Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

Welk land is het cannabis vriendelijkste?

Recommended Posts

Ik kan sex n combi zeker wel begrijpen.

 

Hoe hard het ook klinkt, België vind ik zonder twijfel het zieligste land ter wereld, niks anders dan gezaag aan je kop over hoe mensen gestresseerd zijn, en dat hun job zo kut is....

 

Tja evenwel is België een van de 5 landen met de meeste zelfdodingen...

 

Moest ik voltijds voltijds aan de band staan, mag je me in mn flikker schieten :rofl. Dat is werk voor robots van de maatschappij.

 

En die maatschappij bestaat idd alleen maar uit consumptie, en nemen wat je nemen kan, zonder naar anderen te kijken.

 

Daarbij werken we voor een bende niets nutten die evenwel ondemocratisch verkozen zijn (Di rupo), en die 2 jaar ruzie kunnen maken zonder ook maar iets bereikt te hebben (en ze worden nog dik betaald op de kosten van het volk die dit toelaat).

 

Je kan een mens moeilijk afraden om te verhuizen naar een ander land dan BELGIE...

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik vernomen heb is binnen Spanje Bilbao het meest cannabis vriendelijk, dus Spaans Baskenland.:rofl

 

In ieder klein stadje in Spanje heb je tegenwoordig wel een growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganjabus: De laatste tijd als ik in nederland loop heb ik steeds een "v for vendeta" gevoel... met al die check in-out bullsh*t... dat willen ze nu in belgie ook gaan invoeren...

 

In nederland heb je nog vrij direkte, spontane mensen... in belgie is er een algemene tendens van in zichzelf gekeerd te zijn, ofwel kijken ze je agressief aan, ofwel kijken ze naar de grond... ( al moet ik erbij zeggen dat ik laatste tijd daar minder last van heb als vroeger, vroeger hekelde ik mezelf en iedereen rondom mij de afgrond in)

 

Ook is dat meer een fenomeen in vlaanderen, in de ardennen vind ik de mensen over het algemeen vriendelijker en opener, er is daar ook meer natuur...

 

Er zijn ook mooie mensen hier in belgie, elke week ontmoet ik mooie nieuwe mensen in mijn leven waarvoor ik dankbaar ben...

-------------------------------------

 

Back on topic ;)

 

Tot nu toe spreken de canarische eilanden, peru, colcombia, bolivia mij wel aan... of een land in afrika lijkt me ook wel wat... thailand schijnt ook goedkoop te zijn...

 

Zoveel keuze :)

 

Ik zou zo eens te weten moeten komen hoe de politieke situatie in al die landen is... en op de media kan ik al niet afgaan want die geven toch een eenzijdig vertekend en meestal geromantiseerd of gedramatiseerd beeld...

 

:)

 

Binnen de EU is Spanje, Portugal het meest cannabis vriendelijk, waar in Spanje het meeste gegrowd wordt.Wat ik vernomen heb is binnen Spanje Bilbao het meest cannabis vriendelijk, dus Spaans Baskenland.:)

 

De andere kant is hoge werkloosheid onder jongeren, ingestorte huizenmarkt, geen sociale voorzieningen zoals hier, met de Guarda Civil moet je geen problemen mee hebben, maar het is een uitdaging.:D

 

Namaste :rofl

 

Als de huizenmarkt ingestort is, is dat misschien ook wel een kans om met kapitaal van hier daar een zelf voorzienend dorp op te richten...

 

Hier alles verkopen, daar een deftige aangepaste infrastructuur voorzien... zorgen dat we een bron hebben en met perma cultuur kunnen we dan onze huizen en voedselproductie voorzien...

 

Dan hoeft niemand van ons een baan bij een baas te doen... buiten de algemene taken heb je de vrijheid om te doen en laten wat je wenst... en je zal geen 40 uur per week monogaam werk moeten verichten, elke dag zal een nieuwe uitdaging zijn...

 

Echt leven... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

:rofl dan lijkt het me ook wel handig dat je de lokale bewoners erbij betrekt met de dingen die je voor ogen hebt. :D

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan de TS wel begrijpen, maar ik voel daar een emotionele fase in.

