Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Thanatos

4 Hericules - 2 Mad Shack

Recommended Posts

Hmm, dat is zeer jammerlijk nieuws Beaker:(.

Mijn stekjes staan ondertussen in groei en heb niet direct een alternatief. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke helft vd toppen zijn droog en die tellen mee voor een goede 220 gr. En dat is exclusief de spichtige toppen van dicht onder de lamp (niet bruikbaar want puur haren en grof, droog blad), de kleine prul (die ik gebruik om cake te maken) en de rotte toppen die natuurlijk de vuilbak ingaan...

De rest van de toppen (vooral Mad Shack) zijn wat minder compact maar deze ronde kan al niet meer foutlopen en misschien zelfs heel goed gaan meevallen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hericules 210 gram.

 

Mad Shack 257 gram.

 

467 gr op 440 watt op 0,75 vierkante meter. 1,06 gram/watt en 622 gram per m².

 

Waarvan 90% toch echt wel mooie toppen en de rest wat losser maar toch bruikbaar. Echt fluffy rommel niet meegerekend. Nou ik kan het eigenlijk niet geloven en heb het nog eens nagerekend en gewogen maar het klopt. Mss dat de MS toppen van binnen nog beetje vocht bevatten maar veel zal het niet meer schelen. Ik sta echt wel te kijken van de MS en ben blij dat ik ze de tijd en de laatste week ook de ruimte heb gegeven om aan te dikken.

 

(Als blijkt dat de MS toch nog veel droger wordt pas ik m'n score aan.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeeeeel netjes! 't zal ook wel ramvol met toppen. goeie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top resultaat, mooi werk man :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasse man :wave: !

Hoe smaken de soortjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje Amnees, Krasi, Beaker.

 

De Hericules ruikt heel sterk, zoete geur vult meteen de ruimte als je de zak opentrekt. De lichtgroene toppen zijn mooi besneeuwd met velden van THC, maar het groene met oranje haartjes overheerst. Toppen zijn lekker compact maar zeer sticky-icky.

 

Bij het verkruimelen valt de plakkerigheid en zeer zoete geur weerop. De toetsen van koffie en haze uit Sannie's beschrijving vind'k niet meteen terug, maar m'n vrienden zijn alvast heel enthousiast:).

 

De smoker wordt snel beloond met een zeer zoete smaak zonder coughlocks en enkele hijsen later een knock-outstoned. Je hoeft er niet veel van te hebben om in lalaland te raken. Ik doe een avond over één 0,3 gr joint. Dit is zeker geen daysmoker, meer een bankhanger:).

 

Wat ik fijn vind is dat ik ondanks het zware stoned effect 's morgens toch geen wietkater aan overhoudt.

 

De Mad Shack moet nog paar dagen curen, grassmaak overheerst nog iets teveel. Wel staat vast dat er geen gewicht meer afgaat, dus de toppen zijn droog en ik blijf bij mijn resultaat van hierboven.

 

Zou ik ze opnieuw growen is zowat de belangrijkste vraag. Het antwoord is zoals bij alle soortjes van Sannie: ja:).

 

-----

 

Volgende ronde is ondertussen gestart en die vind je hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel mooi verslag geworden man.

nu weet ik in ieder geval wel wat mij te wachten staat :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Twitchy!

 

Dankje Alucard. Nou met die bomen van jou komt het helemaal goed. Hericules verdraagt knakken goed en als je nog iets wil weten over Hericules, vraag gerust, want de Hericulesverslagjes zijn vrij dungezaaid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet resultaat hier ! Mooie dikke toppen heb je voor gezorgd ! Is die smaak van de Mad Shack nog goedgekomen na wat langer curen?

 

Ben benieuwd naar de rest van je verslagen ! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...