Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jeice

hobbykweekje Jeice

Recommended Posts

aye aye captain,

 

uiteraard het laatste beetje wat ik terugkreeg in mn vat.

bleef nog iets teveel water in de vijver liggen voor mn zin( wel onder krat niveau). doordat er een randje opstaat in het midden van de vijver. prettig gestoord dacht dat het een buis was in het begin ;)

heb de pomp nu verplaatst.

 

 

goed om te horen dat ik niet de enige ben waarbij alles in het honderd loopt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het meeste nog van jou Piet :verrygood

 

Nee ik waardeer het echt heel erg van de mensen die reageren. Van de mannen die zelf al de nodige mooie rondes hebben mogen draaien is een hoop op te steken. Ik heb al wat ervaring met mapito en moet zeggen dat ik altijd progressie ben blijven boeken maar als je je dan registreert op dit forum valt je bek open hoeveel je niet weet/wist. Maar dat is ook het leuke van kweken, blijven streven naar verbetering. En iedereen die daar bij helpt of interesse toont, thumbs up! Voorlopig moeten anderen het doen met mijn kweekfouten. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere mens maakt fouten, ik ben werkelijk waar een waardeloze binnenkweker en pruts maar wat op mijn balkon. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de foutjes ziet het er nog best goed uit.

 

Gewoon op de goede weg doorgaan!

 

Pak eens een cola fles, gooi hier een 200ml ph min in en vul de rest bij met water.

Even schudden en dan is het doseren veel makkelijker.

Mocht je een keer morsen is het niet zo aggressief als van uit de fles.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, als ee echt grove fouten gemaakt zijn, zien je planten er echt wel slechter uit hoor

Volgens mij doe je het helemaal niet verkeerd, plantjes zien er gezond uit.

 

Gewoon zo snel mogelijk nieuwe meter, dan heb je een van de belangrijkste punten, je ph weer onder de knie.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow.... wilde net even checken of er iets van licht van de cli mate controller door de ritssluiting van de tent zou komen, kom ik er achter dat ik dit Stekkerblok%20met%20schakelaar.jpg stekkerblok in de tent heb gehangen met rood lampje

 

Heel erg? Heb direct een nieuw blok gekocht iig.

 

 

ps: Greensell heeft me gelijk een andere ph meter opgestuurd zodat ik ondertussen verder kan met mn kweekje, heb de hm opgestuurd naar ze om te controleren.

 

 

Thanks moneytree en predator, ik doe mn best om het tot een goed einde te brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat rode lampje is niet zo spannend hoor .....

 

 

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee denk je dat het niet zoveel uitmaakt? gelukkig maar... heb het blok alsnog vervangen. dom dat ik er helemaal niet aan had gedacht.

 

valt me op dat er veel licht"lekken" zitten in de ritssluiting van de intense. denk wat je van binnen naar buiten ziet komen kan ook van buiten naar binnen komen. de cli mate geeft nog al een felle blauwe schemering... zou het beste in een kastje kunnen zitten ofzo..hmz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat rode lampje is inderaad niet zo spannend, maar dat je een stekkerdoos IN JE TENT hebt hangen vind ik wel erg spannend. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
valt me op dat er veel licht"lekken" zitten in de ritssluiting van de intense. denk wat je van binnen naar buiten ziet komen kan ook van buiten naar binnen komen. de cli mate geeft nog al een felle blauwe schemering... zou het beste in een kastje kunnen zitten ofzo..hmz

 

Dat er licht naar buiten lekt via de rits is niet raar, het zijn overigens maar minimale lichtlekken wanneer je naar de hoeveelheid licht in de tent kijkt, ga maar eens in je tent zitten, deze kan je ook van binnen dichtritsen, met een lamp aan in de kamer is m`n tentje donker van binnen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de geruststelling Krasi, hehe :verrygood

 

Jij ook Wesley wat betreft dat rode lampje. Denk dat ik niet de enige ben die een blokje ophangt in zn tent, maar wat is het grote gevaar er van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat vandaag in mijn dr240w, alleen de flappen open, daar komt me tering veel licht doorheen, en toch gewoon normaal bloeien :verrygood ga deze ronde ze toch maar eens goed verduisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit gelukkig in een pikdonkere ruimte, heb lange slangen in de gaten hangen. Het enige waar ik over zit te mierenneuken is mn climate display. Kan er nu helaas niet meer in gaan zitten, hehe. Maar zal wel meevallen allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Jeice,

 

zal wel allemaal meevallen :verrygood

 

Mooi dat je bent door gegaan met deze meiden,

nogmaals veel succes en nu maar knallen met die handel ;)

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

 

dag 4 12/12

 

min temp 23.5

max temp 29.5

lv: 40-78

 

gift ec 1.53 ph 5.7

drain: ec 1.48 ph 6.3

 

med_gallery_32601_14324_20092.jpg

med_gallery_32601_14324_266971.jpg

 

heb na het wateren een netje gespannen op huidige tophoogte. nu mogen zoveel mogelijk topjes gaan racen om er boven te komen anders worden ze geschoren eind volgende week. schaar gaat ook in de 3/4 achterblijvers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn toch aardig gegroeid sinds de laatste update, deze zijn er toch doorheen gekomen hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, dat kun je wel stellen. nu wordt het dringen.

jammer van die slechte start, anders zet je je gezonde stekkies veel sneller op 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice

 

Laat mij maar een mafkees zijn.

Maar jij gaat het zelf verprutsen met knippen en scheren.

 

Maar goed, blijkbaar moet jij eerst voelen en dan genezen.

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

prettig gestoord, geef gerust je visie hoor. graag zelfs. enige wat je zei is "laat ze nu met rust"

wat suggereer je dan? wat is er gek aan dieven.

denk dat je er niet gek van opkijkt als je volgende week het bovenaanzicht ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He jeice

 

Lees vaker dat je een doel wil halen, je had ze er bijna uit gehaald,

Zou ik eens mogen weten, wat je minimaal wil berijken qwa droog gewicht.

Zo veel mogelijk dat begrijp ik.

Maar jouw doel. ?????

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

doel is 1,5kg, staat ook in de begin post

 

denk dat fluf daar niet veel aan bijdraagt. vertel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dat ziet er nou eens een stuk beter uit!

 

Volgende keer 1.6 en 5.6 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
doel is 1,5kg, staat ook in de begin post

 

denk dat fluf daar niet veel aan bijdraagt. vertel?

 

Zal het je uit leggen, maar zit nu met een vinger te typen op pad.

Zodra ik achter computer zit, komt uitleg.

 

Plant wat jij heb, worden normaal kersboompjes, en geloof me zonder fluf.

 

Gr prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...