Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gupsel

3e kweekje 5x kollossus

Recommended Posts

en bloei nee daar heeft hij kennelijk nog geen zin in..

 

Ik hoop voor je dat het een ZIJ is ;)

 

Mooi bloemenbed, pk13/14 baggerspul maar goed, kijk met 6a7 weken 12/12 maar naar de planten/toppen dan weet je wel wanneer te beginnen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn kolossus staan nu 61 dagen, en ziet er naar uit dat ik de 70 makkelijk ga halen.

Je veldje ziet er mooi uit hoor! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ krasi...,,, zeg dat nou niet te snel.. :P /// we hopen op het beste.. moet nageven dat hij wel minder groei weken gehad heeft maar dit nu echt gaat compenseren., knak elke dag elke top zodat hij niet groter word.. ;) .. wat pk13/14 betreft heb een liter fles gekocht toen ;) terwijl ik per kweek nog geen 20 ml nodig ben ofz.. maar zal het ff aanzien :tu

 

oblomov.. makkelijk dus jij zegt ook 10 weken bloei? zichtbaar of vanaf 12/12 getelt? .. ben er wel een beetje trots op al denk ik dat het misschien nog wel ietsjes voller(vlakker).., kon maargoed.. de eerste x gaat niet altijd vanzelf.. we houden het in de gaten..maare jij hebt geen verslagje van je kollosusses?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er gewoon echt mooi uit gup,

Het lijkt net of ik naar mijn sanniesjack ronde zit te kijken ;)

Nu nog een week of 7 te gaan ..... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf 12/12 geteld. Nu dus dag 65. Kan nog wel een weekje.

Ik zal in de toekomst zeker nog wel een verslag bijhouden. Heb alleen geen goeie camera. Das mss iets om voor te sparen! :) Zal wel proberen wat einde-ronde fotos te posten binnen een week ongeveer. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi veldje! ;)

 

ga zelf ook weer scroggen.. beetje extra werk maar wel leuk om te doen!

 

 

succes|

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag me eigelijk af hoe je met scrog de planten nog kan wateren? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cw

 

he.. ja ... klopt jouw topic plus ik ook 1 x in de week na of ik nog iets kan vinden wat bij mij beter kan haha... sj was ook wel een leuke geweest maargoed die hb ik al in de sog gehad. maar de kollosus laat ook al fijne top opbouw zien ;)

 

@shiva.. hahhaha jij kan er ook wat van hoor met je strakke veldje... (waterpas style)

 

@oblomov.,, ok nou ben benieuwd wat ze bij mij gaan doen.. eerst maar eens van 10 week uit gaan.. zit morgen 4 week 12/12 alst goed is..,, ben benieuwd naar jouw fotos

 

@space sjimp... thanx man en ja.. this wel meer werk maar kan er ook wel van genieten hoor.. haha

 

@gysmo .. dat wateren is opzich wel te doen.. heb nu een gieter met lange steel voor de achterse 2.. de voorste 3 kan ik gewoon bij als ik mijn sog bitchs wegzet... dieven en binden is wel kut voor je rug.. haha

 

 

morgen effe weer foto;s posten.. en ook mijn sog bitch is flink aan het bloeien.

geef ze momenteel alleen flores en boost. geef ze nu inplaats van 500ml meer dan normaal ., sinds een week 800 a 900 ml pp.per dag.

 

 

greetz gupsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gupsel! Laat nog es wat zien. Mijn kolossus zijn nu omgelegd op dag 72 12/12. Helaas niet aan een primo camera geraakt, wel wat fotos van lage kwaliteit genomen. Die zal ik eerstdaags posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

missed me :)

 

shiva... ff druk he.. de verzorging is gewoon door gegaan maar tijd voor picts was er effe niet bij.

 

pacman hoop dat je de picts mooi vind? :)

 

oblomov. dag 72.? ok dan heb ik nog wel wat te gaan ze staan er opzich goed bij nu, ben echt ffe benieuwd naar

jouw kollosus.. de mijn ruiken echt al heerlijk :)

 

wegens vakantie en omstandigheden super druk gehad met andere dingen waardoor ik echter geen foto's kon posten.,

 

stand van zaken.

 

voeding boost en flores 900ml per dag p p,

 

5 week en 1 dag op 12/12

 

temp lamp aan 28,9 lamp uit 21,9

lv lamp aan 38 %. de laatste twee dagen 65 %lamp uit dus ik ben nu even aan het testen met de afzuiging en

ga vanavond mijn zibro luchtontvochtiger plaatsen want wil absolut geen toprot

 

ook had ik nog effe een vraag over de toppen.. hoe dicht kunnen deze op mekaar zitten want had gelezen dat

als ze ergens tegen aan hangen(muur .,., elkaar) dat ik dan ook rot kan krijgen.. en omdat het aardig druk is in het veldje.,

 

ook mijn sog bitch is nog aardig gegroeid en heeft de bloei al prima te pakken.. en word gelukkig ook niet meer groter :)

 

picts met lamp uit.. en strax een paar met lamp aan

 

gallery_33903_14739_800572.jpg

 

gallery_33903_14739_932985.jpg

 

gallery_33903_14739_2110370.jpg

 

gallery_33903_14739_2528728.jpg

 

gallery_33903_14739_2191054.jpg

 

gallery_33903_14739_1469458.jpg

 

gallery_33903_14739_57060.jpg

 

gallery_33903_14739_1880177.jpg

 

ook de clip fan staat op standje 2 maar denk dat ik er nog eentje bij op ga halen..