Dit best kan een degelijke permanente zijn, maar ook een tijdelijke vorm.

Ik kan hem/haar wel advies geven, als je zo definitief bent, dan hak

de knoop door en ga! Ga eens eerst met een tijdelijk visum ervaren

hoe het is, alvorens te emigreren. Met een huur woning is dat makkelijker

te doen, zegt je huur op en je bent er van af.

 

En in een commune leven is echt niet stress vrij, niet minder als in een

geciviliseerde maatschapij. Daar geloof ik dus niet zo in.

 

Over de jeugd en zo; Ik kan goed met jongeren omgaan, maar ze

zouden zich eens bewust moeten worden van de term "bescheidenheid"

Het is allemaal zooo moeilijk lijkt het wel. Ik had die gadgets en onzin

allemaal niet. ( in mijn ogen onzin want ik kwam met veel minder door het

leven en leerde daardoor ook goed wat waarde betekend.

 

En beste Sex and Combi, het begrip Arbeid is om ons in onze behoeftes te

voorzien zoals ze nu zijn, sinds het industrieële tijdperk. Zeker werk je voor de

belangen van sommige rijken, maar grotendeels om onze levens standaard

te handhaven. Vergeet niet dat we deze welvaart te danken hebben aan arbeid.

Premies en belastingen zijn niet leuk, maar waar we wel o.a de spaarpotjes

uit gemaakt hebben, die ons tot nog toe in staat stelt van onze levensbehoeften

en gemakken te voorzien.

Of heb je in een commune ook een arts? Of kennis van infra structuren, hoe te bouwen

water irrigatie, afval en riool enz. Ik bedoel maar, het zou mooi zijn als je dat lukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorlopig is het nog een hem :)

 

Ik zou ook niet zomaar met eender wie in een "gemeenschap/commune" gaan samenleven, heb wel enkele voorwaarden:

 

Op nummer 1

EERLIJKHEID

 

Op nummer 2

OPENHEID

 

Dat is het eigenlijk de rest zijn praktische dingen...

 

Bescheidenheid is ook een mooi werkpunt, al die dolgeedraaide ego's die soms lijken alsof ze elke conectie met hun hart verloren hebben.

 

De waarde van dingen weer leren inschatten, dat wil ik met mijn doen ook bereiken... als je zelf hebt moeten zaaien, oogsten, wenen, verwerken, koken... dat moet een heerlijke maaltijd zijn ;)

 

Uiteraard kunnen bepaalde taken verdeeld worden, maar dat hoeft niet blijvend te zijn, alles is mogelijk zolang er maar eerlijk en open overleg is met elkaar...

 

Bekijk de voordelen eens:

 

-geen alleenstaande moeders meer

-altijd een sociaal vangnet

-wederzijds verantwoordelijkheid en respect

-genoeg vrije tijd om te doen wat je graag doet

-elke dag nieuwe dingen kunnen leren

 

Als ik zo een plan zou uitwerken zou ik natuurlijk een duurzaam doordacht plan gebruiken om zo energie mogelijk efficiente huizen te maken, lokale voedselproductie, lokale watervoorziening, lokale weedvoorziening...

 

En als er geen tandarts is, ken ik nog een truk met een koortje en een steen...

 

Zoveel suiker zal ik niet meer eten dan, want ik hoef niet meer naar de winkel waar ik in verleding wordt gebracht met al die bewaarmiddelen en smaakstoffen...

 

:rofl dan lijkt het me ook wel handig dat je de lokale bewoners erbij betrekt met de dingen die je voor ogen hebt. :)

 

Namaste :)

 

Uiteraard, wil geen kolonist gaan spelen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt me de bek van open wat je hier allemaal neerzet Sex 'n Combi :) . Ik dacht dat ik de enige was, die deze kijk op de maatschappij had. Ben blij voor je dat je weet hoe je er mee om moet gaan... ik moet hier maandag voor het eerst voor naar een psycholoog :rofl .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thailand echt een topland :rofl hoe komt men daar nou weer bij? alle drugs is daar zwaar illegaal en als je gepakt word mag ik hopen dat een dik gevulde portemonnee hebt want dat word dik betalen of wegrotten in een cel.

