der idd meer in kwijt, zeker als meteen de klok omgaat, maar ik heb me eigen regel al verbroken om meer te zetten dan ik normaal doe.. Toch een beetje omdat ik het liefst zo MIN mogelijk plantjes in huis wil.

 

CW: Thanx dude. Ik ga me best doen :lol:

 

Krasi: Thanx man, was er ff tussen uit..ook ik moet zo af en toe met vakantie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwhahah idd

 

 

He mrt ..

 

 

nieuwe ronde.!gezellig...

 

Zootje of niet groeien doen ze wel bij je ...Bourgondisch aangelegd,niets mis mee hoor :lol:

 

Veel sucses en gaan weer voor een hoop rookbaars voor je,even alvast een 2013 aanvulling maken

 

 

Good luck..

 

 

Out kgggg

 

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites
65 liter bakken (ikea) waar ong 90 liter aarde in gaat

 

:lol:

 

Klopt wel hoor, in m`n 18ltr smartpots ging ook 25ltr aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guerilla: men vergist zich snel met liters per pot en in zak aarde...

 

jeice: :rofl

 

Bubble: thanx. Ik heb der zin in!

 

Krasi: :lol:

 

Guerilla: het is toch echt zo.

 

ik heb 2 van de 3 lampen aan, de 3rde komt erbij vanaf 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij doet het vooral om wat meer sneeuw :lol:

Maar heb je ondertussen sinds 2006 niet wat onderbouwende materie van die koude nachten?

 

Ik heb wel een opbrengst verlagende onderbouwde LINK voor MRT :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mooie ronde toegewenst! Op naar de knuppels ! :lol:

 

Goed linkie PH ! Bedankt ! :rofl Ben ook benieuwd als MRT het tegendeel kan aantonen, wie houdt er nu niet van méér THC? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

osmose: :rofl

 

PH: ik heb me hokkie rondom geisolleerd met 11mm tempex platen, ook op de bodem. Dit geeft mij een vrij stabiele ruimte, zowel swinters als zomers..

Ik heb geen documentatie over die koudere nachten, ook kan ik het eigelijk niet onder bouwen, sorry. Ik heb dit oooit gehoord, en nu kwam ik per toeval een aantal voorbeelden tegenn waaruit bleek dat het wel werkte (zou toeval kunnen zijn). Maar in theorie zou het kunnen dat de plant "aanvoelt" dat er wellicht een strenge winter voor de deur staat, en dat ze zich daarop gaat instellen... met als doel, haar zaadje beschermen tegen de kou.. en daar gebruikt ze thc voor.. Dus, vandaar dit testje.

 

Bedanktr voor je link... :lol: Zou dus eigelijk beste zijn, als ik ook tussenschotjes zou plaatsen... Maar welk matriaal zou daarvoor geschikt zijn?? dunne plastic achtige platen ofzo en die opmaat snijden ofzo? thanx iig

 

GanjaMedicine: Zoals ik het las, bedoelde PH dat ik meer stekken in een bak heb...als het goed is moeten die k2 en sugars dikke knuppels opleveren, de silver en s5 hebben redelijk kleiine maar keiharde buds die niet tot nauwelijks inkrimpen bij het drogen.

 

Krasi: daar heb ik nu het geld even niet voor. Maar hij staat wel op me verlanglijstje... (ook op die voor de sint, maar dat werd uiteindelijk een chocolade letter :rofl )

 

 

de kleintjes hebben het wel moeilijk... met 16 graden hebben ze fikse paarse steeltjes..miss toch ff eerste week een kacheltje erbij??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er mis met meerdere planten in een bak, ik zie er niets over gepost worden?

 

Ik zie het enkel als een voordeel.

 

16 gr is te koud voor stekkies. Laat ze beter eerst wat aansterken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaah bourgondier, levensgenieter :D B) :rofl :rofl :lol: :P

 

Je methode met koude nachten heb ik nog niet voorbij zien komen, maar snap ergens de gedachte erachter wel..