 

brand maar los mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit man, lekker qua kleur ook nog, toppen die tegen elkaar aan zitten hoeven geen problemen te krijgen, al is een mm afstand er tussen wenselijk, toppen die elkaar of zichzelf verdrukken lopen meer risico :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi mooi Mooooi!

Blijven posten kerel... druk of niet druk... we maakte ons zorgen man! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een mooi netje vol man. Bladeren mooi groen, als dit geen dikke toppen worden weet ik het ook niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krasi,, ok dan krasi.. dan gaan we het zien met de topjes.. gaat nog mooi

 

@shiva haha gek... dat komt wel goed jongen.. dat van jouw gaat ook lekker

 

@johhny sack ben benieuwd.. hoop dat ze lekker dik worden..

 

hier nog effe een pic van mijn sannies jack's herrer in sog dag 36 12/12

 

gallery_33903_14189_1991653.jpg

 

 

en dat waren ook lekker topjes geworden

 

gallery_33903_14189_3065583.jpg

 

:) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat de goeie kant op kerel!

Let wel op de bladeren... die vertellen je meestal wat er aan de hand is ....

Ik zie namelijk opkrullend blad bij jou en ik heb dat ook gehad maar weet ff niet meer hoe dat kwam :)

 

Hoe gaat het met watergeven?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey cw ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. mijn sog bitch daarvan is een beetje blad wat net iets te dicht bij de lamp zit.. daardoor zal het blad wel niet goed verdampen..??

 

en het watergeven... moet je echt lenig voor zijn :)

 

 

en bij de krulling van de sannies jack top.. was omdat hij waarschijnlijk bij de ingang stond omdat toen de anderen er geen last van hadden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff wat geschoten met lamp aan.. ben aan het experimenteren geweest met afzuiger.. lv is met lamp uit max 53 lamp aan 42.. heb de zibro wel geplaatst dat als we dikkere topvorming krijgen en het loopt uit de hand hij direct aan kan.

 

gallery_33903_14739_2346987.jpg

 

gallery_33903_14739_2559291.jpg

 

gallery_33903_14739_1505183.jpg

 

gallery_33903_14739_2743363.jpg

 

ook wil ik uit gaan van tien week dus ga met week 7 a 8.. pk 13/14 meegeven al zit ik me toch af te vragen of dit echt helpt

is er al eens iemand geweest die het verschil geprobeert heeft per plant of tent?

 

greetzz.. gupsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nog steeds perfect uit.

 

Mijn ervaringen met Canna PK 13/14 zijn goed, je ziet gewoon dat na het geven de bloemen flink zwellen. Ben zelf nu de aptus lijn aan het uitproberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Kollossus is niet de ideale soort om te scroggen, want Indica-dominant.

Sativa's zijn beter geschikt voor een scrog.

Andersom gezegd, een scrog is beter geschikt om Sativa's in bedwang te houden.

Met Indica's zou ik een SOG doen.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johhny sack dankje .. en vond het de vorige keer ook wel goed gaan maar omdat je zo weinig mee kan geven per kweek zou je zeggen dat het niet zo werkt als je denkt? en de aptus lijn ben ik niet bekend mee.,,

 

@shiva ja joh.. en ze worden ook wel dik nu... beginnen lekker te plakken ,, zal morgen even een shoot maken

 

@foot on the hil.. hallo,, toch nog ff bedankt voor de tip maar daar heb ik nu weinig meer aan :lol: aan gezien het netje al vol zit

met lekkere toppen.. maar heb ook nog een sog bitch staan en deze heeft ook al fijne top opbouw... ga er volgende keer om denken

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

6week en 1 dag

 

gallery_33903_14739_206243.jpg

 

gallery_33903_14739_345800.jpg

 

gallery_33903_14739_330842.jpg

 

gallery_33903_14739_2498661.jpg

 

gallery_33903_14739_410724.jpg

 

gallery_33903_14739_870620.jpg

 

heeft effe geduurt maar ze zijn geuptload.. was het knopje kwijt van bulkupload...

 

klimaat aardig onder controle hier. lv van 44 tot 53% 44 met lamp aan 52 met lamp uit.

 

temp lamp uit 21.9 lamp aan 27.9

 

voeding momenteel wat minder 35 mm flores en 15ml boost op 10 liter..

nog een weekie en dan gaan we een beetje pk 13/14 meegeven denk ik.

met mn sog bitchs wacht ik denk ik nog wel effe .. die is namelijk later gaan

bloeien

 

greetzzz.. gupsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...