Nee het gras is echt niet altijd groener bij de buren hoor, en het is allemaal leuk wat je opschrijft hoor maar het ontbreekt je geloof ik een beetje aan realiteitszin, dat leven wat jij wilt zul je echt nergens vinden hoor en het spijt mij het te moeten zeggen maar je bent zelf een product van deze maatschappij en net zo verneukt als al die mensen waar jij zo tegen ageert zonder dat je het (waarschijnlijk) door hebt.

Wat overigens niet wil zeggen dat deze gedachten verkeerd zijn, begrijp mij goed hoor, maar je moet er echt zelf wat van maken anders word het niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sex ik zou even met beaker meegaan, goed bedoeld

je wilt eerlijkheid maar via je pc wil je soms weg kruipen :rofl

je loopt de verkeerde kant op, terwijl je alleen hoeft te zitten

en te zien

 

goei weekend alvast all

gr east

Share this post


Link to post
Share on other sites

Californië is misschien ook nog een optie?

Je mag er zo goed als legaal kweken, leveren aan "coffeeshops"

 

Alleen heb ik geen idee of het allemaal zo simpel is om daar aan te beginnen als buitenlander.

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venuzuela Colombia, Chili?? vaak geweest, in princiepe is het daar illigaal maar voor een slof sigaretten of een fles sterke drank kan daar alles..

Fles sterke drank kost 2 dollar, Als je 20000 euro hebt kun je je daar al vestigen met een eigen bedrijfje (restaurant is het winstgevendst) en helpt je aan connecties..

Voor 2.5 dollar heb je voor de hele dag een privechauffeur, die je ook weer kan helpen met vertrouwde connecties..

 

Heb daar zelf zo'n 12 jaar gezeten geloof me een paradijs, maar moest weer terug vanwege familietoestanden..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thailand echt een topland :rofl hoe komt men daar nou weer bij? alle drugs is daar zwaar illegaal en als je gepakt word mag ik hopen dat een dik gevulde portemonnee hebt want dat word dik betalen of wegrotten in een cel.

Nee het gras is echt niet altijd groener bij de buren hoor, en het is allemaal leuk wat je opschrijft hoor maar het ontbreekt je geloof ik een beetje aan realiteitszin, dat leven wat jij wilt zul je echt nergens vinden hoor en het spijt mij het te moeten zeggen maar je bent zelf een product van deze maatschappij en net zo verneukt als al die mensen waar jij zo tegen ageert zonder dat je het (waarschijnlijk) door hebt.

Wat overigens niet wil zeggen dat deze gedachten verkeerd zijn, begrijp mij goed hoor, maar je moet er echt zelf wat van maken anders word het niks.

 

Een vriend van me komt bijna terug van thailand, zal me even bevragen rond dat land...

 

Ik heb een hoop realteitszin en hééééééél véééél dromen :)

 

En toch ben ik ervan overtuigd dat mijn visie wel zal lukken, al zal het niet zo snel gaan als ik zou willen... dus op dat gebied moet ik geduld oefenen...

 

Jij doelt op reflectie wat je bij andere mensen ziet, daar ben ik me zeer van bewust... deze omgeving waar ik nu woon is het moeilijkste en bijgevolg ook een uitdaging om hier ook gelukkig te kunnen zijn, en die uitdaging neem ik aan, maar ik zoek meer natuur dan er hier te vinden is...

 

Ik ben geen product van deze "maatschappij" !

 

Met je laatste zin ben ik het volledig eens...

 

Ik zoek geen groen gras aan de overkant, ik zoek bomen, bossen, vrije en propere rivieren, meren waar je nog uit kan drinken, ik zoek RUST...

 

Valt me de bek van open wat je hier allemaal neerzet Sex 'n Combi :) . Ik dacht dat ik de enige was, die deze kijk op de maatschappij had. Ben blij voor je dat je weet hoe je er mee om moet gaan... ik moet hier maandag voor het eerst voor naar een psycholoog :) .

 

Ik ga naar een andere soort van psycholoog, die me al een hele hoop voorruit geholpen heeft...

 

Als je interesse hebt om meer te weten daarover, stuur me dan een persoonlijk bericht...