De plant verweert zich tegen kou en trekt een dikke jas (van thc) aan. :D

 

Ben benieuwd en laat me verassen :)

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeice: ik heb de info van ph ff vlug doorgenomen, maar zoals ik het lees.. meerdere planten in 1 bodem, gaan de meeste energie in de wortels zittem, omdat die strijden voor beste plekje.. tegenover planten die de aarde geheel tot eigen beschikking hebben, zij richten de energie meer boven de grond.. ph correct me when i'm wrong :rofl

Zal voor mrogen ff me kacheltje erbij toveren...

 

Epancratius: idd.. en nu maar kijken of ik het kan onderbouwen;) leuk dat je meekijkt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk ook mee ik ben benieuwd.

Ik heb wel de ervaring dat als de nacht temp laag is bijv. 17/18gr dat ze inderdaad mooi wit worden maar ik heb geen idee of de opbrengt erg veel lager word.

Wat je bijvoorbeeld ook kan doen is een paar nachten 16 graden doen als ze in de bloei zijn als ze dan mooi wit zijn weer een temp aan houden van 19/20gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het een beetje overtrokken is. Ik merk er niks van dat mijn planten hun energie in de wortels aan het stoppen zijn :lol: Cannaz en Schenkie volgens mij ook niet echt :rofl

 

Maar 3 plantjes in een 60 liter bak heb je. Normaliter zou een plant misschien 20 liter hebben. Denk wanneer je bak groot genoeg is dit geen probleem moet zijn en ze juist in het voordeel zijn omdat ze niet 20 maar 60 liter ter beschikking hebben.

 

Je kunt mij niet vertellen dat het wortelstelsel van een plantje op zn eigen kwart blijft

 

med_gallery_32601_14324_238756.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna een kwart minder zaad,zal idd wel gelul zijn van de amateur ? ,bronnen van kennislink...... :lol:

 

Anyway ik kijk mee MRT :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. sojaplant

2. zaad

3. hoeveel is hiermee getest, slecht met 2x2 planten?

 

ik denk als je genoeg volume hebt dat dit niet van toepassing is. 3 stekjes die gelijk op 12/12 gaan...

 

lijkt me niet dat ik een kwart meer wiet oogst als ik in 48 11 liters kweek ipv 12 van 50 met 4 plantjes per krat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lion: in de voorbeelden die ik zag viel het gewicht iig niet tegen... Ik zou het zelf eerder omdraaien..in het begin minder koud, en daarna de kou opvoeren (of de warmte niet bijstoken)

 

jeice: kijk! dat zijn wortels!! Ik heb voorheen wel meerdere planten in deze bakken gehad.. volgens mij max 72 pp-tjes, heb der nog een verslagje van bij gehouden... Sommige planten groot..andere klein.. ging ook goed.. Maar goed, de theorie klopt denk ik wel, en is goed onderbouwd :rofl

 

PH: idd, onderbouwde info. Maar ik zit met een luxe probleem, die zilvertjes, k2 en sugars moeten 10 weken, en ik heb nog precies 10 weken en 5 dagen vanaf zondag :lol: Anders had ik sowieso 1 plantje gezet, en 2 weken voor gegroeid. Daarmee krijg ik het namelijk meestal wel redelijk vol.. Maar nu geen voorgroei, dus maar dubbele zetten..

 

jeice: toch is de theorie onderbouwd, wellicht dat er inmiddels meer bekend is.. maar wat je zegt klopt.. ik denk dat er weinig verschil in zit kwa gewicht. Toch blijft het mooie info :rofl

 

Fuck it.. als iemand een goed idee heeft waarmee ik schotjes kan bouwen (voorwaardes: goedkoop, makkelijk, geen gezeik) dan zal ik een paar potten zo latenm, en een paar met tussenschot.. kunnen we kijken..

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. sojaplant

2. zaad

3. hoeveel is hiermee getest, slecht met 2x2 planten?

 

ik denk als je genoeg volume hebt dat dit niet van toepassing is. 3 stekjes die gelijk op 12/12 gaan...

 

lijkt me niet dat ik een kwart meer wiet oogst als ik in 48 11 liters kweek ipv 12 van 50 met 4 plantjes per krat.

1. maakt niet uit

2. zaad of vrucht kost alle twee energie beter daar in als in teveel wortels

3. Vast wel beter en meer als hier op het forum

 

Met sommige planten is hier bewezen dat minder meer opbrengst is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...