Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

gupsel

3e kweekje 5x kollossus

Recommended Posts

Ziet er goed uit Gupsel! Die gaan nog wel eventjes blijven groeien hoor. Op naar een mooi resultaat! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oblomove thanks man,.. de groei zit er nog wel in .. maar heb het gevoel niet veel... ook her en der nog wat paarse steeltjes... voor de rest staan ze er wel goed bij lijkt me..

 

temp lamp aan 25,2 graden lv 41%

 

500 ml p p ..,, morgen nog 1 x rhyzo en vega en dan morgen nieuwe voeding aanmaken flores en rhyzo..

 

fototjes..

 

2 week 12/12

 

gallery_33903_14739_1836254.jpg

 

gallery_33903_14739_1523630.jpg

 

gallery_33903_14739_2042670.jpg

 

gallery_33903_14739_1801358.jpg

 

gallery_33903_14739_2853598.jpg

 

gallery_33903_14739_2626988.jpg

 

en cw.. niet naar het stekkerbakkie kijken..... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_30844_12649_58511.jpg

 

Als je goed kijkt, wat zie je dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gele puntjes... potgrond is weer aardig uitgedroogd... denk hoge ec.. ik ben nou al weer 2 avonden elke avond aan het vernevelen.... :lol: .. (geef minder voeding dan canna voorschrijft... en ph is 6.0)

 

dit is trouwens wel bij 1 plant de puntjes... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat blad links in op de foto lijkt te gaan verkleuren, als het geen flits vertekening is, houdt je grond, vooral nu in de bloei goed nat, hoge EC, lage temp geeft zoals je merkt groeistagnatie, het is nog te vroeg in de grow voor probleempjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi... thanks.. was er al mee begonnen.. ook heb ik net effe de potten afgevult met potgrond.. ga nu 2 x water geven en boven laag nat nevelen... hoop dat het dan helpt.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik ook wat problemen mee gehad. Als ze te droog staan schiet de EC omhoog. In de bloei rijkelijk wateren, of zoals de grote PH Donner zegt: Water mag geen beperkende factor zijn! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gup ik heb niets gezien hoor :lol:

Ziet er vol uit gappie de bloei zit er aan te komen dus gaat helemaal goed komen.

Zoals hier al verteld wordt: Goed naar de bladeren kijken die verklappen meestal wat ze tekort of juist teveel krijgen...

Ik weet dat jij van onderen watergeeft maar je zou het ook eens van boven kunnen geven om het uitdrogen tegen te gaan.

En volgens mij kun je toch nog wel een paar toppen gaan binden toch??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey cw.. nou ik moet terug naar de basic denk ik want heb overal al topjes met witte haartjes.. behalve mijn voorste dame (sog).

dit zegt mij toch dat we in de bloei gaan zitten,. vanavond ook als eerst bloeivoeding aanmaken.. en wat betreft water geven, ik wou wel onder geven maar kreeg die verdomde bakjes er niet meer onder :lol: .. dus ben nu weer druk aan het nevelen,,, heb de potten aangevult en ook in 2 a 3 keer water geven,.,

 

vraag me nu alleen af wanneer de groei eruit is zodat ik kan dieven... binden lijkt me geen optie meer omdat ik bang ben dat ze niet meer terug groeien.. dit ivm de temp wisseling door het weer denk ik dat ze groei hinder opgelopen hebben.

 

wel wil ik vd week een 600 watt setje aanschaffen om te kijken of daar nog extra grammen aan verbonden zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greenstuff,, thanks mann stay tuned..

 

 

effe 2 picts... tussendoor.. in de schaduw genomen

 

gallery_33903_14739_2255034.jpg

 

gallery_33903_14739_1455695.jpg

 

heb ze net weer water gegeven en alles nat geneveld.. dit gaan we elke dag volhouden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn Gupsel!

 

Ik was een paar dagen niet komen kijken....... Aardig vol dat net van jou!

Nice man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit Gupsel, prachtig.

Pas we op met vernevelen, zeker in de bloei.

Ik vond de kolossus wel wat gevoelig voor top-rot.

Zeker bij de lage temperatuur en te hoge LV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shiva..thanks jongen... blij dat jij het ook goed vind gaan? haha

 

@krasi... :lol: \

 

@zepher,,, met vernevelen bedoel ik dus danig alle potgrond zodat het niet langer droog blijft zegmaar.. maar bedankt voor de tip

en de lv ben ik op voorbereid omdat ik nu een lucht ontvochtiger heb aangeschaft.. vorige x toprot gehad.. geen 2e x weer

 

 

maare

 

WTF.. kom thuis van het werk ietsjes later dan normaal .. wil ik kijken.. lamp uit.. heeft hier thuis eentje met zekeringen lopen klooien.. zal niet in details treden... maar ipv om 5 uur aan heb ik tegen half 6 de lamp aan kunnen zetten.. dus hebben ze 12,5 uur donker gehad.. is dit erg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee man maakt niet zo veel uit :rofl

 

mooie vooruitgang :lol:

 

daar zie je maar weer dat het onkruid is :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloei foto's effe 2 met lamp uit..

 

temp ook weer lekker onder controle

lamp aan 27 graden

lamp uit 21 graden

lv lamp uit 47 % lamp aan 33%

 

voeding

 

flores rhyzo en boost

 

zo nog effe wat foto;s met lamp aan., alleen mijn sog plantje bloeit nog niet.. wel heb ik hem gister lekker geknakt om klein te houden

 

gallery_33903_14739_3111412.jpg

 

gallery_33903_14739_2542676.jpg

 

greetzz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dazz toch een mooi groen veldje geworden, en zelfs wat diepte voor de budz :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

#krasi... bedankt joh,,, ben zelf ook aardig tevreden.. heb ook al het een en ander weggedieft.. voorin omdat ik er achter niet zo best bij kan,, elke dag blaadjes aan de kant schuiven zodat elke topje ook daadwerkelijk licht krijgt.,, mijn sog plantje is kennelijk een laatbloeier maar ik denk dat dit elke dag wel kan komen..

 

hier nog picts met lamp aan

 

gallery_33903_14739_1927241.jpg

 

gallery_33903_14739_601553.jpg

 

gallery_33903_14739_2758955.jpg

 

tips en tricks welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er toch heel erg mooi uit :tu geen tips of tricks voor je maar wel complimenten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update... het hokje is aardig vol.. ook mijn sog bitch blijft groeien door de misschien wat fijne omstandigheden. en bloei nee daar heeft ZIJ kennelijk nog geen zin in..

 

lamp uit 21 graden lv 45

lamp aan 27,8 graden lv 38

 

zitten nog steeds op rhyzo boost en flores.. (laatste week rhyzo(

 

3 weken 12/12

 

nou vraag ik mij af.. pk13/14 geven we mee 3 week voor de oogst.. aangezien iedereen een andere mening over de kollosus heeft

vraag ik mij af hoeveel weken ik deze plant kan geven..? iemand :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...