 

Ik kom van een héééél zwarte en donkere kijk op de mensheid, maar deze heb ik getransformeerd met veel moeite en zuchten... als je graag eens een babbel doet sta ik daar voor open, een jointje in een parkje ergens...

 

 

@sex ik zou even met beaker meegaan, goed bedoeld

je wilt eerlijkheid maar via je pc wil je soms weg kruipen :D

je loopt de verkeerde kant op, terwijl je alleen hoeft te zitten

en te zien

 

goei weekend alvast all

gr east

 

Wegkruipen niet echt... zie je niet met welke initiatieven ik bezig ben en probeer van de grond te krijgen?

 

Het is niet dat ik niets anders doe dan mijn kas op te vreten... neen, maar helaas zijn de dingen zoals ze zijn, dat is de realiteit, en je mag die nog zo roos inkleuren als je wilt, je ontkomt niet aan de knijpende zaken die onze samenleving kwellen en ik ben daar niet de enige in...

 

Maar ben mij er wel van bewust...

 

Dus als ik een keuze moet maken, omhier te blijven of te vertrekken, dan zal die keuze 90% afhangen of ik me hier dienstbaar kan maken om het tij te te keren... en als het tij niet wil keren, dan neem ik daar vrede mee en vertrek...

 

Californië is misschien ook nog een optie?

Je mag er zo goed als legaal kweken, leveren aan "coffeeshops"

 

Alleen heb ik geen idee of het allemaal zo simpel is om daar aan te beginnen als buitenlander.

 

Grtz, WaKKi

 

Heb er ook al aan gedacht... het zou wel makkelijk zijn voor de taal, want engels spreek ik zeer goed... maar die federal police daar staat me niet echt aan...

 

Het is overigens niet de bedoeling om daar geld te verdienen met het kweken, dat is enkel voor mezelf en vrienden of familie daar...

 

Venuzuela Colombia, Chili?? vaak geweest, in princiepe is het daar illigaal maar voor een slof sigaretten of een fles sterke drank kan daar alles..

Fles sterke drank kost 2 dollar, Als je 20000 euro hebt kun je je daar al vestigen met een eigen bedrijfje (restaurant is het winstgevendst) en helpt je aan connecties..

Voor 2.5 dollar heb je voor de hele dag een privechauffeur, die je ook weer kan helpen met vertrouwde connecties..

 

Heb daar zelf zo'n 12 jaar gezeten geloof me een paradijs, maar moest weer terug vanwege familietoestanden..

grtz..

 

Mijn eerste gedacht was ook 1 van die landen... en spaans kan ik wel leren op enkele maanden...

 

Heb al wat geoefend: don esta la playa, don esta la seniorita's, don esta la magarita's ;)

 

Leefde je dan in een dorpje, een stad of meer afgezonderd?

 

Mijn doel zou zijn om niet te dicht, maar ook niet te ver van de bewoonde wereld te zitten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op Isla Margarita aan het strand, 20 minuten rijden zat je in de stad Por lamar, als je op google earth kijkt El Hato..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk... (niet ver dan de zee)

 

Hoe waren de mensen daar in de omgang?

Hoeveel verdient een gewone mens daar met werken?

Veel politie gezien, of problemen mee gehad?

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een taxichauffeur is blij met 2.50 dollar per dag, hoeft ie gelijk 2 dagen niet meer te werken, mensen zijn onderdanig en vriendelijk, er is een overschot aan vrouwen, en als je een beetje geld hebt, ze zijn gek op dollars krijg je alles voor elkaar wat je jezelf wenst.

Vroeger had ik mijn bestaan daar met een restaurantje aan het strand, 5 man personeel (a 5 Dollar/week)plus kost en inwoning en 3 x per jaar een pakketje poeder naar Nederland sturen.

In het begin moet je daar echt alles met locals doen, zij weten hoe te handelen, en de locals maken graag nieuwe vrienden, hopen aan je te verdienen.

Wel is het aan te bevelen als je een beetje geld hebt een pistool bij je te dragen (zichtbaar) nooit hoeven te gebruiken maar als waarschuwing, er zijn daar veel arme mensen..

 

Politie daar is zo corrupt als de kolere, 2 pakjes sigaretten bij een controle en ze laten je met rust, ook in het binnenland daar is meer politie maar zijn ze nog erger, caracas is een broeinest voor dealers en handelaars..Vanaf Margarita 15 minuten vliegen..

Grtz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou dan toch voor Spanje gaan hoor daar moet eventueel nog wel wat te rommelen zijn met zwart geld ed en mocht je heimwee krijgen ben je zo weer thuis. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

spanje lijkt me ook zeker wat...

 

als ik hier een kleine groep van mensen kan vinden die daar samen iets willen opbouwen met de locals zou dat een heel mooi perspectief zijn...

 

cannavillage... :)

 

*************************

 

ibiza is te duur en toeristisch (vermoed ik)...

 

**********

 

tenzij ik een groep van mensen vind voor de canna village... :rofl

Edited by Aad
Nav fout bericht in de quote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ibiza is zoiezo te duur.. en toeristisch is het ook, maar je kunt ook de hele dag rondlopen zonder iemand tegen te komen, net wat je wilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) HOLA BUENAS DIAS :)

 

Hey Sex ,

 

Sorry voor de wat late reactie op je vragen , maar bijdeze ¨........................

 

Of het hier duur wonen is ?.............tsja dat ligt min of meer aan jouw eisen je kan het zo gek maken als je wil , ik woon zelf met mijn gezin in het zuiden van Tenerife aan de kust ,dat weer iets duurder is als in de bergen ......Maar een gem. huis kost hier per maand ongeveer 500 euri . (3slpk. 2badk. tuin en garage)

 

Welke taal ................?..................Spaans is hier de hoofdtaal , maar met engels kom je hier ook een eind .

 

Hoe is de politie daar ?...................Ja , wat moet ik hier nu op zeggen .......t.o.v buitenlanders zijn ze wat toleranter als voor de spanjaarden zelf ............maar voorzichtigheid en discretie is hier wel op zijn plaats :D Neem niet weg dat we hier nu gem. 4x per jaar een Cannabiscup vieren en hier op Tenerife toch ook 12 growshops hebben . :rofl

 

Is het net als in Zuid_Amerika dat de mensen je als een gringo bekijken ?.....................NEE (kort maar krachtig)

 

Wat verdient een gem. persoon ?............................................Heeeeeeeeeel weinig , met 1100 euri per maand ben je hier goed bezig.

Daar staat tegenover dat het leven hier goedkoper is .....enkele voorbeelden .... 1 liter bezine (95) 0, 97 euricent , pakje Marlboro 1,90 euricent en dan laten we de drank maar achterwege ;)

 

Hoe zijn de mensen in de omgang ?........................In het beginne een beetje stug , maar eenmaal geaccepteert de meeste vriendelijke mensen die ik ken :D :P ;)

 

 

Hoop je hiermee geholpen te hebben , met vriendelijke groet Jan (vanaf een altijd zonnig Tenerife .is nu 27 Gr.) :)

 

 

Saludos mis amigos frios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar de US emigreren lijkt me sowieso moeilijk, ze checken je echt helemaal.

Met zowat honderd formulieren die je moet invullen.

Ook moet je vaak als mediwiet kweker al 2 jaar in de US grond op je naam hebben, dan moet je dus eerst een andere way of living hebben, ofja ik weet niet wat je op de bank hebt staan of wat er in je zak zit.

 

Mijn vrouwtje is helaas niet zo'n reiziger anders had ik het misschien wel leuk gevonden je te vergezellen.

Maar je wil je dus of hier kunnen inzetten voor een goed doel, (Canna activisme of andere bezigheden) of in het buitenland als de zelfregulerende Ganjafarmer fungeren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naar de US emigreren lijkt me sowieso moeilijk, ze checken je echt helemaal.

Met zowat honderd formulieren die je moet invullen.

Ook moet je vaak als mediwiet kweker al 2 jaar in de US grond op je naam hebben, dan moet je dus eerst een andere way of living hebben, ofja ik weet niet wat je op de bank hebt staan of wat er in je zak zit.

 

Mijn vrouwtje is helaas niet zo'n reiziger anders had ik het misschien wel leuk gevonden je te vergezellen.

Maar je wil je dus of hier kunnen inzetten voor een goed doel, (Canna activisme of andere bezigheden) of in het buitenland als de zelfregulerende Ganjafarmer fungeren?

 

De US spreekt me ook niet zo aan, de cia mag daar nu alles doen onder de false flag of terrorisme tegen de burgers van de us zelf :wacko:

 

Ik zou daar geen ganja verkopen, wil daar zelfvoorzienend leven op gebied van voedsel, water, onderdak en genezing van lichaam en geest...

Als ik tegen dan nog niet gestopt met het "recreatief" gebruiken van cannabis, dan kweek ik enkel voor mezelf en vrienden, niet perse om daar mijn broodwinning van te maken, want ben al zelfvoorzienend.

 

Cannabis staat in mijn ogen als een symbool van een mijlpaal, als ze toegeven dat ze zo lang hebben gelogen, gelooft niemand hen nog... dan geven ze inneens toe dat ze(huidige bestuursbeleid+leiders die de oorspronkelijke doelstellingen van de organisaties manipuleren) echt niet te vertrouwen zijn...

 

In plaats van onze geborgenheid en zekerheid te zoeken in een zorgstaat of overheid ... lijkt het mij véél slimmer om die geborgenheid en zekerheid te zoeken in een tribe die niet te groot en niet te klein is. Dan zal daar geen alleenstaande moeder zijn, wanneer iemand ziek is zal er steeds iemand zijn die hem/ haar kan verzorgen, je hoeft geen 5 dagen op 7 te gaan werken, je kan het echte leven verkennen in plaats van de binnekant van een fabriek of het aanzicht van een bureau, je staat niet meer in de filles, je kweekt zelf je eten en hebt daarbij een duidelijk beeld wat de kwaliteit ervan is, je hoeft geen stijgende energie kosten te betalen van elektriciteit of water, je bent zeker dat er altijd eten zijn (als je het slim aanpakt)...

 

:D HOLA BUENAS DIAS :rofl

 

Hey Sex ,

 

Sorry voor de wat late reactie op je vragen , maar bijdeze ¨........................

 

Of het hier duur wonen is ?.............tsja dat ligt min of meer aan jouw eisen je kan het zo gek maken als je wil , ik woon zelf met mijn gezin in het zuiden van Tenerife aan de kust ,dat weer iets duurder is als in de bergen ......Maar een gem. huis kost hier per maand ongeveer 500 euri . (3slpk. 2badk. tuin en garage)

 

Welke taal ................?..................Spaans is hier de hoofdtaal , maar met engels kom je hier ook een eind .

 

Hoe is de politie daar ?...................Ja , wat moet ik hier nu op zeggen .......t.o.v buitenlanders zijn ze wat toleranter als voor de spanjaarden zelf ............maar voorzichtigheid en discretie is hier wel op zijn plaats :) Neem niet weg dat we hier nu gem. 4x per jaar een Cannabiscup vieren en hier op Tenerife toch ook 12 growshops hebben . :rofl

 

Is het net als in Zuid_Amerika dat de mensen je als een gringo bekijken ?.....................NEE (kort maar krachtig)

 

Wat verdient een gem. persoon ?............................................Heeeeeeeeeel weinig , met 1100 euri per maand ben je hier goed bezig.

Daar staat tegenover dat het leven hier goedkoper is .....enkele voorbeelden .... 1 liter bezine (95) 0, 97 euricent , pakje Marlboro 1,90 euricent en dan laten we de drank maar achterwege :o

 

Hoe zijn de mensen in de omgang ?........................In het beginne een beetje stug , maar eenmaal geaccepteert de meeste vriendelijke mensen die ik ken :D :D :D

 

 

Hoop je hiermee geholpen te hebben , met vriendelijke groet Jan (vanaf een altijd zonnig Tenerife .is nu 27 Gr.) ;)

 

 

Saludos mis amigos frios

 

Maar zoek toch iets meer in de natuur, teneriffe zal het niet worden denk ik... wild echt weed kweken en leven in het wild, helemaal vrij... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...